Körmendi László Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Életem első fórumozása, előre is elnézést. '93-as astra f-be szeretnék utólag tempomatot, mivel mozgássérült lévén kézzel adom a gázt, és ez hosszabb távon eléggé macerás. Amim van:automata astra f 1.8 c18nz motorral, tempomatos indexkapcsoló, és gázbowdent húzogató elektronikai egység. Amit keresek: valakit aki be tudja szerelni, vagy szerelési rajzot ami alapján esetleg találok szerelőt ( eddig nem sikerült), vagy valakit akinek ilyen autója van amiről le lehet lesni a bekötést. Német eladó autók között találtam hasonló (90 LE) astrát is vectrát is. Előre is kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Életem első fórumozása, előre is elnézést. '93-as astra f-be szeretnék utólag tempomatot, mivel mozgássérült lévén kézzel adom a gázt, és ez hosszabb távon eléggé macerás. Amim van:automata astra f 1.8 c18nz motorral, tempomatos indexkapcsoló, és gázbowdent húzogató elektronikai egység. Amit keresek: valakit aki be tudja szerelni, vagy szerelési rajzot ami alapján esetleg találok szerelőt ( eddig nem sikerült), vagy valakit akinek ilyen autója van amiről le lehet lesni a bekötést. Német eladó autók között találtam hasonló (90 LE) astrát is vectrát is. Előre is kösz. Üdv itt. :) Ha leírod mely országrészben vagy, akkor egyszerűbb lesz keresni valakit (akár fórumost, akár ismerős szerelőt) aki tud segíteni. Az adatlapodon van "Lakhely" rész. Oda elég egy várost beírni, és máris tudnak jelentkezni a népek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Életem első fórumozása, előre is elnézést. '93-as astra f-be szeretnék utólag tempomatot, mivel mozgássérült lévén kézzel adom a gázt, és ez hosszabb távon eléggé macerás. Amim van:automata astra f 1.8 c18nz motorral, tempomatos indexkapcsoló, és gázbowdent húzogató elektronikai egység. Amit keresek: valakit aki be tudja szerelni, vagy szerelési rajzot ami alapján esetleg találok szerelőt ( eddig nem sikerült), vagy valakit akinek ilyen autója van amiről le lehet lesni a bekötést. Német eladó autók között találtam hasonló (90 LE) astrát is vectrát is. Előre is kösz. Heló. Ezen a tempomatos dolgon én is agyaltam már, hogy kéne a kocsimba. Alapul vettem, hogy G Astrából már van tempomatos kiadás és ott már elektromos gázpedál van. A másik, hogy azzal a motortípussal is szerelték a G Astrákat, ami az F Astrámban van, annyi különbséggel, hogy elektromos gázpedál, ugye. Viszont azt nem tudom, hogy ez miképp van megoldva. Tehát mi vezérli azt, ami F Astránál a bowden. Valamint elektromos gázpedálos autóknál lehet tempomatot is alkalmazni. Úgy gondolom, hogy egy G Astrát lehetne alapnak venni, akár kapcsolási rajzként, akár szervizanyagok terén. Bár c18nz-vel úgy tudom nem szerelték a G-ket, csak 1,6 literesig voltak 8 szelepes motorok, ezek is az első szériákban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Elvágtam a kijelző mögött a piros/szürke kábelt és most már működik a dátum kijelzés. Köszönöm! Heló. Ezen a tempomatos dolgon én is agyaltam már, hogy kéne a kocsimba. Alapul vettem, hogy G Astrából már van tempomatos kiadás és ott már elektromos gázpedál van. A másik, hogy azzal a motortípussal is szerelték a G Astrákat, ami az F Astrámban van, annyi különbséggel, hogy elektromos gázpedál, ugye. Viszont azt nem tudom, hogy ez miképp van megoldva. Tehát mi vezérli azt, ami F Astránál a bowden. Valamint elektromos gázpedálos autóknál lehet tempomatot is alkalmazni. Úgy gondolom, hogy egy G Astrát lehetne alapnak venni, akár kapcsolási rajzként, akár szervizanyagok terén. Bár c18nz-vel úgy tudom nem szerelték a G-ket, csak 1,6 literesig voltak 8 szelepes motorok, ezek is az első szériákban. Létezik utángyártott univerzális tempomat is. Nem tudom hogy működik. Az biztos hogy nem csak elektromos gázpedállal szerelték, mert az omegám is bovdenes volt és gyári tempomatos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Heló. Ezen a tempomatos dolgon én is agyaltam már, hogy kéne a kocsimba. Alapul vettem, hogy G Astrából már van tempomatos kiadás és ott már elektromos gázpedál van. A másik, hogy azzal a motortípussal is szerelték a G Astrákat, ami az F Astrámban van, annyi különbséggel, hogy elektromos gázpedál, ugye. Viszont azt nem tudom, hogy ez miképp van megoldva. Tehát mi vezérli azt, ami F Astránál a bowden. Valamint elektromos gázpedálos autóknál lehet tempomatot is alkalmazni. Úgy gondolom, hogy egy G Astrát lehetne alapnak venni, akár kapcsolási rajzként, akár szervizanyagok terén. Bár c18nz-vel úgy tudom nem szerelték a G-ket, csak 1,6 literesig voltak 8 szelepes motorok, ezek is az első szériákban. Elektromos gázpedálosnál is elektronika (jeladó-vevő) végzi a bowden szerepét, így lényegesen könnyebb átalakítani azokat.. Bowdenesnél már húzósabb. :D (úgy tudom kell cserélni a motorvezérlő elektronikát is - legalábbis Fábiánál, én ahhoz kérdeztem meg) ;) Azt mondták ezekből kell másik: -vezérlőelektronika -jeladó-vevő (gáz érzékeléshez) -kábelkötegek -Tempomat-os indexkapcsoló (astránál nem tudom hogy van, ugyanezen-e, vagy mint a peugeot-oknál, ahol külön kar van erre a célra) ITT van egy utólagos tempomat leírás. OFF (Fabiába 20.000 Ft-tól ;) :P Megyek megcsináltatom, annyit megér :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Heló. Ezen a tempomatos dolgon én is agyaltam már, hogy kéne a kocsimba. Alapul vettem, hogy G Astrából már van tempomatos kiadás és ott már elektromos gázpedál van. A másik, hogy azzal a motortípussal is szerelték a G Astrákat, ami az F Astrámban van, annyi különbséggel, hogy elektromos gázpedál, ugye. Viszont azt nem tudom, hogy ez miképp van megoldva. Tehát mi vezérli azt, ami F Astránál a bowden. Valamint elektromos gázpedálos autóknál lehet tempomatot is alkalmazni. Úgy gondolom, hogy egy G Astrát lehetne alapnak venni, akár kapcsolási rajzként, akár szervizanyagok terén. Bár c18nz-vel úgy tudom nem szerelték a G-ket, csak 1,6 literesig voltak 8 szelepes motorok, ezek is az első szériákban. Létezik utángyártott univerzális tempomat is. Nem tudom hogy működik. Az biztos hogy nem csak elektromos gázpedállal szerelték, mert az omegám is bovdenes volt és gyári tempomatos. Írta hogy a gázbowdent húzogató egység megvan neki. Én azt vettem le hogy csak a beépítéshez kéne segíteni, a "vas" az megvan hozzá. Vagy én tévedtem el? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Létezik utángyártott univerzális tempomat is. Nem tudom hogy működik. Az biztos hogy nem csak elektromos gázpedállal szerelték, mert az omegám is bovdenes volt és gyári tempomatos. Értem. Még olyan merész ötletem van, hogy az alapjárati motorral oldották meg. Omid is dízel volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Írta hogy a gázbowdent húzogató egység megvan neki. Én azt vettem le hogy csak a beépítéshez kéne segíteni, a "vas" az megvan hozzá. Vagy én tévedtem el? :) Ez idáig ok, csak mi fogja vezérelni az automata sebességváltóját, és a bowdenhuzogatóját? :D Valami elektronika csak kell nem?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Értem. Még olyan merész ötletem van, hogy az alapjárati motorral oldották meg. Omid is dízel volt? Alapjárati a moci bármeddig tudja emelni a fordulatszámot? Azt hittem, hogy csak alsó fordulatszám tartományban van jelentősége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Értem. Még olyan merész ötletem van, hogy az alapjárati motorral oldották meg. Omid is dízel volt? Nem. X20XEV volt. A dizel omegák elektromos gázpedálosak. Semmi köze nem volt az alapjárati motorhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Heló. Ezen a tempomatos dolgon én is agyaltam már, hogy kéne a kocsimba. Alapul vettem, hogy G Astrából már van tempomatos kiadás és ott már elektromos gázpedál van. A másik, hogy azzal a motortípussal is szerelték a G Astrákat, ami az F Astrámban van, annyi különbséggel, hogy elektromos gázpedál, ugye. Viszont azt nem tudom, hogy ez miképp van megoldva. Tehát mi vezérli azt, ami F Astránál a bowden. Valamint elektromos gázpedálos autóknál lehet tempomatot is alkalmazni. Úgy gondolom, hogy egy G Astrát lehetne alapnak venni, akár kapcsolási rajzként, akár szervizanyagok terén. Bár c18nz-vel úgy tudom nem szerelték a G-ket, csak 1,6 literesig voltak 8 szelepes motorok, ezek is az első szériákban. nem teljes az infótok..a G-kben is van bowdenes..az enyém is olyan és létezik hozzá tempomat, de én nem vettem meg...és ott tényleg van egy elektronika és ahhoz megy a gázpedáltól a bowden, majd onnan a torokra..és nem az alapjárati moci dolgozik helyette... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Életem első fórumozása, előre is elnézést. '93-as astra f-be szeretnék utólag tempomatot, mivel mozgássérült lévén kézzel adom a gázt, és ez hosszabb távon eléggé macerás. Amim van:automata astra f 1.8 c18nz motorral, tempomatos indexkapcsoló, és gázbowdent húzogató elektronikai egység. Amit keresek: valakit aki be tudja szerelni, vagy szerelési rajzot ami alapján esetleg találok szerelőt ( eddig nem sikerült), vagy valakit akinek ilyen autója van amiről le lehet lesni a bekötést. Német eladó autók között találtam hasonló (90 LE) astrát is vectrát is. Előre is kösz. jó volna tudni merre felé vagy...de első körben keresd wessz-t privátban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Alapjárati a moci bármeddig tudja emelni a fordulatszámot? Azt hittem, hogy csak alsó fordulatszám tartományban van jelentősége. ahogy írtam ennek az alapjárati mocinak semmi köze a tempomathoz... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Hali! Valaki nem tud egy leírást az ECU kivezetésekről? Még nem kaptam szét, de ha esetleg van valakinek róla leírása, azt megköszönném, ha megosztaná. Legalább nem kéne méregetnem. Esetleg ECU-ra rá van írva, hogy melyik kábel hova megy? Köszönöm előre is. Szerk: Kiszedtem, szétkaptam, se a burkolaton nincs lábkiosztás, se az ECU NYÁK-ján... Marad a méregetés :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Körmendi László Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 jó volna tudni merre felé vagy...de első körben keresd wessz-t privátban... Budapest, de a távolság nem akadály. wessz-ről én is olvastam, de hogyan érem el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Körmendi László Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 nem teljes az infótok..a G-kben is van bowdenes..az enyém is olyan és létezik hozzá tempomat, de én nem vettem meg...és ott tényleg van egy elektronika és ahhoz megy a gázpedáltól a bowden, majd onnan a torokra..és nem az alapjárati moci dolgozik helyette... :) Az én kütyüm olyan, hogy a bowdwnjét csatlakoztatni kell a pillangószelephez és az mozgatja. Az egységbe csak elektromos vezetékek mennek az irányjelzőtől meg még nem tudom honnan. Ezért kéne a kapcsolási rajz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 ahogy írtam ennek az alapjárati mocinak semmi köze a tempomathoz... :) Jó, de én ettől függetlenül kérdeztem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Körmendi László Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Írta hogy a gázbowdent húzogató egység megvan neki. Én azt vettem le hogy csak a beépítéshez kéne segíteni, a "vas" az megvan hozzá. Vagy én tévedtem el? :) Nem tévedtél el. A bowden húzogató megvan, csak azt nem tudjuk honnan és milyen színű vezetékeken kapja a vezérlést. A tempomatos indexkapcsoló is megvan. Akapcsolási rajz az nincs meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Körmendi László Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Üdv itt. :) Ha leírod mely országrészben vagy, akkor egyszerűbb lesz keresni valakit (akár fórumost, akár ismerős szerelőt) aki tud segíteni. Az adatlapodon van "Lakhely" rész. Oda elég egy várost beírni, és máris tudnak jelentkezni a népek :D Budapest, Budapest te csodás Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Valaki nem tud egy leírást az ECU kivezetésekről? Esetleg a műszerfal kapcsolási rajza megvan valakinek? Melyik lábon milyen jel jön? Konkrétan a sebességjel és az üzemanyag szint jele érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Hali! Valaki nem tud egy leírást az ECU kivezetésekről? Még nem kaptam szét, de ha esetleg van valakinek róla leírása, azt megköszönném, ha megosztaná. Legalább nem kéne méregetnem. Esetleg ECU-ra rá van írva, hogy melyik kábel hova megy? Köszönöm előre is. Szerk: Kiszedtem, szétkaptam, se a burkolaton nincs lábkiosztás, se az ECU NYÁK-ján... Marad a méregetés :) pü ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 pü ment. Közben méregettem és a sebességjel megvan. Köszi a segítséget gorbi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Közben méregettem és a sebességjel megvan. Köszi a segítséget gorbi! Szívesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Budapest, de a távolság nem akadály. wessz-ről én is olvastam, de hogyan érem el? Privát üzenetben! Ő Törökbálinton dolgozik! itt az elérhetőség Link to comment Megosztás: More sharing options...
pirlo2 Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Sziasztok! Tudom hogy egy picit nem idevaló a részleteket már az Astra F motor témájában feltettem, viszont lenne elektromos kérdésem: röviden: 96 Astra F 1,6 8v -m (198000 km) után megadta magát szereztem: 98 Astra G 1,6 8v s (75000km) megkímélt németországi mocit bele. Konstrukcióban ua a motor egy két okossággal megoldjuk a beszerelést...viszont csak annyi a kérdésem, hogy az F astra computere vezérelni fogja a G Astra mocit? milyen érdekességekre számíthatunk? Lehet hogy nagyon naiv vagyok de ebben semmi tapasztalattal, nagyon megköszönném a segítő elektromos szaki hozzászólásokat. :) Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts