Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Aha én csak sima gémkapcsos hibakód kiolvasást szoktam csinálni, de nem túl gyakran. Amit nem tudok, az nem fáj. :)

Én is, csak kíváncsiságból akarom rádugni gépre:)

Elküldve

A Vekiben is kérdeztem este, de sajna nem jött válasz :D

Szóval a világításkapcsolónak hol lehet a megvilágító rizsszem izzója? Kivettem az egész kapcsolót, de valszeg nagyon este volt, mert sehol sem láttam :)

Ez régebbi probléma: a kiskapcsolókban (ködlámpa, ablakfűtés,stb.) lehet izzót cserélni valahogy? Mert van ami nem világít alapesetben, de attól még működik, csak zavar :)

Elküldve
A Vekiben is kérdeztem este, de sajna nem jött válasz :D

Szóval a világításkapcsolónak hol lehet a megvilágító rizsszem izzója? Kivettem az egész kapcsolót, de valszeg nagyon este volt, mert sehol sem láttam :)

Ez régebbi probléma: a kiskapcsolókban (ködlámpa, ablakfűtés,stb.) lehet izzót cserélni valahogy? Mert van ami nem világít alapesetben, de attól még működik, csak zavar :)

A világítás kapcsoló ha ugyan olyan mint az astráé akkor a tekerő fölötti skála alatt van az izzó. Ha nem is pont a skála alatt akkor az környékén. A kis kapcsolókba lehet cserélni izzót ki veszed a kapcsolót majd a kapcsoló kupakját amit nyomkodsz ki be kapcsolásnál 2oldalt van két kis fül azt kell ki akasztanod. Vigyázz vele mert 2kis rugó van a kapcsoló sarkába 1midnenképp van. 2darab izzó van a kapcsolóba egy ami az ikont világítja a másik meg csak bekapcsolt állapotban világít ez a csíkot világítja a kapcsoló alján első ködös zöld csík hátsónál sárga csík. Rizsszem izzó van benne ha jól emléxem. Remélem segítettem.

Elküldve
A világítás kapcsoló ha ugyan olyan mint az astráé akkor a tekerő fölötti skála alatt van az izzó. Ha nem is pont a skála alatt akkor az környékén. A kis kapcsolókba lehet cserélni izzót ki veszed a kapcsolót majd a kapcsoló kupakját amit nyomkodsz ki be kapcsolásnál 2oldalt van két kis fül azt kell ki akasztanod. Vigyázz vele mert 2kis rugó van a kapcsoló sarkába 1midnenképp van. 2darab izzó van a kapcsolóba egy ami az ikont világítja a másik meg csak bekapcsolt állapotban világít ez a csíkot világítja a kapcsoló alján első ködös zöld csík hátsónál sárga csík. Rizsszem izzó van benne ha jól emléxem. Remélem segítettem.

Megjegyzem, hogy a vekiben kívülről ugyanolyanok a ködlámpa kapcsolók, de belül totál mások. Másrészt, a nyomógombot nem kell levenni, egyben kiszedhető a bele. Valamint az izzók se ugyanolyanok. Astrában egybeöntött cuccban van, vekiben különálló izzók.

Elküldve
Megjegyzem, hogy a vekiben kívülről ugyanolyanok a ködlámpa kapcsolók, de belül totál mások. Másrészt, a nyomógombot nem kell levenni, egyben kiszedhető a bele. Valamint az izzók se ugyanolyanok. Astrában egybeöntött cuccban van, vekiben különálló izzók.

Én legutóbb a első ködlámpa kapcsolót szedtem szét abban külön voltak az izzók és lehetett cserélni. Másrészt meg honnan kéne tudnom milyen a veki? írtam is az elején ha ugyanaz mint az astra akkor..... De hát csak szerény SALYÁT tapasztalataimat írtam le.

Elküldve
Én legutóbb a első ködlámpa kapcsolót szedtem szét abban külön voltak az izzók és lehetett cserélni. Másrészt meg honnan kéne tudnom milyen a veki? írtam is az elején ha ugyanaz mint az astra akkor..... De hát csak szerény SALYÁT tapasztalataimat írtam le.

:)

Amúgy tényleg más a kettő, de kis kézügyességgel, meg forrasztópákával megoldható.

Elküldve
:)

Amúgy tényleg más a kettő, de kis kézügyességgel, meg forrasztópákával megoldható.

Ám legyen. De mivel f astra rovatba írt így csak ezt tudtam leírni. de ha ez gond akkor törlje az admin vagy bánom is én :)

Elküldve
Remélem segítettem.

Köszi a segítséget :)

Neked is Daykiller :D

:)

Amúgy tényleg más a kettő, de kis kézügyességgel, meg forrasztópákával megoldható.

Közben szétszedtem teljesen és már le is forrasztottam az izzót, már csak találnom kellene valahol :D

Köszi Néked is!

Bocs srácok, hogy megkavartam az állóvizet, nem volt szándékos.

Elküldve
Köszi a segítséget :)

Neked is Daykiller :)

Közben szétszedtem teljesen és már le is forrasztottam az izzót, már csak találnom kellene valahol :D

Köszi Néked is!

Bocs srácok, hogy megkavartam az állóvizet, nem volt szándékos.

Hipertecsóban is van, asszem 400forint két db.

Elküldve
Közben szétszedtem teljesen és már le is forrasztottam az izzót, már csak találnom kellene valahol :)

Akkor már inkább tegyél bele ledet! Örök darab :)

Elküldve
Akkor már inkább tegyél bele ledet! Örök darab :D

És tényleg :) Bakker, ha nem mondod, nem is jutott volna eszembe :D

Köszke a tippet :)

Elküldve
Akkor már inkább tegyél bele ledet! Örök darab :)

Az is igaz, ezek az égők hamar feketednek. Hoztam a bontóból lámpamagasság állító kapcsolót, sajna az állító motorok le voltak törve, abba is autómatikusan piros led került. Majd műszaki után belerakom, optikai tuning. :)

Elküldve

Ma miután beszereltük a villanyablakot, nem működött a fűtőmotor, mármint az utastér ventilátor...kimértük, de az ellenállásig kap feszt. Úgyhogy vagy az ellenállás, vagy a motor a rossz, egyik fokozaton sem megy. :) Ötlet?

Másik rejtély: a pendrive, ami a szerelés alatt a fejegységbe volt dugva, meghalt, se a fej, se a számítógép nem olvassa.

Elküldve
Ma miután beszereltük a villanyablakot, nem működött a fűtőmotor, mármint az utastér ventilátor...kimértük, de az ellenállásig kap feszt. Úgyhogy vagy az ellenállás, vagy a motor a rossz, egyik fokozaton sem megy. :) Ötlet?

Másik rejtély: a pendrive, ami a szerelés alatt a fejegységbe volt dugva, meghalt, se a fej, se a számítógép nem olvassa.

Erre szoktam azt mondani, hogy jobb vót mint lett :) (nem személyeskedésnek szántam, csak a magas labdát köllött lecsapni!

Hogy érdemben is hozzászóljak: nekem már halt meg a csatlakozóm az előtét ellenálláson és halt már meg a motor saruja is!

Elküldve
Arra tippeltem volna, hogy ezt Novy fogja bedobni :D

Lelőttem előle......pusztán anyagi megfontolásból én is ledet tettem a kapcsolókba.

Mostmár csak azt nem tudom a kmórám mikor kerül már be..... :)

Ma miután beszereltük a villanyablakot, nem működött a fűtőmotor, mármint az utastér ventilátor...kimértük, de az ellenállásig kap feszt. Úgyhogy vagy az ellenállás, vagy a motor a rossz, egyik fokozaton sem megy. :) Ötlet?

Másik rejtély: a pendrive, ami a szerelés alatt a fejegységbe volt dugva, meghalt, se a fej, se a számítógép nem olvassa.

Esetleg valamelyik test vezetéket nem piszkáltátok meg?

Próbálj feszt mérni a motor kapcsain.

Elküldve
Lelőttem előle......pusztán anyagi megfontolásból én is ledet tettem a kapcsolókba.

Mostmár csak azt nem tudom a kmórám mikor kerül már be..... :)

Esetleg valamelyik test vezetéket nem piszkáltátok meg?

Próbálj feszt mérni a motor kapcsain.

Több gond is volt, mostmár fesz. van a az ellenállásra menő csatiban, viszont az ellenállás kivezetései közt 0V. A motor jó mert kapott 12V-ot és felpörgött.

Szóval ellenállás lesz a ludas ha jól sejtem.

Elküldve
Több gond is volt, mostmár fesz. van a az ellenállásra menő csatiban, viszont az ellenállás kivezetései közt 0V. A motor jó mert kapott 12V-ot és felpörgött.

Szóval ellenállás lesz a ludas ha jól sejtem.

Így már nagyon valószínű.

Elküldve
Így már nagyon valószínű.

Én is ragaszkodtam a testelési problémára, hiszen ha csak az ellenállat hal meg, akkor 4-es fokozaton üzemelnie kéne. Aztán eljutottunk odáig, hogy a gyújtáskapcsolónál volt lecsúszva a 15A áramkör saruja, mert bevillant, hogy azt az áramkört csak két dolog használja (klíma esetén 2 és a fűtőventi nem), az egyik a fűtőventi. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.