Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Igen csak a csomagtartóhoz kell mert már a 4 ajtóban van. Akkor ez a típus jó is hozzá nem?

Hát nem tudom, ami nekem van a csomiajtóban annak van egy rúdja amikor bezárod az ugrik oda a szerkezet mögé, attól nem tudod benyomni a gombot. Ezzel most nem értem hogyan van az a pálcika, meg a suklyukú lemez, amit adnak hozzá.... :lol:

Elküldve
Hát nem tudom, ami nekem van a csomiajtóban annak van egy rúdja amikor bezárod az ugrik oda a szerkezet mögé, attól nem tudod benyomni a gombot. Ezzel most nem értem hogyan van az a pálcika, meg a suklyukú lemez, amit adnak hozzá.... :lol:

Én se értettem ezért kérdeztem meg hogy jó e hozzá de majd akkor utána járok. mert nekem se tiszta minek ez a nagy pálca meg a többi cucc mellé.

Elküldve
Én se értettem ezért kérdeztem meg hogy jó e hozzá de majd akkor utána járok. mert nekem se tiszta minek ez a nagy pálca meg a többi cucc mellé.

Amit linkeltél az egy univerzális motor. A pálcikával lehet összekötni a gombok rudazatával, a soklyukú lemez meg a felfogatásához, rögzítéséhez való....

Elküldve
Amit linkeltél az egy univerzális motor. A pálcikával lehet összekötni a gombok rudazatával, a soklyukú lemez meg a felfogatásához, rögzítéséhez való....

Akkor nem tuti hogy jó, mert a csomitartónál nem a gombok rudazatát mozgatja a motor, hanem a gomb mögé kattan be, és megakadályozza, hogy benyomd. Legalábbis nálam.

Elküldve
Sziasztok!

Szerintetek ez is jó a Kombi opel-om hoz? http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...x?cMegnNr=15310 ezt csak föl kell majd csavarozni meg rákötni a másikra és már megy is majd? Mindent tartalmaz ez ami kell a beépítéshez vagy még kell barkácsolni vele?

Akkor nem tuti hogy jó, mert a csomitartónál nem a gombok rudazatát mozgatja a motor, hanem a gomb mögé kattan be, és megakadályozza, hogy benyomd. Legalábbis nálam.

Jó. Nekem is ilyen van a Caravanban. (és nekem még 1200-ba került :lol: )

Elküldve
Nem lehet, hogy elemcsere után csak be kell tanítani?

Nem hiszem, mert működik, csak többször rá kell nyomni a gombra, meg közvetlen közelről kell nyomkodni :lol:

Elküldve
Jó. Nekem is ilyen van a Caravanban. (és nekem még 1200-ba került :lol: )

És hogy lehet fölműteni caravan-ra mert ugye a készletben a gomb mozgató pálca van vagy van a csomagtartóhoz is ilyen kis rövidebb pálca vagy az már házilag kell gyártani hozzá?

Elküldve
És hogy lehet fölműteni caravan-ra mert ugye a készletben a gomb mozgató pálca van vagy van a csomagtartóhoz is ilyen kis rövidebb pálca vagy az már házilag kell gyártani hozzá?

Ez egy jó kérdés, de szerintem maga a zárószerkezet benne van az ajtóban. Úgy működik a dolog hogy amikor a motor zár, akkor előretol egy fém pálcát. Ez a pálca ez pont a csomagtartó nyitó gomb mögé megy be, és nem magát a zárat "zárja" hanem nem engedi benyomni a gombot. Nekem már benne volt, nem én tettem bele, de a motor az ilyen benne (ahogy nálam a többi is) Túrok majd egy képet valahonnan. Lehet hogy nekem nem lesz, de akkor majd kunyizunk Zotyától :lol:

Elküldve
És hogy lehet fölműteni caravan-ra mert ugye a készletben a gomb mozgató pálca van vagy van a csomagtartóhoz is ilyen kis rövidebb pálca vagy az már házilag kell gyártani hozzá?

A csomitér ajtó gyári központizárja:

Zárva:

kep(627).jpg

Nyitva:

kep(625).jpg

Elküldve

Sziasztok!!

MA csinált egy olyat az autó hogy a rádió állandóan kikapcsolt. Vissza kapcsoltam kikapcsolt. Közben jött a kereszteződés és leállt az autó. Újra akarom indítani semmi. Kattanás aztán annyi. Levettem Rádiót betoltam az autót elindult erre nem volt világításom csak a helyzet jelző. Haza jöttem vele leállítottam. Rámértem az aksira 11,34 század VOLT volt benne. Szóval az elvileg ######a. Eltellik 10 perc és beindult mintha mi sem történt volna. LÉtezik hogy a rádió valami zárlatot csinált amitől az autó meghülyült? Válaszotok várom köszi.

Elküldve
Sziasztok!!

MA csinált egy olyat az autó hogy a rádió állandóan kikapcsolt. Vissza kapcsoltam kikapcsolt. Közben jött a kereszteződés és leállt az autó. Újra akarom indítani semmi. Kattanás aztán annyi. Levettem Rádiót betoltam az autót elindult erre nem volt világításom csak a helyzet jelző. Haza jöttem vele leállítottam. Rámértem az aksira 11,34 század VOLT volt benne. Szóval az elvileg ######a. Eltellik 10 perc és beindult mintha mi sem történt volna. LÉtezik hogy a rádió valami zárlatot csinált amitől az autó meghülyült? Válaszotok várom köszi.

Fuha. Rafkós dolog. Hát első körben megvizslatnám a töltést járó motornál. Utána szerintem körbenéznék a rádió madzagai között, azután átlesném a gyujtást. Lehet, hogy véletlen egybeesés. Többit majd a cartársak. :lol:

Elküldve
Sziasztok!!

MA csinált egy olyat az autó hogy a rádió állandóan kikapcsolt. Vissza kapcsoltam kikapcsolt. Közben jött a kereszteződés és leállt az autó. Újra akarom indítani semmi. Kattanás aztán annyi. Levettem Rádiót betoltam az autót elindult erre nem volt világításom csak a helyzet jelző. Haza jöttem vele leállítottam. Rámértem az aksira 11,34 század VOLT volt benne. Szóval az elvileg ######a. Eltellik 10 perc és beindult mintha mi sem történt volna. LÉtezik hogy a rádió valami zárlatot csinált amitől az autó meghülyült? Válaszotok várom köszi.

Hát, azért az a 11.34V nem sok, inkább kevés. Sztem is nézz töltést fordulaton először.

Elküldve
Hát, azért az a 11.34V nem sok, inkább kevés. Sztem is nézz töltést fordulaton először.

Lehet hogy amikor megállt a kocsi akkor erőre kapott egy kicsit az aksi ás utána meg beindult.Főleg ha úgy toltad be akkor meg ugye nemvolt ami felvegye a nagy terhelést (lásd önindító).

Elküldve
Akkor meg itthon 10 perc után miért indult el úgy hogy közben rajta volt a világítás is?

Hm. Talán szarakodik a töltésed? Mérj rá alapjáraton, meg emelt fordulaton is. Minimum 14-nek kell lennie.

Elküldve

2 napja lett cserélve az ékszíj rajta. MEgmértük járó motornál a gép 13,5 13,7 közti volt értéket produkál. Fordulatnál sem emelkedik. Elvileg ez töltés.

Elküldve
2 napja lett cserélve az ékszíj rajta. MEgmértük járó motornál a gép 13,5 13,7 közti volt értéket produkál. Fordulatnál sem emelkedik. Elvileg ez töltés.

Hát ne haragudj, de emelt fordulaton szerintem emelkednie kéne. Nézd csak meg szépen azt a szíjt, hogy meg van e húzva rendesen, mert lehet hogy kicsit csúszik. Alapjárati meg emelt fordulati töltés között azért kéne hogy legyen egy kevéske különbség. Nekem még minden fogyasztóval együtt is 14 a töltésem.

szerk.: Ha csak egy kattanást hallottál amikor indítani akartál akkor ott valami az aksival vagy a töltéssel lesz, mert a behuzotekercs szokott kattanni lemerült aksinál, de viszont már nem tudja megforgatni az önindítód. Talán még érdemes lenne megmérni azt is hogy mekkora áramot vesz fel az önindítód, mert lehet hogy annak sem ártana egy takarítás felújítás. De ez már nem ide tartozik.

Elküldve

Huhh mennyi segítőm lett :lol: Az önindító 2 hónapja lett felújítva mert bekaksizott. Az ékszíj meg olyan szinten feszes hogy gyakorlatilag fél centit sem lehet mozdítani rajta. MErt erre gondoltam én is már. De ha meg atom feszes akkor meg kinyírom vele a csapágyazást mert ugye a keringető is rá van kötve ami ugye a vizet keringeti.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.