daykiller Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Igazából ha a csak a gyári izzó helyekre teszel ledeket, akkor inkább gyengécske, mint zavaróan erős. És egy kicsit lehet halványítani a fényerő szabályozóval. Egy chipessel marha gyenge. Most 5 chippes 180 fokos szórtfényűek vannak benne. Illetve majdnem, mert a 200/220 km/h jelzésnél lévő led az normál egy chippes, mert sikerült egy 5 chippest kilőnöm. (A képen egyébként igencsak látszik a különbség) :D De már érkezik az újabb led szállítmány. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 És a tiednél működik a fényerőállítás? :) Nem működik, mivel nincs is ilyen állítási lehetőség. :D A tekerő-kapcsolóval a fényszórók magasságát lehet állítani. Nincs is szükségem a fényerő szabályozására, mert egyáltalán nem zavaró, de nem is gyenge a fényerő. Pont jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 A két gomb egyszerre történő nyomásával hibakódot is adott: F12 és F171. Tudja valaki, hogy mit jelent a 171-es hibakód? Gondolom, hogy a 12 itt is a teszt eleje, mint az ECU esetében, vagy nem? Az ECU hibakódjainak listája megvan, de a kijelzőjét nem találom. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Nem működik, mivel nincs is ilyen állítási lehetőség. :) A tekerő-kapcsolóval a fényszórók magasságát lehet állítani. Nincs is szükségem a fényerő szabályozására, mert egyáltalán nem zavaró, de nem is gyenge a fényerő. Pont jó. Bocs, de nem arról a tekerőről beszélek, hanem a másikról! Neked ezek szerint ilyen lehet, de nekem ilyen van, és ezen a tekerő a műszeregység, és a TID fényerejét szabályozza! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Tudja valaki, hogy mit jelent a 171-es hibakód? Gondolom, hogy a 12 itt is a teszt eleje, mint az ECU esetében, vagy nem? Az ECU hibakódjainak listája megvan, de a kijelzőjét nem találom. Köszi! Úgy rémlik a külső-hőmérséklet jeladó hibája. Nekem is volt, néha rosszalkodik a jeladó, főleg hideg párás időben. Aztán gondol egyet és megjavul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 ha a TID kijelzőn 2 gombot egyszerre megnyomom akkor milyen hibákat dobál ki? Vagy mit lehet belőle kiolvasni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 ha a TID kijelzőn 2 gombot egyszerre megnyomom akkor milyen hibákat dobál ki? Vagy mit lehet belőle kiolvasni? A TID hibakódjait adja, meg illetve, a külső hőmérő szenvedését még elárulja azthiszem. Nem az ECU hibakódjait adja ki :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 A TID hibakódjait adja, meg illetve, a külső hőmérő szenvedését még elárulja azthiszem. Nem az ECU hibakódjait adja ki :) rendben köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Csak annyit ír ki hogy 00Km/h és utána meg megjeleníti az összes többi karaktert egyszerre. Gondolom ez nem jelent semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Csak annyit ír ki hogy 00Km/h és utána meg megjeleníti az összes többi karaktert egyszerre. Gondolom ez nem jelent semmit. Akkor nincs hibád, ha lenne, akkor pölö ilyet írna, amúgy ez asszem a diagnosztika kezdete: Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Akkor nincs hibád, ha lenne, akkor pölö ilyet írna, amúgy ez asszem a diagnosztika kezdete: http://kep.psharing.com/332525.jpg Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...odes/pic007.htm nekem a kocsiban ilyen csatlakozó van ha ki akarom villogtatni a hiba kódokat akkor az 5-6-ot kell összekötni? és le fogja majd villogni ha van hiba kód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...odes/pic007.htm nekem a kocsiban ilyen csatlakozó van ha ki akarom villogtatni a hiba kódokat akkor az 5-6-ot kell összekötni? és le fogja majd villogni ha van hiba kód? Összekötöd egy gémkapoccsal, és ráadod a gyujtást, aztán figyeled a motorkontrol lámpát. Mindent 3X villog el, először a 12-vel kezdi, az a diagnosztika kezdete. 1villanás, szünet, majd 2 villanás=12. Ha nincs hiba csak 12-őt villog . Link to comment Megosztás: More sharing options...
habati Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Sziasztok! Nekemis kiolvasási gondom van. Menet közben néha kigyullad a hibalámpa, aztán elalszik. Ki akarnám villogtatni, de nem megy. Összekötöm az 5-6 ot , ráadom a gyújtást, a lámpa 2szer felvillan aztán sötétség. Mit kellene tennem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Sziasztok! Nekemis kiolvasási gondom van. Menet közben néha kigyullad a hibalámpa, aztán elalszik. Ki akarnám villogtatni, de nem megy. Összekötöm az 5-6 ot , ráadom a gyújtást, a lámpa 2szer felvillan aztán sötétség. Mit kellene tennem? Csak akkor fog hibakódot kivillantani, ha tárolt hibakód van. Ha felvillan és elalszik ,vagy a 12-es kódot villogja, akkor nincs tárolva. Elképzelhető, hogy EGR szelep probléma van, vagy szegény keverék, esetleg dús keverék. Szóval olyan hiba, ami nem áll fent mindig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
habati Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Szerintetek kivitelezhető az hogy gyárilag hátul csak egy ködlámpa van és megcsinálni 2 ködlámpásra, Izzó már eleve olyan van benne Gondolom csak 1+ szálat kell behúzni. Az nem lenne gázos úgy? Mert ugyan az az izzó a helyzet jelző is meg a ködlámpa is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Szerintetek kivitelezhető az hogy gyárilag hátul csak egy ködlámpa van és megcsinálni 2 ködlámpásra, Izzó már eleve olyan van benne Gondolom csak 1+ szálat kell behúzni. Az nem lenne gázos úgy? Mert ugyan az az izzó a helyzet jelző is meg a ködlámpa is. Az izzó emlékeim szerint nem egyforma a két oldalon, mert a ködzárós oldalon dupla izzószálas van a másikon meg sima. Meg a foglalatból is hiányzik az érintkező. Ha áthúzod a szálat, pótolod azérintkezőt, meg cseréled az izzót dupla szálasra, akkor működni fog, csak a műszakin kiszúrhatják, mert gyárilag nem így szerelték az astrákat. Nekem is pölö előműszaik amikor szólt a srác kapcsoljak ködzárót csak a bal oldalon nézte világítt-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Az izzó emlékeim szerint nem egyforma a két oldalon, mert a ködzárós oldalon dupla izzószálas van a másikon meg sima. Meg a foglalatból is hiányzik az érintkező. Ha áthúzod a szálat, pótolod azérintkezőt, meg cseréled az izzót dupla szálasra, akkor működni fog, csak a műszakin kiszúrhatják, mert gyárilag nem így szerelték az astrákat. Nekem is pölö előműszaik amikor szólt a srác kapcsoljak ködzárót csak a bal oldalon nézte világítt-e. bár az az érdekes hogy a jobb oldaliba is dupla szálas izzó van :) De majd lehet megcsinálom csak műszaki előtt vissza kikötöm :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Szerintetek kivitelezhető az hogy gyárilag hátul csak egy ködlámpa van és megcsinálni 2 ködlámpásra, Izzó már eleve olyan van benne Gondolom csak 1+ szálat kell behúzni. Az nem lenne gázos úgy? Mert ugyan az az izzó a helyzet jelző is meg a ködlámpa is. Az izzó emlékeim szerint nem egyforma a két oldalon, mert a ködzárós oldalon dupla izzószálas van a másikon meg sima. Meg a foglalatból is hiányzik az érintkező. Ha áthúzod a szálat, pótolod azérintkezőt, meg cseréled az izzót dupla szálasra, akkor működni fog, csak a műszakin kiszúrhatják, mert gyárilag nem így szerelték az astrákat. Nekem is pölö előműszaik amikor szólt a srác kapcsoljak ködzárót csak a bal oldalon nézte világítt-e. Szerintem meg tévedtek! Ha jól emlékszem a helyzetjelző, a fék, és a ködlámpa is külön vannak hátul... (Caravánban nem tudom hogy eltér-e) A jobb oldaliban eleve nincs benne az érintkező sem, de ezt egy + szállal meg lehet oldani! én is meg fogom csinálni , ha lesz időm rá. :) ( műszakin nem szólnak érte, megkérdeztem... azt mondták más autóban is van mindkét hátsóban, DE a bal oldali KELL világítson mindenképp!!