yankee Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 ZsöPö írta: Sziasztok C14Nz esetén ez mi? Köszi Szerintem valami hőgomba féle jeladó 1vezetékes.:devlish:
zotya975 Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 yankee írta: Szerintem valami hőgomba féle jeladó 1vezetékes.:devlish: Az nemlehet, mert az egyvezetékes fent van a szívótoroknál. Szerintem inkább olajgomba.
zotya975 Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 ZsöPö írta: Akkor már tuti nincs főtengely jeladó. Köszi Azért még keresgélj. :devlish:
yankee Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 zotya975 írta: Az nemlehet, mert az egyvezetékes fent van a szívótoroknál. Szerintem inkább olajgomba. És az mit csinál az olaj gomba?:devlish: én is inkább arra hajaztam:D valami olajos témára csak gondoltam az a karterba lenne. Nem akartam hülyeséget írni bár úgy látom így is sikerült:D De a főtengely jeladó az nem az SE-nél van? az ékszíj tárcsa alatt az a fogaskerék? AZ nz-nél nincs. Max ha DIS-es a gyújtás de az meg nem nz:D vagy FENETUDJA
zotya975 Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 yankee írta: És az mit csinál az olaj gomba?:lol: én is inkább arra hajaztam:D valami olajos témára csak gondoltam az a karterba lenne. Nem akartam hülyeséget írni bár úgy látom így is sikerült:D De a főtengely jeladó az nem az SE-nél van? az ékszíj tárcsa alatt az a fogaskerék? AZ nz-nél nincs. Max ha DIS-es a gyújtás de az meg nem nz:D vagy FENETUDJA Hát gondolom az olajnyomás lámpicsot vezérli, de nem 100% hogy az van a képen, én sem akarok hülyeséget írni, várjuk meg amíg jön valaki okosabb. :devlish:
FPepe Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 zotya975 írta: Hát gondolom az olajnyomás lámpicsot vezérli, de nem 100% hogy az van a képen, én sem akarok hülyeséget írni, várjuk meg amíg jön valaki okosabb. :devlish: Az :lol:
astra56 Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 brekeke írta: Annak a kis fekete vacaknak a száma kéne ami a piros karikában van! Bár ránézésre ez nem fix kódos, így a taníthatók kilőve. Ha tudod milyen típusú riasztó van benne lehet venni távirányítót külön is. Még egy lehetőség, hogy a két nyomógombot felcseréled benne (kiforrasztod őket és a jót teszed a rossz helyére) Esetleg ha nagyon muszáj gyárthatok másik távot neked, de ha ehhez az ic-hez kell igazítani az sokba lesz, akkor egyszerűbb új riasztót betenni, 10000 Ft-ért már egész jókat lehet kapni. Hello Brekeke! Köszi a segitséget. A nyomógombok felcserélésével már próbálkoztam, de én nem vagyok képes olyan profi módon beforrasztani a helyére, a nyákot meg nem akarom szétégetni a forrasztóval... Ugyhogy a forrasztást inkább nem eroltettem. A kis fekete vacakra a következo van irva (nagyon apro betukkel, és halványan): HCS200/SN0019 3KQ Valoszinuleg felveszem majd a kontaktot a tavadossal, hatha tud valami okosat.
J0hnny Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 FPepe írta: Az :lol: Ennek a helyére akarok én mást rakni majd! :devlish:
FPepe Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 J0hnny írta: Ennek a helyére akarok én mást rakni majd! :devlish: Nyomásmérőt?
J0hnny Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 FPepe írta: Nyomásmérőt? Aham. KMGY-s nyomásmérő és kapcsoló. 0,5bar alatt kapcsol. A gyárit nem tudod hol kapcsol? Már csak az olajhőfokot nem tudom hova kellene betekerni...
FPepe Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 J0hnny írta: Aham. KMGY-s nyomásmérő és kapcsoló. 0,5bar alatt kapcsol. A gyárit nem tudod hol kapcsol? Már csak az olajhőfokot nem tudom hova kellene betekerni... 0,3-0,55bar. Azt valahova olyan helyre, ahol áramlik az olaj.
J0hnny Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 FPepe írta: 0,3-0,55bar. Azt valahova olyan helyre, ahol áramlik az olaj. Leeresztőcsavar helye? :devlish:
FPepe Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 J0hnny írta: Leeresztőcsavar helye? :devlish: Ahol üzemszerűen áramlik :lol:
J0hnny Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 FPepe írta: Ahol üzemszerűen áramlik :lol: Há nem? :devlish:
Breki Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 astra56 írta: Hello Brekeke! Köszi a segitséget. A nyomógombok felcserélésével már próbálkoztam, de én nem vagyok képes olyan profi módon beforrasztani a helyére, a nyákot meg nem akarom szétégetni a forrasztóval... Ugyhogy a forrasztást inkább nem eroltettem. A kis fekete vacakra a következo van irva (nagyon apro betukkel, és halványan): HCS200/SN0019 3KQ Valoszinuleg felveszem majd a kontaktot a tavadossal, hatha tud valami okosat. Bassszzz.....ugrókódos....ráadásul egyedileg programozható. :devlish: Marad a másik táv vásárlás vagy építhetünk helyette másikat, de ahhoz kell ennek az ic-je...
Tiv. Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 autastra írta: könnyű az olajkályhások élete , csak tankolnak és tankolnak ... :lol: De milyen ritkán. :lol: :lol: zotya975 írta: Télen meg izzítanak, és izzítanak, és izzítanak. :devlish: Igen, izzítunk, mert azt egyszerűbb mint hibakódot villogtatni. :lol: ;)
astrásgyerek Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 brekeke írta: Bassszzz.....ugrókódos....ráadásul egyedileg programozható. :lol: Marad a másik táv vásárlás vagy építhetünk helyette másikat, de ahhoz kell ennek az ic-je... Szerintem kár vele kínlódni! 10ért már vesz egy komplett riasztókészletet 2 távirányítóval. (mert ha ezt meg is bütykölnétek, akkor is csak egy db maradna, és az egy idő után megint bemondja majd z unalmast... (ahogy az lenni szokott! :devlish: )
astrásgyerek Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Tiv. írta: Igen, izzítunk, mert azt egyszerűbb mint hibakódot villogtatni. :lol: ;) Jó gyertya kell, meg mondjuk egy kis kompresszió sem árt! :devlish: (a télen elég gáz volt azért a -25ben erdélyben. :lol: :lol: De a benzinesek is nehezebben indultak. (no mondjuk nem annyira, mint a diesel :lol: )
a_lajos Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Üdv mindenkinek!! Elektromos ablakot szeretnék beszerelni c16nz 93-as astrámba. Megvan a mechanika, kapcsolók és a kábelköteg a csatlakozóval a végén ami az ajtókbann van. A kérdésem az lenne, hogy honnan vigyek áramot és hogy kössem össze a két oldalt. Ha valaki tudja, hogy melyik szinü vezeték mire szolgál vagy van kapcsolási rajza azzal sokat segítene, mert sejtelmem sincs, hogy mit hova kössek. Előre is köszönöm!!
autastra Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Sziasztok ! ECU-t szeretnék cserélni a kocsiban. Megvan az "új " ECU, és a hozzávaló immos kulcs. A gyújtáskapcsoló cseréje nélkül is üzembe lehet helyezni az új computert ?
spzoli Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 autastra írta: Sziasztok ! ECU-t szeretnék cserélni a kocsiban. Megvan az "új " ECU, és a hozzávaló immos kulcs. A gyújtáskapcsoló cseréje nélkül is üzembe lehet helyezni az új computert ? Nem fog elindulni az autó.
autastra Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 spzoli írta: Nem fog elindulni az autó. mi kell még hozzá ? át kell programozni ?
autastra Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 ha csak a lambdaszondát cserélem ki az autóban , létezhet-e az ,hogy kevesebbet fog fogyasztani ? ill. hogy " erősebb" lesz a motor ?
Recommended Posts