ahajnal Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 A két nagy műanyag mittoménmi azok csatik, az ülés alatt csak a másik oldalra mennek át kábelek, max. a kézifék visszajelző áll meg középen, meg az ülésfűtésé. A szürke vége akár lehet az ajtógombnál is ami a belső világítást kapcsolja, vagy mehet a hátsó kapaszkodós világításhoz, vagy ha nincs a csatijához.A kárpit alatt nekem is csurom víz volt az a szürke szivacsszerű, most kasztnizáskor kiszedtem őket kiszárítani. Fogy a karpit a kocsiban... Ahogy korabban irtam, ugy tunik a belso vilagitas ket kritikus (piros-szurke) vezeteke bal kuszob alol a jobb kuszob fele tart. 15 zsinor megy megy be a bal oldalon, jobb oldalon 9 jon ki. Valami nagy buli lehet kozepen. Megprobaltam osszeparositani oket szinuk alapjan: jobb oldalon 3 piros, 1 szurke, 1 barna, es 1 barna-feherrel tobb van. Nincs hatso kapaszkodos vilagitasom, sem ules futesem sem. Most jon az, hogy tuvel elkezdem vampirkodni a szurkeket, es nezem, hogy ki-kivel van, ha valaki meg nem mondja, hogy hova kapcsolodik a belso vilagitas fold oldala eloszor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Fogy a karpit a kocsiban... Ahogy korabban irtam, ugy tunik a belso vilagitas ket kritikus (piros-szurke) vezeteke bal kuszob alol a jobb kuszob fele tart. 15 zsinor megy megy be a bal oldalon, jobb oldalon 9 jon ki. Valami nagy buli lehet kozepen. Megprobaltam osszeparositani oket szinuk alapjan: jobb oldalon 3 piros, 1 szurke, 1 barna, es 1 barna-feherrel tobb van. Nincs hatso kapaszkodos vilagitasom, sem ules futesem sem. Most jon az, hogy tuvel elkezdem vampirkodni a szurkeket, es nezem, hogy ki-kivel van, ha valaki meg nem mondja, hogy hova kapcsolodik a belso vilagitas fold oldala eloszor... De lehet hogy azokhoz is van kivezetve, csak nincs a végén semmi, csak lóg a csati az oszlopban valahol :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Fogy a karpit a kocsiban... Ahogy korabban irtam, ugy tunik a belso vilagitas ket kritikus (piros-szurke) vezeteke bal kuszob alol a jobb kuszob fele tart. 15 zsinor megy megy be a bal oldalon, jobb oldalon 9 jon ki. Valami nagy buli lehet kozepen. Megprobaltam osszeparositani oket szinuk alapjan: jobb oldalon 3 piros, 1 szurke, 1 barna, es 1 barna-feherrel tobb van. Nincs hatso kapaszkodos vilagitasom, sem ules futesem sem. Most jon az, hogy tuvel elkezdem vampirkodni a szurkeket, es nezem, hogy ki-kivel van, ha valaki meg nem mondja, hogy hova kapcsolodik a belso vilagitas fold oldala eloszor... Az, hogy nincs kapaszkodóvilágítás, ülésfűtés még nem jelenti azt, hogy nincs kikábelezve, főleg ha 96 előtti az autód. Ha megtaláltad a szürke kupacot akkor bökj bele tűvel valamelyikbe és nézd meg megjelenik-e rajta a test ajtónyitáskor. Ha igen akkor a lámpa és a kupac közötti vezeték a ludas. Elölről ide 3 vezeték csatlakozik: lámpaszál, tomp.kapcsolója, bal első ajtóérintkező. Ezeket egyenként tudod ellenőrizni ha szétszeded a szürke kupacot. Ide szokták csatlakoztatni az utólagos riasztó ajtókapcsolóját is, lehet csak az szivat.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra56 Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Nekem már volt hasonló esetem régebben, és csak valami pillanatnyi elmezavar lehetett. nekem a vészvillogó üzemeltetése rendbehozta az indexet. Egy próbát megér! Köszönöm a segitséget. A vészvillogó észheztéritette az indexrelét, mostmár működik rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16valve Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Sziasztok! Nekem egy egyszerű problémám van: Nem működik a fénykürtöm. 1997 Astra F. Az indexkapcsolót már szétszedtem. Ránézésre semmi baja. Azért befújtam kontaktspray-vel. A többi funkciója működik. Szakszerűen fogalmazva: Mi lehet a bibi? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Sziasztok! Nekem egy egyszerű kérdésem van: Nem működik a fénykürtöm. 1997 Astra F. Az indexkapcsolót már szétszedtem, befújtam kontaktspray-vel. Ránézésre semmi baja. A többi funkciója működik. Refid van? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