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Szerintem meg tévedtek! Ha jól emlékszem a helyzetjelző, a fék, és a ködlámpa is külön vannak hátul... (Caravánban nem tudom hogy eltér-e) A jobb oldaliban eleve nincs benne az érintkező sem, de ezt egy + szállal meg lehet oldani! én is meg fogom csinálni , ha lesz időm rá. :) ( műszakin nem szólnak érte, megkérdeztem... azt mondták más autóban is van mindkét hátsóban, DE a bal oldali KELL világítson mindenképp!!) Hát nálam úgy van ha fentről lefelé nézzük a lámpát akkor: Fék, Index, Tolató lámpa, Helyzet jelző amiből a bal oldali ködlámpa is. És az nem okoz gondot hogy ha rákötöm a +1szálat a bal oldali ködlámpára és megcsapolom azt ? Bal oldaliban valami kék/ szürke talán a vezeték a jobb oldaliban meg ugyan azon a csatlakozón piros/szürke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Hát nálam úgy van ha fentről lefelé nézzük a lámpát akkor: Fék, Index, Tolató lámpa, Helyzet jelző amiből a bal oldali ködlámpa is. És az nem okoz gondot hogy ha rákötöm a +1szálat a bal oldali ködlámpára és megcsapolom azt ? Bal oldaliban valami kék/ szürke talán a vezeték a jobb oldaliban meg ugyan azon a csatlakozón piros/szürke. Neked Caravan van? Nem tudtam... Mert akkor bocsi, írtam is ott biztosan másképpen van.. :) 5 ajtósé ilyen: 1.kép 2.kép 3.kép Nekünk minden külön van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Neked Caravan van? Nem tudtam... Mert akkor bocsi, írtam is ott biztosan másképpen van.. :) 5 ajtósé ilyen: 1.kép 2.kép 3.kép Nekünk minden külön van. ;) nincs semmi probéma menet közben kiderítettem nagy gáz van ott az izzó téren 21/4W os helyén 21/5W volt benyomva aminek teljesen más a pöcök az oldalán :D másik oldalon meg 21/4W os volt úgy hogy holnap veszek 2db 21/4W izzót és egy szálat áthúzok majd a másik oldalra. Nem tudnátok 5-letet adni hogy hogyan tudnám megcsinálni a másikat is dupla érintekzősre mit lehetne beszerkeszteni az izzó alá hogy jó legyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 nincs semmi probéma menet közben kiderítettem nagy gáz van ott az izzó téren 21/4W os helyén 21/5W volt benyomva aminek teljesen más a pöcök az oldalán :) másik oldalon meg 21/4W os volt úgy hogy holnap veszek 2db 21/4W izzót és egy szálat áthúzok majd a másik oldalra. Nem tudnátok 5-letet adni hogy hogyan tudnám megcsinálni a másikat is dupla érintekzősre mit lehetne beszerkeszteni az izzó alá hogy jó legyen? De ha esőben, ködzárózol, ráadásul duplán, és előttem mész, tudj róla hogy letollak az útról ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 De ha esőben, ködzárózol, ráadásul duplán, és előttem mész, tudj róla hogy letollak az útról ;) :) esőben nem szoktam használni ködlámpát csak nagyon erős ködben amikor már muszáj :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts