dodoka1978 Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 Ha a legutolsó állásban sem megy (ott direktbe kapja az áramot, nem az előtét-ellenálláson keresztül,) akkor én körbenézelődnék a ventillátor környékén a csatlakozókat mozgatva. A pollenszűrő alatt találod meg. nekem 0,1,2,3 állésok vannak és egyikben sem megy,hol van a pollenszűrő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 nekem 0,1,2,3 állésok vannak és egyikben sem megy,hol van a pollenszűrő? http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481327 :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 nekem 0,1,2,3 állésok vannak és egyikben sem megy,hol van a pollenszűrő? Motorházat felnyitod, leszeded a szélvédő felőli gumikédert a műanyag takaróval együtt és ott lesz középen. Kis fülecskék rögzitik, könnyű kiszedni. A szűrő alatt a már emlitett lehetséges hibaforrás(az az ellenállás zöld szinű, azt hiszem) szerk.: Dáwid, hogy te milyen ügyi vagy! ;) Hogy ez nekem miért nem jutott az eszembe!? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dodoka1978 Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 Első körben biztosítékok azután a venti ellenálláson van valami hőbiztosíték az szokott még elszállni. Az a hőbiztosíték amit említettél az hol van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 Az a hőbiztosíték amit említettél az hol van? Az is a bionyos zöld ellenállásokon pollenszűrő alatt. Biztitáblát nézted már? Amig azt nem nézted nem érdemes semmit szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egooon Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 Valaki nem tudja, hogy lehet e a mérőműszereket elektromosra cserélni? Mármint gondolok arra, hogy pl egy G-s astra műszeregység működtethető-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dodoka1978 Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 Az is a bionyos zöld ellenállásokon pollenszűrő alatt. Biztitáblát nézted már? Amig azt nem nézted nem érdemes semmit szétszedni. Köszi a segítséget csuma rozsda volt az érintkező,megoldottam,már fujja.......köszönöm mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 Valaki nem tudja, hogy lehet e a mérőműszereket elektromosra cserélni? Mármint gondolok arra, hogy pl egy G-s astra műszeregység működtethető-e? Ez már nekem is eszembe jutott. Kéne a váltóra a kilométerspirál helyére egy jeladó, és onnan kaphatná a jelet, csak kérdés, hogy az áttételek mennyire hasonlóak a G-éhez (B Corsában is volt elektromos). . Link to comment Megosztás: More sharing options...
egooon Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 Ez már nekem is eszembe jutott. Kéne a váltóra a kilométerspirál helyére egy jeladó, és onnan kaphatná a jelet, csak kérdés, hogy az áttételek mennyire hasonlóak a G-éhez (B Corsában is volt elektromos). . hát én pl nem a kilóméter spirálra gondoltam, hanem a benzin illetve a hő "órára", de akilóméter óra se lenne rossz "elektromosan" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 hát én pl nem a kilóméter spirálra gondoltam, hanem a benzin illetve a hő "órára", de akilóméter óra se lenne rossz "elektromosan" Szerinted az most milyen? Higanyos, meg úszós? :rolleyes: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pityusz13 Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 Első körben biztik, kontaktok, kábelen szakadásvizsgálat. hát megnéztem a biztiket azok jók, kontaktok alatt mit értesz? éritnkeznek-e rendesen a vezetékek? mert azokat is megnéztem azok is jók :$ nemtudok már másra gondolni de a szakadás vizsgálatot ha úgy kell hogy átbújni az egész autón a vezeték mentén akkor inkább elviszem ismerős autószerelőhöz aki átnézi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 hát megnéztem a biztiket azok jók, kontaktok alatt mit értesz? éritnkeznek-e rendesen a vezetékek? mert azokat is megnéztem azok is jók :$ nemtudok már másra gondolni de a szakadás vizsgálatot ha úgy kell hogy átbújni az egész autón a vezeték mentén akkor inkább elviszem ismerős autószerelőhöz aki átnézi. Igen csatikra gondoltam. Hát sajna csak úgy lehet vezetékszakadást ellenőrizni, ha kéznél van a kábel mindkét fele. Apropó, lehet még a világításkapcsoló is bűnös. De csak akkor szedd szétt, ha nagyon nyugodt vagy, és nagyon sok időd van. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egooon Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Szerinted az most milyen? Higanyos, meg úszós? :D :D Jó nem így gondoltam, de várni kell míg felkúszik teljes állapotába nem pedig gyújtásra felugrik... Ja és az AC pumpának van biztosítékja? Mert jelenleg áll az autó, de a pumpa működik relé után nem jön áram ;) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Jó nem így gondoltam, de várni kell míg felkúszik teljes állapotába nem pedig gyújtásra felugrik... "kicsit" komolyabb a csillapítása mint azoknak, így lassabban állnak be, ez tény. Annyit kéne szívni vele, hogy nem hiszem hogy megérné. A hőmérő is egy "cenzúrázott" értéket mutogat az újabbakban, mert az zavarja a népet hogy mozog a mutató... ;) Akkor a f.szé van...? Jah igen. A legújabb hogy nincs is... nehogy zavarja az embert :D :D :D Egy G műszeregységet belerakni, csak azért hogy indításkor felugorjon a mutató, tutira nem éri meg. Ahhoz túl sok mindent kéne cserélni. Amit Pepe mondott a km-spirálról, az nem egy lehetőség, hanem kell, mert a G-ben már nincs olyan hogy km-spirál. Az egész műszeregység egy elektronyos kijelző, amit egy csatlakozóra felcuppantasz és jónapot. Minden jeladóját, és egyebeket át kéne tenni hozzá hogy működjön. Nem hallottam még hogy valaki megcsinálta volna. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 "kicsit" komolyabb a csillapítása mint azoknak, így lassabban állnak be, ez tény. Annyit kéne szívni vele, hogy nem hiszem hogy megérné. A hőmérő is egy "cenzúrázott" értéket mutogat az újabbakban, mert az zavarja a népet hogy mozog a mutató... ;) Akkor a f.szé van...? Jah igen. A legújabb hogy nincs is... nehogy zavarja az embert :D :D :D Egy G műszeregységet belerakni, csak azért hogy indításkor felugorjon a mutató, tutira nem éri meg. Ahhoz túl sok mindent kéne cserélni. Amit Pepe mondott a km-spirálról, az nem egy lehetőség, hanem kell, mert a G-ben már nincs olyan hogy km-spirál. Az egész műszeregység egy elektronyos kijelző, amit egy csatlakozóra felcuppantasz és jónapot. Minden jeladóját, és egyebeket át kéne tenni hozzá hogy működjön. Nem hallottam még hogy valaki megcsinálta volna. :rolleyes: Azért, mert valamiről nem tudtok, még nem jelenti azt, hogy nincs ilyen. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Azért, mert valamiről nem tudtok, még nem jelenti azt, hogy nincs ilyen. :D http://img.carstyling.hu/usercars/00/01/38..._1201709998.jpg http://img.carstyling.hu/usercars/00/01/38..._1225815190.jpg http://img.carstyling.hu/usercars/00/01/38..._1204903019.jpg ;) Nem azt mondtam hogy nincs, csak azt hogy van akkora sz.pás beletenni amiért már nem éri meg :D :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egooon Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Nem azt mondtam hogy nincs, csak azt hogy van akkora sz.pás beletenni amiért már nem éri meg :D :rolleyes: Hát ha az ember nem ért hozzá... ;) Ha ért és van hozzá keret akkor nincs lehetettlen... Szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Hát ha az ember nem ért hozzá... ;) Ha ért és van hozzá keret akkor nincs lehetettlen... Szerintem Másodszor írom le, hogy egy szóval nem mondtam hogy lehetetlen. Ha mégis akkor kérem kiemelni a hozzászólásomban... :rolleyes: ( Ha van keret, meg értesz is hozzá akkor, mönnyé' és tedd bele. De ha a soknapos sz.pás és pénzlapátolás után, egyszer is megfordul a fejedben hogy mégsem érte meg, akkor érezd a képzeletbeli p.csánrúgást XD ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
egooon Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Másodszor írom le, hogy egy szóval nem mondtam hogy lehetetlen. Ha mégis akkor kérem kiemelni a hozzászólásomban... :rolleyes: ( Ha van keret, meg értesz is hozzá akkor, mönnyé' és tedd bele. De ha a soknapos sz.pás és pénzlapátolás után, egyszer is megfordul a fejedben hogy mégsem érte meg, akkor érezd a képzeletbeli p.csánrúgást XD ) Nem te hozzászolásodból jött a lehetetlen... ;) Nincs jelenleg keret egyébként, de később megeshet és én tuti belevágok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Tudja valaki, ez mire jó? :rolleyes: Annyit sejtek, hogy a központi kijelzőt lehet hozzá csatlakoztatni. A csomagtartóból jött előre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Valaki nem tudja, hogy lehet e a mérőműszereket elektromosra cserélni? Mármint gondolok arra, hogy pl egy G-s astra műszeregység működtethető-e? Tegyél bele ilyent:lcd vagy:led én ilyenen gondolkodok ez legalább pontos és mér plusz-minusz fokot is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Szeretnék betenni egy fordulatszámmérős műszeregységet. Nincs bent a tyúkbél a csatiban. Azt tudom, hogy honnan kell felhozni az óracsoportig. Az lenne a kérdésem, hogy olyan érintkezőt hol tudok beszerezni, ami a csatiban van az óracsoportnál? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Szeretnék betenni egy fordulatszámmérős műszeregységet. Nincs bent a tyúkbél a csatiban. Azt tudom, hogy honnan kell felhozni az óracsoportig. Az lenne a kérdésem, hogy olyan érintkezőt hol tudok beszerezni, ami a csatiban van az óracsoportnál? :rolleyes: Egy bontott műszerfalkötegből. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Sziasztok! Sajna megatta magát az autósrádióm :rolleyes: , és most szereztem bele egy gyárit, de sajna a kódot, nem tudom hogyan kell beütni. Én úgy emlékszem, hogy a középkijelzőn jelenik meg, de nem vagyok benne biztos. Azóta ki lett cserélve a kijelző osztottra, de nem történik semmi. Lehet, hogy bezavart az új kijelző neki??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Sziasztok! Sajna megatta magát az autósrádióm :rolleyes: , és most szereztem bele egy gyárit, de sajna a kódot, nem tudom hogyan kell beütni. Én úgy emlékszem, hogy a középkijelzőn jelenik meg, de nem vagyok benne biztos. Azóta ki lett cserélve a kijelző osztottra, de nem történik semmi. Lehet, hogy bezavart az új kijelző neki??? Tök mind1. Hogy ki írja e. Elvileg egy pittyenés után lőheted bele a kódot ha irja hanem. Én is most veszek egy gyárit:D Csak cd-set:P Majd elárulom a titkot:D De valami gombokat kell nyomogatni h betudd irni a kódot Valami SR + a bekapcsoló és akkor tartod még pityen ha pityent iród a kodot. DE nem ám aszámokat 4karakter a kód. 2365 akkor (2)1es gomb 2szer lenyom, (3)2es gomb 3szor lenyom. STB STB STB. Szval:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts