Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Vonóhorgom az van, de nincs fordulatszámmérős órám sajna :) Az enyém W=1102 számú óra.

A fordlatszámmérő nélküli óra visszajelzői is ugyanilyenek. ;) A csatlakozó bekötése is.

A nagyobb gond akkor a vonóhorog. Így ha nagyon kell, a megoldás egy visszajelző beépítése lehet valahova.

(A világításkapcsolónál levő visszajelzőt azért nem szeretem, mert bár tettem bele LED-et, a 4 küllős kormány bal alsó küllője pont takarja :lol: )

Elküldve (edited)
Akkor az autó működik és használható, csak a műszeregység és a visszajelzők egy része nem üzemel, ill. pár visszajelző felvillan. Jól értelmezem?

Nem tudom nekem sem válszolt arra, hogy a kocsi elindul-e. :lol:

Az enyém ilyen, ahogy itt leírtam. Igaz, ez akkor működhet, ha nincs vonóhorog. :P

Ennek a szitázása még mindig csak terv. :)

Nem egyszerű ekkora szitát készíteni. Mivel húzod le, gyu######állal? ;)

Jé, kimoderálta a gyufa-szálat. ;)

Módosítva : zotya975
Elküldve
Sziasztok!

Szerintetek az mitől van, hogy ha kiszállok az autóból, jár a motor, és hozzáérek a kasznihoz akkor "megcsíp" egy kicsit ;) :lol: Lehet valami zárlatos?

Meg egy másik kérdés, Nem tudom másnál hogy van, de nálam nincs tompított visszajelző :) Lehet ezt valahogy egyszerűen pótolni, vagy bonyolult a dolog?

Minek visszajelezni a tompítottat? Sztem kb. ugyanakkora erőfeszítésbe telik ránézni a kapcsolóra, mint a visszajelzőre lenne, ha lenne.

Elküldve
Minek visszajelezni a tompítottat? Sztem kb. ugyanakkora erőfeszítésbe telik ránézni a kapcsolóra, mint a visszajelzőre lenne, ha lenne.

Nem tudom, de nekem is tetszik az ötlet. Hogy csináltad Tiu? :lol:

Elküldve
Bizony nekem is ott van a trafó alatt.

Lehet megérné megvenni újan? A Magneti mennyire lehet megbízható?

Szerintem mindenképp újat vegyél!

Nekem is után gyártott van benne már 1-éve,és mükszik :lol:

Elküldve
Nem tudom, de nekem is tetszik az ötlet. Hogy csináltad Tiu? :lol:

Benne van a leírásban. ;)

Fényképem most arról nincs, de kb. egy 30 cm-es vezeték kell az összekötéshez plusz az érintkező.

Ahányszor szétszedted, biztos előtted van :) , de ha jól emlékszem, a kormányoszlopon levő váltókapcsolót még ki sem kell venni a forrasztáshoz, pont az a vezeték van kifele.

Nekem egyszerűbb a műszerfalra pillantani, mint a kormány mellé-alá. Főleg, hogy a takarás miatt, még fejmozdulat is szükséges, de kinek a pap, kinek a ... ;) :P

Elküldve
Nem tudom nekem sem válszolt arra, hogy a kocsi elindul-e. :lol:

Nem egyszerű ekkora szitát készíteni. Mivel húzod le, gyu######állal? ;)

Jé, kimoderálta a gyufa-szálat. :)

Az előző órából kiveszem a fóliát, akkor talán jobban hozzáférni :P , de a gyufa sem rossz.

Lehet, hogy azért, mert kötőjellel kell írni? ;) :P

Elküldve
Mondjuk a bizti táblámat nem ellenőriztem így gondoltam először a vének tanácsait kérem ki.

Okos kisfiú...cukrot neki..süvegcukrot,hogy arra üljön! ®Hofi

Inkább kérdezel,mert még arra is lusta vagy,hogy a biztiket megnézd...jaaaa és helyesírni sem tudsz még mindig! :)

Persze annyira fontos volt,hogy azóta se irtál a fórumra. ;)

Hihetetlen micsoda fazonok keverednek ide mostanság! :lol:

Elküldve
Akkor az autó működik és használható, csak a műszeregység és a visszajelzők egy része nem üzemel, ill. pár visszajelző felvillan. Jól értelmezem?

Üdv

Igen müködik az autó csak a létfontosságú műszerek

nem jeleznek gyújtás ráadáskor és üzem közben nem mér

a víz és a benya műszer.

Elküldve
Biztosítékokat megnézted már? Addig nem érdemes bármit is találgatni.

Szia

Nem néztem mert inkább kérdezek előbb minthogy bármit

is csináljak de most már rákattanok próbalámpával és megnézem

Elküldve
Szia

Nem néztem mert inkább kérdezek előbb minthogy bármit

is csináljak de most már rákattanok próbalámpával és megnézem

Ha van multimétered, mérj egy töltést is, hátha a generátor okozza.

Elküldve
Ja és a lényeg hogy a gondom-bajom megoldodott :lol:

10A

Király! Engem is copatott már bizti, kiment, nem volt belső világításom, a töltésjelző viszont parázslott. Hazáig helyzetjelzővel mentem, és vártam mikor áll le a motor. Az is 10Amperes volt. :)

Elküldve
Ja és a lényeg hogy a gondom-bajom megoldodott :)

10A

Szuper. :lol: Konkrétan melyik 10amperes volt?

Király! Engem is copatott már bizti, kiment, nem volt belső világításom, a töltésjelző viszont parázslott. Hazáig helyzetjelzővel mentem, és vártam mikor áll le a motor. Az is 10Amperes volt. ;)

Emlékszel még melyik volt?

Elküldve
lehet valahogy növelni a fényszórók fényességét? pl. valami ellenállással v. valamivel?

Ellenállással növelni? :lol: Meg mondjuk meg van adva hogy az izzó mennyi vellanyt visel el. Ha valahogy megemeled akkor mondjuk sokkal fényesebb lesz, arra a pár másodpercre amíg el nem durran :) ;) ;)

Elküldve
Szuper. :lol: Konkrétan melyik 10amperes volt?

Emlékszel még melyik volt?

Most pontosan nem, de valami belső világítás, meg talán rádió. Amikor raktam vissza a műszeregységet akkor mehetett ki, csak nem vettem észre azonnal, csak este.

lehet valahogy növelni a fényszórók fényességét? pl. valami ellenállással v. valamivel?

Ellenállással semmiképpen, csk úgy hogy nagyobb fényerejű izzót veszel bele. Pölö Tunsgram Megalight +90%, vagy valami hasonló.

Elküldve
bocsi nem ellenállásra, hanem relézésre gondoltam:)

Relézni akor szokták amikor valaki vált mondjuk 100Wattos izzóra, és védeni akarja a kapcsolót. De ez meg hamar tönkreteheti a foncsort. A legegyszerűbb a +-os izzók beszerzése, ugyanakkora áramfelvétel mellett nagyobb a fényerejük.

Elküldve
Relézni akor szokták amikor valaki vált mondjuk 100Wattos izzóra, és védeni akarja a kapcsolót. De ez meg hamar tönkreteheti a foncsort. A legegyszerűbb a +-os izzók beszerzése, ugyanakkora áramfelvétel mellett nagyobb a fényerejük.

Értem a csere biztos egyszerűbb művelet szerintem is:)mert, pl amíg eljut az áram, feszültség az aksitól az izzókig veszít nem? ezért gondoltam valami ilyesmit. Alapba akkora izzót rakhatunk be amekkorát elbír a kapcsoló igaz.!? Vagy bekötöm úgy, hogy legalább a refim jobb legyen, hogy a tompított is világítson mikor feltolom a refit:D

Elküldve
Értem a csere biztos egyszerűbb művelet szerintem is:)mert, pl amíg eljut az áram, feszültség az aksitól az izzókig veszít nem? ezért gondoltam valami ilyesmit. Alapba akkora izzót rakhatunk be amekkorát elbír a kapcsoló igaz.!?

Nem hiszem, hogy számotevő veszteség lenne azon a max. 2.3 méter kábelen. A kapcsolónak kell bírnia, meg ugye a foncsornak.

Elküldve
Nem hiszem, hogy számotevő veszteség lenne azon a max. 2.3 méter kábelen. A kapcsolónak kell bírnia, meg ugye a foncsornak.

majd lemérem hétvégén mennyit veszt a feszből mire az izzókig elér, valahogy gyanús nekem. A nagyobb izzó szabályos amúgy? a kék-ruhások nem csesztetnének érte?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.