16valve Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Refid van? :) Igen. Csak fénykürt nincs. Úgy szoktam jelezni, hogy kapcsolgatom a tompítottat, meg a fényszórót ide-oda... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Hali! Olyan kérdésem lenne h utólag beszerelt pótféklámpát mire kössem rá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Hali! Olyan kérdésem lenne h utólag beszerelt pótféklámpát mire kössem rá? A féklámpára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 A féklámpára. :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 A féklámpára. Kössz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Igen. Csak fénykürt nincs. Úgy szoktam jelezni, hogy kapcsolgatom a tompítottat, meg a fényszórót ide-oda... :D Háát... nemtom. Én cseréltem fényváltókart, de az azért volt mert akkor is bevillant ha csak egy kátyún mentem át. :) Hali! Olyan kérdésem lenne h utólag beszerelt pótféklámpát mire kössem rá? Az indexre kötve elég hülyén nézne ki :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Háát... nemtom. Én cseréltem fényváltókart, de az azért volt mert akkor is bevillant ha csak egy kátyún mentem át. :) Az indexre kötve elég hülyén nézne ki :D :) De sok poéngyáros jár ide... Köszi a sok segítséget... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 De sok poéngyáros jár ide... Köszi a sok segítséget... Most komolyan. A féklámpára. Az egyik hátsó féklámpának a csatlakozójától simán 2 szálon felhúzod, átküldöd a csomagtartó ajtóba az átvezetőn, és ottvagy. Simán a hátsó lámpatesttől, a féklámpától lehet odavinni. Ádám nem viccből mondta a féklámpát. :) Ne sértődj már meg ilyen könnyen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Most komolyan. A féklámpára. Az egyik hátsó féklámpának a csatlakozójától simán 2 szálon felhúzod, átküldöd a csomagtartó ajtóba az átvezetőn, és ottvagy. Simán a hátsó lámpatesttől, a féklámpától lehet odavinni. Ádám nem viccből mondta a féklámpát. :) Ne sértődj már meg ilyen könnyen :D Nem sértődtem meg :) De a féklámpánan nincs külön csatlakozója!Egy csatlakozó van, azon megy az összes vezeték.Igy nem vágom mire kössem rá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Nem sértődtem meg :) De a féklámpánan nincs külön csatlakozója!Egy csatlakozó van, azon megy az összes vezeték.Igy nem vágom mire kössem rá! Persze, egy csatlakozója van az egész lámpatestnek, de ki lehet választani hogy melyik drótok mennek a féklámpához. Azt kell "megcsapolni" és kész :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Persze, egy csatlakozója van az egész lámpatestnek, de ki lehet választani hogy melyik drótok mennek a féklámpához. Azt kell "megcsapolni" és kész :) Én is valami ilyenre gondoltam... csak ez elég roma :) Milyen vezeték kéne hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Nem sértődtem meg :) De a féklámpánan nincs külön csatlakozója!Egy csatlakozó van, azon megy az összes vezeték.Igy nem vágom mire kössem rá! Abban a csatiban a fekete/sárga vezetékre az egyik szálat. A másikat testre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Abban a csatiban a fekete/sárga vezetékre az egyik szálat. A másikat testre. Nagyon utáltam a fizikát :):D Testre? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Nagyon utáltam a fizikát :D :D Testre? :) Vidd szerelőhöz. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Abban a csatiban a fekete/sárga vezetékre az egyik szálat. A másikat testre. Amúgy az ilyen vezetékeléseknél a test mindíg a kasztni ugye? :) ( bocsesz ha nagyon primitív a kérdés nagyon nem értek az elektromos cucmókhoz :) uncsim tanul győrben a SZE-n villamosmérnökin, Ő csinálja mindíg nekem az ilyeneket ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Vidd szerelőhöz. :) :D :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Vidd szerelőhöz. :) :D :) :D Igazad van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 :) :) Igazad van. :D Tudom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Igen. Csak fénykürt nincs. Úgy szoktam jelezni, hogy kapcsolgatom a tompítottat, meg a fényszórót ide-oda... :D Gyanítom, hogy kapcsoló cserés, mivel ugyanazon áramkörről kapja a villanyt a fénykürt része, ahonnan a tompított kapcsoló is. 80A-s maxi biztosítékra van direktbe kötve, de kétlem hogy az kiment volna (fél autó nem működne és nem a motorra gondolok). Háát... nemtom. Én cseréltem fényváltókart, de az azért volt mert akkor is bevillant ha csak egy kátyún mentem át. :) Nálam is ez volt. Rájöttem, hogy utángyártott kapcsolók voltak, amik így meghaltak 1-2 éven belül, így szereztem gyári bontottat és mint az álom. Finomabban is kapcsol... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts