daykiller Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Üdv! Most olyan gondom lenne h meguntam az elakadásjelzőmet. Elvan törve a belseje ezért ha nem támasztom ki valamivel folyton villog. Nem lehet ezt úgy megoldani hogy bekapcsolva hagyom de teszek egy plusz kapcsolót elé amivel a kapcsoló tápját kapcsolom? Nemtom mennyire érthető ez? Nem oldható meg. Kapcsolót kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Nem oldható meg. Kapcsolót kell cserélni. Esetleg valami kapcsolási raj erről a kapcsolóról valakinek? Kíváncsi lennék milyen elven működik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Esetleg valami kapcsolási raj erről a kapcsolóról valakinek? Kíváncsi lennék milyen elven működik :) Baromi egyszerűen. Összezárja azt a két pontot, amit az indexkar külön-külön. :D Így villog minden indexlámpa. Vagy magyarázzam el jobban, hogy miért nem lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Baromi egyszerűen. Összezárja azt a két pontot, amit az indexkar külön-külön. :) Így villog minden indexlámpa. Vagy magyarázzam el jobban, hogy miért nem lehet? Azt megköszönném de csak ha nemgond! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Azt megköszönném de csak ha nemgond! Van az indexkar. Ugye két oldalra tud kapcsolni. Nah amikor valamelyik oldalra kapcsolsz vele, akkor egyrészt tápot adsz a villogtató relének (indexrelé), másrészt zárja az áramkört azon oldal indexlámpáival, amelyik irányba kapcsoltad. Az elakadásjelző ezt csinálja ugyanúgy, csak mindegyik oldalt összezárja, így kap a relé villanyt és ezért villognak együtt az izzók. Tehát a kapcsolós ötleted ezért nem fog működni, ha kiengedve hagyod a kapcsolót, mert az is ad tápot, ráadásul kiengedve összezárja az oldalakat (plusz a benne lévő kis izzót, de ez lényegtelen). Remélem érthető. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Van az indexkar. Ugye két oldalra tud kapcsolni. Nah amikor valamelyik oldalra kapcsolsz vele, akkor egyrészt tápot adsz a villogtató relének (indexrelé), másrészt zárja az áramkört azon oldal indexlámpáival, amelyik irányba kapcsoltad. Az elakadásjelző ezt csinálja ugyanúgy, csak mindegyik oldalt összezárja, így kap a relé villanyt és ezért villognak együtt az izzók. Tehát a kapcsolós ötleted ezért nem fog működni, ha kiengedve hagyod a kapcsolót, mert az is ad tápot, ráadásul kiengedve összezárja az oldalakat (plusz a benne lévő kis izzót, de ez lényegtelen). Remélem érthető. :) Akkor ha jól értem indexeléskor is mind villogna így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Akkor ha jól értem indexeléskor is mind villogna így? Ha kiveszed a kapcsolót, akkor nem. Véleményem szerint inkább vegyél bagóért kapcsolót és cseréld ki, mint mókolj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Üdv! Most olyan gondom lenne h meguntam az elakadásjelzőmet. Elvan törve a belseje ezért ha nem támasztom ki valamivel folyton villog. Nem lehet ezt úgy megoldani hogy bekapcsolva hagyom de teszek egy plusz kapcsolót elé amivel a kapcsoló tápját kapcsolom? Nemtom mennyire érthető ez? Ha jól emlékszem hening megjavitott egyszer egy ilyen "rosszalkodó" kapcsolót valahogyan..vagy ha nem is ő volt az, de valakitől már olvastam erről...vagy cseréld le egy bontottra! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Ha jól emlékszem hening megjavitott egyszer egy ilyen "rosszalkodó" kapcsolót valahogyan..vagy ha nem is ő volt az, de valakitől már olvastam erről...vagy cseréld le egy bontottra! :D Gondoltam rá de nem hiszem hogy a bontott túl jó lenne azt halottam hogy ez is szériahiba mi a garancia rá hogy jó drágán veszek 1 kapcsolót és két hét után nem hal be megint? Vagy ne használjam és nem lesz baja? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Gondoltam rá de nem hiszem hogy a bontott túl jó lenne azt halottam hogy ez is szériahiba mi a garancia rá hogy jó drágán veszek 1 kapcsolót és két hét után nem hal be megint? Vagy ne használjam és nem lesz baja? :) Szériahiba..... fene tudja, én a második astrát nyűvöm, de ezzel a kapcsolóval még nem volt bajom (6 év alatt). Ki lehet váltani, de ha jól számoltam min. 4 áramkörös kapcsolóra lenne szükség :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Gondoltam rá de nem hiszem hogy a bontott túl jó lenne azt halottam hogy ez is szériahiba mi a garancia rá hogy jó drágán veszek 1 kapcsolót és két hét után nem hal be megint? Vagy ne használjam és nem lesz baja? :D Bontóból drágán egy ilyen kapcsolót!? - nem hinném, hogy sokat kérnek érte.. ;) Nyilván vannak helyzetek amikor jól jön, de pl. én még egyszer sem használtam.. ;) szerk.: Vagyis tényleg, mégis használtam...egy-két alkalommal amikor beengedtek maguk elé nagy forgalomban, pl. Budapesten vagy Pozsonyban.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Olyan trükköt mondjuk meg lehet játszani, aki fél, hogy egy gyanútlan húsvéti éjszakán kiugrik az elakadásjelző és hétfőn reggel nem tud elindulni a kocsival, mert csontra merült az akksija. A 9-es és a 6-os (15-ös és 30-as áramköri betápok) felcserélése. Így ebben az esetben mindig ott lesz a villany az indexrelén, de ugye az izzókon keresztül nem záródik az áramkör. Másrészt, ha kiugrik az elakadásjelző, akkor sem lesz gond, mert akkor átkapcsol a 15-ös áramkörre, amin ugye csak akkor van villany, ha rá van adva a gyújtás a kocsira. Szóval így kitrükközhető az akksi lemerítés. :) Viszont így csak gyújtáson lesz elakadásjelzés. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Szériahiba..... fene tudja, én a második astrát nyűvöm, de ezzel a kapcsolóval még nem volt bajom (6 év alatt). Ki lehet váltani, de ha jól számoltam min. 4 áramkörös kapcsolóra lenne szükség ;) Én relékre gondoltam.... de szerintem utánajárok mennyiért dobálják. Az az igazság hogy két bontót ismerek itt a környéken az egyik olcsóbb meg ott jóban is vagyok a papival aki a tulaj de ott nemigen van astra inkább régebbi kocsik. A másikban van minden csak ott jobbak az árak is. Különben ledesítés miatt szedtem szét a középkonzolt csak gondoltam ha már úgyis nekiálltam hátha.... Nemtom mennyire normális hogy 1 döglött egér került elő a szellőzőből :D vajon ez is szériatartozék? Én meg azt hittem a ventilátor ellenállása ég és az büdös. :) Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Olyan trükköt mondjuk meg lehet játszani, aki fél, hogy egy gyanútlan húsvéti éjszakán kiugrik az elakadásjelző és hétfőn reggel nem tud elindulni a kocsival, mert csontra merült az akksija. A 9-es és a 6-os (15-ös és 30-as áramköri betápok) felcserélése. Így ebben az esetben mindig ott lesz a villany az indexrelén, de ugye az izzókon keresztül nem záródik az áramkör. Másrészt, ha kiugrik az elakadásjelző, akkor sem lesz gond, mert akkor átkapcsol a 15-ös áramkörre, amin ugye csak akkor van villany, ha rá van adva a gyújtás a kocsira. Szóval így kitrükközhető az akksi lemerítés. :) Viszont így csak gyújtáson lesz elakadásjelzés. :D Lényegében ez lett volna a bajom. Egyik éjjel elindult de nemtom mikor mert utána még beindult könnyedén úgy hogy vagy marhajó akksim van amit kétlek vagy nem sokat ment. Köszönöm én erre nem is gondoltam h gyújtás utánra tegyem így legalább ezt kiküszöbölném csak az a baj h valamikor menet közben is elindul ha döcögős az út és kiesik az ékem. Még egyszer is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Most tényleg mindent átkötözgettek, ahelyett hogy vennétek egy 1000ftos alkatrészt......? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Most tényleg mindent átkötözgettek, ahelyett hogy vennétek egy 1000ftos alkatrészt......? Klikk ide! Bár én ennyiért sem állnék neki szerelegetni. (Ezt én mondtam? :D ;) ) Amúgy megjavítani nem lehet? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Klikk ide! Bár én ennyiért sem állnék neki szerelegetni. (Ezt én mondtam? :D ;) ) Amúgy megjavítani nem lehet? :) Olvass vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Olvass vissza. Day hekkelését olvastam, én magára a kapcsolóra gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Day hekkelését olvastam, én magára a kapcsolóra gondoltam. Erről is van szórvány információ, de lényegtelen. Csere és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Erről is van szórvány információ, de lényegtelen. Csere és kész. Ámen! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tope84 Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Hello! Minap kigyulladt az ellenőrző lámpám. Kiolvastam a hibakódot, egyértelműen a 47-est hozta ki. A leírása alapján nem értem pontosan, hogy ez a levegőpumpa vagy annak a reléjére utal. Ha a relére, az hol található? Ja és a fórumon található listából néztem a kódot, az mindegyik tipushoz jó? Mert én találtam egy angol listát, ahol több lista volt. A kocsim X16XEL (1.6 16v). Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Hello! Minap kigyulladt az ellenőrző lámpám. Kiolvastam a hibakódot, egyértelműen a 47-est hozta ki. A leírása alapján nem értem pontosan, hogy ez a levegőpumpa vagy annak a reléjére utal. Ha a relére, az hol található? Ja és a fórumon található listából néztem a kódot, az mindegyik tipushoz jó? Mert én találtam egy angol listát, ahol több lista volt. A kocsim X16XEL (1.6 16v). Segítségeteket előre is köszönöm. A 47 szerintem inkább '47 Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position' Tehát AGR szelep lesz. Van neki topicja. :) Innen nézem. (GM-Multec, bár nincs F Astra,csak X16XEL B veki)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április5, 2010 Megoszt Elküldve Április5, 2010 Day hekkelését olvastam, én magára a kapcsolóra gondoltam. Erről is van szórvány információ, de lényegtelen. Csere és kész. Nekem is volt ilyen problémám, és én is vettem másikat. Ám később szétszedtem, hátha javítható. Van benne egy kar, aminek a végén van egy kis csap. Ez akad meg egy pályán, mint a belső keringető gombnál is. Annyi hibája volt, hogy a kar elgörbült, és a kis csap nem ért bele a pályába. Kiegyenesítettem, és most van egy ilyen kapcsolóm tarcsiban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április5, 2010 Megoszt Elküldve Április5, 2010 Nekem is volt ilyen problémám, és én is vettem másikat. Ám később szétszedtem, hátha javítható. Van benne egy kar, aminek a végén van egy kis csap. Ez akad meg egy pályán, mint a belső keringető gombnál is. Annyi hibája volt, hogy a kar elgörbült, és a kis csap nem ért bele a pályába. Kiegyenesítettem, és most van egy ilyen kapcsolóm tarcsiban. :) Akár ez is mehetne a Gyík-be, nem először jön elő a probléma. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április5, 2010 Megoszt Elküldve Április5, 2010 Akár ez is mehetne a Gyík-be, nem először jön elő a probléma. :D 11.9 Kiugró elakadásjelző javítása: Vegyél másikat. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts