Dáwid Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Gyanítom, hogy kapcsoló cserés, mivel ugyanazon áramkörről kapja a villanyt a fénykürt része, ahonnan a tompított kapcsoló is. 80A-s maxi biztosítékra van direktbe kötve, de kétlem hogy az kiment volna (fél autó nem működne és nem a motorra gondolok). Nálam is ez volt. Rájöttem, hogy utángyártott kapcsolók voltak, amik így meghaltak 1-2 éven belül, így szereztem gyári bontottat és mint az álom. Finomabban is kapcsol... :) Nekem érzésre "keményebb" lett az új. Lövésem nincs hogy milyen, apu szerválta valahonnan, de új volt az tuti. Használtam pártízezer km-t, és megszoktam. Aztán megvette a Zafirát, kipróbáltam, és azok a kapcsolók... :) Háát... mintha egy tányér főzelékben kavargatnám a bajuszkapcsolót :D Tök "nyúlós-elmászós-lötyögős" az enyémhez képest, és nehezebben is kattan be a helyére. Az enyém az azóta is patent :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Vidd szerelőhöz. :) :D Karcsi! Kezdesz az én szintemre süllyedni.Ne alázd már meg egyből! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Karcsi! Kezdesz az én szintemre süllyedni.Ne alázd már meg egyből! :) Nem egyből volt, először segíteni próbált. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Vidd szerelőhöz. :) :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 :) Nem hozzád,ne aggódj! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Lehet kezdő a srác :) Nekem is vannak dolgok amiket nagyon nemtudok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Nem hozzád,ne aggódj! :D Affene. :) :lol: Lehet kezdő a srác :D Nekem is vannak dolgok amiket nagyon nemtudok :D Na, jó napom van, soroljad! :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Lehet kezdő a srác :D Nekem is vannak dolgok amiket nagyon nemtudok :D Viszed is szerelőhöz :D :D Nagyon utáltam a fizikát :lol::D Testre? :) Csavarozd a bódéhoz :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Viszed is szerelőhöz ;) :lol: alap, nem akarok elbacarintani benne valamit :D :D Vagy fater megcsinálja :D Ő tudja mi hol van, mit hogy kell, mi miért van. Csak lassan 10 éves a családba van az autó Affene. :) :D Na, jó napom van, soroljad! ;) :) óó he.. :D ez így nem megy.. :D na jó nem Offolok tovább ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Csavarozd a bódéhoz :) :D Amúgy nekem bevezetékezte az előző gazdi. Mondjuk gyanítottam, mert ki volt fúrva fent a takaró. Vettem tecsósat felragasztottam az üvegre, bekötöttem, örültem, aztán kint a napon 10 percel később már akábelen lógott. :) :D Ugyhogy át lett furva a takaró, és átmenőcsavarral van fent. De vagy kell egy gyári, mondjuk az nem tetszik, meg ritka is, vagy ezt kell mobilizálnom, mert 2 évente le kell vennem. Azért nem szólhatnak, ha nyilvánvalóan ott a helye, meg van ott pölö egy jack aljzat nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Amúgy nekem bevezetékezte az előző gazdi. Mondjuk gyanítottam, mert ki volt fúrva fent a takaró. Vettem tecsósat felragasztottam az üvegre, bekötöttem, örültem, aztán kint a napon 10 percel később már akábelen lógott. :) :) Ugyhogy át lett furva a takaró, és átmenőcsavarral van fent. De vagy kell egy gyári, mondjuk az nem tetszik, meg ritka is, vagy ezt kell mobilizálnom, mert 2 évente le kell vennem. Azért nem szólhatnak, ha nyilvánvalóan ott a helye, meg van ott pölö egy jack aljzat nem? Plug&Play féklámpa :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Amúgy nekem bevezetékezte az előző gazdi. Mondjuk gyanítottam, mert ki volt fúrva fent a takaró. Vettem tecsósat felragasztottam az üvegre, bekötöttem, örültem, aztán kint a napon 10 percel később már akábelen lógott. :) :) Ugyhogy át lett furva a takaró, és átmenőcsavarral van fent. De vagy kell egy gyári, mondjuk az nem tetszik, meg ritka is, vagy ezt kell mobilizálnom, mert 2 évente le kell vennem. Azért nem szólhatnak, ha nyilvánvalóan ott a helye, meg van ott pölö egy jack aljzat nem? Nekem a vizsgán szóltak a tecsós pótféklámpáért. Asszonta a gyerek, hogy ha leszerelem átmegy. "Leszereltem" nagy nehezen, [átment] szerencsére volt nálam torx kulcs a burkolathoz, hogy mégse a látható helyen vágjam el a kábelt. Nagyon nehezen jött le az üvegről, pedig már majd két éve rajta volt. Nekem nem akart leesni. Igaz, én a felragasztás előtt sebbenzinnel megtisztítottam az üveget. Aztán következő nap már újra világított a helyén. Most se esik le, pedig csak kétoldalas ragasztóval van fent. Majd a vizsga előtt lekapom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Aztán következő nap már újra világított a helyén. Most se esik le, pedig csak kétoldalas ragasztóval van fent. Majd a vizsga előtt lekapom. Sajna nálunk a kétoldalú ragasztót a nap folyamatosan leszedte nyáron :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
16valve Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Hello! A fénykürtproblémámra nincs valakinek tippje? Nincs fénykürt. Indexkapcsoló látszólag rendben. A tompítottat és a fényszórót is rendesen működteti. Nincs valami reléje? Ha igen, akkor merre? Előre is kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Hello! A fénykürtproblémámra nincs valakinek tippje? Nincs fénykürt. Indexkapcsoló látszólag rendben. A tompítottat és a fényszórót is rendesen működteti. Nincs valami reléje? Ha igen, akkor merre? Előre is kösz. Nincs relézve. Gyanítom, hogy kapcsoló cserés, mivel ugyanazon áramkörről kapja a villanyt a fénykürt része, ahonnan a tompított kapcsoló is. 80A-s maxi biztosítékra van direktbe kötve, de kétlem hogy az kiment volna (fél autó nem működne és nem a motorra gondolok). Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Karcsi! Kezdesz az én szintemre süllyedni.Ne alázd már meg egyből! :) Semmi ilyen szándékom nem volt. Csak, ha még ennyit sem tud, inkább vigye szerelőhöz, mint hogy leégesse az autót. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Hello! A fénykürtproblémámra nincs valakinek tippje? Nincs fénykürt. Indexkapcsoló látszólag rendben. A tompítottat és a fényszórót is rendesen működteti. Nincs valami reléje? Ha igen, akkor merre? Előre is kösz. Vagy szétszeded a kart és megnézed az érintkezőket vagy bontóban veszel egy kart és cseréled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Hello! A fénykürtproblémámra nincs valakinek tippje? Nincs fénykürt. Indexkapcsoló látszólag rendben. A tompítottat és a fényszórót is rendesen működteti. Nincs valami reléje? Ha igen, akkor merre? Előre is kösz. Nekem is volt már ilyen. Szétszedtem, megtakarítottam az érintkezőket, és utána ment rendesen! (mondjuk az összerakásnál volt egy harc :) rendesen felidegeltem magam.. :D :D De már másodjára könnyebben menne. :) Bontóban 2-3000 Ft-ért vágják hozzád! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
16valve Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Nekem is volt már ilyen. Szétszedtem, megtakarítottam az érintkezőket, és utána ment rendesen! (mondjuk az összerakásnál volt egy harc :) rendesen felidegeltem magam.. :D :D De már másodjára könnyebben menne. :) Bontóban 2-3000 Ft-ért vágják hozzád! :D Én is szétszedtem, meg befújtam kontakt tisztítóval is. Lehet, hogy nem tökéletesen raktam össze. Az a lényeg, hogy akkor sem bizti, sem relé, hanem kapcsoló. Köszönöm a válaszokat, sokat segítettetek! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ahajnal Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Belso vilagitas, 132. fejezet. (Azert leirom, ha mar ennyit szivok vele, hatha valakinek meg jol jon majd ez az info.) A "utaster vilagitas" fold oldala (szurke) lemegy a bal kuszobhoz, onnan at a jobb kuszob ala az ulesek alatt/elott, majd hatra kanyarodik (egyetlen szurke hatrafele, talan a jobb hatso ajto nyitaserzekelo kapcsolojahoz megy (?), ha ennek ket madzagja van, nem emlekszem). Az egesz egy zsinor, semmi csati sehol kozben (hacsak nem a kezifek alatt...). Ez az elso szakasza a fold oldalnak. Ha itt van szakadas (ahogy nekem), akkor semmire sem reagal a belso vilagitas (egyik ajto sem, tompitott gomb kihuzasara sem). Sot a riaszto sem fog megszolalni (laser line), ha kinyitod az ajtot. Az en esetemben itt van szakadas. Szakszeruen, tuvel megszurva a jobb koszob alatt a szurket, es osszekotve a belso vilagitas fold oldaval direkten, minden zsir. Csak kenyelmetlen ott gugolni a kocsi mellett. Szoval mar alig van szovet a femvazon, de folytatom kell a vesest a kezifek fele, hogy megtalaljam a szakadast. (Kizartnak tartom, hogy egy ilyen zsinorr elszakadjon, hacsak egy mokus el nem ragta.) Az a tervem, hogy leasok a kezifeknel, es kell hogy legyen ott valami csatlakozas. Szedte mar le valaki ezt a kezifekes resz burkolatot (nem tom mi neve)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Belso vilagitas, 132. fejezet. (Azert leirom, ha mar ennyit szivok vele, hatha valakinek meg jol jon majd ez az info.) A "utaster vilagitas" fold oldala (szurke) lemegy a bal kuszobhoz, onnan at a jobb kuszob ala az ulesek alatt/elott, majd hatra kanyarodik (egyetlen szurke hatrafele, talan a jobb hatso ajto nyitaserzekelo kapcsolojahoz megy (?), ha ennek ket madzagja van, nem emlekszem). Az egesz egy zsinor, semmi csati sehol kozben (hacsak nem a kezifek alatt...). Ez az elso szakasza a fold oldalnak. Ha itt van szakadas (ahogy nekem), akkor semmire sem reagal a belso vilagitas (egyik ajto sem, tompitott gomb kihuzasara sem). Sot a riaszto sem fog megszolalni (laser line), ha kinyitod az ajtot. Az en esetemben itt van szakadas. Szakszeruen, tuvel megszurva a jobb koszob alatt a szurket, es osszekotve a belso vilagitas fold oldaval direkten, minden zsir. Csak kenyelmetlen ott gugolni a kocsi mellett. Szoval mar alig van szovet a femvazon, de folytatom kell a vesest a kezifek fele, hogy megtalaljam a szakadast. (Kizartnak tartom, hogy egy ilyen zsinorr elszakadjon, hacsak egy mokus el nem ragta.) Az a tervem, hogy leasok a kezifeknel, es kell hogy legyen ott valami csatlakozas. Szedte mar le valaki ezt a kezifekes resz burkolatot (nem tom mi neve)? Ma cseréltem azt a "kézifékesrészburkolatot" :D Hátsó hamutartót fölfelé kihúzod (csavar van alatta) Középső kis tálkát felpattintod (2 csavar-egy az alját fogja a bódéhoz, egy pedig a kézifék szoknya keretét a műanyaghoz. Aztán pedig elöl a lábtérben látható helyen 2 oldalt 1-1 csavar. A váltószoknyát, kézifékszoknyát fel lehet pattintani és úgy egyszerűbb alálesni. Amúgy amit ott találhatsz az a kézifék kapcsolója, a légzsák "agya" (ha van lufid) Illetve az ülésfűtés kapcsolói (ha van) Szerintem nem találsz ott semmit ami az ajtónyitás érzékeléssel, vagy a belső világítással összefügg :) szerk.: Jah, és a gugolás helyett tudom ajánlani a "gumiszőnyeget fejjel lefelé a kocsi mellé tenni, és ráülni" módszert :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Az utólagosan beépített cuccoknál a negatív vagy a pozitív ágba tegyem a biztosítékot...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Az utólagosan beépített cuccoknál a negatív vagy a pozitív ágba tegyem a biztosítékot...? Inkább a pozitívba :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április27, 2010 Megoszt Elküldve Április27, 2010 Az utólagosan beépített cuccoknál a negatív vagy a pozitív ágba tegyem a biztosítékot...? Mivel negatív testelésű az autó, így a pozitívba! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ahajnal Elküldve Április28, 2010 Megoszt Elküldve Április28, 2010 Ma cseréltem azt a "kézifékesrészburkolatot" :D Hátsó hamutartót fölfelé kihúzod (csavar van alatta) Középső kis tálkát felpattintod (2 csavar-egy az alját fogja a bódéhoz, egy pedig a kézifék szoknya keretét a műanyaghoz. Aztán pedig elöl a lábtérben látható helyen 2 oldalt 1-1 csavar. A váltószoknyát, kézifékszoknyát fel lehet pattintani és úgy egyszerűbb alálesni. Amúgy amit ott találhatsz az a kézifék kapcsolója, a légzsák "agya" (ha van lufid) Illetve az ülésfűtés kapcsolói (ha van) Szerintem nem találsz ott semmit ami az ajtónyitás érzékeléssel, vagy a belső világítással összefügg :) szerk.: Jah, és a gugolás helyett tudom ajánlani a "gumiszőnyeget fejjel lefelé a kocsi mellé tenni, és ráülni" módszert :D :) Koszi az infot! Ezek szerint nincs ertelme a kozepso reszt tonkretennem. Ma reggel megneztem, hogy hogy ferhetnek hozza a az ulesek alatti "kabelcsatornahoz". Hat nem tunik egyszerunek. Az also szoros karpitra ra van csavarozva az ules, raadasul bemegy a kézifékesrészburkolat ala is, ahol, ugy erzem, meg van fogatva (rangatasra rosszul reagal). Marpedig ha nem szedem fel a szort, nem tudom felszedni azt a gumis szart, ami alatt van a "csatotna". (Az osszes zsinor ossze van fogva szigszalaggal, igy nem tudok egy szalat kihuzni, es mivel nem cso, nem tudok ujat berakni). A csalad eddig meg elnezte, hogy kabelek kozott kell utazniuk, de neheztelni fognak, ha nem lesznek ulesek... A raulos modszert kiprobalom legkozelebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts