spzoli Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 mi kell még hozzá ? át kell programozni ? Kell a gyújtáskapcsolónál levő immo karika is. ha csak a lambdaszondát cserélem ki az autóban , létezhet-e az ,hogy kevesebbet fog fogyasztani ? ill. hogy " erősebb" lesz a motor ? Létezhet, ha már halott volt a lambda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Szerintem kár vele kínlódni! 10ért már vesz egy komplett riasztókészletet 2 távirányítóval. (mert ha ezt meg is bütykölnétek, akkor is csak egy db maradna, és az egy idő után megint bemondja majd z unalmast... (ahogy az lenni szokott! :devlish: ) Pont erről van szó. Ha egyediben legyártom mire mindent összeszedek hozzá ( alkatrészek, doboz....stb) kb. 3500-ba lesz, ( haverságból megcsinálom ingyé...) és akkor kell még hozzá a régiből is az IC. És még mindig csak 1 van belőle. + ha messze lakik még ide is furikázik érte, már amit ráköltött abból majdnem vesz egy komplett riogatót 2 távval, garival... Esetleg még ki lehetne cserélni a régiben a gombot, az kevesebb macera és egy darabig bírni fogja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Üdv mindenkinek!! Elektromos ablakot szeretnék beszerelni c16nz 93-as astrámba. Megvan a mechanika, kapcsolók és a kábelköteg a csatlakozóval a végén ami az ajtókbann van. A kérdésem az lenne, hogy honnan vigyek áramot és hogy kössem össze a két oldalt. Ha valaki tudja, hogy melyik szinü vezeték mire szolgál vagy van kapcsolási rajza azzal sokat segítene, mert sejtelmem sincs, hogy mit hova kössek. Előre is köszönöm!! Ha komplett cuccod megvan hozzá, kábelek csatik, akkor elméletilag adja magát hogyan kell összedugni. Tápot vihetsz a gyujtáskapcsolótól, ott van a képen az amelyiken fehér szigszallag van, arra tudod rákötni, onnan be a biztidobozba, biztosíték mindenképpen kell neki, aztán mehet a villanyablakhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Ha komplett cuccod megvan hozzá, kábelek csatik, akkor elméletilag adja magát hogyan kell összedugni. Tápot vihetsz a gyujtáskapcsolótól, ott van a képen az amelyiken fehér szigszallag van, arra tudod rákötni, onnan be a biztidobozba, biztosíték mindenképpen kell neki, aztán mehet a villanyablakhoz. http://kep.psharing.com/350311.jpg Nekem a bal oldali burkolat alatt a nagy csatiba kellett bedugnom a helyére a gyári kábelköteg saruját. És minden ok volt. Onnan kapott tápot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Nekem a bal oldali burkolat alatt a nagy csatiba kellett bedugnom a helyére a gyári kábelköteg saruját. És minden ok volt. Onnan kapott tápot. Az a legjobb ha ő szedte ki adonorból, akkor egyértelmű minden. Meg ha szerencséje van ki is van kábelezve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Az a legjobb ha ő szedte ki adonorból, akkor egyértelmű minden. Meg ha szerencséje van ki is van kábelezve. A donorból én szedtem ki, de csak a mechanizmust és a vele járó kábel köteget vettem meg. Mármost azt nem tudom hogy vajonn gyárilag bevan-e kábelezve nekem, mert a sofőr oldal kell kapjon áramot, és onnan át kell vinni anyós oldalra, és gondolom, hogy anyós oldal is kellene kapjon áramot?? Össze vagyok zavarodva!! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 A donorból én szedtem ki, de csak a mechanizmust és a vele járó kábel köteget vettem meg. Mármost azt nem tudom hogy vajonn gyárilag bevan-e kábelezve nekem, mert a sofőr oldal kell kapjon áramot, és onnan át kell vinni anyós oldalra, és gondolom, hogy anyós oldal is kellene kapjon áramot?? Össze vagyok zavarodva!! :devlish: Nem hiszem, hogy be van kábelezve neked, de ki tudja.... Mindenesetre 3 vezetéket kell átvinned a másik oldalra: +12V ablak le ablak fel Milyen emelőket szereztél? Csak a bal oldalin van elektronika vagy mindkettőn? A vezeték színe miatt érdekes... Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Nem hiszem, hogy be van kábelezve neked, de ki tudja.... Mindenesetre 3 vezetéket kell átvinned a másik oldalra: +12V ablak le ablak fel Milyen emelőket szereztél? Csak a bal oldalin van elektronika vagy mindkettőn? A vezeték színe miatt érdekes... Bal oldalonn dupla kapcsoló, anyós oldalonn szimpla (ahogy az lenni szokott). Anyós oldalra megy -12V is vagy csak a +?? Meg sem merem kockáztatni, hogy megkérdezzem, hogy valaki neme tudja a vezetékek szinét?? -vagy esetleg azt, hogy a tápkábelek ugyanazok a szinüek-e mindkét oldalonn? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Bal oldalonn dupla kapcsoló, anyós oldalonn szimpla (ahogy az lenni szokott). Anyós oldalra megy -12V is vagy csak a +?? Meg sem merem kockáztatni, hogy megkérdezzem, hogy valaki neme tudja a vezetékek szinét?? -vagy esetleg azt, hogy a tápkábelek ugyanazok a szinüek-e mindkét oldalonn? Nem kell "-"-t átvinni, mert van az ajtóban. A gombok "+"-t használnak. A szerkezeten a motor mellett van egy fekete dobozka (a komfort elektronika) A régebbi verziókban csak a bal oldalin volt, az újabbakban mindkettőn van. A kapcsolók egyformák mindkettőben. A vezetékek színei eltérnek a 2 verzióban, ezért kérdeztem milyet szereztél. Ha elárulod megmondom a színeket... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Nem kell "-"-t átvinni, mert van az ajtóban. A gombok "+"-t használnak. A szerkezeten a motor mellett van egy fekete dobozka (a komfort elektronika) A régebbi verziókban csak a bal oldalin volt, az újabbakban mindkettőn van. A kapcsolók egyformák mindkettőben. A vezetékek színei eltérnek a 2 verzióban, ezért kérdeztem milyet szereztél. Ha elárulod megmondom a színeket... :devlish: Sajnos most nem tudom megmondani mert az auto távolabb van de holnap reggel leírom. Addig is köszönöm!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Sajnos most nem tudom megmondani mert az auto távolabb van de holnap reggel leírom. Addig is köszönöm!!!! Rendben! Addig is: - fekete: +12V (gyk után) - kék-piros: fel - szürke-zöld: le Ha mindkét oldalon van elektronika: - piros-sárga: fix 12V (enélkül a komfort elektronikát mindig újra kell tanítani) Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Rendben! Addig is: - fekete: +12V (gyk után) - kék-piros: fel - szürke-zöld: le Ha mindkét oldalon van elektronika: - piros-sárga: fix 12V (enélkül a komfort elektronikát mindig újra kell tanítani) Megnéztem:: Bal oldalt: Motor: 4 szál Barna Kék+piros Sárga+piros (vastagabb) Szürke zöld Kapcsoló: 8szál 2db barna 2db piros+kék 2db zöld+szürke 2db fekete ]Jobb oldal Motor: ugyanaz mint bal oldal Kapcsoló: 6 szál 2db zöld+szürke 1db barna 2db piros+kék 1db fekete Hát, ezt találtam. http://kepfeltoltes.hu/view/100511/Graphic...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Vettem kontaktsprét mert tuti van valami kontakt hiba mert ha nagyon rázkódós úton megyek néha beránt meg leesik a fordulat, szóval mit fújak be vele? Mozgatni mozgattam pár "kábelt" de úgy nem csinálta. Értem ezalatt hogy pl egy 10-15 cm mély kátyúba belemegyek akkor csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Vettem kontaktsprét mert tuti van valami kontakt hiba mert ha nagyon rázkódós úton megyek néha beránt meg leesik a fordulat, szóval mit fújak be vele? Mozgatni mozgattam pár "kábelt" de úgy nem csinálta. Értem ezalatt hogy pl egy 10-15 cm mély kátyúba belemegyek akkor csinálja. Akkor ne menj bele :devlish: :lol: Sok más alkatrész is megköszöni, ha nem kell átélnie :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Akkor ne menj bele :devlish: :lol: Sok más alkatrész is megköszöni, ha nem kell átélnie :lol: Az a baj hogy 4 kerékből valamelyik úgyis belemegy nagyon rossz az út, pedig már vagy 4-5x betömték de semmi értelme! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 A donorból én szedtem ki, de csak a mechanizmust és a vele járó kábel köteget vettem meg. Mármost azt nem tudom hogy vajonn gyárilag bevan-e kábelezve nekem, mert a sofőr oldal kell kapjon áramot, és onnan át kell vinni anyós oldalra, és gondolom, hogy anyós oldal is kellene kapjon áramot?? Össze vagyok zavarodva!! :lol: Azt, hogy az ajtókig be van-e kábelezve, úgy tudod a legegyszerűbben leellenőrizni, hogy széthúzod az ajtóátvezető csatit és megnézed, hogy mennyi vezeték van a kasztni felőliben. Azt hiszem három megy a hangszórókhoz(de lehet, hogy tévedek :devlish: ) és ha több is van, akkor valószinűleg azok az elektromos ablakhoz illetve a elektromos tükörhöz valóak. Nekem nem volt benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Vettem kontaktsprét mert tuti van valami kontakt hiba mert ha nagyon rázkódós úton megyek néha beránt meg leesik a fordulat, szóval mit fújak be vele? Mozgatni mozgattam pár "kábelt" de úgy nem csinálta. Értem ezalatt hogy pl egy 10-15 cm mély kátyúba belemegyek akkor csinálja. Járó motornál mozgasd fel-le a kábeleket a motortérben, akkor megtudhatod melyik a bűnös. A gyertyakábelekkel óvatosan! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepnorbee Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Üdv all! Van egy 99-es Astra F-em X14NZ. nincs valakinek ehez egy elektromos vezetékelési rajza? Vagy esetleg egy olyan rajza amin az ECU lábai vannak megnevezve? Valószínűleg rosszul van bekötve a diagnosztikai csatlakozóm a kocsiban és meg akarnám csinálni. Ha valaki letudná fotózni a biztitábla belső oldalát az is sokat segítene. Köszi előre Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Üdv all! Van egy 99-es Astra F-em X14NZ. nincs valakinek ehez egy elektromos vezetékelési rajza? Vagy esetleg egy olyan rajza amin az ECU lábai vannak megnevezve? Valószínűleg rosszul van bekötve a diagnosztikai csatlakozóm a kocsiban és meg akarnám csinálni. Ha valaki letudná fotózni a biztitábla belső oldalát az is sokat segítene. Köszi előre Mármint a hátsó felét? :devlish: Felejsd el, halott ügy. Nem férsz hozzá, és amúgy sem látsz mást, csak qrva sok piros madzagot. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Valakinek nem kell valamilyen Opel csatlakozó? Van a srácnak pár darab. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Valakinek nem kell valamilyen Opel csatlakozó? Van a srácnak pár darab. :devlish: És tudja melyik-melyik? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Üdv all! Van egy 99-es Astra F-em X14NZ. nincs valakinek ehez egy elektromos vezetékelési rajza? Vagy esetleg egy olyan rajza amin az ECU lábai vannak megnevezve? Valószínűleg rosszul van bekötve a diagnosztikai csatlakozóm a kocsiban és meg akarnám csinálni. Ha valaki letudná fotózni a biztitábla belső oldalát az is sokat segítene. Köszi előre biztosítéktábla belső része (hátulja), bitzosítéktábla külső (látható) része. És tudja melyik-melyik? :devlish: Kötve hiszem! :lol: :lol: (biztos jó, ha küld valaki képet is róla e-mailbe! :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 biztosítéktábla belső része (hátulja), bitzosítéktábla külső (látható) része. Azért hagyhattak volna a kábeleken legalább 20 centi bőséget. :devlish: A multkor be akartam tenni a tökörfűtés relét a helyére, aztán 2 óra copás után már úgy voltam leflexelem a fél műszerfalat. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Azért hagyhattak volna a kábeleken legalább 20 centi bőséget. :devlish: A multkor be akartam tenni a tökörfűtés relét a helyére, aztán 2 óra copás után már úgy voltam leflexelem a fél műszerfalat. :lol: Ez igaz, elég gáz, hogy ennyire spóroltak ilyen téren... :lol: De gondolták, ők megoldották, más meg kínlódjon vele. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Ez igaz, elég gáz, hogy ennyire spóroltak ilyen téren... :devlish: De gondolták, ők megoldották, más meg kínlódjon vele. :lol: Gondolom előbb szerelták be a biztitáblát, aztán rá a műszarfalpárnát. Vagy felrakták a műszerfalpárnára a biztitáblát, aztán be a kocsiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts