Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
az összes biztosíték jó, majd holnap még meglesem nem e szakadt le valamelyik vezeték, de nem hiszem.

Lehet egy forrasztás engedte el magát, egy rövidzárlat elég nagyot tud szikrázni, a csavarhúzóm sarkát is megolvasztotta.

Elküldve

Urak!

köszi mindenkinek a segítőkészséget,körbenéztem a kupiban és megtaláltam a kódkártyát :lol:

invictus nyert.

köszi mindenkinek

Elküldve
Urak!

köszi mindenkinek a segítőkészséget,körbenéztem a kupiban és megtaláltam a kódkártyát :lol:

invictus nyert.

köszi mindenkinek

A jó gazdi mindig megőrzi. :)

Elküldve
A ventilátor valamint a fűtés kapcsolónak van e külön biztije,mert nálam nem világít.+ a levegőkeringető sem gyakr.az alsó három tekerketős gombi.

Akkor az izzók csereérettek már.

Elküldve
A ventilátor valamint a fűtés kapcsolónak van e külön biztije,mert nálam nem világít.+ a levegőkeringető sem gyakr.az alsó három tekerketős gombi.

Azt hiszem egy biztin van a rádióval, akkor az sem szólna ha ki lenne olvadva. Izzócsere. :lol:

Elküldve

Srácok szerintetek javítható az izzítórelé?

Leszopta az akksit most meg baszik izzítani (nem húz be)

Boltba néztem 11ezer egy belevaló. Az utángyártott 5500

Valakitől azt halottam, hogy talán a Fordé kompatibilis és sokkal olcsóbb.

Valaki tud erről valamit?

Opel Astra 17DR

Elküldve
Srácok szerintetek javítható az izzítórelé?

Leszopta az akksit most meg baszik izzítani (nem húz be)

Boltba néztem 11ezer egy belevaló. Az utángyártott 5500

Valakitől azt halottam, hogy talán a Fordé kompatibilis és sokkal olcsóbb.

Valaki tud erről valamit?

Opel Astra 17DR

Nos, nem vagyok értője ezeknek a dolgoknak, de nekem volt egy rövid story-m. Ugyebár nekem fulladozott, be-bedöglött a moci a legváratlanabb helyzetekben is. Volt egy tipp az AC-vel kapcsolatban is illetve annak a reléjére is gyanakodhattam. Bementem a boltba, mondom kell egy AC relé. A gyári drága pénzért lett is volna(tudtak volna szerezni), de erre a srác kérdezte, hogy milyen kell bele?...számitottam erre és már lebontott küszöbburkolattal mentem a bolthoz-kikaptam, bevittem, megmutattam neki. Erre ő az eredeti(gyári) árának a töredékéért adott egy épp ugyanolyat, ugyanolyan kapcsolásút, ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkezőt csak feketében(az eredeti lila) Csak a félreértés elkerülése végett, az is új volt! ...bele is tettem és azóta is azzal működik a kocsi, a gyári meg marad tartalékban(mert végül kiderült, hogy nem az volt a hiba forrrása)

Ezzel csak arra szeretnék célozni, hogy nem biztos, hogy fontos a drága gyári vagy utángyári ebben az esetben...az enyém is amolyan uni, vagy mit-én-tudom micsoda, de nem Opel vagy Astra specifikus alkatrész. (próbáltam BMW-s relével is és azzal is működött) Gondolom az izzitórelé sem lehet különb ilyen szempontból. :lol:

Elküldve
Nos, nem vagyok értője ezeknek a dolgoknak, de nekem volt egy rövid story-m. Ugyebár nekem fulladozott, be-bedöglött a moci a legváratlanabb helyzetekben is. Volt egy tipp az AC-vel kapcsolatban is illetve annak a reléjére is gyanakodhattam. Bementem a boltba, mondom kell egy AC relé. A gyári drága pénzért lett is volna(tudtak volna szerezni), de erre a srác kérdezte, hogy milyen kell bele?...számitottam erre és már lebontott küszöbburkolattal mentem a bolthoz-kikaptam, bevittem, megmutattam neki. Erre ő az eredeti(gyári) árának a töredékéért adott egy épp ugyanolyat, ugyanolyan kapcsolásút, ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkezőt csak feketében(az eredeti lila) Csak a félreértés elkerülése végett, az is új volt! ...bele is tettem és azóta is azzal működik a kocsi, a gyári meg marad tartalékban(mert végül kiderült, hogy nem az volt a hiba forrrása)

Ezzel csak arra szeretnék célozni, hogy nem biztos, hogy fontos a drága gyári vagy utángyári ebben az esetben...az enyém is amolyan uni, vagy mit-én-tudom micsoda, de nem Opel vagy Astra specifikus alkatrész. (próbáltam BMW-s relével is és azzal is működött) Gondolom az izzitórelé sem lehet különb ilyen szempontból. :lol:

Normál kürt relét kaptál,ami nem fog olyan sokat kibírni,de majd akkor cseréled.

Az izzitó relé is cserélhető,a lényeg,hogy a relé megfelelő áramerősséget bírja.

Elküldve
Normál kürt relét kaptál,ami nem fog olyan sokat kibírni,de majd akkor cseréled.

Az izzitó relé is cserélhető,a lényeg,hogy a relé megfelelő áramerősséget bírja.

Nem tudom milyen relé, de ugyanazt tudja, ugyanaz az Amper erőssége(vagy micsodi!?) és a kapcsolási rajz/lábkiosztása is. :lol:

szerk.: Ja, és ez egy sima "mezei" autósbolt volt. Gyárit csak az Opelesektől tudtak volna szerezni ők is-legalábbis nekem akkor azt mondta a srác illetve előttem hivta fel az ismerősét az Opelben, hogy van-e egyáltalán vagy mikor lesz...

Elküldve

kiszedtem az összes biztosítékot, de mind jó. szóval nem tudom, az előző tulaj biztos behúzta direktbe, az a kérdés honnan vette le a szálat?! mivel nem ment ki egy biztosíték sem, akkor lehetséges, hogy a gyújtáskapcsolóról húzta le közvetlen? vagy az is biztosítékolva van? hüle fejemmel mér nem szedtem le az aksi sarukat mielőtt neki álltam buherálni wááááááá!(a szabály "ne állj neki elektromos szerelésnek, mielőtt le nem szeded a sarukat":lol:)

Elküldve
kiszedtem az összes biztosítékot, de mind jó. szóval nem tudom, az előző tulaj biztos behúzta direktbe, az a kérdés honnan vette le a szálat?! mivel nem ment ki egy biztosíték sem, akkor lehetséges, hogy a gyújtáskapcsolóról húzta le közvetlen? vagy az is biztosítékolva van? hüle fejemmel mér nem szedtem le az aksi sarukat mielőtt neki álltam buherálni wááááááá!(a szabály "ne állj neki elektromos szerelésnek, mielőtt le nem szeded a sarukat":lol:)

Igen ez alapszabály. Vihette akár a gyujtáskapcsolótól is, nekem is onnan van, de aztán megy a biztidobozba. Az hogy nem találtál neki biztosítékot, még nem jelenti , hogy nincs, azt rakhatta bárhova, valahol megszakítja a tápot, és tesz egy biztit. Csak úgy tudod megnézni, hogy végigköveted a kábelt merre megy.

Elküldve
Igen ez alapszabály. Vihette akár a gyujtáskapcsolótól is, nekem is onnan van, de aztán megy a biztidobozba. Az hogy nem találtál neki biztosítékot, még nem jelenti , hogy nincs, azt rakhatta bárhova, valahol megszakítja a tápot, és tesz egy biztit. Csak úgy tudod megnézni, hogy végigköveted a kábelt merre megy.

na akkor azt lehet elhalasztom tavaszig amikor már nem fagy a kezem a fémhez:) addig meg így lesz, de legalább működik.

Elküldve
Srácok szerintetek javítható az izzítórelé?

Leszopta az akksit most meg baszik izzítani (nem húz be)

Boltba néztem 11ezer egy belevaló. Az utángyártott 5500

Valakitől azt halottam, hogy talán a Fordé kompatibilis és sokkal olcsóbb.

Valaki tud erről valamit?

Opel Astra 17DR

szóval akkor nem tudtok segíteni

Elküldve

Sziasztok!

Tegnapi problémámon /KÖZÉPKONZOL IZZÓCSERE/majdnem túl vagyok,ki voltak égve.Annyi baj viszontmaradt,hogy a levegő keringető gomb alul nem akar beakadni,lehet kihagytam valamit.A km órában viszont nem tudtam izzót cserélni,mert az nem foglalatos,hanem bele van forrasztva,lehet ilyet kapni vagy forrasztani kell?

Ja és miert nem akad be a levegő keringetőgomb?

astrásgyerek köszi mindent meg mindenki másnak is a segítséget

Vagy a végállás kapcsoló tartaná bent?

Mert az visszaengedi...

Helyesírás javítva!Figyelj oda jobban! ®j0hnny

Elküldve
Sziasztok!

Tegnapi problémámon /KÖZÉPKONZOL IZZÓCSERE/majdnem túl vagyok,ki voltak égve.Annyi baj viszontmaradt,hogy a levegő keringető gomb alul nem akar beakadni,lehet kihagytam valamit.A km órában viszont nem tudtam izzót cserélni,mert az nem foglalatos,hanem bele van forrasztva,lehet ilyet kapni vagy forrasztani kell?

Ja és miert nem akad be a levegő keringetőgomb?

astrásgyerek köszi mindent meg mindenki másnak is a segítséget

Vagy a végállás kapcsoló tartaná bent?

Mert az visszaengedi...

Helyesírás javítva!Figyelj oda jobban! ®j0hnny

A belső keringtetőnek ez a lelke:

326420.jpg

Nézz körül, nincs-e lepottyanva.

A gomb alján vannak ezek a kis nútok, ezekbe passzol bele.

326421.jpg

Lehet kapni foglalattal együtt is izzót, de az jóval drágább, ki kell piszkálni a régit a helyéről, és az újnak megfelelően hajlítva a lábait bedugva jó szokott lenni.

Elküldve
Sziasztok!

Tegnapi problémámon /KÖZÉPKONZOL IZZÓCSERE/majdnem túl vagyok,ki voltak égve.Annyi baj viszontmaradt,hogy a levegő keringető gomb alul nem akar beakadni,lehet kihagytam valamit.A km órában viszont nem tudtam izzót cserélni,mert az nem foglalatos,hanem bele van forrasztva,lehet ilyet kapni vagy forrasztani kell?

Ja és miert nem akad be a levegő keringetőgomb?

astrásgyerek köszi mindent meg mindenki másnak is a segítséget

Nagyon szívesen! :)

Én átforrasztgattam az égőcskéket, kicsit babrás, az igaz! ;)

De kapni is lehet akár színesbe is: 800 ft/db áron láttam valamelyik nap a Tescoba.

Megyek valahogy kikapirgálom,ha nincs meg van ilyen külön boltban?

Inkább bontóban kompletten. ;)

Meglesz az, csak keresni kell! :lol:

Elküldve

A sima izzó is 800Ft gondolom az olcsóbb,csak nagyobb w számút teszek bele.

Ja amúgy tíz perc helyett nekem fél nap volt,de nem siettem vele jó is lett kivéve azt a kis vackot.

Elküldve
a sima izzo is 800 ft gondolom az olcsobb,csak nagyobb w számút teszek bele

Na várj! Most milyen izzóról beszélünk??? ;) Ilyesmikről? én valami 50 ft körül vettem őket...

Ja amúgy tiz perc helyett nekem fél nap volt de nem siettem vele jó is lett kivéve azt a kis vackot

Jó munkához idő kell! :lol: (elsőre nekem is tovább tartott, de mostmár becsukott szemmel megy az ilyesféle bontás) :)

Elküldve

Megvan amit kerestem ezzel pont a nap végére,keringető kapcsoló /kis karika/ezzel minden ok,amúgy meg holnap veszek 2 w-os izzót a km-órába remélem ezzel erősebb lesz a fénye. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.