Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

EPC szerint más a dízelé és a benzinesé. Ha jól tévedek, akkor még az is független, hogy nagyblokkos benzines és dízel. Tehát a dízelé teljesen különböző.

Nem hinném,hogy jó lenne a dízelbe.Az enyémben (c16nz) is ugyanilyen van gyárilag,mint neked a donorban,nem kisebb.

Van többfajta valeo (nekem is van tartalékban) az is passzol a benzinesekbe (1.4,1.6),az viszont kisebb méretileg is.

De szerintem ki kell próbálni. :devlish:

Aha, értem. Csak gondoltam megkérdem mielőtt elpasszolnám.

Köszi mindenkinek! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ilyen számot nem ismer EPC. Amúgy dízelekbe Bosch önindító van, benzinesekhez meg valeo vagy Delco. EPC szerint. :devlish:

Ez Delco volt, akkor benzinesé.

Én ilyent vettem ki az Astra C16 NZ-ből.

De ez megint másabb akkor... az enyémbe ilyen volt.

Annyiféle van... :lol:

És ha mondjuk rápróbálnánk? Vagy egyáltalán meg sem mozgatná? Vagy megmozdítaná, csak hamarabb tönkremenne a nagyobb terhelés miatt?

Link to comment
Megosztás:

Ez Delco volt, akkor benzinesé.

De ez megint másabb akkor... az enyémbe ilyen volt.

Annyiféle van... :devlish:

És ha mondjuk rápróbálnánk? Vagy egyáltalán meg sem mozgatná? Vagy megmozdítaná, csak hamarabb tönkremenne a nagyobb terhelés miatt?

Az 1.6-osé 800W-os, az X17DTL-é 1400W. Gyanítom, ha meg is forgatja nem sokáig bírja...

Link to comment
Megosztás:

Na jó, hadd csinálja, ott jól hozzáférni a kábelköteghez, nem úgy mint pölö a műszerfalban.

Utastervilagitas, S01E978. Csak roviden osszfoglalom, talan mar uncsi a tema.

A bal kuszob alatt a kotegrol leszedtem a szigszalagot (a v csatornat kivettem), es ott a

kezemben maradt 5 szurke kabel, egy-egy zold pottyel a vegen, semmi kilatszo rez.

Aztan egy szigeteloszalag csomagot, benne zold por. Na ez volt a koztpont valamikor.

Lecsupaszoltam mindet, aztan osszecsavartam oket (csokiba be, talan forrasztva lesz),

es lon vilagossag.

Egyeb:

Van egy masik koteg barna zsinorokkal szinten a bal kuszob alatt,

erre hasonlo sors var, es velhetoen komolyabb kovetkezmenyekkel. (Nem piszkaltam.)

A bal labterben alul van egy gumi dugo (ugy ertem legalul), ami nalam mar elszakadt, es jott be a viz.

A viz ra a kotegre, ami megette a rezet (vagy a halak). Erre nem szamitottak a mernokok, akik ugy ereztek, eleg

osszecsavarni, oszt jo lesz a vegtelensegig.

Jobbrol-balra 1 szurke vezetek megy at az ulesek alatt. Es nem szakadt el, ahogy gyanitottam.

A jobb oldalon az egyik szurke bemegy, majd 20 centivel a szigszalag alatt visszafordul es

kijon, ezert hitten azt, hogy harom, pedig nem...

Az ules patront fedo muanyag hatso reszet eloszor le kell nyomni, majd hatra. (A muanyagon

van egy pocok felfele, ami a sin lyukaba megy be.) A GYIK tobbi resze egyebkent zsir, bar nem emlekszem

erre a beallitos-, napos copos dologra. (Szerencsere a csavarok meglazitasa utan rajottem, hogy

valami mas gyasz van, a szigszalagok bontasa kozben.)

Kosz mindenkinek az infokat, a kocsim neveben, amely igy kisebb serulesekkel meguszta gazdaja

amokfutasat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy nagy gondom. Lassan egy éve megvan a következő hibajelenség:

Ha alacsony fordulaton kuplungolok, akkor leesik a fordulat kb 500-ra és onnan áll helyre, esetenként leáll a motor.

Ezt mi okozhatja?

Üdv!

Alapjárati takarítás, vákumcsövek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy nagy gondom. Lassan egy éve megvan a következő hibajelenség:

Ha alacsony fordulaton kuplungolok, akkor leesik a fordulat kb 500-ra és onnan áll helyre, esetenként leáll a motor.

Ezt mi okozhatja?

Üdv!

Sebességjeladó műxik rendesen?

Link to comment
Megosztás:

Nem csináltál pár képet? :devlish:

Sajnos nem. Majd legkozelebb, ha a barnak gyaszolnak be. :lol:

Most egyelore szaritom a szivacsot, ami neked is vizes volt.

A dugot megnezted? (Ja, bocs, lehet, hogy a nagy lyuk helyen volt.)

Elvileg egy tuhegyni lyuk volt rajta. Szerintem be kene heggeszteni az egeszet.

Viz csak be, ki nem.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, hogy corsában volt e ilyen (órában biztos nincs), de én úgy tudom, az csak konfort fukció, és nem okozhat ilyet.

Van a corsában is! Itt láthatod !

Az óra felső részén van 3 tüske, azok a csatijai. (a corsás topicban lőttem :devlish: )

Nem komfort funkció, abból tudja az ECU, hogy gurul az autó és picit feljebb tartja az alapjáratot...

Ha nem műxik okozhat leállást!

Link to comment
Megosztás:

Van a corsában is! Itt láthatod !

Az óra felső részén van 3 tüske, azok a csatijai. (a corsás topicban lőttem :devlish: )

Nem komfort funkció, abból tudja az ECU, hogy gurul az autó és picit feljebb tartja az alapjáratot...

Ha nem műxik okozhat leállást!

Nekem A corsam van, és abban ott ilyen nincs. (Mondjuk álló helyzetben még nem csinált ilyet.)

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem. Majd legkozelebb, ha a barnak gyaszolnak be. :lol:

Most egyelore szaritom a szivacsot, ami neked is vizes volt.

A dugot megnezted? (Ja, bocs, lehet, hogy a nagy lyuk helyen volt.)

Elvileg egy tuhegyni lyuk volt rajta. Szerintem be kene heggeszteni az egeszet.

Viz csak be, ki nem.

Én nem jöttem rá, honnan lett vizes, a dugók a helyükön voltak, talán páralecsapódás, vagy fentről kaptak vizet. De idegesítő, hogy most kiszáradt, aztán lehet már megint rohaszt ott minent. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Hy all

A világítós tükrös napellenző mire van rákötve? Ha nem a belső tér világításról kapja a tápot, azért utólagosan arra rálehet kötni? Ma lehet szerzek ezt azt a kocsihoz köztük ezt is. És jó lenne belőni had örüljön asszony pajtás h nézegetheti magát.

Link to comment
Megosztás:

Hy all

A világítós tükrös napellenző mire van rákötve? Ha nem a belső tér világításról kapja a tápot, azért utólagosan arra rálehet kötni? Ma lehet szerzek ezt azt a kocsihoz köztük ezt is. És jó lenne belőni had örüljön asszony pajtás h nézegetheti magát.

A tápot nyugodtan veheted a belső tér lámpájáról, mert az fix táp, annak a testje ami kapcsolt, viszont ott a tetőkárpit alatt van testpont amire tudsz kötni. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

A tápot nyugodtan veheted a belső tér lámpájáról, mert az fix táp, annak a testje ami kapcsolt, viszont ott a tetőkárpit alatt van testpont amire tudsz kötni. :devlish:

Én is így képzeltem el:D most már akkor csak be kell szereznem:D Lesz már benne annyi csillár hogy ne tovább:D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.