Breki Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 DE jól jött ez hogy írtad. A rúterembe aktiválnom kéne a két USB helyet (fájl szerver lesz belőle :)) és az volt a bajom, hogy miképp csinálok stabil 3V-ot oda neki, meg stabil 5V-ot, de ez adott, bár elhagyható. Most már tudom. Csak egy 48MHz-es négy lábas kristály kell, meg írni egy bővített lenugzot rá. :) OFF Az alkatrészek méretezése természetesen fogyi függő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Ha a rotorom rossz akkor mi a tünete? Nekem is szokott "buffogni"! Indítási nehézségek, egyenletlen járás.... Neeeem? Fogj egy 5V-os stab IC-t és egy 1Kohmos trimmert. A stab "-" pontját kösd sorba a trimmerrel, adj szuflát a stabnak. A trimmer tekergetésével 5V-tól tápfesz - 3V-ig szabályozgathatod a stabil feszt :D DE jól jött ez hogy írtad. A rúterembe aktiválnom kéne a két USB helyet (fájl szerver lesz belőle :D) és az volt a bajom, hogy miképp csinálok stabil 3V-ot oda neki, meg stabil 5V-ot, de ez adott, bár elhagyható. Most már tudom. Csak egy 48MHz-es négy lábas kristály kell, meg írni egy bővített lenugzot rá. :D OFF Együtt isztok? :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Üdv nektek! Remélem jó helyen érdeklődöm :) Az OPEL motoros (dízel) astrámban szeretném kicserélni a kilóméter órát,fordulatszámjelzősre.Namármost állítólag,ha a nagyobbik csatlakozó 8-as pinjére megy 1 zöld vezeték akkor minden további nélkül be építhetó az óra.Hát nálam minden megvan mégsem méri a fordulatot :D Valakinek lenne ötlete,hogy mit kellene csinálnom,hogy gerjedjen??A "W" szám egyezik,az óra dízelből való mégsem mér :) Ha jól tudom akkor a generátortól kapná a jelet,de ez nem kapja,pedig van annyi kanóc a generátoron Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Üdv nektek! Remélem jó helyen érdeklődöm :) Az OPEL motoros (dízel) astrámban szeretném kicserélni a kilóméter órát,fordulatszámjelzősre.Namármost állítólag,ha a nagyobbik csatlakozó 8-as pinjére megy 1 zöld vezeték akkor minden további nélkül be építhetó az óra.Hát nálam minden megvan mégsem méri a fordulatot :D Valakinek lenne ötlete,hogy mit kellene csinálnom,hogy gerjedjen??A "W" szám egyezik,az óra dízelből való mégsem mér :) Ha jól tudom akkor a generátortól kapná a jelet,de ez nem kapja,pedig van annyi kanóc a generátoronhttp://kep.psharing.com/338254.jpg Azt nézd meg, hogy a generátorra hány vezeték megy. Kell lennie egy vastagnak, ami az akksihoz megy, meg két vékonyabbnak: az egyik ennek a zöldnek a másik vége, a másik a töltésjelző vezetéke (kék-fehér). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atys Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Helló! Szerintetek melyik izzó lenne a jobb? Vagy egyformák lennének? Ez: http://www.teszvesz.hu/item984009231.html Vagy ez: http://www.teszvesz.hu/item997882606.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Helló! Szerintetek melyik izzó lenne a jobb? Vagy egyformák lennének? Ez: http://www.teszvesz.hu/item984009231.html Vagy ez: http://www.teszvesz.hu/item997882606.html Szia! Inkább vegyél egy pár tungsram vagy GE megalight ultra +90%-ot. Az többet ér mint ez az átverős xenon-os h4. A xenon az gázkisüléses és ha a halogén izzót xenon gázzal töltik meg, akkor minek van benne halogén izzó szál? :) Átverés az egész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atys Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Szia! Inkább vegyél egy pár tungsram vagy GE megalight ultra +90%-ot. Az többet ér mint ez az átverős xenon-os h4. A xenon az gázkisüléses és ha a halogén izzót xenon gázzal töltik meg, akkor minek van benne halogén izzó szál? :) Átverés az egész. Szóval akkor nem lenne erősebb a fényerő a normálnál?! Érthető miért adják ilyen olcsón :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Azt nézd meg, hogy a generátorra hány vezeték megy. Kell lennie egy vastagnak, ami az akksihoz megy, meg két vékonyabbnak: az egyik ennek a zöldnek a másik vége, a másik a töltésjelző vezetéke (kék-fehér). Köszi a tippet,holnap beköltözöm a motortérbe és kiderítem mi a tényállás :) :D És ha az a zöld nem az a zöld,akkor mit kéne tennem?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Szóval akkor nem lenne erősebb a fényerő a normálnál?! Érthető miért adják ilyen olcsón :) A sima H4-nél nem valószínű. Maximum fehérebb lenne a színe a kékre festett búra miatt. Viszont a tungsram megalight sokunk tapasztalata alapján nagyot dob a fényerősségen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Szóval akkor nem lenne erősebb a fényerő a normálnál?! Érthető miért adják ilyen olcsón :) Én is próbáltam ezt a fajtát,de semmi jót nem tudok mondani róla.Hamar kiég,és semmivel sem látsz jobban tőle :D :D Viszont 1 kicsit kékes lessz tőle a foncsorod ha nin felkapcsolva a pilács :) Ennyi előnye van csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Helló! Szerintetek melyik izzó lenne a jobb? Vagy egyformák lennének? Ez: http://www.teszvesz.hu/item984009231.html Vagy ez: http://www.teszvesz.hu/item997882606.html Nekem most ilyen izzok vannak bent a lámpákban. Én azt vettem észre, hogy este sokkal több fényt ad mint a sima izzó, de sajna az a hátránya, hogy a vizes út elnyeli a fényét :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atys Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Köszönöm a felvilágosító válaszokat. Akkor elkerülöm ezeket nagy ívben :) . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Sziasztok! Az első ajtókba mekkora hangszóró építhető be?(azaz mennyi a gyári hely?) Haver az Asztrájába készül venni hangszettet,de nem tudja mekkora kell neki. Köszi a válaszokat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Sziasztok! Az első ajtókba mekkora hangszóró építhető be?(azaz mennyi a gyári hely?) Haver az Asztrájába készül venni hangszettet,de nem tudja mekkora kell neki. Köszi a válaszokat :) 165mm átmérő, és ha jól emléxem, 45 vagy 50mm lehet a maximális mélysége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 165mm átmérő, és ha jól emléxem, 45 vagy 50mm lehet a maximális mélysége. De csak akkor ha fel akarod tenni az ajtókárpitot. :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Köszi szépen Hát néztem a neten komponens szetteket, a csipogót még valahogy be tudnánk erőltetni a tükör állító bütyök( :) ) mellé, de a mélysugárzók tuti nem férnének el alul. Ilyenkor mivan? Műanyagot nem akarunk vágni,mert az elég gány meló... Szerk: Közbe Tiv. le is írta, amire gondolok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 De csak akkor ha fel akarod tenni az ajtókárpitot. :) :) :D Maradjun a témánál, az ajtókárpit visszarakása már Karosszéria topic. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Azt nézd meg, hogy a generátorra hány vezeték megy. Kell lennie egy vastagnak, ami az akksihoz megy, meg két vékonyabbnak: az egyik ennek a zöldnek a másik vége, a másik a töltésjelző vezetéke (kék-fehér). Az igaz egyébként,hogy a hőgombát is cserélni kell 1-ről 2 vezetékesre??Mert nekem csak az 1 vezetékes van :) Mi lenne a szerepe a 2 vezetéknek?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Az igaz egyébként,hogy a hőgombát is cserélni kell 1-ről 2 vezetékesre??Mert nekem csak az 1 vezetékes van :) Mi lenne a szerepe a 2 vezetéknek?? :) Ez marhaság. A benzineseknél van mind a 2 fajta. A dizilnek csak 1 vezetékes van. A másik az ECU-nak mutatja a motor hőmérsékletét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Sziasztok,lenne nekem egy nagy problémám - a tegnap este fele nem akart beindulni a verdám, azelott 2 orája még müködött - eleinte aszt gondoltam ,hogy a riaszto tiltotta le hogy be induljon, fel hivtam a riaszto szerelöt aki be szerelte a riasztot , és aszt mondta hogy szerinte önindittoval van a gond - igaza volt! Meglöktük a haverral és be indult. Kérdésem hogy hogyan lehet letesztelni egy önindittot hogy jo vagy nem , ha direktbe kötöm az akuval akkor kellene valamit csinaljon nem? -ha jo Esetleg ha rossz akkor nehéz a kiszerelése? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Ez marhaság. A benzineseknél van mind a 2 fajta. A dizilnek csak 1 vezetékes van. A másik az ECU-nak mutatja a motor hőmérsékletét. Ennek örülök :) legalább azt nem kell vennem :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Üdv nektek! Remélem jó helyen érdeklődöm :) Az OPEL motoros (dízel) astrámban szeretném kicserélni a kilóméter órát,fordulatszámjelzősre.Namármost állítólag,ha a nagyobbik csatlakozó 8-as pinjére megy 1 zöld vezeték akkor minden további nélkül be építhetó az óra.Hát nálam minden megvan mégsem méri a fordulatot :lol: Valakinek lenne ötlete,hogy mit kellene csinálnom,hogy gerjedjen??A "W" szám egyezik,az óra dízelből való mégsem mér :D Ha jól tudom akkor a generátortól kapná a jelet,de ez nem kapja,pedig van annyi kanóc a generátoronhttp://kep.psharing.com/338254.jpg Én simán átcseréltem a műszerfalat, és már működött is! :D (nem lehet, hogy meg van szakadva valahol az a szál ami pont neked kellene? :D ) Az igaz egyébként,hogy a hőgombát is cserélni kell 1-ről 2 vezetékesre??Mert nekem csak az 1 vezetékes van :D Mi lenne a szerepe a 2 vezetéknek?? :) Szerintem csak akkor kell cserélni jeladót, ha mondjuk az eredeti órádba 100-as skálázás volt, a mostaniban meg 110-es van.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Sziasztok,lenne nekem egy nagy problémám - a tegnap este fele nem akart beindulni a verdám, azelott 2 orája még müködött - eleinte aszt gondoltam ,hogy a riaszto tiltotta le hogy be induljon, fel hivtam a riaszto szerelöt aki be szerelte a riasztot , és aszt mondta hogy szerinte önindittoval van a gond - igaza volt! Meglöktük a haverral és be indult. Kérdésem hogy hogyan lehet letesztelni egy önindittot hogy jo vagy nem , ha direktbe kötöm az akuval akkor kellene valamit csinaljon nem? -ha jo Esetleg ha rossz akkor nehéz a kiszerelése? Köszi. Nem nehéz, inkább körülményes leszerelni az indítómotort. Alá is kell mászni. Elsőre próbáld meg közvetlen villannyal életre kelteni a szerkezetet. Ha úgy működik, akkor a gyújtáskapcsoló betéttől kezdve a bitzitáblán át a riogatóig mindent át kell nézni aprólékosan, hogy hol tűnik el az áram. Ha nem indul, akkor lehet leszerelni a kicsikét, széttúrni és valószínűleg felújítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Sziasztok,lenne nekem egy nagy problémám - a tegnap este fele nem akart beindulni a verdám, azelott 2 orája még müködött - eleinte aszt gondoltam ,hogy a riaszto tiltotta le hogy be induljon, fel hivtam a riaszto szerelöt aki be szerelte a riasztot , és aszt mondta hogy szerinte önindittoval van a gond - igaza volt! Meglöktük a haverral és be indult. Kérdésem hogy hogyan lehet letesztelni egy önindittot hogy jo vagy nem , ha direktbe kötöm az akuval akkor kellene valamit csinaljon nem? -ha jo Esetleg ha rossz akkor nehéz a kiszerelése? Köszi. Hogyan nem indult? Tekert, de nem indult, vagy nem is tekert az önindító? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Én simán átcseréltem a műszerfalat, és már működött is! :D (nem lehet, hogy meg van szakadva valahol az a szál ami pont neked kellene? :) ) Szerintem csak akkor kell cserélni jeladót, ha mondjuk az eredeti órádba 100-as skálázás volt, a mostaniban meg 110-es van.. :) Ennek is utána járok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts