Kicsi87 Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Opeles90 írta: Nekem ilyenek a tartókeretek a csomagtartóajtóban ( caravan ) Jóminőségű... Blaupunkt? A gyári hangszórók is blaupunkt márkájúak :devlish: Akkor ezzel már gond nélkül beépíthető és nem ér majd bele az ablak? Köszi:) Üdv
Opeles90 Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Kicsi87 írta: Akkor ezzel már gond nélkül beépíthető és nem ér majd bele az ablak? Köszi:) Üdv Elméletileg nem kéne. Az elsőajtóba én még régebben vettem mnc hangszórókat, kis pici 13as asszem... De annak én építettem fából 1 ilyen keretszerűséget.
Kicsi87 Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Opeles90 írta: Elméletileg nem kéne. Az elsőajtóba én még régebben vettem mnc hangszórókat, kis pici 13as asszem... De annak én építettem fából 1 ilyen keretszerűséget. Köszi a tanácsot. Kérdezek tovább! :devlish: Hátsó hangszórókat hová érdemes beépíteni? 4 ajtós sedan f.
Laleekirály Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Opeles90 írta: Halisztok :lol: Fiúk... mi lehet a gond? a kormányburkolat alól az irányjelző kapcsolója felől jön a füst, melegszik... DE csak akkor ha a világítást ráadom.... :lol: Szerintetek??? Én régen menet közben jártam így! :devlish: Másnap nekiestem, bereléztem a világítást! Vettem 2db H4 égőnek foglalatot, jóval vastagabb vezetékkel bekötöttem + 2 relét, külön a tompítottnak és külön az országútinak! :lol: Azóta a bajuszkapcsolóm észre sem veszi, ha felkapcsolom a világítást! :lol:
Laleekirály Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Kicsi87 írta: Először is köszönöm a hasznos infót! VAn még további kérdésem is. http://www.audiosystem.mobildata.hu/index....t&Itemid=62 Ezzel beépíthető szerinted? Vmint tudsz e konkrét, jó minőségű hangszórókat javasolni? Köszi Üdv Ezzel simán be kell tudnod építeni! Jó minőségű hangszóró? Ez attól függ, mennyi pénzt áldozol rá! :devlish:
Kicsi87 Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Laleekirály írta: Ezzel simán be kell tudnod építeni! Jó minőségű hangszóró? Ez attól függ, mennyi pénzt áldozol rá! :devlish: 10-ig 2 utas.:)mondjuk
Laleekirály Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Kicsi87 írta: 10-ig 2 utas.:)mondjuk Így konkrét példát nem tudok neked mondani! 10e-ből már elég jó hangszórókat lehet venni! Pl. az egyik ismerősöm 4e5-ért vett előre 2 db 16cm-es hangszórót és tökéletesen teszik a dolgukat! :devlish:
zocsa Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Kicsi87 írta: 10-ig 2 utas.:)mondjuk Nekem ilyen van http://www.jvc.hu/product.php?id=CS-V626&a...0054&sub=ts nemrég vettem 7-8ezer volt hipertescoban. :devlish:
Kicsi87 Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Köszi Mindenkinek a gyors és segítőkész válaszokat. :devlish: Korrekt oldal, nagyon tetszik. Üdv
Breki Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 FPepe írta: Mi az a 0,06xxx? meg lehet próbálni sorbakötni vele egy ellenállást. Leginkább egy másik Isuzu tulajjal kéne megbeszélni, hogy mérje meg ő is, mekkora az ellenállása annak a gombának, lehet az a hibás, és azt azért nem olyan drága cserélni gondolom. A jeladó a hibás....most már biztos. :devlish: Hidegen nem is szabadna lennie ellenállásnak, szakadást kéne jeleznie. Elektronika hibátlan, ideiglenesen kapott egy kapcsolót, hogy ne kelljen hidegen vacakolni vele...
FPepe Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 brekeke írta: Fpepe! Megtudnád nekem nézni, hogy van-e a Csergőbe ilyen hőkapcsoló és mennyibe kerül? Egy helyen találtam eddig, dobtam egy hátast :lol: 8600 :lol: és csak rendelésre. OE Number ISUZU 8-94483-155-0 ISUZU 8-97068804-0 GENERAL MOTORS 97 068 804 HOLDEN 8970688040 Ezek a számok vannak hozzá... Előre is köszönöm! :devlish: Sztem vedd meg annyiért, a Csergőben csak gyári van az árlistában, 26e Ft-ért (!).
Breki Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 FPepe írta: Sztem vedd meg annyiért, a Csergőben csak gyári van az árlistában, 26e Ft-ért (!). Az egy kisebb vagyon... :lol: Keresgetek még egy kicsit, mert nem találom hol láttam :lol: Köszi, hogy megnézted :devlish:
astrásgyerek Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..). Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket :lol: )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol: Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: )
Dáwid Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 astrásgyerek írta: Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :lol: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..). Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket ;) )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol: Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: ) Állandó tápja van a rádiómnak, oszt jónapot :devlish:
Laleekirály Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 astrásgyerek írta: Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..). Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket ;) )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol: Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: ) Én a gyújtáskapcsolóról vittem neki egy áramot, így nem kellett bevezetékeltem az autó elejét, elég volt egy 60 cm-es vezeték és kész. :lol: Így állandóan kapja az áramot a rádió!
öcsibácsi Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 Nekem a Vectrában gyárilag van fix táp a rádióhoz. Az Astrában nincs? :devlish: Amúgy nem nagy dolog, anno az Unomba simán húztam neki 1 drótot és semmi kapcsolót nem raktam rá. Kikapcsoltam a rádiót és ennyi. A vészvillogónak és a belső világításnak is fix tápja van.
Breki Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 astrásgyerek írta: Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..). Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket :lol: )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol: Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: ) Ott van a rádió háta mögött a csatiban a fix 12V. Át kell kötni és csókolom. ;)
m_petya Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 astrásgyerek írta: Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen. Nem zavar amúgy, jó megoldás, csak: ha állok pl parkolóban, és várok az asszonyra, és mondjuk hallgatnék egy kis zenét, akkor rá kell adni a gyújtást, és (mivel dízelem van) ilyenkor mindíg eljátszuk az izzítósdit :devlish: feleslegesen :lol: és ez rövidíti ugyebár az élettartamokat (izzítógyertyák, relé, akku..). Arra gondoltam, hogy beszerelnék egy kapcsolót valahova (azt még nem tudom hova - várom az ötleteket ;) )és akkor azzal tudnám ki-be kapcsolni a tápot a rádiónak, akár kulcs nélkül is. :lol: Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: ) Gyári a rádiód vagy valami házilag mókolt másik? Amúgy ha gyári is a rádiód, illetve ha nem gyári akkor is úgy működne, hogy ha egyes állásban van a kulcs, akkor a rádió működik. Mivel a kettes állás a gyújtás, 3mas meg az önindítót tekeri, szóval nem tudom, hogy felétek ez hogy van bekötve de akkor vagy félrebeszélsz, vagy szarul van bekötve a rádiód. Az izzítás meg tudtommal úgy működik, hogy: 0 állás no áram 1 állás rádió on 2 állás izzítás 3 állás indítás (ez ami rugózik, és visszaáll indítás után 2 állásba) :lol:
brezsó Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 astrásgyerek írta: Mostanában azon gondolkoztam, hogy kellene vigyek egy direkt szálat az aksitól a rádiónak, hogy ne csak gyújtáson menjen...akár kulcs nélkül is. Valaki csinált már ilyet? (vagy hagyjam, hülyeség? :lol: ) :devlish: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol:
öcsibácsi Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 Na, ez ám a gyors reakció! :devlish: Most kaptál néhány választ.
m_petya Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 brezsó írta: :devlish: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol: Jah az a gyári rendszer. Csak ha már nem a gyári van benne akkor meg kell cserélni a fix tápot a memória táppal, mert különben elfelejt mindent, és ha a fix táp mellé a régi csatinál bekötöd a memória tápot, akkor van az hogy ha kiveszed a kulcsot akkor is szól, de addig amíg ki nem kapcsolod vagy le nem merül az aksi. Viszont ha a fix tápot megcseréled a memória táppal akkor kulcs kivételére elcsendesedik, oszt meg nem nyikkan, míg a kulcsot 1 állásba nem fordítod. :lol:
Dáwid Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 brezsó írta: :lol: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol: Akkor a tied a belő világításról lehet odahúzva szerintem. Mintha az lőne le magát 1 óra után :devlish:
m_petya Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 Dáwid írta: Akkor a tied a belő világításról lehet odahúzva szerintem. Mintha az lőne le magát 1 óra után :devlish: Nem a gyári rádió olyan, hogy ha kulccsal kikapcsolod, és utána a gombjával kapcsolod be akkor egy óra mulva kikapcsol, pont azért, hogy a tanult autós kolléga ne felejtse bekapcsolva és ne szívja le az aksit :lol:
öcsibácsi Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 brezsó írta: :devlish: Nekem kulcs nélkül is szól(egy órán át), nem kell a gyújtást ráadni és úgyis szól a gyári rendszer. :lol: Nekem csak addig szól, amig az akksi le nem merül. :lol: Sőt a garázskulcsom azon a karikán van amin az indítókulcs, és ha megállok a garázs előtt (nyitom v. zárom) akkor simán kihúzom a gyújtáskapcsolóból és a motor pöfög tovább lazán. :lol:
m_petya Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 öcsibácsi írta: Nekem csak addig szól, amig az akksi le nem merül. :lol: Sőt a garázskulcsom azon a karikán van amin az indítókulcs, és ha megállok a garázs előtt (nyitom v. zárom) akkor simán kihúzom a gyújtáskapcsolóból és a motor pöfög tovább lazán. :lol: Hát kérem akinek széjje van kopva a kulcs. Régi kulcsom nekem is ilyen volt. Elindítottam, oszt kihúztam a gyújtáskapcsolóból :devlish:
Recommended Posts