gergolabs Elküldve Április17, 2010 Elküldve Április17, 2010 Na! Meg vagyok elégedve a GE Megalight +90%-os izzókkal, féltem hogy nem ér majd a 140/100 nyomába, de versenyképes. Meg tök király, hogy a CC sem panaszkodik a relé miatt, hogy rossz az izzó. Remélem esőben sem lesz csalódás.
invictus Elküldve Április17, 2010 Elküldve Április17, 2010 gergolabs írta: Na! Meg vagyok elégedve a GE Megalight +90%-os izzókkal, féltem hogy nem ér majd a 140/100 nyomába, de versenyképes. Meg tök király, hogy a CC sem panaszkodik a relé miatt, hogy rossz az izzó. Remélem esőben sem lesz csalódás. Esőben egyik izzó sem jó, de azért sokat mond, hogy a 100W után elégedett vagy a megával. :)
zotya975 Elküldve Április17, 2010 Elküldve Április17, 2010 invictus írta: Esőben egyik izzó sem jó, de azért sokat mond, hogy a 100W után elégedett vagy a megával. :) +megmarad a foncsor is. :)
tibbi Elküldve Április17, 2010 Elküldve Április17, 2010 invictus írta: Esőben egyik izzó sem jó, de azért sokat mond, hogy a 100W után elégedett vagy a megával. :) Egy hete szereltem be a Tungsram Megalight Ultra +90% izzókat, miután annyi jót hallottam róla tőletek. Teljesen elégedett vagyok velük, egyszer sem villogtak még rám azóta, és tetszik a fehér fénye. Nem is tudtam, hogy a jobb oldali lámpatestben 100/90-es izzó volt eddig. Ez utólag megmagyarázza, hogy miért villogtak néha rám... :) Ja, és nem akarom visszacserélni őket. :D
gabchee Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 tibbi írta: Egy hete szereltem be a Tungsram Megalight Ultra +90% izzókat, miután annyi jót hallottam róla tőletek. Teljesen elégedett vagyok velük, egyszer sem villogtak még rám azóta, és tetszik a fehér fénye. Nem is tudtam, hogy a jobb oldali lámpatestben 100/90-es izzó volt eddig. Ez utólag megmagyarázza, hogy miért villogtak néha rám... :) Ja, és nem akarom visszacserélni őket. :D Még a végén én is beruházok 1-re :) :D
gergolabs Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 Sztem nem fogsz csalódni. Csak nézd meg, hogy hol veszed, mert vannak szép árkülönbségek.
ZsöPö Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 csalódni biztosan nem fogsz. Én is törvényszegő voltam, mert 100/90-es izzókat használtam. (Rám nem villogtak, mert tuti volt a beállítsom) Már nagyon időszerű volt a bal eső refim ceréje, s gondoltam, akkor már szánok rá 3500 Ft-ot, és kap ilyen izzót. Szerintem sokkal fehérebb, mint a hagyományos, tisztábban lehet vele látni, és még messzebb is világít, mint a 100-as. Ha csak az ár tántorít el valaki, akkor elég abba belegondolni, ha már egy őzet veszel csak időben észre, már kifizetődött.
gabchee Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 Arra lenne esetleg valami ötletetek,hogy miért megy folyamatosan a hűtő ventilátorom ha rádugom a csatit?? :) :) Gombát már 2-t cseréltem de semmi vátozás.Már 1 kézi kapcsoló beépítésén goldolkodom.Mi lehet még rossz?
J0hnny Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 gabchee írta: Arra lenne esetleg valami ötletetek,hogy miért megy folyamatosan a hűtő ventilátorom ha rádugom a csatit?? :) :) Gombát már 2-t cseréltem de semmi vátozás.Már 1 kézi kapcsoló beépítésén goldolkodom.Mi lehet még rossz? Első körben kimérném a gombát és hogy a csatija jól van-e bekábelezve.
Breki Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 gabchee írta: Arra lenne esetleg valami ötletetek,hogy miért megy folyamatosan a hűtő ventilátorom ha rádugom a csatit?? :) :) Gombát már 2-t cseréltem de semmi vátozás.Már 1 kézi kapcsoló beépítésén goldolkodom.Mi lehet még rossz? Talán a reléje....ha jól tudom a biztitábla hátulján van.....esetleg nem ér-e össze a vezeték a csatiban
tibbi Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 gabchee írta: Még a végén én is beruházok 1-re :) :) Párban árulják őket. :D
m_petya Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 brekeke írta: Talán a reléje....ha jól tudom a biztitábla hátulján van.....esetleg nem ér-e össze a vezeték a csatiban Szerintem meg nem relés. Mivel test kapcsolásos tudtommal. Én már raktam be egy kézi kis kapcsolót, hogy tudjam én is kapcsolni, és bevált működik. Kapcsol automatice is meg manuálisan is. :)
Breki Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 m_petya írta: Szerintem meg nem relés. Mivel test kapcsolásos tudtommal. Én már raktam be egy kézi kis kapcsolót, hogy tudjam én is kapcsolni, és bevált működik. Kapcsol automatice is meg manuálisan is. :) Akkor elárulom neked, hogy relés..... :D 40A-es dugóról megy......gondolod sokáig bírná, ha a gomba direktbe kapcsolgatná? Továbbmegyek, az enyém pl. 2 sebességes igaz a gyorsat még nem hallottam dolgozni, de a lassút is csak egyszer, úgy 5 mp-ig :) Gondolom rákötöttél 2 vezetéket párhuzamosan a gomba 2 madzagjára, amit egy kapcsolóval zársz rövidre....
m_petya Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 brekeke írta: Akkor elárulom neked, hogy relés..... :) 40A-es dugóról megy......gondolod sokáig bírná, ha a gomba direktbe kapcsolgatná? Továbbmegyek, az enyém pl. 2 sebességes igaz a gyorsat még nem hallottam dolgozni, de a lassút is csak egyszer, úgy 5 mp-ig :) Gondolom rákötöttél 2 vezetéket párhuzamosan a gomba 2 madzagjára, amit egy kapcsolóval zársz rövidre.... Hm érdekes. Kérlek szépen én úgy oldottam meg, hogy a gombához menő asszem barna zsinegre van egy kábel kötve. A másik vége a kábelnek meg az akksi testén van. Ebbe közbeiktattam egy kapsolót és kész is. Simán megy, És nem is láttam még a kapcsolón, hogy terhelgetné a nagy áram. De akkor ha jól értelmezem úgy van megoldva, hogy megy a biztitáblából a ventihez egy állandó pozitív, amit relé vezérel és megy a gombán keresztül egy kapcsolt test? Vagy esetleg a pozitív állandó csak biztivel védve, és a gomba által kapcsolt test van relézve? Amúgy nem értem, hogy ha be van relézve miért megy olyan vastag zsinór a gombába?
hening Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 brekeke írta: Akkor elárulom neked, hogy relés..... :) 40A-es dugóról megy......gondolod sokáig bírná, ha a gomba direktbe kapcsolgatná? Továbbmegyek, az enyém pl. 2 sebességes igaz a gyorsat még nem hallottam dolgozni, de a lassút is csak egyszer, úgy 5 mp-ig :) Gondolom rákötöttél 2 vezetéket párhuzamosan a gomba 2 madzagjára, amit egy kapcsolóval zársz rövidre.... Csak az Isuzu. :D m_petya írta: Hm érdekes. Kérlek szépen én úgy oldottam meg, hogy a gombához menő asszem barna zsinegre van egy kábel kötve. A másik vége a kábelnek meg az akksi testén van. Ebbe közbeiktattam egy kapsolót és kész is. Simán megy, És nem is láttam még a kapcsolón, hogy terhelgetné a nagy áram. De akkor ha jól értelmezem úgy van megoldva, hogy megy a biztitáblából a ventihez egy állandó pozitív, amit relé vezérel és megy a gombán keresztül egy kapcsolt test? Vagy esetleg a pozitív állandó csak biztivel védve, és a gomba által kapcsolt test van relézve? Amúgy nem értem, hogy ha be van relézve miért megy olyan vastag zsinór a gombába? A tiédben nincs relé.
Breki Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 hening írta: Csak az Isuzu. :D A tiédben nincs relé. Gondolod? Hmm....lehet. Bár a rajz jelöli és az 1.8-ason is volt. Szívtam vele jóóóóóó nagyot :) Kisblokkosban még nem láttam a megoldást, de lehet.... :)
hening Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 brekeke írta: Gondolod? Hmm....lehet. Bár a rajz jelöli és az 1.8-ason is volt. Szívtam vele jóóóóóó nagyot :) Kisblokkosban még nem láttam a megoldást, de lehet.... :) Én is csak a rajz alapján tudom ezt állítani. 3 féle verza létezik: 1. egyfokozatú (relé nélkül) 2. kétfokozatú (relé nélkül)) 3. kétfokozatú (relével), ez alatt jelöl a rajz 1,7 DT feliratot.
m_petya Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 hening írta: Csak az Isuzu. :D A tiédben nincs relé. Ugye hogy ugye :) Néztem is érdekesen, hogy a testkapcsolást mióta relézik. Főleg ha olyan vastag zsinórok mennek a gombához mint a kormánykerék :)
Breki Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 hening írta: Én is csak a rajz alapján tudom ezt állítani. 3 féle verza létezik: 1. egyfokozatú (relé nélkül) 2. kétfokozatú (relé nélkül)) 3. kétfokozatú (relével), ez alatt jelöl a rajz 1,7 DT feliratot. Gondolom ez indokolja a gombára menő vastag vezetéket nála :) m_petya írta: Ugye hogy ugye :D Néztem is érdekesen, hogy a testkapcsolást mióta relézik. Főleg ha olyan vastag zsinórok mennek a gombához mint a kormánykerék :D Azért a gomba nálam testet kapcsol.... :D Ez is a ritka kivételek egyike.... :)
m_petya Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 brekeke írta: Gondolom ez indokolja a gombára menő vastag vezetéket nála :) Azért a gomba nálam testet kapcsol.... :D Ez is a ritka kivételek egyike.... :) a Gombán kívül testkapcsolás szerintem a kocsiban az ajtógombok kapcsolása. Szerintem más nem is használja a testkapcsolást.
Breki Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 m_petya írta: a Gombán kívül testkapcsolás szerintem a kocsiban az ajtógombok kapcsolása. Szerintem más nem is használja a testkapcsolást. Néhány érzékelő a mocitérben...... de tényleg nem sok van...
m_petya Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 brekeke írta: Néhány érzékelő a mocitérben...... de tényleg nem sok van... Jah télleg: motorhőfok, kétvezetékes hőfok, olajgomba és kb ennyi
daykiller Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 hening írta: Én is csak a rajz alapján tudom ezt állítani. 3 féle verza létezik: 1. egyfokozatú (relé nélkül) 2. kétfokozatú (relé nélkül)) 3. kétfokozatú (relével), ez alatt jelöl a rajz 1,7 DT feliratot. 4. kétfokozatú (relével) klímás. :)
m_petya Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 daykiller írta: 4. kétfokozatú (relével) klímás. :) 5. kétfokozatú (relével) klímával, beépített sörcsappal és maláj ku...val :)
hening Elküldve Április18, 2010 Elküldve Április18, 2010 m_petya írta: 5. kétfokozatú (relével) klímával, beépített sörcsappal és maláj ku...val :) Inkább vmi "magyar lyánnyal". :) :D
Recommended Posts