Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  davidka2 írta:
Sziasztok!

Most hogy így a csomagtér ajtó nyitásnál tartuk. Olyan kérdésem lenne hogy ugye a csomagtér ajtóban nincs központi zár motor és így kulccsal kell állandóan bezárni. Hogy ha esetleg lenne bele téve egy központi zár motor és rá lenne kötve a gyári központira akkor ha bezárom az autót az is bezáródna nem? Ha meg kinyitom akkor az is kinyílna jól gondolom? Kivitelezhető ez? És kb. milyen átalakítással?

Nézz szét ITT! A csomitartó központosítás projektem. :lol:

a bal hátsó ajtóba menő szálakra kötöttem rá, és a műanyagok alatt átvezettem fel a kasztni, és a csomiajtó közti gumin keresztül a motorig. ;) Jó 1 órás munka volt nekem! ;)

  Reeckatee írta:
Szia!

Pedig van benne gyárilag és egyszerre nyit-zár a többi ajtóval és a tankbeömlő nyílásával. Ellenőrizd a vezetékeket a csomiajtó sarkánál a gumicső belsejében.

Nem mindegyikben van, nekem sem volt...

Akinek utángyári kp zárja van, annak általában csak a 4 oldalajtóban van beszerelve... :)

Elküldve
  zotya975 írta:
Occó? :lol: ;)

edz öccá' , szok cak néccá'

;) :P

Most komolyan elkezdtem gondolkozni ezen a pattintós csomagtartóajtó projekten :) Valahogy össze lehet ezt hozni biztos, csak még nemtom hogy hogyan. :cry: Meg akkor hordhatok két távirányítót? ;) egyikkel kiütöm a riasztót, másikkal felpattintom a hátsó ajtót :P megint hülyeség... Maradok a Zafira csomagtartóroló beszerelésnél ;)

Elküldve

Sziasztok!

Szerintetek az mitől van, hogy ha kiszállok az autóból, jár a motor, és hozzáérek a kasznihoz akkor "megcsíp" egy kicsit ;) :lol: Lehet valami zárlatos?

Meg egy másik kérdés, Nem tudom másnál hogy van, de nálam nincs tompított visszajelző :) Lehet ezt valahogy egyszerűen pótolni, vagy bonyolult a dolog?

Elküldve

É n is agyaltam a csomagtartó nyitásonn.

Lépcsőshátu az autóm igy merészkedtem kacérkodni a gondolattal.

Láttam a B4-es Audiba a csomagtartó ajtó teleszkopokat, amelyek rövidek és lehet, hogy be lehetne építeni.

Ami a csapott hátú Astrákat illeti, beleértve a caravant is, ahogy az előbbiekben irta már valaki, hát az kemény dió lessz, mivelhogy nehéz az ajtó.

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Nézz szét ITT! A csomitartó központosítás projektem. :lol:

a bal hátsó ajtóba menő szálakra kötöttem rá, és a műanyagok alatt átvezettem fel a kasztni, és a csomiajtó közti gumin keresztül a motorig. ;) Jó 1 órás munka volt nekem! ;)

Nem mindegyikben van, nekem sem volt...

Akinek utángyári kp zárja van, annak általában csak a 4 oldalajtóban van beszerelve... :)

Nekem sincs benne én nem tudom hogy gyári vagy után gyártott van-e benne. És a Kombi változatba is be lehet építeni? Gondolom venni kell egy motort hozzá pár méter kábel és már kész is. Milyen árban mozog egy ilyen motor mostanság?

Elküldve
  Atys írta:
Sziasztok!

Szerintetek az mitől van, hogy ha kiszállok az autóból, jár a motor, és hozzáérek a kasznihoz akkor "megcsíp" egy kicsit :cry: ;) Lehet valami zárlatos?

Meg egy másik kérdés, Nem tudom másnál hogy van, de nálam nincs tompított visszajelző :P Lehet ezt valahogy egyszerűen pótolni, vagy bonyolult a dolog?

Az elsőnél igazából nem az autó csíp meg téged, hanem Te az autót :P Kevesebb műszálas cuccot hordj, vagy szokj hozzá :D (feltöldődsz sztatikusan, és amikor fémhez érsz ott "kisülsz" Kiszállás után az esetek 99%-ban ez a fém az autó ;) )

Másik, nekünk sincs tompított visszajelző, látom hogy hol áll a kapcsoló, ha meg sötét van akkor észreveszem ha nem világít :lol: (BC-ben van izzókiégés figyelő, de csak ezért betenni nem érné meg) egy házi visszajelzőt lehet csinálni, de ezzel mókolni szerintem kár :)

  davidka2 írta:
Nekem sincs benne én nem tudom hogy gyári vagy után gyártott van-e benne. És a Kombi változatba is be lehet építeni? Gondolom venni kell egy motort hozzá pár méter kábel és már kész is. Milyen árban mozog egy ilyen motor mostanság?

1200 pénzért veszegettem őket a Lángban ;) a bal elsőn kívül már mind cserélve volt ;)

Elküldve
  Dáwid írta:
Az elsőnél igazából nem az autó csíp meg téged, hanem Te az autót :P Kevesebb műszálas cuccot hordj, vagy szokj hozzá ;) (feltöldődsz sztatikusan, és amikor fémhez érsz ott "kisülsz" Kiszállás után az esetek 99%-ban ez a fém az autó :cry: )

Másik, nekünk sincs tompított visszajelző, látom hogy hol áll a kapcsoló, ha meg sötét van akkor észreveszem ha nem világít :lol: (BC-ben van izzókiégés figyelő, de csak ezért betenni nem érné meg) egy házi visszajelzőt lehet csinálni, de ezzel mókolni szerintem kár :)

1200 pénzért veszegettem őket a Lángban ;) a bal elsőn kívül már mind cserélve volt ;)

Erre a műszálas dologra én is gondoltam, de ez a dolog csak pár napja jött elő ;) Azért gondoltam valami zárlatra :P

A visszajelzőnél meg arra gondoltam, hogy nem lehet betenni a műszeregységbe egy visszajelzőt, vagy az alapból nincs is bekötve?

Ez jó az Astrába?

http://bolthely.hu/tungsram/id/00879_Halog...W_P43t_50440SXU

Elküldve
  Atys írta:
Erre a műszálas dologra én is gondoltam, de ez a dolog csak pár napja jött elő :) Azért gondoltam valami zárlatra ;)

A visszajelzőnél meg arra gondoltam, hogy nem lehet betenni a műszeregységbe egy visszajelzőt, vagy az alapból nincs is bekötve?

Nincs. Eredetileg nincs benne ilyen visszajelző.

A csipkelődős dolog meg változó, hol gyakrabban, hol kevésbé van nekem. Páratartalom, cipő, mennyit fészkelődsz az ülésben, meg még 1000 dologtól függ. Ha valahol, valami zárlat lenne akkor azt nem így vennéd észre :P Inkább a füstölésről, ahogy olvad a szigetelés, vagy kisebbeknél leszívja az akksit, stb. Ezzel kár foglalkozni :lol: Visszajelző annyi van eredetileg hogy a lámpakapcsolónál, a 3 ikonból az világít amelyikre éppen állítva van a kapcsoló. De ezt azért világító ikonok nélkül is ki lehet találni ;)

H4-es Megalight jó. Jópáran használunk ilyet és nagyon szeressük ;) :P

Elküldve
  Dáwid írta:
Nincs. Eredetileg nincs benne ilyen visszajelző.

A csipkelődős dolog meg változó, hol gyakrabban, hol kevésbé van nekem. Páratartalom, cipő, mennyit fészkelődsz az ülésben, meg még 1000 dologtól függ. Ha valahol, valami zárlat lenne akkor azt nem így vennéd észre ;) Inkább a füstölésről, ahogy olvad a szigetelés, vagy kisebbeknél leszívja az akksit, stb. Ezzel kár foglalkozni :lol: Visszajelző annyi van eredetileg hogy a lámpakapcsolónál, a 3 ikonból az világít amelyikre éppen állítva van a kapcsoló. De ezt azért világító ikonok nélkül is ki lehet találni ;)

H4-es Megalight jó. Jópáran használunk ilyet és nagyon szeressük :cry: :P

Köszi a választ, majd akkor "visszacsípek" neki :) :P Az égőt meg majd beszerzem, mert egy kicsit halovány ami most benne van ;)

Elküldve
  davidka2 írta:
Nekem sincs benne én nem tudom hogy gyári vagy után gyártott van-e benne. És a Kombi változatba is be lehet építeni? Gondolom venni kell egy motort hozzá pár méter kábel és már kész is. Milyen árban mozog egy ilyen motor mostanság?

Tuti be lehet a caravanba is rakni ;)

1-2 ezer ft-os cucc. :) De kényelmesebb, mint kulcsolgatni állandóan! :lol:

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Tuti be lehet a caravanba is rakni ;)

1-2 ezer ft-os cucc. :) De kényelmesebb, mint kulcsolgatni állandóan! :lol:

És hova tudnám kötni neki a kábeleit az első ajtóhoz kell vagy jó úgy is ahogy mondtad hogy a bal hátsó központi motorjához?

Elküldve
  davidka2 írta:
És hova tudnám kötni neki a kábeleit az első ajtóhoz kell vagy jó úgy is ahogy mondtad hogy a bal hátsó központi motorjához?

A hátsóhoz is jó, közelebb van.

Elküldve

Sziasztok!

Nem rég érdeklődtem gyújtásmodul után! Az a bajom, hogy bontóban vagy nincs, vagy drága. :lol:

Itt találtam néhányat.

Szerintetek melyik lenne a megfelelő?

Gondolom az ár/érték arány jelen esetben is igaz ...

Elküldve
  Steve Boy írta:
Sziasztok!

Nem rég érdeklődtem gyújtásmodul után! Az a bajom, hogy bontóban vagy nincs, vagy drága. :lol:

Itt találtam néhányat.

Szerintetek melyik lenne a megfelelő?

Gondolom az ár/érték arány jelen esetben is igaz ...

Neked ilyen kell, DIS-es gyujtássod van?

Elküldve
  zotya975 írta:
Rotoros, akkor neked nem ott van a gyujtás modul a trafó alatt? Én 4 ezerért vettem bontóban.

Nekem rotoros és trafó alatt van én 2-éve vetem bontóba 5000-ért ,1-évig tartott aztán mégis újat kellet vennem 9000-ért . :lol:

Elküldve
  astrabandi írta:
Nekem rotoros és trafó alatt van én 2-éve vetem bontóba 5000-ért ,1-évig tartott aztán mégis újat kellet vennem 9000-ért . :)

Hát remélem az enyém többet bír, olyan fél éve van nálam. :lol:

Elküldve

Sziasztok!

S.O.S Volna egy nagy bajom behalt az akksim az astrámban gondolom,mert disco fényben játszott az öszes kontrol lámpám,plusz még az óra és a műszerfal világításom is de előtte kigyulladt a töltés visszajelzőm.

Valaki,aki ért is hozzá kérem segítsen,mert még az üzemanyag mutatóm és a hőfokmutatóm sem mozdul meg.És semmim nincsen csak index és távolsági visszajelzőm így vakon nem mertek vezetni.Mondjuk a bizti táblámat nem ellenőriztem így gondoltam először a vének tanácsait kérem ki.

Elküldve
  symontemplar írta:
Sziasztok!

S.O.S Volna egy nagy bajom behalt az akksim az astrámban gondolom,mert disco fényben játszott az öszes kontrol lámpám,plusz még az óra és a műszerfal világításom is de előtte kigyulladt a töltés visszajelzőm.

Valaki,aki ért is hozzá kérem segítsen,mert még az üzemanyag mutatóm és a hőfokmutatóm sem mozdul meg.És semmim nincsen csak index és távolsági visszajelzőm így vakon nem mertek vezetni.Mondjuk a bizti táblámat nem ellenőriztem így gondoltam először a vének tanácsait kérem ki.

A kocsi elindul?

Elküldve
  astrabandi írta:
Nekem rotoros és trafó alatt van én 2-éve vetem bontóba 5000-ért ,1-évig tartott aztán mégis újat kellet vennem 9000-ért . :lol:

Bizony nekem is ott van a trafó alatt.

Lehet megérné megvenni újan? A Magneti mennyire lehet megbízható?

Elküldve
  symontemplar írta:
Sziasztok!

S.O.S Volna egy nagy bajom behalt az akksim az astrámban gondolom,mert disco fényben játszott az öszes kontrol lámpám,plusz még az óra és a műszerfal világításom is de előtte kigyulladt a töltés visszajelzőm.

Valaki,aki ért is hozzá kérem segítsen,mert még az üzemanyag mutatóm és a hőfokmutatóm sem mozdul meg.És semmim nincsen csak index és távolsági visszajelzőm így vakon nem mertek vezetni.Mondjuk a bizti táblámat nem ellenőriztem így gondoltam először a vének tanácsait kérem ki.

Akkor az autó működik és használható, csak a műszeregység és a visszajelzők egy része nem üzemel, ill. pár visszajelző felvillan. Jól értelmezem?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.