daykiller Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Sziasztok! Tudom hogy egy picit nem idevaló a részleteket már az Astra F motor témájában feltettem, viszont lenne elektromos kérdésem: röviden: 96 Astra F 1,6 8v -m (198000 km) után megadta magát szereztem: 98 Astra G 1,6 8v s (75000km) megkímélt németországi mocit bele. Konstrukcióban ua a motor egy két okossággal megoldjuk a beszerelést...viszont csak annyi a kérdésem, hogy az F astra computere vezérelni fogja a G Astra mocit? milyen érdekességekre számíthatunk? Lehet hogy nagyon naiv vagyok de ebben semmi tapasztalattal, nagyon megköszönném a segítő elektromos szaki hozzászólásokat. :) Köszönöm előre is! Vezérelni fogja, de az a lényeg, hogy az F astrás kábelköteget használjátok, ne a G-set, ha azt is kibontottátok és elhoztad. Mert a csati nem passzol. Legalábbis elvileg. Anno enyémben akartunk egy G Astrából kiszedett X16SZR motorhoz való ECU-t kipróbálni az enyém astra ugyanilyen motorjához, de a csatik nem passzoltak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Sziasztok! Tudom hogy egy picit nem idevaló a részleteket már az Astra F motor témájában feltettem, viszont lenne elektromos kérdésem: röviden: 96 Astra F 1,6 8v -m (198000 km) után megadta magát szereztem: 98 Astra G 1,6 8v s (75000km) megkímélt németországi mocit bele. Konstrukcióban ua a motor egy két okossággal megoldjuk a beszerelést...viszont csak annyi a kérdésem, hogy az F astra computere vezérelni fogja a G Astra mocit? milyen érdekességekre számíthatunk? Lehet hogy nagyon naiv vagyok de ebben semmi tapasztalattal, nagyon megköszönném a segítő elektromos szaki hozzászólásokat. :) Köszönöm előre is! Ha meghagyjátok a kocsi eredeti motorvezérlőjét és kábelkötegét, akkor kéne neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pirlo2 Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Vezérelni fogja, de az a lényeg, hogy az F astrás kábelköteget használjátok, ne a G-set, ha azt is kibontottátok és elhoztad. Mert a csati nem passzol. Legalábbis elvileg. Anno enyémben akartunk egy G Astrából kiszedett X16SZR motorhoz való ECU-t kipróbálni az enyém astra ugyanilyen motorjához, de a csatik nem passzoltak. :D Köszönöm nektek a gyors választ és elnézést a laikusságomért :) A G-s motor klímás volt míg az F-em nem. leszedettem a klímakondit egy 20-as lejött így az árból. szerintetek még milyen turpisságra számíthatok elektromos téren? mikre kellene még figyelni? Holnap állunk neki a kis Drágámnak. tapasztalatokat megosztom persze ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Köszönöm nektek a gyors választ és elnézést a laikusságomért :) A G-s motor klímás volt míg az F-em nem. leszedettem a klímakondit egy 20-as lejött így az árból. szerintetek még milyen turpisságra számíthatok elektromos téren? mikre kellene még figyelni? Holnap állunk neki a kis Drágámnak. tapasztalatokat megosztom persze :D Elvileg nem szabadna semmi problémának történnie. Szerintem fotózgass, vagy jelölj vagy bármi, hogy melyik csati hova, mikor, miért és akkor tuti nem lesz gond. ;) A klímának nem sok köze van amúgy a dologhoz. Elvileg mindegyik ECU tudja alapból a klímát, de az is csak annyi, hogy egy engedélyező feszültséget küld ki, illetve egy jelet kap, hogy be lett kapcsolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pirlo2 Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Elvileg nem szabadna semmi problémának történnie. Szerintem fotózgass, vagy jelölj vagy bármi, hogy melyik csati hova, mikor, miért és akkor tuti nem lesz gond. :D A klímának nem sok köze van amúgy a dologhoz. Elvileg mindegyik ECU tudja alapból a klímát, de az is csak annyi, hogy egy engedélyező feszültséget küld ki, illetve egy jelet kap, hogy be lett kapcsolva. 2 :) nagyon köszönöm. holnap nekiállunk és megosztom a tapasztalatokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 szerintetek az mitől lehet hogy a jobb hátsó lámpánál indexel együtt villog a tolató lámpa is meg a helyzet jelző is megmozgatom a kábeleket és akkor működik megint rendesen :) De ez csak akkor ha feszül egy kicsit a kábel de viszont most nem feszül úgy hogy per pillanat jó... de amikor feszült akkor se értek össze a kábelek a csatlakozónál. Mit lehet vele kezdeni? És a kábelek is sértetlennek tűnnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 ... Lehet hogy zárlat van a kábelkorbácsban, nem? Nincs megtörve valamelyik vezeték? A csatlakozó ép? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 szerintetek az mitől lehet hogy a jobb hátsó lámpánál indexel együtt villog a tolató lámpa is meg a helyzet jelző is megmozgatom a kábeleket és akkor működik megint rendesen :) De ez csak akkor ha feszül egy kicsit a kábel de viszont most nem feszül úgy hogy per pillanat jó... de amikor feszült akkor se értek össze a kábelek a csatlakozónál. Mit lehet vele kezdeni? És a kábelek is sértetlennek tűnnek. Nem egy szépségdíjas megoldás, de nekem EZ,segített :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 :) Hibátlan ;) Működik? Igen, akkor meg? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 szerintetek az mitől lehet hogy a jobb hátsó lámpánál indexel együtt villog a tolató lámpa is meg a helyzet jelző is megmozgatom a kábeleket és akkor működik megint rendesen :) De ez csak akkor ha feszül egy kicsit a kábel de viszont most nem feszül úgy hogy per pillanat jó... de amikor feszült akkor se értek össze a kábelek a csatlakozónál. Mit lehet vele kezdeni? És a kábelek is sértetlennek tűnnek. Lehet hogy zárlat van a kábelkorbácsban, nem? Nincs megtörve valamelyik vezeték? A csatlakozó ép? Egyszerűbb, testelési hiba, nézd meg a csatlakozóban a testkábel (általában barna) érintkezőjét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Egyszerűbb, testelési hiba, nézd meg a csatlakozóban a testkábel (általában barna) érintkezőjét. Okés :) Ez kisebb gond szerencsére :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Okés :) Ez kisebb gond szerencsére :D Köszönöm a tippeket holnap végig nézem a kábeleket de ahogy ma néztem elsőre nem látszott rajta semmi törés, a csatlakozó is jónak tűnt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Köszönöm a tippeket holnap végig nézem a kábeleket de ahogy ma néztem elsőre nem látszott rajta semmi törés, a csatlakozó is jónak tűnt. Nekem is annak tűnt. Meg az is, csak könnyen szétcsúszik, és nem érintkeznek dolgok. Aztán ahogy mozog, hol működött hol nem. Összebilincselve már nem csúszik szét. egy próbát megér :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Na ma rászántam magam, és kifizettem 3450 Ft-ot a Tungsram +90-es izzóért. Nem esett jó, de annyi szépet olvastam már itt róla. Ki kellett cserélnem a bal lámpatestet is, mert a foncs már elég csúnya volt. Tapasztalat: Este beállítottam, s kimentem egy a városhoz közeli új útra. Hát b---szki. A táblák távosíágival majdnem vakítottak. A tompított is sokkal tisztább, és minden sokkal fehérebb. Én már használtam 100W-os izzót is, de ez még annak is odab---sz. Kegyetlen jó. Mindenki aki teheti, cseréljen ilyenre. Csak ezt tudom mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Tudja valaki hogy a 97-es Vectra belsőtér világítása megegyezik az Astráéval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Tudja valaki hogy a 97-es Vectra belsőtér világítása megegyezik az Astráéval? Még a B vekié is,sőt az Omié is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Szereztem egy 1.6i F Astrát és ebben is 1-2-4-3 a gyújtási sorrend. Már ez is álruhás UAZ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Szereztem egy 1.6i F Astrát és ebben is 1-2-4-3 a gyújtási sorrend. Már ez is álruhás UAZ? :D Nem 1-3-4-2? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Mondom. 1-2-4-3 úgy megy, mint a svájci óra. Vagy ilyenek a c16nz-k, vagy csak én láttam egyedül 3 ilyen motort is. Bakker, még a végén videóra veszem! :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Szereztem egy 1.6i F Astrát és ebben is 1-2-4-3 a gyújtási sorrend. Már ez is álruhás UAZ? :D Nem 1-3-4-2? :) Az elosztó nélküli rendszereknél (kivéve egyedi hengergyújtás) sokszor találkozni olyannal, hogy egyszerre két henger (1-4 és 2-3) kap szikrát. Szerintem ebből adódhat a felcserélhetőség. pl. Az 1. henger sűrítési ütem végén megkapja gyújtószikrát, de a kipufogási ütemet végző 4. henger is megkapja egyidejűleg a szikrát (mert a dugattyúik együtt mozognak). Ugyan ez van a 2.-3. hengernél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Az elosztó nélküli rendszereknél (kivéve egyedi hengergyújtás) sokszor találkozni olyannal, hogy egyszerre két henger (1-4 és 2-3) kap szikrát. Szerintem ebből adódhat a felcserélhetőség. pl. Az 1. henger sűrítési ütem végén megkapja gyújtószikrát, de az elsővel együtt mozgó dugattyú miatt, a kipufogási ütemet végző 4. henger is megkapja egyidejűleg a szikrát. Nekem a corsán az előző tulaj szerelője,az 1-4-et fordítva tette fel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Nekem a corsán az előző tulaj szerelője,az 1-4-et fordítva tette fel. :) Elvileg az 1-4 és 2-3 cserélhető fel, mert ugyan akkor érkezik bennük a villany. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Elvileg az 1-4 és 2-3 cserélhető fel, mert ugyan akkor érkezik bennük a villany. Elvileg a pappné még szűz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Elvileg a pappné még szűz! És a lánya is? :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Az elosztó nélküli rendszereknél (kivéve egyedi hengergyújtás) sokszor találkozni olyannal, hogy egyszerre két henger (1-4 és 2-3) kap szikrát. Szerintem ebből adódhat a felcserélhetőség. pl. Az 1. henger sűrítési ütem végén megkapja gyújtószikrát, de a kipufogási ütemet végző 4. henger is megkapja egyidejűleg a szikrát (mert a dugattyúik együtt mozognak). Ugyan ez van a 2.-3. hengernél. Meghajlok tudásod előtt :) Megoldottad ezt az "Uazos talányt" :D Grat ;) Amikor még kezdő mazsolaként cseréltem gyújtáselosztót a Polskiban, az istenért sem akart beindulni, mint kicsit később rájöttem 180 fokkal elraktam a gyújtást ;) Nemes egyszerűséggel megcseréltem az elosztóban a gyertyakábeleket :P És lőn világosság ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts