Breki Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Sziasztok! Kérlek segitsetek kozponti zar temaban. Kerdes: Hogyan tudnam legegyszerubben potolni ezt a taviranyitot?? Lehet kapni tanítható távirányítókat kb. 4-5000 Ft áron, de ez csak akkor megoldás, ha nem ugrókódos (azt nem tudja megtanulni) én is ilyet használok....1 távirányítón van kapu...garázs...asszony autója... Ha megmondod milyen encoder IC van benne lehet én is tudok segíteni (szétkapod és leolvasod az IC típusát) ......... ha az ötödik ajtót is záratni akarod, akkor viszont lehet riasztó csere lesz, mert a központi egysége nem biztos, hogy 5 egységet tud kezelni...+motor az 5.ajtóba...ez a legdrágább verzió... Miért kéne riasztót cserélni ha bővíteni akarja a központit? A gyárinál is a hátsó ajtók vezetékeire van kötve a csomiajtó és a tanksapi... A központinak elvileg saját vezérlője van, a riasztó csak vezérli a modult nem hajtja! Utángyártott kp moci meg van 1000 Ft-ért is, nem olyan nagy tétel.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Nagyon drága dolog lehet egy garnitura kp zárat beszereznem és bele pattintani a Fótosba? El.ablakot néztem bontott gyárit,de annyiért tekergetem kézzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Nagyon drága dolog lehet egy garnitura kp zárat beszereznem és bele pattintani a Fótosba? El.ablakot néztem bontott gyárit,de annyiért tekergetem kézzel. 1000 Ft a legolcsóbb kínai csoda kp moci. 1500-ért van normális is. Ajtónként 1 db + a vezérlő kb. 4-5000. Számold ki a végét.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Van valakinek tapasztalata manuális tetőablak elektromosra átépítésében? Gyártották az Astrát villanyos tetővel is tudtommal. Legalábbis ilyen alkatrész hirdetést már láttam. Elvileg a két tető csak a motorban különbözik (van/nincs) vagy másban is? Ha veszek egy meghajtó motort kapcsolókkal és a tetőpanelt akkor átalakítható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Van valakinek tapasztalata manuális tetőablak elektromosra átépítésében? Gyártották az Astrát villanyos tetővel is tudtommal. Legalábbis ilyen alkatrész hirdetést már láttam. Elvileg a két tető csak a motorban különbözik (van/nincs) vagy másban is? Ha veszek egy meghajtó motort kapcsolókkal és a tetőpanelt akkor átalakítható? Ha erre gondolsz akkor igen. :devlish: Motor kell hozzá meg a panel kapcsolóstól.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Ha erre gondolsz akkor igen. :lol: Motor kell hozzá meg a panel kapcsolóstól.... Így is van! :lol: Már csak azt kéne tudni hogyan/honnan hozom fel a vezetéket a motorhoz... :devlish: Van felesleges alkatrészed hozzá? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Így is van! :lol: Már csak azt kéne tudni hogyan/honnan hozom fel a vezetéket a motorhoz... :devlish: Van felesleges alkatrészed hozzá? :lol: Elvileg fix táp a belső lámpánál van, testet találsz a tetőn, szerintem más nem kell, és ez a táp biztosított. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Elvileg fix táp a belső lámpánál van, testet találsz a tetőn, szerintem más nem kell, és ez a táp biztosított. tudsz még szerezni olcsó gyári lambda szondát ,a lila egyvezetékest X16XEL motorhoz? lehet ,hogy érdekelne, mennyibe kerül ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Elvileg fix táp a belső lámpánál van, testet találsz a tetőn, szerintem más nem kell, és ez a táp biztosított. arról van e infód hogy G nél esetleg ugyanaz e a moci és a hajtómű rész, mint F nél? mármint az elektromosra gondolok és a kezelő rész+belső lámpa tartó rész Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Így is van! :lol: Már csak azt kéne tudni hogyan/honnan hozom fel a vezetéket a motorhoz... :devlish: Van felesleges alkatrészed hozzá? :lol: Én külön vittem vezetéket az "A" oszlopban a komfort zárás miatt, de tényleg nem muszáj. Elvileg ott van hozzá minden helyben. Van egy tekerőm, a hozzávaló panel meg néhány km vezetékem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 tudsz még szerezni olcsó gyári lambda szondát ,a lila egyvezetékest X16XEL motorhoz? lehet ,hogy érdekelne, mennyibe kerül ? http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=680 Parancsolj, innen meg tudod rendelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=680 Parancsolj, innen meg tudod rendelni. kösz az infót 43- as hibakód mit jelent ? nincs benne a listában... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 kösz az infót 43- as hibakód mit jelent ? nincs benne a listában... 43 : Primary ignition (distributor systems) High voltage :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 43 : Primary ignition (distributor systems) High voltage :devlish: és ez mit jelent ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 és ez mit jelent ? elsődleges (elő? :devlish: ) gyújtás, magasfesz. De mé' kérdezel tőlem ilyen csúnyákat, nálam gyújtás maximum a cigi végén van :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 elsődleges (elő? :devlish: ) gyújtás, magasfesz. De mé' kérdezel tőlem ilyen csúnyákat, nálam gyújtás maximum a cigi végén van :lol: :lol: könnyű az olajkályhások élete , csak tankolnak és tankolnak ... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 könnyű az olajkályhások élete , csak tankolnak és tankolnak ... :lol: Jaja :lol: És milyen keveset :lol: Úgyhogy megyek is kicsit bütykölni :lol: Beállt az EGR szelepem... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 és ez mit jelent ? A DIS modul hibájára utalhat (amiből a gyertyakábelek kijönnek). Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra56 Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 Lehet kapni tanítható távirányítókat kb. 4-5000 Ft áron, de ez csak akkor megoldás, ha nem ugrókódos (azt nem tudja megtanulni) én is ilyet használok....1 távirányítón van kapu...garázs...asszony autója... Ha megmondod milyen encoder IC van benne lehet én is tudok segíteni (szétkapod és leolvasod az IC típusát) Előre is kösz a segitséget. A nyákra annyi van irva, hogy TX3315 A1.5, remélem ez mond neked valamit...?? http://kepfeltoltes.hu/view/100509/DSC0341...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100509/DSC0342...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 A DIS modul hibájára utalhat (amiből a gyertyakábelek kijönnek). A DIS hibája okozhat pl. teljesítmény csökkenést, és többletfogyasztást ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 A DIS hibája okozhat pl. teljesítmény csökkenést, és többletfogyasztást ? Hajaj, de még hogy. De nem igaz, hogy nem veszed észre, ha kimarad egy henger. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 Előre is kösz a segitséget. A nyákra annyi van irva, hogy TX3315 A1.5, remélem ez mond neked valamit...?? http://kepfeltoltes.hu/view/100509/DSC0341...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100509/DSC0342...ltoltes.hu_.jpg Annak a kis fekete vacaknak a száma kéne ami a piros karikában van! Bár ránézésre ez nem fix kódos, így a taníthatók kilőve. Ha tudod milyen típusú riasztó van benne lehet venni távirányítót külön is. Még egy lehetőség, hogy a két nyomógombot felcseréled benne (kiforrasztod őket és a jót teszed a rossz helyére) Esetleg ha nagyon muszáj gyárthatok másik távot neked, de ha ehhez az ic-hez kell igazítani az sokba lesz, akkor egyszerűbb új riasztót betenni, 10000 Ft-ért már egész jókat lehet kapni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 Hajaj, de még hogy. De nem igaz, hogy nem veszed észre, ha kimarad egy henger. nincs ilyen jelenség . szépen jár a motor,még alapjáraton is , csak erőtlen Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 könnyű az olajkályhások élete , csak tankolnak és tankolnak ... :lol: Télen meg izzítanak, és izzítanak, és izzítanak. :devlish: Hajaj, de még hogy. De nem igaz, hogy nem veszed észre, ha kimarad egy henger. Hát pedig ez elég feltűnő jelenség, úgy rázkódik majdnem kiesik a helyéről. Nekem csak egyszer volt, de egyből rájöttem, hogy miért olyan furcsa a hangja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 Sziasztok! Régebben írtam,hogy a barátom akusztikailag tuningolni akarja a gépét.Akkor rákérdeztem,hogy mekkora első hangszóró kell bele. Most a hátsóra lenne kíváncsi. Szóval,mekkora kell oda?Köszi mindenkinek :{D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts