zotya975 Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 igen , mindent átrktam ami mozditható volt Minden csatinak kábelnek volt helye? Nem maradt semmi se a motor kötegén, se a kasznin ami szabadon maradt volna? Ha nem tudsz zöld ágra vergődni vele akkor kapcsolási rajz alapján le kell ellenőrizni minden vezeték megérkezik-e oda ahova kell.
Skorpijo Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 öninditó mellett a vastag testkábel nem maradt ki ami a váltora van fogatva? és csak a kaszninak van "gyér" testje a vékonyabik testkábelen?
a_lajos Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 öninditó mellett a vastag testkábel nem maradt ki ami a váltora van fogatva? és csak a kaszninak van "gyér" testje a vékonyabik testkábelen? semmi nem maradt ki. Mindent fölcimkéztem és azszerint raktam össze
Novy Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 Könnyen előfordulhat. Nekem pölö kiment egy bizti, égett az akkuikon mintha nem lenne töltés, pedig volt, és nem volt középkonzol, szivargyujtó, rádió. de neki semmi se villan ki!!! Ha pl. felcserélem a gyujtási sorrendet, olyankor mit produkál a motor?? ezt már kitárgyaltuk egyszer, de a többiek is elmondták, így jobb? :lol:
hening Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Ha minden rendesen össze van dugva, talán mégis a bizti miatt nem világít a műsz fal. Az pedig balról a 7. a felső sorban. De ettől még nem javul meg a nem forgatás. Motor testelésnek mindenképpen nézz utána.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Esetleg sebességbe rakva és az autót megmozgatva lehet kicsit fordítani a főtengelyen, hátha tényleg csak az indító fogaskereke nem talál be a helyére. Vagy behúzatással megpróbálkozni (miután a műszerfal dolog rendbe lett téve és úgy sem indul)
astrásgyerek Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 nem tudja valaki, utólagosan DID-et, vagy TID-et be lehet szerelni olyan Corsa B-be, amelyben gyárilag nem volt? (megvan hozzá minden,az a műanyag, amibe be kell rakni, van TID, DID is (gondolom nincs benne külső hőmérséklet érzékelő, ha már eleve nincsen benne ilyen cucc, úgyhogy elég a DID is) de vajon a bekötés megvan, a kábelek ott lehetnek? (1998-as az autó 1.0 Corsa :lol: ilyenbe szeretnénk ilyet
Losee Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 nem tudja valaki, utólagosan DID-et, vagy TID-et be lehet szerelni olyan Corsa B-be, amelyben gyárilag nem volt? (megvan hozzá minden,az a műanyag, amibe be kell rakni, van TID, DID is (gondolom nincs benne külső hőmérséklet érzékelő, ha már eleve nincsen benne ilyen cucc, úgyhogy elég a DID is) de vajon a bekötés megvan, a kábelek ott lehetnek? (1998-as az autó 1.0 Corsa :lol: ilyenbe szeretnénk ilyet A DID-hez szerintem elég a 12V + gyújtás meg a világítás rákötése ( ha meg nem is szabályozható a műszerek fényereje, akkor az se ). TID-hez már kéne ugye a hőmérő + a rádió kábelezése ( ha külön kijelzős kell bele ). Szerintem a kábeleket már kispórolták.
a_lajos Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Üdv!! Gondoltam, hogy megosztom a mai tapasztalataimat az esti kétségbeesett vergődésem utánn. Az önindító nem müködött (kattant). Ma reggel leszereltem, 12 voltra ráköttem és ment. Visszaszereltem és hajtotta a motort. ENNYI. (szívtam 1et) A müszerfal világítást illetően fogtam egy biztosítékot és sorra bedugtam minden szabad foglalatba. Az egyiknél kigyultak az égők. ( Hening kartársnak igaza volt) Köszönök minden segítséget!!
zotya975 Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Üdv!! Gondoltam, hogy megosztom a mai tapasztalataimat az esti kétségbeesett vergődésem utánn. Az önindító nem müködött (kattant). Ma reggel leszereltem, 12 voltra ráköttem és ment. Visszaszereltem és hajtotta a motort. ENNYI. (szívtam 1et) A müszerfal világítást illetően fogtam egy biztosítékot és sorra bedugtam minden szabad foglalatba. Az egyiknél kigyultak az égők. ( Hening kartársnak igaza volt) Köszönök minden segítséget!! És megy is? :lol:
Novy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Üdv!! Gondoltam, hogy megosztom a mai tapasztalataimat az esti kétségbeesett vergődésem utánn. Az önindító nem müködött (kattant). Ma reggel leszereltem, 12 voltra ráköttem és ment. Visszaszereltem és hajtotta a motort. ENNYI. (szívtam 1et) A müszerfal világítást illetően fogtam egy biztosítékot és sorra bedugtam minden szabad foglalatba. Az egyiknél kigyultak az égők. ( Hening kartársnak igaza volt) Köszönök minden segítséget!! lehet elég lett volna ennyi is: Esetleg sebességbe rakva és az autót megmozgatva lehet kicsit fordítani a főtengelyen, hátha tényleg csak az indító fogaskereke nem talál be a helyére. Vagy behúzatással megpróbálkozni (miután a műszerfal dolog rendbe lett téve és úgy sem indul) minden visszajelző egy biztivel van levédve? :lol: testet kapnak a jeladóktól, és közös a + águk?
daykiller Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 lehet elég lett volna ennyi is: minden visszajelző egy biztivel van levédve? :( testet kapnak a jeladóktól, és közös a + águk? Nagyjából. :lol: Igen. :lol:
zotya975 Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Nagyjából. :lol: Igen. :lol: Mámegint. :( :D :D
Novy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Nagyjából. :lol: Igen. :lol: aha kössz (má megint ezek az önelégült smeilik, kell az minden sor után? :( )
daykiller Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Mámegint. :D :D :D Baj? :D aha kössz (má megint ezek az önelégült smeilik, kell az minden sor után? :lol: ) (kell igen. ezek olyanok, mint nálad az enterek. minden mondatom után van. :lol: :lol: :()
Novy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Baj? :D (kell igen. ezek olyanok, mint nálad az enterek. minden mondatom után van. :lol: :lol: :() muha nem ugyan az a kettő :D és nekem sincs minden mondat után...
Novy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Szerencsémre IGEN. naaa öröm bódoság :lol: grat egy averom járt így, vagyis hasonlóan első körben a kuplungot nem központosította, nem ment össze a váltó és a moci másodszor az önindítón félrerakta a vékony kábelt, és neki is csak kattant. azon az audi önindítón két saru hely voltnekivaló, és egyik nem működtette.
astrásgyerek Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 A DID-hez szerintem elég a 12V + gyújtás meg a világítás rákötése ( ha meg nem is szabályozható a műszerek fényereje, akkor az se ). TID-hez már kéne ugye a hőmérő + a rádió kábelezése ( ha külön kijelzős kell bele ). Szerintem a kábeleket már kispórolták. én is attól félek, hogy kispórolták... :lol: haveromé a verda, és meglepődtem, hogy abban nincs, mondjuk kesztyűtartó sincs... :lol: akkor megpróbáljuk beszerkeszteni a DID-et, úgyis CD-s rádiót tett bele... köszi a segítséget :(
frecsume Elküldve Február20, 2010 Elküldve Február20, 2010 Üdv. fordulatszámérős órát szereltem az autoba de nem müködik a müszer gondolom nincs bekábelezve . Gondolom megoldható meg már volt itt ez téma de 823 oldalt nem akkarok átböngészni valaki adna linket vagy leirná mit hova kel kötni. válaszokat előre is köszönöm.
astrásgyerek Elküldve Február20, 2010 Elküldve Február20, 2010 Üdv. fordulatszámérős órát szereltem az autoba de nem müködik a müszer gondolom nincs bekábelezve . Gondolom megoldható meg már volt itt ez téma de 823 oldalt nem akkarok átböngészni valaki adna linket vagy leirná mit hova kel kötni. válaszokat előre is köszönöm. meglehet hogy az óra a rossz :lol: és használd a keresőt az oldal alján :lol:
zotya975 Elküldve Február20, 2010 Elküldve Február20, 2010 Üdv. fordulatszámérős órát szereltem az autoba de nem müködik a müszer gondolom nincs bekábelezve . Gondolom megoldható meg már volt itt ez téma de 823 oldalt nem akkarok átböngészni valaki adna linket vagy leirná mit hova kel kötni. válaszokat előre is köszönöm. Nézd meg, hogy be van-e húzva gyárilag a vezeték. A jelet egy zöld kábel továbbítja az anyósülés előtti burkolat alatt található csatlakozóról a műszeregység szélesebb csatlakozójának 8-as pinjére. Ha nincs behúzva akkor könnyen me tudod csinálni, max 30 perc.
frecsume Elküldve Február20, 2010 Elküldve Február20, 2010 Nézd meg, hogy be van-e húzva gyárilag a vezeték. A jelet egy zöld kábel továbbítja az anyósülés előtti burkolat alatt található csatlakozóról a műszeregység szélesebb csatlakozójának 8-as pinjére. Ha nincs behúzva akkor könnyen me tudod csinálni, max 30 perc. Köszi a választ.olvasgatam is a kolléga felhívására. tehát nem midegy hogy benzines vagy dizel km óra a fordulatszámmérő menyit csal majd vagy egyáltalán mér-e? mert van egy benzines órám is de annak a km-es része sérült áttegyem belőle az órát mert az 7000es ami meg most van benne az6000es ugy kompatibilisek az óracsoportok?
astrásgyerek Elküldve Február20, 2010 Elküldve Február20, 2010 Köszi a választ.olvasgatam is a kolléga felhívására. tehát nem midegy hogy benzines vagy dizel km óra a fordulatszámmérő menyit csal majd vagy egyáltalán mér-e? mert van egy benzines órám is de annak a km-es része sérült áttegyem belőle az órát mert az 7000es ami meg most van benne az6000es ugy kompatibilisek az óracsoportok? ez a dieselé ez meg a benzinesé vagy jobb ha egyből ilyet raksz bele :lol: :lol: Ha jól tudom a benzineseké 6-7000 közt piros, a diesel meg 5-6000 közt (persze nagyobb mooroknál eltérő lehet) és a W szám kell egyezzen (km óra mutató bal alsó sarkában van, pl W=1111) Szerk.: (aláírásodba beírhatnád milyen autód is van pontosan.. csak hogy könnyebben azonosítshassuk)
Recommended Posts