Tiu Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Vonóhorgom az van, de nincs fordulatszámmérős órám sajna :) Az enyém W=1102 számú óra. A fordlatszámmérő nélküli óra visszajelzői is ugyanilyenek. ;) A csatlakozó bekötése is. A nagyobb gond akkor a vonóhorog. Így ha nagyon kell, a megoldás egy visszajelző beépítése lehet valahova. (A világításkapcsolónál levő visszajelzőt azért nem szeretem, mert bár tettem bele LED-et, a 4 küllős kormány bal alsó küllője pont takarja :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 (edited) Akkor az autó működik és használható, csak a műszeregység és a visszajelzők egy része nem üzemel, ill. pár visszajelző felvillan. Jól értelmezem? Nem tudom nekem sem válszolt arra, hogy a kocsi elindul-e. :lol: Az enyém ilyen, ahogy itt leírtam. Igaz, ez akkor működhet, ha nincs vonóhorog. :P Ennek a szitázása még mindig csak terv. :) Nem egyszerű ekkora szitát készíteni. Mivel húzod le, gyu######állal? ;) Jé, kimoderálta a gyufa-szálat. ;) Módosítva Március9, 2010 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Sziasztok! Szerintetek az mitől van, hogy ha kiszállok az autóból, jár a motor, és hozzáérek a kasznihoz akkor "megcsíp" egy kicsit ;) :lol: Lehet valami zárlatos? Meg egy másik kérdés, Nem tudom másnál hogy van, de nálam nincs tompított visszajelző :) Lehet ezt valahogy egyszerűen pótolni, vagy bonyolult a dolog? Minek visszajelezni a tompítottat? Sztem kb. ugyanakkora erőfeszítésbe telik ránézni a kapcsolóra, mint a visszajelzőre lenne, ha lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Minek visszajelezni a tompítottat? Sztem kb. ugyanakkora erőfeszítésbe telik ránézni a kapcsolóra, mint a visszajelzőre lenne, ha lenne. Nem tudom, de nekem is tetszik az ötlet. Hogy csináltad Tiu? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Bizony nekem is ott van a trafó alatt. Lehet megérné megvenni újan? A Magneti mennyire lehet megbízható? Szerintem mindenképp újat vegyél! Nekem is után gyártott van benne már 1-éve,és mükszik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Nem tudom, de nekem is tetszik az ötlet. Hogy csináltad Tiu? :lol: Benne van a leírásban. ;) Fényképem most arról nincs, de kb. egy 30 cm-es vezeték kell az összekötéshez plusz az érintkező. Ahányszor szétszedted, biztos előtted van :) , de ha jól emlékszem, a kormányoszlopon levő váltókapcsolót még ki sem kell venni a forrasztáshoz, pont az a vezeték van kifele. Nekem egyszerűbb a műszerfalra pillantani, mint a kormány mellé-alá. Főleg, hogy a takarás miatt, még fejmozdulat is szükséges, de kinek a pap, kinek a ... ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Nem tudom nekem sem válszolt arra, hogy a kocsi elindul-e. :lol: Nem egyszerű ekkora szitát készíteni. Mivel húzod le, gyu######állal? ;) Jé, kimoderálta a gyufa-szálat. :) Az előző órából kiveszem a fóliát, akkor talán jobban hozzáférni :P , de a gyufa sem rossz. Lehet, hogy azért, mert kötőjellel kell írni? ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Mondjuk a bizti táblámat nem ellenőriztem így gondoltam először a vének tanácsait kérem ki. Okos kisfiú...cukrot neki..süvegcukrot,hogy arra üljön! ®Hofi Inkább kérdezel,mert még arra is lusta vagy,hogy a biztiket megnézd...jaaaa és helyesírni sem tudsz még mindig! :) Persze annyira fontos volt,hogy azóta se irtál a fórumra. ;) Hihetetlen micsoda fazonok keverednek ide mostanság! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 A kocsi elindul? Sziasztok! Igen elindul a motor normálisan jár és szedi is a lábat úgy ahogyan kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Akkor az autó működik és használható, csak a műszeregység és a visszajelzők egy része nem üzemel, ill. pár visszajelző felvillan. Jól értelmezem? Üdv Igen müködik az autó csak a létfontosságú műszerek nem jeleznek gyújtás ráadáskor és üzem közben nem mér a víz és a benya műszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Sziasztok! Igen elindul a motor normálisan jár és szedi is a lábat úgy ahogyan kell. Biztosítékokat megnézted már? Addig nem érdemes bármit is találgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Biztosítékokat megnézted már? Addig nem érdemes bármit is találgatni. Szia Nem néztem mert inkább kérdezek előbb minthogy bármit is csináljak de most már rákattanok próbalámpával és megnézem Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Szia Nem néztem mert inkább kérdezek előbb minthogy bármit is csináljak de most már rákattanok próbalámpával és megnézem Ha van multimétered, mérj egy töltést is, hátha a generátor okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Ha van multimétered, mérj egy töltést is, hátha a generátor okozza. Köszönöm minden kedves opeltársakanak a S.O.S. segítséget különösen a SÜVEGES barátomnak is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Ja és a lényeg hogy a gondom-bajom megoldodott :lol: 10A Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Ja és a lényeg hogy a gondom-bajom megoldodott :lol: 10A Király! Engem is copatott már bizti, kiment, nem volt belső világításom, a töltésjelző viszont parázslott. Hazáig helyzetjelzővel mentem, és vártam mikor áll le a motor. Az is 10Amperes volt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Ja és a lényeg hogy a gondom-bajom megoldodott :) 10A Szuper. :lol: Konkrétan melyik 10amperes volt? Király! Engem is copatott már bizti, kiment, nem volt belső világításom, a töltésjelző viszont parázslott. Hazáig helyzetjelzővel mentem, és vártam mikor áll le a motor. Az is 10Amperes volt. ;) Emlékszel még melyik volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 lehet valahogy növelni a fényszórók fényességét? pl. valami ellenállással v. valamivel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 lehet valahogy növelni a fényszórók fényességét? pl. valami ellenállással v. valamivel? Ellenállással növelni? :lol: Meg mondjuk meg van adva hogy az izzó mennyi vellanyt visel el. Ha valahogy megemeled akkor mondjuk sokkal fényesebb lesz, arra a pár másodpercre amíg el nem durran :) ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Szuper. :lol: Konkrétan melyik 10amperes volt? Emlékszel még melyik volt? Most pontosan nem, de valami belső világítás, meg talán rádió. Amikor raktam vissza a műszeregységet akkor mehetett ki, csak nem vettem észre azonnal, csak este. lehet valahogy növelni a fényszórók fényességét? pl. valami ellenállással v. valamivel? Ellenállással semmiképpen, csk úgy hogy nagyobb fényerejű izzót veszel bele. Pölö Tunsgram Megalight +90%, vagy valami hasonló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 bocsi nem ellenállásra, hanem relézésre gondoltam:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 bocsi nem ellenállásra, hanem relézésre gondoltam:) Relézni akor szokták amikor valaki vált mondjuk 100Wattos izzóra, és védeni akarja a kapcsolót. De ez meg hamar tönkreteheti a foncsort. A legegyszerűbb a +-os izzók beszerzése, ugyanakkora áramfelvétel mellett nagyobb a fényerejük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Relézni akor szokták amikor valaki vált mondjuk 100Wattos izzóra, és védeni akarja a kapcsolót. De ez meg hamar tönkreteheti a foncsort. A legegyszerűbb a +-os izzók beszerzése, ugyanakkora áramfelvétel mellett nagyobb a fényerejük. Értem a csere biztos egyszerűbb művelet szerintem is:)mert, pl amíg eljut az áram, feszültség az aksitól az izzókig veszít nem? ezért gondoltam valami ilyesmit. Alapba akkora izzót rakhatunk be amekkorát elbír a kapcsoló igaz.!? Vagy bekötöm úgy, hogy legalább a refim jobb legyen, hogy a tompított is világítson mikor feltolom a refit:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Értem a csere biztos egyszerűbb művelet szerintem is:)mert, pl amíg eljut az áram, feszültség az aksitól az izzókig veszít nem? ezért gondoltam valami ilyesmit. Alapba akkora izzót rakhatunk be amekkorát elbír a kapcsoló igaz.!? Nem hiszem, hogy számotevő veszteség lenne azon a max. 2.3 méter kábelen. A kapcsolónak kell bírnia, meg ugye a foncsornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Nem hiszem, hogy számotevő veszteség lenne azon a max. 2.3 méter kábelen. A kapcsolónak kell bírnia, meg ugye a foncsornak. majd lemérem hétvégén mennyit veszt a feszből mire az izzókig elér, valahogy gyanús nekem. A nagyobb izzó szabályos amúgy? a kék-ruhások nem csesztetnének érte? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts