Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  zotya975 írta:
Akkor miből lehet tudni, hogy gyári, vagy sem? :lol:

Múltkor volt belinkelve gyári elektromos zár szett. Most nem találom. Mind1. A lényeg, hogy a gyárinál a motorok közvetlenül a zár alatt vannak. At ugy pedig az ajtó belső felére felcsavarozott, a zárszerkezet rudazatához erősített pálcákat mozgatva műxik.

Elküldve
  hening írta:
Múltkor volt belinkelve gyári elektromos zár szett. Most nem találom. Mind1. A lényeg, hogy a gyárinál a motorok közvetlenül a zár alatt vannak. At ugy pedig az ajtó belső felére felcsavarozott, a zárszerkezet rudazatához erősített pálcákat mozgatva műxik.

Hát most nincs előttem az enyém, de rémlik hogy abban is van különbség, hogy az egyik impulzussal műkszik ( az enyém is) kap pár tizedmásodpercre tápot, és nyit, vagy zár, a másiknak meg van végálláskapcsolója ami megszakitja a tápot, nem?

Elküldve
  zotya975 írta:
A tanksapka, és csomiajtó zár olyan mint az utángyári, a többit még nem nézegettem. :lol:

Apropó: Pont idevágó kérdésem van!

Úgy veszem észre haldoklanak az utángyári kp-mocik. :)

Szerintetek cseréljem át a donoréra, azok gyáriak..

Egyáltalán megoldható? (a donor 93-as facelift előtti, az a része nem másabb?) ;)

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Apropó: Pont idevágó kérdésem van!

Úgy veszem észre haldoklanak az utángyári kp-mocik. :lol:

Szerintetek cseréljem át a donoréra, azok gyáriak..

Egyáltalán megoldható? (a donor 93-as facelift előtti, az a része nem másabb?) :)

Én kicseréltem az egész kábelköteget hozzá. Pontosabban kiszedtem a bontott készletből ami kell, és beraktam az eredeti mellé, amiből hiányzott.

Elküldve
  hening írta:
Én kicseréltem az egész kábelköteget hozzá. Pontosabban kiszedtem a bontott készletből ami kell, és beraktam az eredeti mellé, amiből hiányzott.

Értem, köszi! :)

(és a mechanikája, az nem másabb, vagy a belseje, ahova kapcsolódik a kp zár ugyanolyan? mintha úgy rémlene, hogy valami a facelift előttiekben másabb, vagy az a zár lenne? :lol: )

Elküldve
  zotya975 írta:
Hát most nincs előttem az enyém, de rémlik hogy abban is van különbség, hogy az egyik impulzussal műkszik ( az enyém is) kap pár tizedmásodpercre tápot, és nyit, vagy zár, a másiknak meg van végálláskapcsolója ami megszakitja a tápot, nem?

Mindegyik kap powert a vezérlőtől, külömbség csak az első és hátsó motorok között szokott lenni abban, hogy az elsőkön van kapcsoló is plusz3 vezeték ami a kp. vezérlőnek mondja, hogy nyitunk, vagy csukunk elvileg elég egy ilyen is, vagy ha nics vezérlő akkor meg tudják ezt oldani a riasztók is!

Elküldve
  Tompecs írta:
Mindegyik kap powert a vezérlőtől, külömbség csak az első és hátsó motorok között szokott lenni abban, hogy az elsőkön van kapcsoló is plusz3 vezeték ami a kp. vezérlőnek mondja, hogy nyitunk, vagy csukunk elvileg elég egy ilyen is, vagy ha nics vezérlő akkor meg tudják ezt oldani a riasztók is!

Igen ezt tudom, csak azt boncolgattuk, hogy kibontás nélkül hogyan tudom meg, hogy utólagos, vagy gyári kp-záram van-e?

Elküldve
  zotya975 írta:
A tanksapkaajtónál nincs zárad? Az közelebb van.

Ott nincs sajnos. Egyébként gyári a központizár, nem tudom, hogy hogy sikerült ezt összehozniuk, hogy ennek ellenére a csomiajtónál nincs. :lol:

Elküldve
  Zolka írta:
Ott nincs sajnos. Egyébként gyári a központizár, nem tudom, hogy hogy sikerült ezt összehozniuk, hogy ennek ellenére a csomiajtónál nincs. :lol:

Gondolom az extraként volt rendelhető. :)

Én most ilyesmin gondolkodok csomiajtóhoz. Gombbal nyitható lenne. :P

Valakinek volt már ilyen projektje??? ;) Egyáltalán megvalósítható?? ;)

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Gondolom az extraként volt rendelhető. :lol:

Én most ilyesmin gondolkodok csomiajtóhoz. Gombbal nyitható lenne. ;)

Valakinek volt már ilyen projektje??? :) Egyáltalán megvalósítható?? ;)

Hasonló projekten én is agyaltam, de szerintem nem működne úgy mint egy sedan esetében, hogy megnyomod és felugrik valameddig, mivel nekünk az ajtót nem nyomja fel semmi lentről. Érthetően írtam azért? :P

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Gondolom az extraként volt rendelhető. :lol:

Én most ilyesmin gondolkodok csomiajtóhoz. Gombbal nyitható lenne. ;)

Valakinek volt már ilyen projektje??? :) Egyáltalán megvalósítható?? ;)

Némi szereléssel igen. Végülis azt kell megoldani, hogy azt a apöcköt amit megnyom a gomb azt húzza meg a mágnes.

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Gondolom az extraként volt rendelhető. ;)

Én most ilyesmin gondolkodok csomiajtóhoz. Gombbal nyitható lenne. :P

Valakinek volt már ilyen projektje??? ;) Egyáltalán megvalósítható?? :P

Bivaly teleszkópok kellenek hozzá :lol: És nem tudom hogy az 5ajtósnál hogy van, de caravannál a csomagtartóajtó nem nyílik fel magától, még hibarf.sza telókkal sem, mert egy 10-20 centit mindenképp nyitni kell rajta. A teló csak onnantól kezdi el tolni. Lehet hogy valami rugós, "előnyitót" kéne szerkeszteni még rá, hogy ez a pattintós dolog működni tudjon :)

Elküldve
  Dáwid írta:
Bivaly teleszkópok kellenek hozzá :lol: És nem tudom hogy az 5ajtósnál hogy van, de caravannál a csomagtartóajtó nem nyílik fel magától, még hibarf.sza telókkal sem, mert egy 10-20 centit mindenképp nyitni kell rajta. A teló csak onnantól kezdi el tolni. Lehet hogy valami rugós, "előnyitót" kéne szerkeszteni még rá, hogy ez a pattintós dolog működni tudjon :)

Akkor már annyira feszülne a zár, hogy nem lenne elég erős ez a mágnes.

Elküldve
  Dáwid írta:
Bivaly teleszkópok kellenek hozzá :lol: És nem tudom hogy az 5ajtósnál hogy van, de caravannál a csomagtartóajtó nem nyílik fel magától, még hibarf.sza telókkal sem, mert egy 10-20 centit mindenképp nyitni kell rajta. A teló csak onnantól kezdi el tolni. Lehet hogy valami rugós, "előnyitót" kéne szerkeszteni még rá, hogy ez a pattintós dolog működni tudjon :)

Nekem a friss teleszkópok még hidegben is felnyomják az ajtót. De a mágnes zár szerintem nem célravezető. Minden nyitásnál távirányítózni kell...nem praktikus. Plusz akkor kell még egy távirányító, ha jól gondolom...

Elküldve
  invictus írta:
Nekem a friss teleszkópok még hidegben is felnyomják az ajtót. De a mágnes zár szerintem nem célravezető. Minden nyitásnál távirányítózni kell...nem praktikus. Plusz akkor kell még egy távirányító, ha jól gondolom...

Akkor csak én szívok a caravannal. ;) Nekem sokszor jól jönne egy ilyen okosság amikor 600 dobozzal a kezemben csámpázok az autó felé. De Tivnek igaza van akkor már feszülne. Csak a zár nyitására meg nem nyílna fel az ajtó :lol: Heccsbeknél viszont akkor működhet :)

Elküldve
  Dáwid írta:
Akkor csak én szívok a caravannal. ;) Nekem sokszor jól jönne egy ilyen okosság amikor 600 dobozzal a kezemben csámpázok az autó felé. De Tivnek igaza van akkor már feszülne. Csak a zár nyitására meg nem nyílna fel az ajtó :lol: Heccsbeknél viszont akkor működhet :)

Nekem van egy távnyitóm, úgy hívom: asszony. :P Bár legtöbször csak olyan magasra emeli az ajtót, hogy ő pont beférjen alája, én meg pont megfejeljem. Nem az asszonyt, a csomiajtót. Egyenlőre. ;)

Elküldve
  zotya975 írta:
Nekem van egy távnyitóm, úgy hívom: asszony. ;) Bár legtöbször csak olyan magasra emeli az ajtót, hogy ő pont beférjen alája, én meg pont megfejeljem. Nem az asszonyt, a csomiajtót. Egyenlőre. :lol:

De zsebben sz-rul fér el, beszél, kötekedik, és különben is... azzal nem lehet felvágni ha az asszon ki tudja nyitni a csomagtartóajtót. Ha egy távirányító ki tudja az nagyobb szám :) ;)

Elküldve
  Dáwid írta:
De zsebben sz-rul fér el, beszél, kötekedik, és különben is... azzal nem lehet felvágni ha az asszon ki tudja nyitni a csomagtartóajtót. Ha egy távirányító ki tudja az nagyobb szám :lol: :)

Kell egy ilyen kiszi kínai, távirányitott kiszlány.

Elküldve

Sziasztok!

Most hogy így a csomagtér ajtó nyitásnál tartuk. Olyan kérdésem lenne hogy ugye a csomagtér ajtóban nincs központi zár motor és így kulccsal kell állandóan bezárni. Hogy ha esetleg lenne bele téve egy központi zár motor és rá lenne kötve a gyári központira akkor ha bezárom az autót az is bezáródna nem? Ha meg kinyitom akkor az is kinyílna jól gondolom? Kivitelezhető ez? És kb. milyen átalakítással?

Elküldve
  davidka2 írta:
Sziasztok!

Most hogy így a csomagtér ajtó nyitásnál tartuk. Olyan kérdésem lenne hogy ugye a csomagtér ajtóban nincs központi zár motor és így kulccsal kell állandóan bezárni. Hogy ha esetleg lenne bele téve egy központi zár motor és rá lenne kötve a gyári központira akkor ha bezárom az autót az is bezáródna nem? Ha meg kinyitom akkor az is kinyílna jól gondolom? Kivitelezhető ez? És kb. milyen átalakítással?

Szia!

Pedig van benne gyárilag és egyszerre nyit-zár a többi ajtóval és a tankbeömlő nyílásával. Ellenőrizd a vezetékeket a csomiajtó sarkánál a gumicső belsejében.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.