Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

A 92'es C14NZ motoros gyujtaskapcsolaja "nem tudja" nekem ezt a funkciot, probaltam atkotni, nem megy, nincs erintkezo kivezetve erre az allasra

ez az auto Portugaliaban keszult

Viszont az idot, datumot homersekletet mutato "ize" kap olyankor valahonnan tapot... ( mi annak a neve? :lol: ) Lehet amelle, arra lehetne kotni?

Link to comment
Megosztás:

Viszont az idot, datumot homersekletet mutato "ize" kap olyankor valahonnan tapot... ( mi annak a neve? :lol: ) Lehet amelle, arra lehetne kotni?

en ugy oldottam meg, hogy a gyujtaskapcsoloval vezerelt +12-ot kiszedtem a csatlakozobol (nem levagtam), aztan egy masik csatlakozobol kivettem egy sarut, es atkotottem a fix 12-voltot, sajnos kezzel kell kapcsolgatni a radiot.

Link to comment
Megosztás:

hy! olyan kérdésem lenne hogy ha én akarok az autómba forulatszámmérőt de nem eredeti panelt hanem egy külön órát annak mi a beszerlésének a folyamata vagy megoldható e? bonyodalmak nélkül:):lol: ???

Köszöntem..xD

pl 6500 ft egy ilyen

Bontóból meg veszel 8-10ezerért eredeti komplett műszeregységet... miért univerzálisat akarsz? :lol:

amúgy megoldható, általában mellékelni szokták a beszerelési útmutatót, -alkatrészeket.

Link to comment
Megosztás:

pl 6500 ft egy ilyen

Bontóból meg veszel 8-10ezerért eredeti komplett műszeregységet... miért univerzálisat akarsz? :lol:

amúgy megoldható, általában mellékelni szokták a beszerelési útmutatót, -alkatrészeket.

egyenlőre csak keresgélek, gondolkodok..:lol: de am az univerzálist össze kell valamivelkötni és min kell átvezetni nagyjából azt nem tudod?:( egyáltalán bonyolultabb e mint a gyári panel??

Link to comment
Megosztás:

egyenlőre csak keresgélek, gondolkodok..:D de am az univerzálist össze kell valamivelkötni és min kell átvezetni nagyjából azt nem tudod?:D egyáltalán bonyolultabb e mint a gyári panel??

a gyári (ha jól tudom) a generátorról kapja a jelet. Gondolom az univerzális is hasonló elven működhet.

bonyolultabb, legalábbis a beszerelése... :(

a gyárit csak megcseréled, és kész... ezt meg fúrkálhatod, kötözgetheted... :lol:

Jó, azt aláírom, hogy sportosabban (tuningosabban) néz ki mint egy gyári :lol:

Link to comment
Megosztás:

a gyári (ha jól tudom) a generátorról kapja a jelet. Gondolom az univerzális is hasonló elven működhet.

bonyolultabb, legalábbis a beszerelése... :(

a gyárit csak megcseréled, és kész... ezt meg fúrkálhatod, kötözgetheted... :lol:

Jó, azt aláírom, hogy sportosabban (tuningosabban) néz ki mint egy gyári :lol:

jah..másik meg az hogy ha veszek egy gyárit azt talán van benne 180000 km lehet hogy hülyének néztek de azér olyat meg nem akarok,hogy azt vissza lehet állítani?...legalább annyira amennyi van benne ténylegesen????..

Link to comment
Megosztás:

a gyári (ha jól tudom) a generátorról kapja a jelet. Gondolom az univerzális is hasonló elven működhet.

bonyolultabb, legalábbis a beszerelése... :(

a gyárit csak megcseréled, és kész... ezt meg fúrkálhatod, kötözgetheted... :lol:

Jó, azt aláírom, hogy sportosabban (tuningosabban) néz ki mint egy gyári :lol:

A dizil igen. A benzines az ECU-ról.

Link to comment
Megosztás:

jah..másik meg az hogy ha veszek egy gyárit azt talán van benne 180000 km lehet hogy hülyének néztek de azér olyat meg nem akarok,hogy azt vissza lehet állítani?...legalább annyira amennyi van benne ténylegesen????..

az eredeti km órát, amit 4db thorx csavar tart kiszeded az eredeti műszeregységből és beleteszed az "új" egységbe és kész! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha sima világítás kapcsoló helyére beteszek olyat, ami van műszerfalvilágítás-erősség szabályzó is, akkor az működni is fog, vagy vmit átkell kötnöm?

Előre is köszi

Az eredetin van :lol: Azokon nincs amikbe Suzuki- kapcsolót tettek át valamiért :lol: :(

Link to comment
Megosztás:

Köszi a segítséget! Akkor beruházok egybe. :lol:

ahogy nézem a képet amit felraktál...

már nem is vagyok olyan biztos abban, hogy tényleg be van-e oda kötve minden szál :lol:

majd lefényképezem a csatit, ha kiveszem a halványítós kapcsolómat, és akkor össze tudod majd hasonlítani a tieddel, hogy be van-e kötve minden szál!

1.kép 2.kép

ezeken a képeken "tekerős" kapcsolók vannak, most vettem észre, hogy az ellenállás is különbözö (egyikben vastag menetes... a másikban meg egy nyomtatott áramkörös, az utolsóban meg nincsen egyáltalán)

ezeknek a lábaknak tuti kell legyen vezetékezés, ha megvan a tiedben, akkor csak beteszed, és elvileg fog is menni :(

Link to comment
Megosztás:

ahogy nézem a képet amit felraktál...

már nem is vagyok olyan biztos abban, hogy tényleg be van-e oda kötve minden szál :lol:

majd lefényképezem a csatit, ha kiveszem a halványítós kapcsolómat, és akkor össze tudod majd hasonlítani a tieddel, hogy be van-e kötve minden szál!

Rendben, köszönöm a segítséget, előre is. Itt az enyém.

http://www.vatera.hu/opel_astra_f_vilagita..._162183414.html

Link to comment
Megosztás:

Rendben, köszönöm a segítséget, előre is. Itt az enyém.

http://www.vatera.hu/opel_astra_f_vilagita..._162183414.html

ha megnézed a képeket amiket én is felraktam, akkor láthatod, hogy a hátulja pont olyan, szerintem be van az kötve, csak valahogy a tiedbe nem tekerős került :lol:

nem tudsz valakit a közelben, akinek tekerős van? tegyétek át, egész procedúra max 2 perc :( és nyomban kiderül :lol:

Link to comment
Megosztás:

Viszont most hogy itt a kapcsoló az asztalon, azon gondolkodtam, hogy van piros led a fiókban. És a mozgó részbe ha betenném, akkor csak a "kiválasztott" piktogramot világítaná pirosan, a többi maradna sárga. Vagy átvilágítana? Vélemény?

Átvilágít úgyemlékszem. Sokat szívtak vele azok a perverzek akik még azt is beledezték :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.