astrásgyerek Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 EPC szerint más a dízelé és a benzinesé. Ha jól tévedek, akkor még az is független, hogy nagyblokkos benzines és dízel. Tehát a dízelé teljesen különböző. Nem hinném,hogy jó lenne a dízelbe.Az enyémben (c16nz) is ugyanilyen van gyárilag,mint neked a donorban,nem kisebb. Van többfajta valeo (nekem is van tartalékban) az is passzol a benzinesekbe (1.4,1.6),az viszont kisebb méretileg is. De szerintem ki kell próbálni. :devlish: Aha, értem. Csak gondoltam megkérdem mielőtt elpasszolnám. Köszi mindenkinek! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Aha, értem. Csak gondoltam megkérdem mielőtt elpasszolnám. Köszi mindenkinek! :devlish: Ha megadod a számát, akkor Pepe vagy én megmondjuk, hogy pontosan melyikbe jó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Ha megadod a számát, akkor Pepe vagy én megmondjuk, hogy pontosan melyikbe jó. :devlish: Nem tudom erre gondolsz-e? 9000756 Csak ez van rajta! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Nem tudom erre gondolsz-e? 9000756 Csak ez van rajta! Ilyen számot nem ismer EPC. Amúgy dízelekbe Bosch önindító van, benzinesekhez meg valeo vagy Delco. EPC szerint. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Én ilyent vettem ki az Astra C16 NZ-ből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Ilyen számot nem ismer EPC. Amúgy dízelekbe Bosch önindító van, benzinesekhez meg valeo vagy Delco. EPC szerint. :devlish: Ez Delco volt, akkor benzinesé. Én ilyent vettem ki az Astra C16 NZ-ből. De ez megint másabb akkor... az enyémbe ilyen volt. Annyiféle van... :lol: És ha mondjuk rápróbálnánk? Vagy egyáltalán meg sem mozgatná? Vagy megmozdítaná, csak hamarabb tönkremenne a nagyobb terhelés miatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Ez Delco volt, akkor benzinesé. De ez megint másabb akkor... az enyémbe ilyen volt. Annyiféle van... :devlish: És ha mondjuk rápróbálnánk? Vagy egyáltalán meg sem mozgatná? Vagy megmozdítaná, csak hamarabb tönkremenne a nagyobb terhelés miatt? Az 1.6-osé 800W-os, az X17DTL-é 1400W. Gyanítom, ha meg is forgatja nem sokáig bírja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Az 1.6-osé 800W-os, az X17DTL-é 1400W. Gyanítom, ha meg is forgatja nem sokáig bírja... Értem. Köszi a felvilágosítást mindenkitől! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ahajnal Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Na jó, hadd csinálja, ott jól hozzáférni a kábelköteghez, nem úgy mint pölö a műszerfalban. Utastervilagitas, S01E978. Csak roviden osszfoglalom, talan mar uncsi a tema. A bal kuszob alatt a kotegrol leszedtem a szigszalagot (a v csatornat kivettem), es ott a kezemben maradt 5 szurke kabel, egy-egy zold pottyel a vegen, semmi kilatszo rez. Aztan egy szigeteloszalag csomagot, benne zold por. Na ez volt a koztpont valamikor. Lecsupaszoltam mindet, aztan osszecsavartam oket (csokiba be, talan forrasztva lesz), es lon vilagossag. Egyeb: Van egy masik koteg barna zsinorokkal szinten a bal kuszob alatt, erre hasonlo sors var, es velhetoen komolyabb kovetkezmenyekkel. (Nem piszkaltam.) A bal labterben alul van egy gumi dugo (ugy ertem legalul), ami nalam mar elszakadt, es jott be a viz. A viz ra a kotegre, ami megette a rezet (vagy a halak). Erre nem szamitottak a mernokok, akik ugy ereztek, eleg osszecsavarni, oszt jo lesz a vegtelensegig. Jobbrol-balra 1 szurke vezetek megy at az ulesek alatt. Es nem szakadt el, ahogy gyanitottam. A jobb oldalon az egyik szurke bemegy, majd 20 centivel a szigszalag alatt visszafordul es kijon, ezert hitten azt, hogy harom, pedig nem... Az ules patront fedo muanyag hatso reszet eloszor le kell nyomni, majd hatra. (A muanyagon van egy pocok felfele, ami a sin lyukaba megy be.) A GYIK tobbi resze egyebkent zsir, bar nem emlekszem erre a beallitos-, napos copos dologra. (Szerencsere a csavarok meglazitasa utan rajottem, hogy valami mas gyasz van, a szigszalagok bontasa kozben.) Kosz mindenkinek az infokat, a kocsim neveben, amely igy kisebb serulesekkel meguszta gazdaja amokfutasat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! Van egy nagy gondom. Lassan egy éve megvan a következő hibajelenség: Ha alacsony fordulaton kuplungolok, akkor leesik a fordulat kb 500-ra és onnan áll helyre, esetenként leáll a motor. Ezt mi okozhatja? Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Utastervilagitas, S01E978. Csak roviden osszfoglalom, talan mar uncsi a tema..... Nem csináltál pár képet? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! Van egy nagy gondom. Lassan egy éve megvan a következő hibajelenség: Ha alacsony fordulaton kuplungolok, akkor leesik a fordulat kb 500-ra és onnan áll helyre, esetenként leáll a motor. Ezt mi okozhatja? Üdv! Alapjárati takarítás, vákumcsövek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Alapjárati takarítás, vákumcsövek? Meg volt már mind! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! Van egy nagy gondom. Lassan egy éve megvan a következő hibajelenség: Ha alacsony fordulaton kuplungolok, akkor leesik a fordulat kb 500-ra és onnan áll helyre, esetenként leáll a motor. Ezt mi okozhatja? Üdv! Sebességjeladó műxik rendesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ahajnal Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Nem csináltál pár képet? :devlish: Sajnos nem. Majd legkozelebb, ha a barnak gyaszolnak be. :lol: Most egyelore szaritom a szivacsot, ami neked is vizes volt. A dugot megnezted? (Ja, bocs, lehet, hogy a nagy lyuk helyen volt.) Elvileg egy tuhegyni lyuk volt rajta. Szerintem be kene heggeszteni az egeszet. Viz csak be, ki nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 ... Nah akkor ezek szerint siker :lol: örülök. A csokit azért becserélhetnéd némi ón-zsugorcső-kombóra :devlish: ;) Képeket nem csináltál véletlenül? :lol: tovább olvastam :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sebességjeladó műxik rendesen? Nem tudom, hogy corsában volt e ilyen (órában biztos nincs), de én úgy tudom, az csak konfort fukció, és nem okozhat ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Nem tudom, hogy corsában volt e ilyen (órában biztos nincs), de én úgy tudom, az csak konfort fukció, és nem okozhat ilyet. Van a corsában is! Itt láthatod ! Az óra felső részén van 3 tüske, azok a csatijai. (a corsás topicban lőttem :devlish: ) Nem komfort funkció, abból tudja az ECU, hogy gurul az autó és picit feljebb tartja az alapjáratot... Ha nem műxik okozhat leállást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Van a corsában is! Itt láthatod ! Az óra felső részén van 3 tüske, azok a csatijai. (a corsás topicban lőttem :devlish: ) Nem komfort funkció, abból tudja az ECU, hogy gurul az autó és picit feljebb tartja az alapjáratot... Ha nem műxik okozhat leállást! Nekem A corsam van, és abban ott ilyen nincs. (Mondjuk álló helyzetben még nem csinált ilyet.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Nekem A corsam van, és abban ott ilyen nincs. (Mondjuk álló helyzetben még nem csinált ilyet.) Igaz ez B corsáé, de ha van ECU-d biztos van valahol seb jeladó is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Igaz ez B corsáé, de ha van ECU-d biztos van valahol seb jeladó is! Akkor kegyetlenül keresem majd Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 Sajnos nem. Majd legkozelebb, ha a barnak gyaszolnak be. :lol: Most egyelore szaritom a szivacsot, ami neked is vizes volt. A dugot megnezted? (Ja, bocs, lehet, hogy a nagy lyuk helyen volt.) Elvileg egy tuhegyni lyuk volt rajta. Szerintem be kene heggeszteni az egeszet. Viz csak be, ki nem. Én nem jöttem rá, honnan lett vizes, a dugók a helyükön voltak, talán páralecsapódás, vagy fentről kaptak vizet. De idegesítő, hogy most kiszáradt, aztán lehet már megint rohaszt ott minent. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 Hy all A világítós tükrös napellenző mire van rákötve? Ha nem a belső tér világításról kapja a tápot, azért utólagosan arra rálehet kötni? Ma lehet szerzek ezt azt a kocsihoz köztük ezt is. És jó lenne belőni had örüljön asszony pajtás h nézegetheti magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 Hy all A világítós tükrös napellenző mire van rákötve? Ha nem a belső tér világításról kapja a tápot, azért utólagosan arra rálehet kötni? Ma lehet szerzek ezt azt a kocsihoz köztük ezt is. És jó lenne belőni had örüljön asszony pajtás h nézegetheti magát. A tápot nyugodtan veheted a belső tér lámpájáról, mert az fix táp, annak a testje ami kapcsolt, viszont ott a tetőkárpit alatt van testpont amire tudsz kötni. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 A tápot nyugodtan veheted a belső tér lámpájáról, mert az fix táp, annak a testje ami kapcsolt, viszont ott a tetőkárpit alatt van testpont amire tudsz kötni. :devlish: Én is így képzeltem el:D most már akkor csak be kell szereznem:D Lesz már benne annyi csillár hogy ne tovább:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts