Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Minek szedjem le a piros szürkét? Én azt akarom , hogy írkálja a dolgokat.

Ha gyári rádiót teszel be, akkor nem kell leszedni, de az ISO csatis, nem kell variálni

Elküldve

Helótok!

Nem tudjátok véletlenül az 1.4 16V motor gyújtáskábeleinek ellenállás-értékeit?

(Megint rángat a döge...)

Ezeket mértem: 1. 5,35KOhm

2. 7,06KOhm

3. 4,45KOhm

4. 2,96KOhm

Elküldve
Helótok!

Nem tudjátok véletlenül az 1.4 16V motor gyújtáskábeleinek ellenállás-értékeit?

(Megint rángat a döge...)

Ezeket mértem: 1. 5,35KOhm

2. 7,06KOhm

3. 4,45KOhm

4. 2,96KOhm

Szerintem nincs különbség a különböző mtotortípusok kábel ellenálási között: 3-20 kohm.

Elküldve
Szerintem nincs különbség a különböző mtotortípusok kábel ellenálási között: 3-20 kohm.

De nagyon jó...

Akkor nem gyújtáskábel..

Kezdhetek megint nyomozni. Ősszel levettem a vékonyabbik kartercsövet a folytószelepházról és azt ledugóztam, a csövet meg leengedtem a motortérbe, mert naon dzsuvás volt a folytószelep belül. Most visszakötöm - hátha az a baj. Az alapjárati mocit megpucultam, AGR szelep évek óta ledugózva...

A gyertyáim jók, kb 1 mm a hézaguk és világosszürkék. A fogyasztásom 7-8 közötti. Annyira nem hiányzott most a nyomozás

Elküldve
De nagyon jó...

Akkor nem gyújtáskábel..

Kezdhetek megint nyomozni. Ősszel levettem a vékonyabbik kartercsövet a folytószelepházról és azt ledugóztam, a csövet meg leengedtem a motortérbe, mert naon dzsuvás volt a folytószelep belül. Most visszakötöm - hátha az a baj. Az alapjárati mocit megpucultam, AGR szelep évek óta ledugózva...

A gyertyáim jók, kb 1 mm a hézaguk és világosszürkék. A fogyasztásom 7-8 közötti. Annyira nem hiányzott most a nyomozás

A kartegáz nem csak éghető gázokat tartalmaz, ezért valamilyen szinten folytja a motort, de szerintem itt másról lesz szó.

Elküldve
Most, hogy így felvetetted.

Nekem 2.3 és 4.5 között van a ellenállása a kábeleknek. 1 éve van benne, 5,6 kohm van ráírva.

Te Öcsibácsi!

A hűtőt hogyé adod?

Elküldve
Helótok!

Nem tudjátok véletlenül az 1.4 16V motor gyújtáskábeleinek ellenállás-értékeit?

(Megint rángat a döge...)

Ezeket mértem: 1. 5,35KOhm

2. 7,06KOhm

3. 4,45KOhm

4. 2,96KOhm

Hány km van a gyertyákban?

Milyen van benne?

Elküldve
Bosch ha jól láttam és k...va sokat ment. minimum 60000km-t futottak

"Doktor úr! Sebes a talpam, de nem tudom miért!?

Cipőjének milyen vastag a talpa, egyáltalán van még?

Van ha jól láttam és k...va sokat ment. minimum 60000km-t futottak"

Fakk. :rolleyes:

Elküldve
"Doktor úr! Sebes a talpam, de nem tudom miért!?

Cipőjének milyen vastag a talpa, egyáltalán van még?

Van ha jól láttam és k...va sokat ment. minimum 60000km-t futottak"

Fakk. ;)

Nekem 93 ezer kilométert mentek a gyári GM gyertyák és még mindig jók, ha beraknám. :rolleyes: :D

Elküldve
"Doktor úr! Sebes a talpam, de nem tudom miért!?

Cipőjének milyen vastag a talpa, egyáltalán van még?

Van ha jól láttam és k...va sokat ment. minimum 60000km-t futottak"

Fakk. :rolleyes:

Jóvan bazeg, megnézem mennyi a junixná.

De van egy sejtésem, hogy nem ez lesz a hunyó ;)

Elküldve
Tamás! THNX!

Mekkora "varázslat" ezt megoperálni? Vagy vigyem inkább doktorbácsihoz.

(Legnagyobb varázslatom eddig: indexkapcsolaó szétoperálása, és összerakása)

Nekem detto ez van egy Gsi ben:( megkérdeztem anno ..bár a helyére nem emlékszem pontosan, de mintha a motortérben a pollenszürö alatt lenne vhol..ez nem biztos, lehet hülyeséget mondtam! az ellenállat dolog viszont szinte tuti...pontosabban ellenállások, amik egy közös kerámia?? testen vannak..nekem 8rongy körül mondták ha mindenigaz..

nem foglalkoztam akkor vele különösebben, mert nagyon nem volt lém, csak ha már szervizben voltam rákérdeztem...:rolleyes:)

Sziasztok.Bocs,hogy én is beeszolok nekem is volt probléma ugyan ezzel igaz vectráná és ha jól emlékszem az abaktrlő motor körül nekem is tiz alatt ált meg.

Elküldve

Helló.

Na most mondja meg valaki hova kell kötni a gyári csatiba az elektromos antennát mert most már nem tudom. Véletlenül sincs olyan szín amit mondtak páran. Melyik pin és milyen szín. Köszönöm.

Elküldve
Jóvan bazeg, megnézem mennyi a junixná.

De van egy sejtésem, hogy nem ez lesz a hunyó :rolleyes:

Nem baj, ettől függetlenül is cserérett már az a gyertya. ;) Az asszony kismocija egyáltalán nem ment, alapjáraton pötyörgött, gázra azonnal lefulladt. Szemre nem volt semmi baja a gyertyának, nem is volt benne sok kilóméter, de mégis gyertyacserével javult meg.

Elküldve
Jóvan bazeg, megnézem mennyi a junixná.

De van egy sejtésem, hogy nem ez lesz a hunyó :rolleyes:

35E volt a gyertyáimban és nekem is torpant.Cseréltem gyári 4-re és úgy megy,mint a szélvész. ;)

Elküldve
Sziasztok.Bocs,hogy én is beeszolok nekem is volt probléma ugyan ezzel igaz vectráná és ha jól emlékszem az abaktrlő motor körül nekem is tiz alatt ált meg.

A hozzászólás 2003-as,valszeg azóta megtalálta a problémát. ;) :rolleyes:

Elküldve
Nem baj, ettől függetlenül is cserérett már az a gyertya. ;) Az asszony kismocija egyáltalán nem ment, alapjáraton pötyörgött, gázra azonnal lefulladt. Szemre nem volt semmi baja a gyertyának, nem is volt benne sok kilóméter, de mégis gyertyacserével javult meg.

Akkor hétfőn hazafelé gyertyákat veszek.

(Azon gondolkodom, hogyan lehetne 6db babetta blokkot összefűzni.... :rolleyes: )

Elküldve

Zsír Köszi szépen. Másik azt hogy lehet hogy amikor az autóra gyújtást adok alapból beindul a rádió. Ezt hogy lehet meg csinállni hogy akkor kapcsoljon be a rádió ha bekapcsolom?. Másik, opeleknél van az az opció amíg kulcs van a gyújtás kapcsolóba addig muzsikál majd ha kiveszem a kulcsot elalszik? Vagy ez csak akkor él ha az első kérdésem megmard?

Elküldve
Zsír Köszi szépen. Másik azt hogy lehet hogy amikor az autóra gyújtást adok alapból beindul a rádió. Ezt hogy lehet meg csinállni hogy akkor kapcsoljon be a rádió ha bekapcsolom?. Másik, opeleknél van az az opció amíg kulcs van a gyújtás kapcsolóba addig muzsikál majd ha kiveszem a kulcsot elalszik? Vagy ez csak akkor él ha az első kérdésem megmard?

Elvielg gyújtást sem kell adni, elég 1-es pozícióba fordítani és már indul is a gyári rádió. Úgy lehet megcsinálni, hogy nem kötöd be a gyújtáskapcsolt tápot, csak a fix memória szálat. Igen, alap funkció, hogy amíg van kulcs a zárban, addig szól a rádió is, a kivételénél meg kikapcsol. Ha megcsinálod, hogy nem kötöd be a gyújtáskapcsolt tápot, akkor ez a funkció sem fog működni.

Bár nem tudom mi a problémád vele. :rolleyes:

Elküldve
Zsír Köszi szépen. Másik azt hogy lehet hogy amikor az autóra gyújtást adok alapból beindul a rádió. Ezt hogy lehet meg csinállni hogy akkor kapcsoljon be a rádió ha bekapcsolom?. Másik, opeleknél van az az opció amíg kulcs van a gyújtás kapcsolóba addig muzsikál majd ha kiveszem a kulcsot elalszik? Vagy ez csak akkor él ha az első kérdésem megmard?

Nekem akkor szólal meg a rádió gyujtásra, ha előtte is szólt amikor mentem a kocsival. És akkor hallgat el, ha leállítom a mocit.

Elküldve
Nekem akkor szólal meg a rádió gyujtásra, ha előtte is szólt amikor mentem a kocsival. És akkor hallgat el, ha leállítom a mocit.

De te még közel sem vagy classicos, nem hogy fészliftes. :rolleyes: Fészlifttől van ez a funkció.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.