Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

igen , mindent átrktam ami mozditható volt

Minden csatinak kábelnek volt helye? Nem maradt semmi se a motor kötegén, se a kasznin ami szabadon maradt volna? Ha nem tudsz zöld ágra vergődni vele akkor kapcsolási rajz alapján le kell ellenőrizni minden vezeték megérkezik-e oda ahova kell.

Link to comment
Megosztás:

Könnyen előfordulhat. Nekem pölö kiment egy bizti, égett az akkuikon mintha nem lenne töltés, pedig volt, és nem volt középkonzol, szivargyujtó, rádió.

de neki semmi se villan ki!!!

Ha pl. felcserélem a gyujtási sorrendet, olyankor mit produkál a motor??

ezt már kitárgyaltuk egyszer, de a többiek is elmondták, így jobb? :lol:

Link to comment
Megosztás:

nem tudja valaki, utólagosan DID-et, vagy TID-et be lehet szerelni olyan Corsa B-be, amelyben gyárilag nem volt?

(megvan hozzá minden,az a műanyag, amibe be kell rakni, van TID, DID is (gondolom nincs benne külső hőmérséklet érzékelő, ha már eleve nincsen benne ilyen cucc, úgyhogy elég a DID is)

de vajon a bekötés megvan, a kábelek ott lehetnek? (1998-as az autó 1.0 Corsa :lol:

ilyenbe szeretnénk ilyet

Link to comment
Megosztás:

nem tudja valaki, utólagosan DID-et, vagy TID-et be lehet szerelni olyan Corsa B-be, amelyben gyárilag nem volt?

(megvan hozzá minden,az a műanyag, amibe be kell rakni, van TID, DID is (gondolom nincs benne külső hőmérséklet érzékelő, ha már eleve nincsen benne ilyen cucc, úgyhogy elég a DID is)

de vajon a bekötés megvan, a kábelek ott lehetnek? (1998-as az autó 1.0 Corsa :lol:

ilyenbe szeretnénk ilyet

A DID-hez szerintem elég a 12V + gyújtás meg a világítás rákötése ( ha meg nem is szabályozható a műszerek fényereje, akkor az se ).

TID-hez már kéne ugye a hőmérő + a rádió kábelezése ( ha külön kijelzős kell bele ). Szerintem a kábeleket már kispórolták.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!!

Gondoltam, hogy megosztom a mai tapasztalataimat az esti kétségbeesett vergődésem utánn.

Az önindító nem müködött (kattant).

Ma reggel leszereltem, 12 voltra ráköttem és ment.

Visszaszereltem és hajtotta a motort. ENNYI. (szívtam 1et)

A müszerfal világítást illetően fogtam egy biztosítékot és sorra bedugtam minden szabad foglalatba.

Az egyiknél kigyultak az égők. ( Hening kartársnak igaza volt)

Köszönök minden segítséget!!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!!

Gondoltam, hogy megosztom a mai tapasztalataimat az esti kétségbeesett vergődésem utánn.

Az önindító nem müködött (kattant).

Ma reggel leszereltem, 12 voltra ráköttem és ment.

Visszaszereltem és hajtotta a motort. ENNYI. (szívtam 1et)

A müszerfal világítást illetően fogtam egy biztosítékot és sorra bedugtam minden szabad foglalatba.

Az egyiknél kigyultak az égők. ( Hening kartársnak igaza volt)

Köszönök minden segítséget!!

És megy is? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!!

Gondoltam, hogy megosztom a mai tapasztalataimat az esti kétségbeesett vergődésem utánn.

Az önindító nem müködött (kattant).

Ma reggel leszereltem, 12 voltra ráköttem és ment.

Visszaszereltem és hajtotta a motort. ENNYI. (szívtam 1et)

A müszerfal világítást illetően fogtam egy biztosítékot és sorra bedugtam minden szabad foglalatba.

Az egyiknél kigyultak az égők. ( Hening kartársnak igaza volt)

Köszönök minden segítséget!!

lehet elég lett volna ennyi is:

Esetleg sebességbe rakva és az autót megmozgatva lehet kicsit fordítani a főtengelyen, hátha tényleg csak az indító fogaskereke nem talál be a helyére. Vagy behúzatással megpróbálkozni (miután a műszerfal dolog rendbe lett téve és úgy sem indul)

minden visszajelző egy biztivel van levédve? :lol:

testet kapnak a jeladóktól, és közös a + águk?

Link to comment
Megosztás:

Szerencsémre IGEN.

naaa öröm bódoság :lol:

grat

egy averom járt így, vagyis hasonlóan

első körben a kuplungot nem központosította, nem ment össze a váltó és a moci

másodszor az önindítón félrerakta a vékony kábelt, és neki is csak kattant.

azon az audi önindítón két saru hely voltnekivaló, és egyik nem működtette.

Link to comment
Megosztás:

A DID-hez szerintem elég a 12V + gyújtás meg a világítás rákötése ( ha meg nem is szabályozható a műszerek fényereje, akkor az se ).

TID-hez már kéne ugye a hőmérő + a rádió kábelezése ( ha külön kijelzős kell bele ). Szerintem a kábeleket már kispórolták.

én is attól félek, hogy kispórolták... :lol:

haveromé a verda, és meglepődtem, hogy abban nincs, mondjuk kesztyűtartó sincs... :lol:

akkor megpróbáljuk beszerkeszteni a DID-et, úgyis CD-s rádiót tett bele...

köszi a segítséget :(

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

fordulatszámérős órát szereltem az autoba de nem müködik a müszer gondolom nincs bekábelezve .

Gondolom megoldható meg már volt itt ez téma de 823 oldalt nem akkarok átböngészni valaki adna linket vagy leirná

mit hova kel kötni. válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

fordulatszámérős órát szereltem az autoba de nem müködik a müszer gondolom nincs bekábelezve .

Gondolom megoldható meg már volt itt ez téma de 823 oldalt nem akkarok átböngészni valaki adna linket vagy leirná

mit hova kel kötni. válaszokat előre is köszönöm.

meglehet hogy az óra a rossz :lol:

és használd a keresőt az oldal alján :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

fordulatszámérős órát szereltem az autoba de nem müködik a müszer gondolom nincs bekábelezve .

Gondolom megoldható meg már volt itt ez téma de 823 oldalt nem akkarok átböngészni valaki adna linket vagy leirná

mit hova kel kötni. válaszokat előre is köszönöm.

Nézd meg, hogy be van-e húzva gyárilag a vezeték. A jelet egy zöld kábel továbbítja az anyósülés előtti burkolat alatt található csatlakozóról a műszeregység szélesebb csatlakozójának 8-as pinjére. Ha nincs behúzva akkor könnyen me tudod csinálni, max 30 perc.

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg, hogy be van-e húzva gyárilag a vezeték. A jelet egy zöld kábel továbbítja az anyósülés előtti burkolat alatt található csatlakozóról a műszeregység szélesebb csatlakozójának 8-as pinjére. Ha nincs behúzva akkor könnyen me tudod csinálni, max 30 perc.

Köszi a választ.olvasgatam is a kolléga felhívására.

tehát nem midegy hogy benzines vagy dizel km óra a fordulatszámmérő menyit csal majd vagy egyáltalán mér-e?

mert van egy benzines órám is de annak a km-es része sérült áttegyem belőle az órát mert az 7000es ami meg most van benne az6000es ugy kompatibilisek az óracsoportok?

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ.olvasgatam is a kolléga felhívására.

tehát nem midegy hogy benzines vagy dizel km óra a fordulatszámmérő menyit csal majd vagy egyáltalán mér-e?

mert van egy benzines órám is de annak a km-es része sérült áttegyem belőle az órát mert az 7000es ami meg most van benne az6000es ugy kompatibilisek az óracsoportok?

ez a dieselé

ez meg a benzinesé

vagy jobb ha egyből ilyet raksz bele :lol: :lol:

Ha jól tudom a benzineseké 6-7000 közt piros, a diesel meg 5-6000 közt (persze nagyobb mooroknál eltérő lehet)

és a W szám kell egyezzen (km óra mutató bal alsó sarkában van, pl W=1111)

Szerk.: (aláírásodba beírhatnád milyen autód is van pontosan.. csak hogy könnyebben azonosítshassuk)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.