zotya975 Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Tud valaki Győrbe olyan elektronikai boltot ahol ellenállást, meg ilyen apró alkatrészeket lehet venni? Van Somogyi a Rába mozi utcájában, de horror áraik vannak, leglábbis egyszer benéztem, felszedtem az állam a padlóról, és kijöttem. Rendeld meg itt:Klikk ide! ők is Győriek, lehet velük időpontot egyeztetni ha beírod a megjegyzésbe, hogy személyes átvételt kérsz. De ha utalod a pénzt elküldik levélben, és sehova sem kell menni érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Üdv! Bosch 70A-es generátorral kapcsolatban tudna valaki segíteni? Konkrétan: a hátsó csapágyat szeretném levenni, diódák felöli oldal. Milyen módszerrel lehet? Nem szeretném a rézgyűrűket tönkre tenni. Véleményem szerint a réz vezetőket is le kellene szednem. De hogyan? Szia! Ezek szerint már a fogórész ki van szerelve. Nem kell leszedni a csúszógyűrűket, mivel azok a csapágy alatt vannak!! Én ha csak csapágyat cserélek akkor roncsolással szoktam leszedni. El kell köszörülni a külső, majd a belső gyűrűt is! Persze ésszel, hogy ne nagyon kapjon bele a tengelybe Sok sikert Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Van Somogyi a Rába mozi utcájában, de horror áraik vannak, leglábbis egyszer benéztem, felszedtem az állam a padlóról, és kijöttem. Rendeld meg itt:Klikk ide! ők is Győriek, lehet velük időpontot egyeztetni ha beírod a megjegyzésbe, hogy személyes átvételt kérsz. De ha utalod a pénzt elküldik levélben, és sehova sem kell menni érte. És bármilyen van nekik? csak mert a honlapon elég szegényes a kínálat.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 És bármilyen van nekik? csak mert a honlapon elég szegényes a kínálat.... :) Hááát..szerintem csak az van ami a honlapon. Nekem sima mezei led kellett, igy nem is kérdeztem van-e más is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Hááát..szerintem csak az van ami a honlapon. Nekem sima mezei led kellett, igy nem is kérdeztem van-e más is. Igazából ellenállást kerestem volna, többfélét. Azért kellett volna ilyen valami elektronikai bolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Szia! Ezek szerint már a fogórész ki van szerelve. Nem kell leszedni a csúszógyűrűket, mivel azok a csapágy alatt vannak!! Én ha csak csapágyat cserélek akkor roncsolással szoktam leszedni. El kell köszörülni a külső, majd a belső gyűrűt is! Persze ésszel, hogy ne nagyon kapjon bele a tengelybe Sok sikert A külső gyűrűt rongyba tekerve és satuban szorítva el is lehet roppantani. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Az k***va jó! 550-ért nem pénz. Az engem is érdekel. Milyen boltaban vetted? MÁS! A ledeket lehet sorba kötni, de csak max 3-4 ledet, mert utána elfogy a feszültség. Sajnos nem igazán emlékszem már mi a helyzet, ha párhuzamosan, vagy sorosan kötsz össze. Nekem mindig kiszámolták a boltban az ellenállás értékeit. Te tudod mennyi időd és pénzed van rá, de kegyetlen sok szívást megspórolsz. Én A-Corsába csináltam műszerfalvilágítást. Mondanom sem kell összesen minimum 4 napom ment rá, és legalább 5 féle megoldás volt, mire az utosó lett a befutó. De már rutinból montottam mindent. Jelentem többe került ha a boltban vettem volna készeket. A gyártott ledekkel csak az a baj, hogy nem minden esetben túlozzák el egy kicsit az ellenállást, és mondjuk 12 V-ra számítják. Ez csak menet közben gáz, mert a 14,4 terheli rendesen, és megrövidíti az élettartamát. Amúgy, ha jól ki van számítva az ellenállás, akkor örök élet+1 nap. Én találtam 980 pénz / kettő darab. És két ledes. Vagy 500ért 8ledes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Én találtam 980 pénz / kettő darab. És két ledes. Vagy 500ért 8ledes. És hol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 A külső gyűrűt rongyba tekerve és satuban szorítva el is lehet roppantani. :D Tudom, én is így szoktam, csak gondoltam baleset veszélyes, szem kiütős, sebészeten végződhetős tanácsot nem adok!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Elnézést ez valóban elmaradt! 14' 175/65-ös gondolom az nem baj ha típust nem írok :) Ahogy én tudom, ez nem váltóméret... ami tuti az a 175/70 R13 és a 185/60 R14.... próbáld meg ezek közül valamelyikkel az órád mit mutat. amugy nekem a W=1111 fordulatszámmérős van benne és nagyjából jól valósat mutat (picit mutat többet ~2-3 km/h ha jól rémlik) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Ahogy én tudom, ez nem váltóméret... ami tuti az a 175/70 R13 és a 185/60 R14.... próbáld meg ezek közül valamelyikkel az órád mit mutat. amugy nekem a W=1111 fordulatszámmérős van benne és nagyjából jól valósat mutat (picit mutat többet ~2-3 km/h ha jól rémlik) :) Igazából a 175/65 R14 és 185/60 R14 közt szinte nincs különbség átmérőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Most már elég a gumis témából. Ez itt az elektromos topic. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Sziasztok! Első ködlámpák bekötéséről van valahol leírás! Mostmár szeretném ha az ajándékba kapott GSI lökösbe nem csak díszként lennének jelen a Hellák! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Ahogy én tudom, ez nem váltóméret... ami tuti az a 175/70 R13 és a 185/60 R14.... próbáld meg ezek közül valamelyikkel az órád mit mutat. amugy nekem a W=1111 fordulatszámmérős van benne és nagyjából jól valósat mutat (picit mutat többet ~2-3 km/h ha jól rémlik) :) off De a 175/65 R14 gyári méret!! Gyári 14 es felnire ilyet raktak ahol 256-os fék van alatta. on Hátsó elektromos ablakemelőt lehet valahol találni vagy ritka mint a ... mi kell hozzá ha van? kapcsolók kábelek? Nem lehet, hogy a korbácsban benne gyárilag a kábele csak az ajtóban kell mókolni mint oly sok mindennél a korai astrákban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaddiszno77 Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Sziasztok !! Azt szeretném kérdezni ,hogy a diagnosztikai csatlakozó mely lábai az a-b mert ki szeretném villogtatni, de nem találok rajta semmilyen feleratot vagy jelzést!!X14xe A válaszokat előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 off De a 175/65 R14 gyári méret!! Gyári 14 es felnire ilyet raktak ahol 256-os fék van alatta. on Hátsó elektromos ablakemelőt lehet valahol találni vagy ritka mint a ... mi kell hozzá ha van? kapcsolók kábelek? Nem lehet, hogy a korbácsban benne gyárilag a kábele csak az ajtóban kell mókolni mint oly sok mindennél a korai astrákban? Nekem vaaan :) Csak 2éve nem bírom rászánni magam a belső kábelköteg cserére, mert az is megvan hozzá, csak sok meló van vele. Enyémben nincs benne a hátsóhoz a kábel, az első az be volt húzva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Igazából ellenállást kerestem volna, többfélét. Azért kellett volna ilyen valami elektronikai bolt. Én innen szoktam rendelni ilyesmit. Sziasztok !! Azt szeretném kérdezni ,hogy a diagnosztikai csatlakozó mely lábai az a-b mert ki szeretném villogtatni, de nem találok rajta semmilyen feleratot vagy jelzést!!X14xe A válaszokat előre is köszi Hány pólusú a diagcsati? Ha 10-es, akkor a biztosítékok felőli sorban a legfelsőt és az alatta levőt kell összezárni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Szia! Ezek szerint már a fogórész ki van szerelve. Nem kell leszedni a csúszógyűrűket, mivel azok a csapágy alatt vannak!! Én ha csak csapágyat cserélek akkor roncsolással szoktam leszedni. El kell köszörülni a külső, majd a belső gyűrűt is! Persze ésszel, hogy ne nagyon kapjon bele a tengelybe Sok sikert Szia! Nem egyről beszélünk. kepfeltoltes.hu/view/100318/P3160099_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Kicsit nagy lett a kép. Amit Te említesz az a klíma nélküli, legalábbis úgy tudom, 1,4-es gépeken van. A klímás ecotecesre az 1,6-osra ajánlott generátort tették vagy maszekba cserélték.. Nálam ez van. A rézgyűrűk közepében műanyag szigetelő van! Így nem tudok betámasztani sem a levételhez. Ha kapok visszajelzés illetékestől akkor le tudom írni az ominózus generátorba, hogy kell feszszabályzót, szénkefét cserélni, illetve csapágyat az ékszíj felöl képekkel. Pl.: GYIK-ba betenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Ha kapok visszajelzés illetékestől akkor le tudom írni az ominózus generátorba, hogy kell feszszabályzót, szénkefét cserélni, illetve csapágyat az ékszíj felöl képekkel. Pl.: GYIK-ba betenni. Nagyon szivesen látjuk! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Nagyon szivesen látjuk! :) Mielőtt felkerülne jó lenne, ha kívülállóként valaki átnézné, szakértené. Esetleg Pm-ben elküldöm. Képekkel együtt 3MB a feszszab és szénkefe témakör. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Szia! Nem egyről beszélünk. kepfeltoltes.hu/view/100318/P3160099_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Kicsit nagy lett a kép. Amit Te említesz az a klíma nélküli, legalábbis úgy tudom, 1,4-es gépeken van. A klímás ecotecesre az 1,6-osra ajánlott generátort tették vagy maszekba cserélték.. Nálam ez van. A rézgyűrűk közepében műanyag szigetelő van! Így nem tudok betámasztani sem a levételhez. Ha kapok visszajelzés illetékestől akkor le tudom írni az ominózus generátorba, hogy kell feszszabályzót, szénkefét cserélni, illetve csapágyat az ékszíj felöl képekkel. Pl.: GYIK-ba betenni. Sztem törd össze a csapágyat, a belső gyűrűt egy flexszel vékonyítsd el egy ponton, egész a tengelyig, és úgy húzd le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Mielőtt felkerülne jó lenne, ha kívülállóként valaki átnézné, szakértené. Esetleg Pm-ben elküldöm. Képekkel együtt 3MB a feszszab és szénkefe témakör. Ha gondolod küld át nekem,én is szedtem már szét magam és javítottam Delco generátort,konyítok hozzá mondjuk úgy! :) Átnézem és felrakom,persze ott lesz,hogy te szerezted! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Én innen szoktam rendelni ilyesmit. Hát igen, csak 1270 a postaköltség. 50db ellenállás meg 250forintba kerül... 5ször annyi a posta, mint maga a termék lenne. :) És hol? Vatera. Ha kell elküldöm a linket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZEK Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Sziasztok!!!Olyan kérdésem lenne,hogy vettem 1 lg lac5800 r tipusú fejegységet és csak akkor szól ha ráadom a gyujtást az elözö fejegység 1 pioneer volt és az szolt gyujtás nélkül is!!!Mi lehet a baj ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március18, 2010 Megoszt Elküldve Március18, 2010 Sziasztok!!!Olyan kérdésem lenne,hogy vettem 1 lg lac5800 r tipusú fejegységet és csak akkor szól ha ráadom a gyujtást az elözö fejegység 1 pioneer volt és az szolt gyujtás nélkül is!!!Mi lehet a baj ?? Aki beszerelte, gyújtáskapcsolt tápra kötötte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts