zotya975 Elküldve Április6, 2010 Elküldve Április6, 2010 soliver írta: Soros diagnosztikára Aha én csak sima gémkapcsos hibakód kiolvasást szoktam csinálni, de nem túl gyakran. Amit nem tudok, az nem fáj. :)
tope84 Elküldve Április6, 2010 Elküldve Április6, 2010 Köszönöm mindenkinek a segítséget, valóban az egr hiba volt, ma megcsináltam a lelemezelést és minden jó.
soliver Elküldve Április6, 2010 Elküldve Április6, 2010 zotya975 írta: Aha én csak sima gémkapcsos hibakód kiolvasást szoktam csinálni, de nem túl gyakran. Amit nem tudok, az nem fáj. :) Én is, csak kíváncsiságból akarom rádugni gépre:)
Thor Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 A Vekiben is kérdeztem este, de sajna nem jött válasz :D Szóval a világításkapcsolónak hol lehet a megvilágító rizsszem izzója? Kivettem az egész kapcsolót, de valszeg nagyon este volt, mert sehol sem láttam :) Ez régebbi probléma: a kiskapcsolókban (ködlámpa, ablakfűtés,stb.) lehet izzót cserélni valahogy? Mert van ami nem világít alapesetben, de attól még működik, csak zavar :)
yankee Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 Thor írta: A Vekiben is kérdeztem este, de sajna nem jött válasz :D Szóval a világításkapcsolónak hol lehet a megvilágító rizsszem izzója? Kivettem az egész kapcsolót, de valszeg nagyon este volt, mert sehol sem láttam :) Ez régebbi probléma: a kiskapcsolókban (ködlámpa, ablakfűtés,stb.) lehet izzót cserélni valahogy? Mert van ami nem világít alapesetben, de attól még működik, csak zavar :) A világítás kapcsoló ha ugyan olyan mint az astráé akkor a tekerő fölötti skála alatt van az izzó. Ha nem is pont a skála alatt akkor az környékén. A kis kapcsolókba lehet cserélni izzót ki veszed a kapcsolót majd a kapcsoló kupakját amit nyomkodsz ki be kapcsolásnál 2oldalt van két kis fül azt kell ki akasztanod. Vigyázz vele mert 2kis rugó van a kapcsoló sarkába 1midnenképp van. 2darab izzó van a kapcsolóba egy ami az ikont világítja a másik meg csak bekapcsolt állapotban világít ez a csíkot világítja a kapcsoló alján első ködös zöld csík hátsónál sárga csík. Rizsszem izzó van benne ha jól emléxem. Remélem segítettem.
daykiller Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 yankee írta: A világítás kapcsoló ha ugyan olyan mint az astráé akkor a tekerő fölötti skála alatt van az izzó. Ha nem is pont a skála alatt akkor az környékén. A kis kapcsolókba lehet cserélni izzót ki veszed a kapcsolót majd a kapcsoló kupakját amit nyomkodsz ki be kapcsolásnál 2oldalt van két kis fül azt kell ki akasztanod. Vigyázz vele mert 2kis rugó van a kapcsoló sarkába 1midnenképp van. 2darab izzó van a kapcsolóba egy ami az ikont világítja a másik meg csak bekapcsolt állapotban világít ez a csíkot világítja a kapcsoló alján első ködös zöld csík hátsónál sárga csík. Rizsszem izzó van benne ha jól emléxem. Remélem segítettem. Megjegyzem, hogy a vekiben kívülről ugyanolyanok a ködlámpa kapcsolók, de belül totál mások. Másrészt, a nyomógombot nem kell levenni, egyben kiszedhető a bele. Valamint az izzók se ugyanolyanok. Astrában egybeöntött cuccban van, vekiben különálló izzók.
yankee Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 daykiller írta: Megjegyzem, hogy a vekiben kívülről ugyanolyanok a ködlámpa kapcsolók, de belül totál mások. Másrészt, a nyomógombot nem kell levenni, egyben kiszedhető a bele. Valamint az izzók se ugyanolyanok. Astrában egybeöntött cuccban van, vekiben különálló izzók. Én legutóbb a első ködlámpa kapcsolót szedtem szét abban külön voltak az izzók és lehetett cserélni. Másrészt meg honnan kéne tudnom milyen a veki? írtam is az elején ha ugyanaz mint az astra akkor..... De hát csak szerény SALYÁT tapasztalataimat írtam le.
invictus Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 yankee írta: Én legutóbb a első ködlámpa kapcsolót szedtem szét abban külön voltak az izzók és lehetett cserélni. Másrészt meg honnan kéne tudnom milyen a veki? írtam is az elején ha ugyanaz mint az astra akkor..... De hát csak szerény SALYÁT tapasztalataimat írtam le. :) Amúgy tényleg más a kettő, de kis kézügyességgel, meg forrasztópákával megoldható.
yankee Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 invictus írta: :) Amúgy tényleg más a kettő, de kis kézügyességgel, meg forrasztópákával megoldható. Ám legyen. De mivel f astra rovatba írt így csak ezt tudtam leírni. de ha ez gond akkor törlje az admin vagy bánom is én :)
invictus Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 yankee írta: Ám legyen. De mivel f astra rovatba írt így csak ezt tudtam leírni. de ha ez gond akkor törlje az admin vagy bánom is én :) Nem gond.
Thor Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 yankee írta: Remélem segítettem. Köszi a segítséget :) Neked is Daykiller :D invictus írta: :) Amúgy tényleg más a kettő, de kis kézügyességgel, meg forrasztópákával megoldható. Közben szétszedtem teljesen és már le is forrasztottam az izzót, már csak találnom kellene valahol :D Köszi Néked is! Bocs srácok, hogy megkavartam az állóvizet, nem volt szándékos.
zotya975 Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 Thor írta: Köszi a segítséget :) Neked is Daykiller :) Közben szétszedtem teljesen és már le is forrasztottam az izzót, már csak találnom kellene valahol :D Köszi Néked is! Bocs srácok, hogy megkavartam az állóvizet, nem volt szándékos. Hipertecsóban is van, asszem 400forint két db.
Thor Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 zotya975 írta: Hipertecsóban is van, asszem 400forint két db. Oxygén, akkor meglesem ott is :) Látom már 10003 :) Nem semmi :D
Breki Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 Thor írta: Közben szétszedtem teljesen és már le is forrasztottam az izzót, már csak találnom kellene valahol :) Akkor már inkább tegyél bele ledet! Örök darab :)
Thor Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 brekeke írta: Akkor már inkább tegyél bele ledet! Örök darab :D És tényleg :) Bakker, ha nem mondod, nem is jutott volna eszembe :D Köszke a tippet :)
Breki Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 Thor írta: És tényleg :) Bakker, ha nem mondod, nem is jutott volna eszembe :D Köszke a tippet :) :D :D :lol:
zotya975 Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 brekeke írta: Akkor már inkább tegyél bele ledet! Örök darab :) Az is igaz, ezek az égők hamar feketednek. Hoztam a bontóból lámpamagasság állító kapcsolót, sajna az állító motorok le voltak törve, abba is autómatikusan piros led került. Majd műszaki után belerakom, optikai tuning. :)
FPepe Elküldve Április7, 2010 Elküldve Április7, 2010 brekeke írta: Akkor már inkább tegyél bele ledet! Örök darab :) Arra tippeltem volna, hogy ezt Novy fogja bedobni :)
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 FPepe írta: Arra tippeltem volna, hogy ezt Novy fogja bedobni :) Lehet épp ledezi az antennát és nincs fórumközelben....tuti bevágta volna :)
invictus Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 Ma miután beszereltük a villanyablakot, nem működött a fűtőmotor, mármint az utastér ventilátor...kimértük, de az ellenállásig kap feszt. Úgyhogy vagy az ellenállás, vagy a motor a rossz, egyik fokozaton sem megy. :) Ötlet? Másik rejtély: a pendrive, ami a szerelés alatt a fejegységbe volt dugva, meghalt, se a fej, se a számítógép nem olvassa.
Tompecs Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 invictus írta: Ma miután beszereltük a villanyablakot, nem működött a fűtőmotor, mármint az utastér ventilátor...kimértük, de az ellenállásig kap feszt. Úgyhogy vagy az ellenállás, vagy a motor a rossz, egyik fokozaton sem megy. :) Ötlet? Másik rejtély: a pendrive, ami a szerelés alatt a fejegységbe volt dugva, meghalt, se a fej, se a számítógép nem olvassa. Erre szoktam azt mondani, hogy jobb vót mint lett :) (nem személyeskedésnek szántam, csak a magas labdát köllött lecsapni! Hogy érdemben is hozzászóljak: nekem már halt meg a csatlakozóm az előtét ellenálláson és halt már meg a motor saruja is!
Breki Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 FPepe írta: Arra tippeltem volna, hogy ezt Novy fogja bedobni :D Lelőttem előle......pusztán anyagi megfontolásból én is ledet tettem a kapcsolókba. Mostmár csak azt nem tudom a kmórám mikor kerül már be..... :) invictus írta: Ma miután beszereltük a villanyablakot, nem működött a fűtőmotor, mármint az utastér ventilátor...kimértük, de az ellenállásig kap feszt. Úgyhogy vagy az ellenállás, vagy a motor a rossz, egyik fokozaton sem megy. :) Ötlet? Másik rejtély: a pendrive, ami a szerelés alatt a fejegységbe volt dugva, meghalt, se a fej, se a számítógép nem olvassa. Esetleg valamelyik test vezetéket nem piszkáltátok meg? Próbálj feszt mérni a motor kapcsain.
invictus Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 brekeke írta: Lelőttem előle......pusztán anyagi megfontolásból én is ledet tettem a kapcsolókba. Mostmár csak azt nem tudom a kmórám mikor kerül már be..... :) Esetleg valamelyik test vezetéket nem piszkáltátok meg? Próbálj feszt mérni a motor kapcsain. Több gond is volt, mostmár fesz. van a az ellenállásra menő csatiban, viszont az ellenállás kivezetései közt 0V. A motor jó mert kapott 12V-ot és felpörgött. Szóval ellenállás lesz a ludas ha jól sejtem.
Breki Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 invictus írta: Több gond is volt, mostmár fesz. van a az ellenállásra menő csatiban, viszont az ellenállás kivezetései közt 0V. A motor jó mert kapott 12V-ot és felpörgött. Szóval ellenállás lesz a ludas ha jól sejtem. Így már nagyon valószínű.
daykiller Elküldve Április8, 2010 Elküldve Április8, 2010 brekeke írta: Így már nagyon valószínű. Én is ragaszkodtam a testelési problémára, hiszen ha csak az ellenállat hal meg, akkor 4-es fokozaton üzemelnie kéne. Aztán eljutottunk odáig, hogy a gyújtáskapcsolónál volt lecsúszva a 15A áramkör saruja, mert bevillant, hogy azt az áramkört csak két dolog használja (klíma esetén 2 és a fűtőventi nem), az egyik a fűtőventi. :)
Recommended Posts