Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Gondolom előbb szerelták be a biztitáblát, aztán rá a műszarfalpárnát. Vagy felrakták a műszerfalpárnára a biztitáblát, aztán be a kocsiba.

Biztosan megvan a megfelelő sorrend erre is!

Mindenesetre kicsit könnyebb gyárilag egyből bevezetékelni bizonyos dolgokat, mint utólag. (mint pl.: elektromos ablak, elektromos tükör) :devlish: én szívtam vele majdnem egy napot! :lol:

Link to comment
Megosztás:

De persze megy a kiolvasás, csak a vettem egy OP-COM diagnosztikai interfészt és nem akarnak jönni rajta az élő adatok :devlish: (ECU does not reply....) szal nem tud csatlakozni a kocsira. A 7-es lábon jönnének az élő adatok, de valamiért nem működik a dolog. Tegnap próbáltam egy másik astrán (enyém korabeli) és azt vitte elsőre. Az állam le is esett mert azt hittem a kábelem a rossz. Ma lekövettem a diag csatit az ECU-ig és jól van bekötve. Szal innentől feladom. Amugy ha valaki az ECU kábeleit kihúzza az nenagyon rángassa fel-le irányba a csatlakozóít mert zárlat keletkezhet az ECU-ban. Belül a panel hözzáérhet a doboza aljához. Nekem elégett a nyákon egy helyen a panel. Szerencsére orvosolható volt, de a szívem is megállt. Szal ha valakinek kell OP-COM eladó, akkor a vaterán megtalálja szepnorbee név alatt. Hy

Link to comment
Megosztás:

Eggyik sincs meg,szerintetek?? Mi lehet a baj,az alapjárati motort villogta ki hibának, de erős a gyanúm,hogy nem az lesz!

ÜDVÖZLÖM AZ URAKAT ISMÉT ERRE VOK!!

A hibám a fent leítrak,aki már hozzászólt tudja mi a helyzet ,de az ac relé cseréje nem segített, úgyhogy 3000 kiment az ablakon!!;(( Az súgja már meg vki nekem ,hogy az alapjárati motor, az az amelyik a befecskendező csonk végén van??Megnéztem egy alkatrészes oldalon és más hozzá hasonlót nem találtam csak egy csati van rajta azt kész!!

Link to comment
Megosztás:

ÜDVÖZLÖM AZ URAKAT ISMÉT ERRE VOK!!

A hibám a fent leítrak,aki már hozzászólt tudja mi a helyzet ,de az ac relé cseréje nem segített, úgyhogy 3000 kiment az ablakon!!;(( Az súgja már meg vki nekem ,hogy az alapjárati motor, az az amelyik a befecskendező csonk végén van??Megnéztem egy alkatrészes oldalon és más hozzá hasonlót nem találtam csak egy csati van rajta azt kész!!

Az alapjárati moci az NZ-n így néz ki, piros karika. De az AC-relét nem kellett volna egyből megvenni, egy darab dróttal le lehet tesztelni.

351330.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Help!Nagyon korrekt az oldal,a nemrég vásárolt,elhanyagolt astrámon már minden okosságot megcsináltam amit itt olvastam,de most elakadtam.Nem működött a hátsó ablaktörlőm,leellenőriztem és kiderült a relé a hibás.Ma vettem egy másikat a bontóban de össze-vissza jár.Mindig más és más pozícióban áll meg..........valakinek valami ötlete esetleg?

/caravan/

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Help!Nagyon korrekt az oldal,a nemrég vásárolt,elhanyagolt astrámon már minden okosságot megcsináltam amit itt olvastam,de most elakadtam.Nem működött a hátsó ablaktörlőm,leellenőriztem és kiderült a relé a hibás.Ma vettem egy másikat a bontóban de össze-vissza jár.Mindig más és más pozícióban áll meg..........valakinek valami ötlete esetleg?

/caravan/

Le szokták szedni a mechanikát, és a motort meg a környékét kipucolni. Nekem is időszerű lenne mert már párszor megtöröltem vele a rendszámot... :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Help!Nagyon korrekt az oldal,a nemrég vásárolt,elhanyagolt astrámon már minden okosságot megcsináltam amit itt olvastam,de most elakadtam.Nem működött a hátsó ablaktörlőm,leellenőriztem és kiderült a relé a hibás.Ma vettem egy másikat a bontóban de össze-vissza jár.Mindig más és más pozícióban áll meg..........valakinek valami ötlete esetleg?

/caravan/

Esetleg nézd meg az átvezetésnél a kábeleket (ott ahol átmegy a kszniból az csomiajtóba a kábel) hogy nincs e eltörve valamelyik, majd szedd le a kárpitot és nézd meg, hogy meg kapja-e a gyújtás pluszt a motor (valszeg nem) ez kell neki a végálláshoz. három szálból az egyik az, a másik a relé által kapcsolt pozitív íg a harmadik -nekem legalábbis- a motor rögzítő csavarja alá szorított test pont.

Ha ezekkel kész vagy és nem lett jó, akkor kicsit pontosítsd ,hogy mire jutottál és megyünk tovább.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg nézd meg az átvezetésnél a kábeleket (ott ahol átmegy a kszniból az csomiajtóba a kábel) hogy nincs e eltörve valamelyik, majd szedd le a kárpitot és nézd meg, hogy meg kapja-e a gyújtás pluszt a motor (valszeg nem) ez kell neki a végálláshoz. három szálból az egyik az, a másik a relé által kapcsolt pozitív íg a harmadik -nekem legalábbis- a motor rögzítő csavarja alá szorított test pont.

Ha ezekkel kész vagy és nem lett jó, akkor kicsit pontosítsd ,hogy mire jutottál és megyünk tovább.

Köszi a gyors választ,holnap meg is nézem már ha az idő engedi..........:-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Help!Nagyon korrekt az oldal,a nemrég vásárolt,elhanyagolt astrámon már minden okosságot megcsináltam amit itt olvastam,de most elakadtam.Nem működött a hátsó ablaktörlőm,leellenőriztem és kiderült a relé a hibás.Ma vettem egy másikat a bontóban de össze-vissza jár.Mindig más és más pozícióban áll meg..........valakinek valami ötlete esetleg?

/caravan/

Sztem jó eséllyel éveken keresztül beázott a motor a tengely mellett, és elrozsdásodott a programtárcsa benne. Láttam már ilyet első ablaktörlőmotornál.

Szegecsekkel van összerakva, de ha szeretsz barkácsolni, lefúrhatod a szegecseket, szétszeded, kitisztítod, tengelyt bezsírozva összerakod, a szegecsek helyett csavarokkal. Sajna, ha a programtárcsa már nagyon rozsdás benne, a bevonata híján újra fog rozsdásodni.

Link to comment
Megosztás:

Sztem jó eséllyel éveken keresztül beázott a motor a tengely mellett, és elrozsdásodott a programtárcsa benne. Láttam már ilyet első ablaktörlőmotornál.

Szegecsekkel van összerakva, de ha szeretsz barkácsolni, lefúrhatod a szegecseket, szétszeded, kitisztítod, tengelyt bezsírozva összerakod, a szegecsek helyett csavarokkal. Sajna, ha a programtárcsa már nagyon rozsdás benne, a bevonata híján újra fog rozsdásodni.

Mikor azt próbáltam kideríteni miért nem működik akkor láttam,hogy rá van írva a motorra filcel,hogy F ASTRA.Szóval valószínüleg már bontott darab... :devlish:

De ha a kábelekkel minden oké,akkor persze szétszedem.Köszi a tippet........

Link to comment
Megosztás:

OFF: Valaki mondja meg legyszi, hogy mi volt ott: a kesztyutartoban belul, egybol balra van egy lyuk (kb. 6x10cm, ilyesmi). Ott valami

takarolap volt, amit talan a gyerekemnek sikerult kiszerelnie, vagy lampa volt? (Total alap astra F, nem emlekszem, hogy valaha vilagitott volna

a kesztyutarto...) Nem talalom sehol ezt az elemet, a maradvanyat sem. Koszi.

Link to comment
Megosztás:

OFF: Valaki mondja meg legyszi, hogy mi volt ott: a kesztyutartoban belul, egybol balra van egy lyuk (kb. 6x10cm, ilyesmi). Ott valami

takarolap volt, amit talan a gyerekemnek sikerult kiszerelnie, vagy lampa volt? (Total alap astra F, nem emlekszem, hogy valaha vilagitott volna

a kesztyutarto...) Nem talalom sehol ezt az elemet, a maradvanyat sem. Koszi.

Ott a lámpa lenne, de mivel az alap astrákban nincs, így ott vagy egy lyuk van, vagy leszedték a takaróját.

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481060

szerk.: Látom van az alapban is. Akkor valaki vagy kiberhelte belőle vagy passzolok

Link to comment
Megosztás:

OFF: Valaki mondja meg legyszi, hogy mi volt ott: a kesztyutartoban belul, egybol balra van egy lyuk (kb. 6x10cm, ilyesmi). Ott valami

takarolap volt, amit talan a gyerekemnek sikerult kiszerelnie, vagy lampa volt? (Total alap astra F, nem emlekszem, hogy valaha vilagitott volna

a kesztyutarto...) Nem talalom sehol ezt az elemet, a maradvanyat sem. Koszi.

Van benne lámpa, van amiben van lámpa. (lehet hogy neked ki volt égve, és azért nem világított) Bal oldalt, de szerintem nincs 6x10 centis. Ha kicsit visszafogja magát ez a nyomi vihar akkor kimegyek és megnézem :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Ott a lámpa lenne, de mivel az alap astrákban nincs, így ott vagy egy lyuk van, vagy leszedték a takaróját.

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481060

szerk.: Látom van az alapban is. Akkor valaki vagy kiberhelte belőle vagy passzolok

Nincs az alapokban sem:D Legalábbis nem mindegyikbe. Nekem nem volt csak a helye a kesztyűtartóba se kivezetve se csati semmi nem volt. Most már ugyan van mert beszereltük és világít:D

Link to comment
Megosztás:

Engem is utolért a végzet és egyenlőre nem találom a megoldást. :lol:

Reggeli indításkor az izzítás olyan 10-15 mp-ig ment......mostanáig. Most olyan gyorsan kapcsol le, mint melegen. :devlish:

5-6× rá kell adni újból a gyújtást, hogy elég meleget csiholjanak az izzítók a beröffenéshez.

Vajon mi határozza meg az izzítás idejét hidegen és üzem melegen? Csak az izzító relé vagy van benne valahol valami érzékelő, amit még nem fedeztem fel? :lol:

Rajzon nem nagyon látok ilyesmit.....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.