öcsibácsi Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Ha a gyújtáselosztó fedélben a rotor végén csak 1 csatlakozás van, akkor hogy kap egyszerre 2 henger szikrát? :) Ill. ha '1-3-4-2-ben teszem fel a kábeleket nem indul el az autóm. Nem értek hozzá, csak kérdezem! :D Kíváncsi vagyok. A jó pap (papné) holtig tanul. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Ha a gyújtáselosztó fedélben a rotor végén csak 1 csatlakozás van, akkor hogy kap egyszerre 2 henger szikrát? :) Ill. ha '1-3-4-2-ben teszem fel a kábeleket nem indul el az autóm. Nem értek hozzá, csak kérdezem! :D Kíváncsi vagyok. A jó pap (papné) holtig tanul. ;) Rotorosoknál nem kap két henger egyszerre, ott sztem mindig csak egy. Így ott semmit nem szabad felcserélni. A DIS gyújtásnál megy egyszerre 2-2henger gyújtása, de sztem ott sem szerencsés a cserélgetés mert lehet számolnak a különböző kábelhossz különböző ellenállásával. Bár ez utóbbi csak feltételezés részemről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Mégis videó lesz a dologból. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Rotorosoknál nem kap két henger egyszerre, ott sztem mindig csak egy. Így ott semmit nem szabad felcserélni. A DIS gyújtásnál megy egyszerre 2-2henger gyújtása, de sztem ott sem szerencsés a cserélgetés mert lehet számolnak a különböző kábelhossz különböző ellenállásával. Bár ez utóbbi csak feltételezés részemről. Más az ellenállásuk elméletileg a gyujtókábeleknek, de ez nem gond, ha benne van a határban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Más az ellenállásuk elméletileg a gyujtókábeleknek, de ez nem gond, ha benne van a határban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Nem, hanem az asszem 3-20kohmban. :) Amúgy kösz, jó a szám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Mégis videó lesz a dologból. :D Vagy, nem arra forog, hanem erre. ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Vagy, nem arra forog, hanem erre. ;) :) 5 fokozat hátra, 1 előre ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 5 fokozat hátra, 1 előre ;) :D Jaja, néha megfordul a világ! ;) :P Az 1-2-4-3-hoz más vezérműtengely is kellene, de ha megy az autó az a lényeg. ;) Kíváncsiságból azért elég 1 fénykép is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Sziasztok! Segítségre van szükségem! A kicsikocsi szétszedett középkonzollal várja, hogy összerakjam. Ki akartam cserélni a középkonzol világítását, a rizsszem izzókat. Ez meg is történt, viszont amikor a világítást rákapcsolom, akkor egyik sem világít. Mi lehet a baj? Hol keressem a hibát! (Most még szét van szedve úgyhogy talán könnyebb. Várom gyors válaszotokat! Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Sziasztok! Segítségre van szükségem! A kicsikocsi szétszedett középkonzollal várja, hogy összerakjam. Ki akartam cserélni a középkonzol világítását, a rizsszem izzókat. Ez meg is történt, viszont amikor a világítást rákapcsolom, akkor egyik sem világít. Mi lehet a baj? Hol keressem a hibát! (Most még szét van szedve úgyhogy talán könnyebb. Várom gyors válaszotokat! Előre is köszi! Az egészet szétszedted, vagy csak az izzókat dugdostad be előlröl? A lábak jól állnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Sziasztok! Segítségre van szükségem! A kicsikocsi szétszedett középkonzollal várja, hogy összerakjam. Ki akartam cserélni a középkonzol világítását, a rizsszem izzókat. Ez meg is történt, viszont amikor a világítást rákapcsolom, akkor egyik sem világít. Mi lehet a baj? Hol keressem a hibát! (Most még szét van szedve úgyhogy talán könnyebb. Várom gyors válaszotokat! Előre is köszi! Nem is fog, mert a középkonzol izzói gyújtásra világítanak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Nem is fog, mert a középkonzol izzói gyújtásra világítanak ;) Ez volt a helyes válasz! :) Összeraktam és láss csodát működik! :D Köszönöm szépen!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 A tolatólámpa vezetéke merre megy? Ahogy berakom rükibe azonnal kicsapja a biztit. A lámpánál megnéztem, ott minden jó. De van hogy csak a második harmadik alkalommal nyomja ki. Azért gáz, mert a szivargyujtó is azon a biztin van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 A tolatólámpa vezetéke merre megy? Ahogy berakom rükibe azonnal kicsapja a biztit. A lámpánál megnéztem, ott minden jó. De van hogy csak a második harmadik alkalommal nyomja ki. Azért gáz, mert a szivargyujtó is azon a biztin van. A váltó tetején a csati rendben van? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 A váltó tetején a csati rendben van? :) Az testet kapcsol, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Az testet kapcsol, nem? Hmm..nem tudom, azt még sohasem néztem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 A tolatólámpa vezetéke merre megy? Ahogy berakom rükibe azonnal kicsapja a biztit. A lámpánál megnéztem, ott minden jó. De van hogy csak a második harmadik alkalommal nyomja ki. Azért gáz, mert a szivargyujtó is azon a biztin van. Fehér-fekete vezeték a bal lábtér nagy csatijában, bal oldali küszöbnél fut hátra. (X6-os csati, 17-es láb ) Az testet kapcsol, nem? Bármilyen furcsa a rajz szerint + -t kapcsol... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Fehér-fekete vezeték a bal lábtér nagy csatijában, bal oldali küszöbnél fut hátra. (X6-os csati, 17-es lá:D Bármilyen furcsa a rajz szerint + -t kapcsol... :) Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Fehér-fekete vezeték a bal lábtér nagy csatijában, bal oldali küszöbnél fut hátra. (X6-os csati, 17-es láb ) Bármilyen furcsa a rajz szerint + -t kapcsol... :) És tényleg. Pedig úgy emlékeztem, hogy testkapcsolásos az is. Sorry for that. De ezért le nem megyek. Ezek szerint Te is így emlékeztél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Köszi. NM. Próbáld megkeresni a 17-es lábat.....az enyémben találtam vagy 5 fehér-fekete vezetéket......csak az X6-ban :D És tényleg. Pedig úgy emlékeztem, hogy testkapcsolásos az is. Sorry for that. De ezért le nem megyek. Ezek szerint Te is így emlékeztél? Aha, nekem is úgy rémlett....1 madzag, testet kapcsol, és szevasz.....aztán mégse. Pont a rajzot nézegettem más okból, csak eltekertem a vezeték színéért a megfelelő oldalig aztán :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 NM. Próbáld megkeresni a 17-es lábat.....az enyémben találtam vagy 5 fehér-fekete veztetéket......csak az X6-ban ;) Aha, nekem is úgy rémlett....1 madzag, testet kapcsol, és szevasz.....aztán mégse. Pont a rajzot nézegettem más okból, csak eltekertem a vezeték színéért a megfelelő oldalig aztán :D Látom nem én vagyok az egyetlen, aki egy ilyen szép napon is kapcsolási rajzokat nézeget és köze van az autóhoz. ;) :P Mondjuk én alkottam is és ahhoz kellettek a rajzok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Látom nem én vagyok az egyetlen, aki egy ilyen szép napon is kapcsolási rajzokat nézeget és köze van az autóhoz. ;) ;) Mondjuk én alkottam is és ahhoz kellettek a rajzok. :) :P ;) Egyébként én anno az 1.8-asban beszívtam az utastérvillannyal. Kinyitottam az ajtót, halványan bekapcsoltak a lámpák, majd kiverte a biztit. :D Azóta tudom, hogy a bal küszöbben milyen madzagok mennek.....soha sem találtam meg a zárlat helyét.....újramadzagoltam a hátsó lámpákat és passz Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Látom nem én vagyok az egyetlen, aki egy ilyen szép napon is kapcsolási rajzokat nézeget és köze van az autóhoz. ;) :P Mondjuk én alkottam is és ahhoz kellettek a rajzok. :) Na és mit alkottál? :D ;) ;) Egyébként én anno az 1.8-asban beszívtam az utastérvillannyal. Kinyitottam az ajtót, halványan bekapcsoltak a lámpák, majd kiverte a biztit. ;) Azóta tudom, hogy a bal küszöbben milyen madzagok mennek.....soha sem találtam meg a zárlat helyét.....újramadzagoltam a hátsó lámpákat és passz Ja jóvel egyszerűbb elcsipni a két végét, és újrahúzni, mint szétbontani az egész kábelköteget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Üdv! Most olyan gondom lenne h meguntam az elakadásjelzőmet. Elvan törve a belseje ezért ha nem támasztom ki valamivel folyton villog. Nem lehet ezt úgy megoldani hogy bekapcsolva hagyom de teszek egy plusz kapcsolót elé amivel a kapcsoló tápját kapcsolom? Nemtom mennyire érthető ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts