Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

ez a dieselé

ez meg a benzinesé

vagy jobb ha egyből ilyet raksz bele :lol: :lol:

Ha jól tudom a benzineseké 6-7000 közt piros, a diesel meg 5-6000 közt (persze nagyobb mooroknál eltérő lehet)

és a W szám kell egyezzen (km óra mutató bal alsó sarkában van, pl W=1111)

Szerk.: (aláírásodba beírhatnád milyen autód is van pontosan.. csak hogy könnyebben azonosítshassuk)

az tetszene nekem is d sajna életembe nem láttam olyan autot amibe ilyen lett volna pedig van egy ismerősöm aki német autó alkatrészekkel foglalkozik.

Link to comment
Megosztás:

az tetszene nekem is d sajna életembe nem láttam olyan autot amibe ilyen lett volna pedig van egy ismerősöm aki német autó alkatrészekkel foglalkozik.

nézz szét használtauton, és mondjuk idősebb astrákat nézz, esetleg gsiket, vagy nagyblokkosakat...

azokban szokott lenni általábna.

Link to comment
Megosztás:

Bosch generátor esetén a diódahíd hogy megy???

Forrasztani kell??

Eddig olyanokkal találkoztam(persze mind renault), hogy szét kellett bontani és az állórész kivezetéseire rá volt forrasztva a diódahíd, pontosabban nem forrasztva, hanem préselve.

Szóval nálunk bosch esetén hogy van?

Link to comment
Megosztás:

Bosch generátor esetén a diódahíd hogy megy???

Forrasztani kell??

Eddig olyanokkal találkoztam(persze mind renault), hogy szét kellett bontani és az állórész kivezetéseire rá volt forrasztva a diódahíd, pontosabban nem forrasztva, hanem préselve.

Szóval nálunk bosch esetén hogy van?

A hogyan csináld szerint le kell forrasztani az állórészről szétszereléskor. Gondolom ez a gyári-bosch-generátorra írják. Meg azt írják, hogy fogóval meg kell fogni őket, elvezetni a hőt, mert védeni kell őket a túlhevüléstől.

Link to comment
Megosztás:

A hogyan csináld szerint le kell forrasztani az állórészről szétszereléskor. Gondolom ez a gyári-bosch-generátorra írják. Meg azt írják, hogy fogóval meg kell fogni őket, elvezetni a hőt, mert védeni kell őket a túlhevüléstől.

akkor olyan, mint a rönőkbe a delco is :lol:

Link to comment
Megosztás:

számszerint is több, meg egy picit komolyabb forraztás kell oda, mint egy panelre :lol:

Amit én láttam szétszedve azon a diódahíd egyben volt, be volt öntve valamivel, csak komlpetten lehetett cserélni. Max. erősebb páka kell hozzá nem? Ami nekem van praktikeres simán forrasztottam vele a 2.5-ös hangfalkábelt is. Duplán összesodorva , tehát már 5mm2.

Link to comment
Megosztás:

Amit én láttam szétszedve azon a diódahíd egyben volt, be volt öntve valamivel, csak komlpetten lehetett cserélni. Max. erősebb páka kell hozzá nem? Ami nekem van praktikeres simán forrasztottam vele a 2.5-ös hangfalkábelt is. Duplán összesodorva , tehát már 5mm2.

:lol:

keményebb a generátorba használt forrasz anyag

több olmot ónt tartalmaz, nehezebben olvad.

Link to comment
Megosztás:

Most akkor melyikből van több benne?

Mert a lágyforrasz anyaga az kb. 65%-75%-a ón,a többi ólom.

Egy nagyobb teljesítményű páka (pl 300W-os bádogos)simán megolvasztja ezt is.

ja igen mi is egy elég izmossal hadakoztunk vele, mire megengedett.

ólom

ón olom.. ezüstöt is tartalmaz nem? vagy az csak ilyen finomtechnikásba van?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.