Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Igazából ha a csak a gyári izzó helyekre teszel ledeket, akkor inkább gyengécske, mint zavaróan erős. És egy kicsit lehet halványítani a fényerő szabályozóval.

Egy chipessel marha gyenge. Most 5 chippes 180 fokos szórtfényűek vannak benne. Illetve majdnem, mert a 200/220 km/h jelzésnél lévő led az normál egy chippes, mert sikerült egy 5 chippest kilőnöm. (A képen egyébként igencsak látszik a különbség) :D De már érkezik az újabb led szállítmány. :)

Elküldve
És a tiednél működik a fényerőállítás? :)

Nem működik, mivel nincs is ilyen állítási lehetőség. :D A tekerő-kapcsolóval a fényszórók magasságát lehet állítani. Nincs is szükségem a fényerő szabályozására, mert egyáltalán nem zavaró, de nem is gyenge a fényerő. Pont jó.

Elküldve
A két gomb egyszerre történő nyomásával hibakódot is adott: F12 és F171.

Tudja valaki, hogy mit jelent a 171-es hibakód? Gondolom, hogy a 12 itt is a teszt eleje, mint az ECU esetében, vagy nem? Az ECU hibakódjainak listája megvan, de a kijelzőjét nem találom. Köszi!

Elküldve
Nem működik, mivel nincs is ilyen állítási lehetőség. :) A tekerő-kapcsolóval a fényszórók magasságát lehet állítani. Nincs is szükségem a fényerő szabályozására, mert egyáltalán nem zavaró, de nem is gyenge a fényerő. Pont jó.

Bocs, de nem arról a tekerőről beszélek, hanem a másikról!

Neked ezek szerint ilyen lehet, de nekem ilyen van, és ezen a tekerő a műszeregység, és a TID fényerejét szabályozza! :D

Elküldve
Tudja valaki, hogy mit jelent a 171-es hibakód? Gondolom, hogy a 12 itt is a teszt eleje, mint az ECU esetében, vagy nem? Az ECU hibakódjainak listája megvan, de a kijelzőjét nem találom. Köszi!

Úgy rémlik a külső-hőmérséklet jeladó hibája. Nekem is volt, néha rosszalkodik a jeladó, főleg hideg párás időben. Aztán gondol egyet és megjavul.

Elküldve
ha a TID kijelzőn 2 gombot egyszerre megnyomom akkor milyen hibákat dobál ki? Vagy mit lehet belőle kiolvasni?

A TID hibakódjait adja, meg illetve, a külső hőmérő szenvedését még elárulja azthiszem. Nem az ECU hibakódjait adja ki :)

Elküldve
Csak annyit ír ki hogy 00Km/h és utána meg megjeleníti az összes többi karaktert egyszerre. Gondolom ez nem jelent semmit.

Akkor nincs hibád, ha lenne, akkor pölö ilyet írna, amúgy ez asszem a diagnosztika kezdete:

332525.jpg

Elküldve
http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...odes/pic007.htm nekem a kocsiban ilyen csatlakozó van ha ki akarom villogtatni a hiba kódokat akkor az 5-6-ot kell összekötni? és le fogja majd villogni ha van hiba kód?

Összekötöd egy gémkapoccsal, és ráadod a gyujtást, aztán figyeled a motorkontrol lámpát. Mindent 3X villog el, először a 12-vel kezdi, az a diagnosztika kezdete. 1villanás, szünet, majd 2 villanás=12. Ha nincs hiba csak 12-őt villog .

Elküldve

Sziasztok!

Nekemis kiolvasási gondom van. Menet közben néha kigyullad a hibalámpa, aztán elalszik.

Ki akarnám villogtatni, de nem megy. Összekötöm az 5-6 ot , ráadom a gyújtást, a lámpa 2szer felvillan aztán sötétség.

Mit kellene tennem?

Elküldve
Sziasztok!

Nekemis kiolvasási gondom van. Menet közben néha kigyullad a hibalámpa, aztán elalszik.

Ki akarnám villogtatni, de nem megy. Összekötöm az 5-6 ot , ráadom a gyújtást, a lámpa 2szer felvillan aztán sötétség.

Mit kellene tennem?

Csak akkor fog hibakódot kivillantani, ha tárolt hibakód van. Ha felvillan és elalszik ,vagy a 12-es kódot villogja, akkor nincs tárolva. Elképzelhető, hogy EGR szelep probléma van, vagy szegény keverék, esetleg dús keverék. Szóval olyan hiba, ami nem áll fent mindig.

Elküldve

Szerintetek kivitelezhető az hogy gyárilag hátul csak egy ködlámpa van és megcsinálni 2 ködlámpásra, Izzó már eleve olyan van benne Gondolom csak 1+ szálat kell behúzni. Az nem lenne gázos úgy? Mert ugyan az az izzó a helyzet jelző is meg a ködlámpa is.

Elküldve
Szerintetek kivitelezhető az hogy gyárilag hátul csak egy ködlámpa van és megcsinálni 2 ködlámpásra, Izzó már eleve olyan van benne Gondolom csak 1+ szálat kell behúzni. Az nem lenne gázos úgy? Mert ugyan az az izzó a helyzet jelző is meg a ködlámpa is.

Az izzó emlékeim szerint nem egyforma a két oldalon, mert a ködzárós oldalon dupla izzószálas van a másikon meg sima. Meg a foglalatból is hiányzik az érintkező. Ha áthúzod a szálat, pótolod azérintkezőt, meg cseréled az izzót dupla szálasra, akkor működni fog, csak a műszakin kiszúrhatják, mert gyárilag nem így szerelték az astrákat. Nekem is pölö előműszaik amikor szólt a srác kapcsoljak ködzárót csak a bal oldalon nézte világítt-e.

Elküldve
Az izzó emlékeim szerint nem egyforma a két oldalon, mert a ködzárós oldalon dupla izzószálas van a másikon meg sima. Meg a foglalatból is hiányzik az érintkező. Ha áthúzod a szálat, pótolod azérintkezőt, meg cseréled az izzót dupla szálasra, akkor működni fog, csak a műszakin kiszúrhatják, mert gyárilag nem így szerelték az astrákat. Nekem is pölö előműszaik amikor szólt a srác kapcsoljak ködzárót csak a bal oldalon nézte világítt-e.

bár az az érdekes hogy a jobb oldaliba is dupla szálas izzó van :) De majd lehet megcsinálom csak műszaki előtt vissza kikötöm :D

Elküldve
Szerintetek kivitelezhető az hogy gyárilag hátul csak egy ködlámpa van és megcsinálni 2 ködlámpásra, Izzó már eleve olyan van benne Gondolom csak 1+ szálat kell behúzni. Az nem lenne gázos úgy? Mert ugyan az az izzó a helyzet jelző is meg a ködlámpa is.

Az izzó emlékeim szerint nem egyforma a két oldalon, mert a ködzárós oldalon dupla izzószálas van a másikon meg sima. Meg a foglalatból is hiányzik az érintkező. Ha áthúzod a szálat, pótolod azérintkezőt, meg cseréled az izzót dupla szálasra, akkor működni fog, csak a műszakin kiszúrhatják, mert gyárilag nem így szerelték az astrákat. Nekem is pölö előműszaik amikor szólt a srác kapcsoljak ködzárót csak a bal oldalon nézte világítt-e.

Szerintem meg tévedtek!

Ha jól emlékszem a helyzetjelző, a fék, és a ködlámpa is külön vannak hátul... (Caravánban nem tudom hogy eltér-e)

A jobb oldaliban eleve nincs benne az érintkező sem, de ezt egy + szállal meg lehet oldani! én is meg fogom csinálni , ha lesz időm rá. :) ( műszakin nem szólnak érte, megkérdeztem... azt mondták más autóban is van mindkét hátsóban, DE a bal oldali KELL világítson mindenképp!!)

Elküldve
Szerintem meg tévedtek!

Ha jól emlékszem a helyzetjelző, a fék, és a ködlámpa is külön vannak hátul... (Caravánban nem tudom hogy eltér-e)

A jobb oldaliban eleve nincs benne az érintkező sem, de ezt egy + szállal meg lehet oldani! én is meg fogom csinálni , ha lesz időm rá. :) ( műszakin nem szólnak érte, megkérdeztem... azt mondták más autóban is van mindkét hátsóban, DE a bal oldali KELL világítson mindenképp!!)

Hát nálam úgy van ha fentről lefelé nézzük a lámpát akkor: Fék, Index, Tolató lámpa, Helyzet jelző amiből a bal oldali ködlámpa is. És az nem okoz gondot hogy ha rákötöm a +1szálat a bal oldali ködlámpára és megcsapolom azt ? Bal oldaliban valami kék/ szürke talán a vezeték a jobb oldaliban meg ugyan azon a csatlakozón piros/szürke.

Elküldve
Hát nálam úgy van ha fentről lefelé nézzük a lámpát akkor: Fék, Index, Tolató lámpa, Helyzet jelző amiből a bal oldali ködlámpa is. És az nem okoz gondot hogy ha rákötöm a +1szálat a bal oldali ködlámpára és megcsapolom azt ? Bal oldaliban valami kék/ szürke talán a vezeték a jobb oldaliban meg ugyan azon a csatlakozón piros/szürke.

Neked Caravan van? Nem tudtam...

Mert akkor bocsi, írtam is ott biztosan másképpen van.. :)

5 ajtósé ilyen: 1.kép 2.kép 3.kép

Nekünk minden külön van. :D

Elküldve
Neked Caravan van? Nem tudtam...

Mert akkor bocsi, írtam is ott biztosan másképpen van.. :)

5 ajtósé ilyen: 1.kép 2.kép 3.kép

Nekünk minden külön van. ;)

nincs semmi probéma menet közben kiderítettem nagy gáz van ott az izzó téren 21/4W os helyén 21/5W volt benyomva aminek teljesen más a pöcök az oldalán :D másik oldalon meg 21/4W os volt úgy hogy holnap veszek 2db 21/4W izzót és egy szálat áthúzok majd a másik oldalra. Nem tudnátok 5-letet adni hogy hogyan tudnám megcsinálni a másikat is dupla érintekzősre mit lehetne beszerkeszteni az izzó alá hogy jó legyen?

Elküldve
nincs semmi probéma menet közben kiderítettem nagy gáz van ott az izzó téren 21/4W os helyén 21/5W volt benyomva aminek teljesen más a pöcök az oldalán :) másik oldalon meg 21/4W os volt úgy hogy holnap veszek 2db 21/4W izzót és egy szálat áthúzok majd a másik oldalra. Nem tudnátok 5-letet adni hogy hogyan tudnám megcsinálni a másikat is dupla érintekzősre mit lehetne beszerkeszteni az izzó alá hogy jó legyen?

De ha esőben, ködzárózol, ráadásul duplán, és előttem mész, tudj róla hogy letollak az útról ;) :D

Elküldve
De ha esőben, ködzárózol, ráadásul duplán, és előttem mész, tudj róla hogy letollak az útról ;) :)

esőben nem szoktam használni ködlámpát csak nagyon erős ködben amikor már muszáj :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.