Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Elméletileg nem kéne. Az elsőajtóba én még régebben vettem mnc hangszórókat, kis pici 13as asszem... De annak én építettem fából 1 ilyen keretszerűséget.

Köszi a tanácsot.

Kérdezek tovább! :devlish:

Hátsó hangszórókat hová érdemes beépíteni? 4 ajtós sedan f.

Link to comment
Megosztás:

Halisztok :lol:

Fiúk... mi lehet a gond? a kormányburkolat alól az irányjelző kapcsolója felől jön a füst, melegszik... DE csak akkor ha a világítást ráadom.... :lol:

Szerintetek???

Én régen menet közben jártam így! :devlish: Másnap nekiestem, bereléztem a világítást! Vettem 2db H4 égőnek foglalatot, jóval vastagabb vezetékkel bekötöttem + 2 relét, külön a tompítottnak és külön az országútinak! :lol: Azóta a bajuszkapcsolóm észre sem veszi, ha felkapcsolom a világítást! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Először is köszönöm a hasznos infót!

VAn még további kérdésem is.

http://www.audiosystem.mobildata.hu/index....t&Itemid=62

Ezzel beépíthető szerinted? Vmint tudsz e konkrét, jó minőségű hangszórókat javasolni?

Köszi

Üdv

Ezzel simán be kell tudnod építeni! Jó minőségű hangszóró? Ez attól függ, mennyi pénzt áldozol rá! :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Mi az a 0,06xxx? meg lehet próbálni sorbakötni vele egy ellenállást. Leginkább egy másik Isuzu tulajjal kéne megbeszélni, hogy mérje meg ő is, mekkora az ellenállása annak a gombának, lehet az a hibás, és azt azért nem olyan drága cserélni gondolom.

A jeladó a hibás....most már biztos. :devlish: Hidegen nem is szabadna lennie ellenállásnak, szakadást kéne jeleznie.

Elektronika hibátlan, ideiglenesen kapott egy kapcsolót, hogy ne kelljen hidegen vacakolni vele...

Link to comment
Megosztás:

Fpepe!

Megtudnád nekem nézni, hogy van-e a Csergőbe ilyen hőkapcsoló és mennyibe kerül?

Egy helyen találtam eddig, dobtam egy hátast :lol: 8600 :lol: és csak rendelésre.

OE Number

ISUZU 8-94483-155-0

ISUZU 8-97068804-0

GENERAL MOTORS 97 068 804

HOLDEN 8970688040

Ezek a számok vannak hozzá...

Előre is köszönöm! :devlish:

Sztem vedd meg annyiért, a Csergőben csak gyári van az árlistában, 26e Ft-ért (!).

Link to comment
Megosztás:

Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..).

Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket :lol: )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol:

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :lol: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..).

Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket ;) )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol:

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

Állandó tápja van a rádiómnak, oszt jónapot :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..).

Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket ;) )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol:

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

Én a gyújtáskapcsolóról vittem neki egy áramot, így nem kellett bevezetékeltem az autó elejét, elég volt egy 60 cm-es vezeték és kész. :lol: Így állandóan kapja az áramot a rádió!

Link to comment
Megosztás:

Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..).

Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket :lol: )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol:

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

Ott van a rádió háta mögött a csatiban a fix 12V. Át kell kötni és csókolom. ;)

Link to comment
Megosztás:

Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..).

Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket ;) )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol:

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

Gyári a rádiód vagy valami házilag mókolt másik? Amúgy ha gyári is a rádiód, illetve ha nem gyári akkor is úgy működne, hogy ha egyes állásban van a kulcs, akkor a rádió működik. Mivel a kettes állás a gyújtás, 3mas meg az önindítót tekeri, szóval nem tudom, hogy felétek ez hogy van bekötve de akkor vagy félrebeszélsz, vagy szarul van bekötve a rádiód. Az izzítás meg tudtommal úgy működik, hogy:

0 állás no áram

1 állás rádió on

2 állás izzítás

3 állás indítás (ez ami rugózik, és visszaáll indítás után 2 állásba)

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen...akár kulcs nélkül is.

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

:devlish: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol:

Link to comment
Megosztás:

:devlish: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol:

Jah az a gyári rendszer. Csak ha már nem a gyári van benne akkor meg kell cserélni a fix tápot a memória táppal, mert különben elfelejt mindent, és ha a fix táp mellé a régi csatinál bekötöd a memória tápot, akkor van az hogy ha kiveszed a kulcsot akkor is szól, de addig amíg ki nem kapcsolod vagy le nem merül az aksi. Viszont ha a fix tápot megcseréled a memória táppal akkor kulcs kivételére elcsendesedik, oszt meg nem nyikkan, míg a kulcsot 1 állásba nem fordítod. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor a tied a belő világításról lehet odahúzva szerintem. Mintha az lőne le magát 1 óra után :devlish:

Nem a gyári rádió olyan, hogy ha kulccsal kikapcsolod, és utána a gombjával kapcsolod be akkor egy óra mulva kikapcsol, pont azért, hogy a tanult autós kolléga ne felejtse bekapcsolva és ne szívja le az aksit :lol:

Link to comment
Megosztás:

:devlish: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol:

Nekem csak addig szól, amig az akksi le nem merül. :lol:

Sőt a garázskulcsom azon a karikán van amin az indítókulcs, és ha megállok a garázs előtt (nyitom v. zárom) akkor simán kihúzom a gyújtáskapcsolóból és a motor pöfög tovább lazán. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem csak addig szól, amig az akksi le nem merül. :lol:

Sőt a garázskulcsom azon a karikán van amin az indítókulcs, és ha megállok a garázs előtt (nyitom v. zárom) akkor simán kihúzom a gyújtáskapcsolóból és a motor pöfög tovább lazán. :lol:

Hát kérem akinek széjje van kopva a kulcs. Régi kulcsom nekem is ilyen volt. Elindítottam, oszt kihúztam a gyújtáskapcsolóból :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.