Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem ilyenek a tartókeretek a csomagtartóajtóban ( caravan )

Jóminőségű... Blaupunkt? A gyári hangszórók is blaupunkt márkájúak :devlish:

Akkor ezzel már gond nélkül beépíthető és nem ér majd bele az ablak?

Köszi:)

Üdv

Elküldve
Akkor ezzel már gond nélkül beépíthető és nem ér majd bele az ablak?

Köszi:)

Üdv

Elméletileg nem kéne. Az elsőajtóba én még régebben vettem mnc hangszórókat, kis pici 13as asszem... De annak én építettem fából 1 ilyen keretszerűséget.

Elküldve
Elméletileg nem kéne. Az elsőajtóba én még régebben vettem mnc hangszórókat, kis pici 13as asszem... De annak én építettem fából 1 ilyen keretszerűséget.

Köszi a tanácsot.

Kérdezek tovább! :devlish:

Hátsó hangszórókat hová érdemes beépíteni? 4 ajtós sedan f.

Elküldve
Halisztok :lol:

Fiúk... mi lehet a gond? a kormányburkolat alól az irányjelző kapcsolója felől jön a füst, melegszik... DE csak akkor ha a világítást ráadom.... :lol:

Szerintetek???

Én régen menet közben jártam így! :devlish: Másnap nekiestem, bereléztem a világítást! Vettem 2db H4 égőnek foglalatot, jóval vastagabb vezetékkel bekötöttem + 2 relét, külön a tompítottnak és külön az országútinak! :lol: Azóta a bajuszkapcsolóm észre sem veszi, ha felkapcsolom a világítást! :lol:

Elküldve
Ezzel simán be kell tudnod építeni! Jó minőségű hangszóró? Ez attól függ, mennyi pénzt áldozol rá! :devlish:

10-ig 2 utas.:)mondjuk

Elküldve
10-ig 2 utas.:)mondjuk

Így konkrét példát nem tudok neked mondani! 10e-ből már elég jó hangszórókat lehet venni! Pl. az egyik ismerősöm 4e5-ért vett előre 2 db 16cm-es hangszórót és tökéletesen teszik a dolgukat! :devlish:

Elküldve
Mi az a 0,06xxx? meg lehet próbálni sorbakötni vele egy ellenállást. Leginkább egy másik Isuzu tulajjal kéne megbeszélni, hogy mérje meg ő is, mekkora az ellenállása annak a gombának, lehet az a hibás, és azt azért nem olyan drága cserélni gondolom.

A jeladó a hibás....most már biztos. :devlish: Hidegen nem is szabadna lennie ellenállásnak, szakadást kéne jeleznie.

Elektronika hibátlan, ideiglenesen kapott egy kapcsolót, hogy ne kelljen hidegen vacakolni vele...

Elküldve
Fpepe!

Megtudnád nekem nézni, hogy van-e a Csergőbe ilyen hőkapcsoló és mennyibe kerül?

Egy helyen találtam eddig, dobtam egy hátast :lol: 8600 :lol: és csak rendelésre.

OE Number

ISUZU 8-94483-155-0

ISUZU 8-97068804-0

GENERAL MOTORS 97 068 804

HOLDEN 8970688040

Ezek a számok vannak hozzá...

Előre is köszönöm! :devlish:

Sztem vedd meg annyiért, a Csergőben csak gyári van az árlistában, 26e Ft-ért (!).

Elküldve
Sztem vedd meg annyiért, a Csergőben csak gyári van az árlistában, 26e Ft-ért (!).

Az egy kisebb vagyon... :lol:

Keresgetek még egy kicsit, mert nem találom hol láttam :lol:

Köszi, hogy megnézted :devlish:

Elküldve

Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..).

Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket :lol: )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol:

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

Elküldve
Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :lol: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..).

Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket ;) )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol:

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

Állandó tápja van a rádiómnak, oszt jónapot :devlish:

Elküldve
Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..).

Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket ;) )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol:

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

Én a gyújtáskapcsolóról vittem neki egy áramot, így nem kellett bevezetékeltem az autó elejét, elég volt egy 60 cm-es vezeték és kész. :lol: Így állandóan kapja az áramot a rádió!

Elküldve

Nekem a Vectrában gyárilag van fix táp a rádióhoz.

Az Astrában nincs? :devlish:

Amúgy nem nagy dolog, anno az Unomba simán húztam neki 1 drótot és semmi kapcsolót nem raktam rá.

Kikapcsoltam a rádiót és ennyi.

A vészvillogónak és a belső világításnak is fix tápja van.

Elküldve
Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..).

Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket :lol: )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol:

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

Ott van a rádió háta mögött a csatiban a fix 12V. Át kell kötni és csókolom. ;)

Elküldve
Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..).

Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket ;) )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol:

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

Gyári a rádiód vagy valami házilag mókolt másik? Amúgy ha gyári is a rádiód, illetve ha nem gyári akkor is úgy működne, hogy ha egyes állásban van a kulcs, akkor a rádió működik. Mivel a kettes állás a gyújtás, 3mas meg az önindítót tekeri, szóval nem tudom, hogy felétek ez hogy van bekötve de akkor vagy félrebeszélsz, vagy szarul van bekötve a rádiód. Az izzítás meg tudtommal úgy működik, hogy:

0 állás no áram

1 állás rádió on

2 állás izzítás

3 állás indítás (ez ami rugózik, és visszaáll indítás után 2 állásba)

:lol:

Elküldve
Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen...akár kulcs nélkül is.

Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )

:devlish: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol:

Elküldve
:devlish: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol:

Jah az a gyári rendszer. Csak ha már nem a gyári van benne akkor meg kell cserélni a fix tápot a memória táppal, mert különben elfelejt mindent, és ha a fix táp mellé a régi csatinál bekötöd a memória tápot, akkor van az hogy ha kiveszed a kulcsot akkor is szól, de addig amíg ki nem kapcsolod vagy le nem merül az aksi. Viszont ha a fix tápot megcseréled a memória táppal akkor kulcs kivételére elcsendesedik, oszt meg nem nyikkan, míg a kulcsot 1 állásba nem fordítod. :lol:

Elküldve
:lol: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol:

Akkor a tied a belő világításról lehet odahúzva szerintem. Mintha az lőne le magát 1 óra után :devlish:

Elküldve
Akkor a tied a belő világításról lehet odahúzva szerintem. Mintha az lőne le magát 1 óra után :devlish:

Nem a gyári rádió olyan, hogy ha kulccsal kikapcsolod, és utána a gombjával kapcsolod be akkor egy óra mulva kikapcsol, pont azért, hogy a tanult autós kolléga ne felejtse bekapcsolva és ne szívja le az aksit :lol:

Elküldve
:devlish: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol:

Nekem csak addig szól, amig az akksi le nem merül. :lol:

Sőt a garázskulcsom azon a karikán van amin az indítókulcs, és ha megállok a garázs előtt (nyitom v. zárom) akkor simán kihúzom a gyújtáskapcsolóból és a motor pöfög tovább lazán. :lol:

Elküldve
Nekem csak addig szól, amig az akksi le nem merül. :lol:

Sőt a garázskulcsom azon a karikán van amin az indítókulcs, és ha megállok a garázs előtt (nyitom v. zárom) akkor simán kihúzom a gyújtáskapcsolóból és a motor pöfög tovább lazán. :lol:

Hát kérem akinek széjje van kopva a kulcs. Régi kulcsom nekem is ilyen volt. Elindítottam, oszt kihúztam a gyújtáskapcsolóból :devlish:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.