ZEK Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Aki beszerelte, gyújtáskapcsolt tápra kötötte. De ugyanoda lett kötve mint a régi pioneer és az szolt!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 De ugyanoda lett kötve mint a régi pioneer és az szolt!!! Vannak rádiók ahol a kapcsolt táp, és az állandó felcserélve van bekötve. A csatlakozó ugyan olyan, bele is megy, múkodik is vele, de ez a két szál fel van cserélve. Fejből nemtudom melyik két szál az. Meg kell nézni (vagy valaki tudja fejből, majd megmondja :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZEK Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Vannak rádiók ahol a kapcsolt táp, és az állandó felcserélve van bekötve. A csatlakozó ugyan olyan, bele is megy, múkodik is vele, de ez a két szál fel van cserélve. Fejből nemtudom melyik két szál az. Meg kell nézni (vagy valaki tudja fejből, majd megmondja :) ) És akkor átkéne cserélgetnem a vezetékeket a csatlakozonál ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 És akkor átkéne cserélgetnem a vezetékeket a csatlakozonál ?? Yep. Csak nemtudom fejből melyik kettőt. Valaki biztos megmondja majd aki emlékszik rá, ha mégsem, akkor ki lehet mérni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 http://carradio.hit.bg/opel.htm A linken megtalálható a kiosztás. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZEK Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Yep. Csak nemtudom fejből melyik kettőt. Valaki biztos megmondja majd aki emlékszik rá, ha mégsem, akkor ki lehet mérni :) Értem!!kösszi szépen a segitséget!!!és ugyis jó ha nem a kocsiban lévö csatiknál kötöm át hanem amit vásároltam hozzá?? Ugyanolyan mint az eredeti csak az tulságosan feszülne és az nem jó!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 Sztem törd össze a csapágyat, a belső gyűrűt egy flexszel vékonyítsd el egy ponton, egész a tengelyig, és úgy húzd le. Ha összetöröm, hogy teszem fel az új csapágyat? Az összetörés is felmerült csak itt megáltam a szerelésben. Az a kis pöcök ami jobb oldalt látszik, az előzőleg felrakott képen, nagyobb az átmérő mint a csapágy furat. A védőlakk vagy festék miatt nem tudtam azonosítani mi a funkciója, megvezetés, vagy a konkrét tekercs kivezetései a gyűrűkhöz. A neten sem találtam erről semmi részletes leírást. Ha gondolod küld át nekem,én is szedtem már szét magam és javítottam Delco generátort,konyítok hozzá mondjuk úgy! biggrin.gif Átnézem és felrakom,persze ott lesz,hogy te szerezted! Este átküldöm, illetve kidolgozom a szíj felöli csapágy cserét és ha megengeded azt is küldöm, ha vállalod a cenzurát. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaddiszno77 Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 Én innen szoktam rendelni ilyesmit. Hány pólusú a diagcsati? Ha 10-es, akkor a biztosítékok felőli sorban a legfelsőt és az alatta levőt kell összezárni. Hali!!A csatlakozóban 8 pólus van, de a biztosíték felőli 2 pólust hiába zárom nem reagál semmit,bexart a computer??Csak tekeri, szikrát ugyan nyomat, de nem kap benzint!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 Szia! Nem egyről beszélünk. kepfeltoltes.hu/view/100318/P3160099_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Kicsit nagy lett a kép. Amit Te említesz az a klíma nélküli, legalábbis úgy tudom, 1,4-es gépeken van. A klímás ecotecesre az 1,6-osra ajánlott generátort tették vagy maszekba cserélték.. Nálam ez van. A rézgyűrűk közepében műanyag szigetelő van! Így nem tudok betámasztani sem a levételhez. Ha kapok visszajelzés illetékestől akkor le tudom írni az ominózus generátorba, hogy kell feszszabályzót, szénkefét cserélni, illetve csapágyat az ékszíj felöl képekkel. Pl.: GYIK-ba betenni. Én erről beszéltem :) :D szerk.: Jaaaa tudom mit értettél félre: nem a csúszógyűrűket kell elköszörűlni, hanem a csapágy külső, majd belső gyűrűit Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaddiszno77 Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 HELP!! Sikerült kivillogtatni az autót,de a sokak által említett 12-es kódot nem jelzi vagyis a diagnosztika kezdetét!!Hanem nyomat egy értelmezhetetlen 10-5-10-10 villanást!!Vajon ez meg mit takarhat sehol nem találok ilyet!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 HELP!! Sikerült kivillogtatni az autót,de a sokak által említett 12-es kódot nem jelzi vagyis a diagnosztika kezdetét!!Hanem nyomat egy értelmezhetetlen 10-5-10-10 villanást!!Vajon ez meg mit takarhat sehol nem találok ilyet!! Ez alapjárati motor hibakód. 0500 Idle speed stepper motor/idle air regulator Egyébként nem értelmezhetetlen.:) Valószínűleg 16 pólusú csatid van,nem pedig 10.Ezért 4 jegyű hibakódokat villog. Ennél az 5-6 lábat kell összezárni,nem pedig a 2 jobb felsőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaddiszno77 Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 Ez alapjárati motor hibakód. 0500 Idle speed stepper motor/idle air regulator Egyébként nem értelmezhetetlen.:) Valószínűleg 16 pólusú csatid van,nem pedig 10.Ezért 4 jegyű hibakódokat villog. Ennél az 5-6 lábat kell összezárni,nem pedig a 2 jobb felsőt. Köszönöm segítségedet!! De vmit akkor se értek, a jobb oldalon egymástól négy pólusra van két csati,és a bal oldalon meg 6 pólus ,de valóban az 5-6 pólust összaezárva sikrült kivillogni a motort!!Amúgy a kódokat honnan halásztad?? Mert a késöbbiek során jól jönne!!Mégegyszer köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaddiszno77 Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 Ez alapjárati motor hibakód. 0500 Idle speed stepper motor/idle air regulator Egyébként nem értelmezhetetlen.:) Valószínűleg 16 pólusú csatid van,nem pedig 10.Ezért 4 jegyű hibakódokat villog. Ennél az 5-6 lábat kell összezárni,nem pedig a 2 jobb felsőt. És még az lehetséges ,hogy az AC ezért nem kap áramot,mert az alapjárati motor elszállt?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 Köszönöm segítségedet!! De vmit akkor se értek, a jobb oldalon egymástól négy pólusra van két csati,és a bal oldalon meg 6 pólus ,de valóban az 5-6 pólust összaezárva sikrült kivillogni a motort!!Amúgy a kódokat honnan halásztad?? Mert a késöbbiek során jól jönne!!Mégegyszer köszi!! Gondolom innen nézte a kódokat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 És még az lehetséges ,hogy az AC ezért nem kap áramot,mert az alapjárati motor elszállt?? Szerintem valószínűbb,hogy az AC relé,vagy maga az AC szállt el. Lehet ez valami régebbi hibakód már...De annyira nem értek hozzá.:) A kódokat onnan néztem,amit FPepe is linkelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 És még az lehetséges ,hogy az AC ezért nem kap áramot,mert az alapjárati motor elszállt?? Nem, külön téma a kettő. Ha gyujtást adsz hallatszik a tankból búgás 3-másodpercre, majd a kesztyűtartó felől kattanás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 Ha gondolod küld át nekem,én is szedtem már szét magam és javítottam Delco generátort,konyítok hozzá mondjuk úgy! :) Átnézem és felrakom,persze ott lesz,hogy te szerezted! :D Küldtem a leírást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március19, 2010 Megoszt Elküldve Március19, 2010 Küldtem a leírást. Ilyen esetekre ott a GyIK társalgó. Aztán vagy Jani, vagy én áthelyezi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Sziasztok! Szerintetek mindent ábrázol ez a rajz? Nekem nem teljesen világos. Pl: nem mutatja, hogy a kapcsoló előtt mi van? Én pozitív szálra gondolok, de miért még egy pozitív, mikor a gyújtásról már kap egy plusszt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Sziasztok! Szerintetek mindent ábrázol ez a rajz? Nekem nem teljesen világos. Pl: nem mutatja, hogy a kapcsoló előtt mi van? Én pozitív szálra gondolok, de miért még egy pozitív, mikor a gyújtásról már kap egy plusszt? Nem ér mindenhova beírni!! Az egyéb csevegésbe már válaszoltam neked! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Ilyen esetekre ott a GyIK társalgó. Aztán vagy Jani, vagy én áthelyezi. Első "leírásom". A következővel kapcsolatosat már ott teszem fel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Sziasztok! Szerintetek mindent ábrázol ez a rajz? Nekem nem teljesen világos. Pl: nem mutatja, hogy a kapcsoló előtt mi van? Én pozitív szálra gondolok, de miért még egy pozitív, mikor a gyújtásról már kap egy plusszt? Gondolom így akarta megoldani, hogy felkapcsolt tompított esetén a ködöst ne tudjad, mert ugye ha világít a tompított, akkor a ködös kapcsolótól fesz kiegyenlítődik a relé tekercsén, így az nem húz be, illetve elenged ha úgy van éppen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Gondolom így akarta megoldani, hogy felkapcsolt tompított esetén a ködöst ne tudjad, mert ugye ha világít a tompított, akkor a ködös kapcsolótól fesz kiegyenlítődik a relé tekercsén, így az nem húz be, illetve elenged ha úgy van éppen. Day ezt szerintem rosszul látod! Azért van így kötve, hogy tompított nélkül nem mehessen a ködös, tehát a kapcsolóval testet kell adni a relé 85-ös lábára, a 86-os kapja a + lehetőleg olyat, ami akkor is ott van, ha átkapcsolsz refire, tehát nem azt kell meg csapolni, amin a fényszóró izzó van, hanem ami a lámpa kapcsoló meg a kormánykapcsoló között van! Ez első vagy hátsó ködös lesz? Ha első akkor hejzetjelző + kell adni a 86-os ra és a hátsó kapcsolójának meg a 87 ről kell vinni +, ha hátsó akkor a tompított kormánykapcsoló előtti+-járól kell + adni a 86-ra Egyébként gyújtás + is érdemes egy külön relével adni ennek a relének, hogy ne a gyújtás kapcsolón folyjon a ködlámpák árama Ha valami nem világos akkor csak kérdezz bátoran :) Szerk: a szabály az az, hogy ha nincs első ködös akkor a hátsó csak tompítottal, vagy távolságival mehet, ha van első akkor csak azzal együtt és az első nem mehet gyújtás és helyzetjelző nélkül, viszont mehet tompítottal- ill.nélküle-és távolságival -ill.nélküle. Remélem érthető :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Day ezt szerintem rosszul látod! Azért van így kötve, hogy tompított nélkül nem mehessen a ködös, tehát a kapcsolóval testet kell adni a relé 85-ös lábára, a 86-os kapja a + lehetőleg olyat, ami akkor is ott van, ha átkapcsolsz refire, tehát nem azt kell meg csapolni, amin a fényszóró izzó van, hanem ami a lámpa kapcsoló meg a kormánykapcsoló között van! Ez első vagy hátsó ködös lesz? Ha első akkor hejzetjelző + kell adni a 86-os ra és a hátsó kapcsolójának meg a 87 ről kell vinni +, ha hátsó akkor a tompított kormánykapcsoló előtti+-járól kell + adni a 86-ra Egyébként gyújtás + is érdemes egy külön relével adni ennek a relének, hogy ne a gyújtás kapcsolón folyjon a ködlámpák árama Ha valami nem világos akkor csak kérdezz bátoran :) Szerk: a szabály az az, hogy ha nincs első ködös akkor a hátsó csak tompítottal, vagy távolságival mehet, ha van első akkor csak azzal együtt és az első nem mehet gyújtás és helyzetjelző nélkül, viszont mehet tompítottal- ill.nélküle-és távolságival -ill.nélküle. Remélem érthető :D Jóhát, nem értek hozzá, csak mondtam valamit. A rajz igencsak balf*sz megoldás, semmi jelzés. Ebből induljon ki az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Jóhát, nem értek hozzá, csak mondtam valamit. A rajz igencsak balf*sz megoldás, semmi jelzés. Ebből induljon ki az ember. Mondasz valamit, bár az én véleményem: ha valaki ilyesmire adja a fejét, az ne csak az elektromosságból legyen valamennyire felkészült, hanem a hatályos szabályokkal is legyen tisztában, hogy a vizsgán se bacogassák! És egyáltalán nem nagyképűségnek vagy sértésnek szántam :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts