Dáwid Elküldve Február9, 2010 Megoszt Elküldve Február9, 2010 Az is feladat, amit te írtál ám, ne aggódj! :lol: Aggódás nincs, csak fáradás :( Megyek inább megálmodni a fényszóró magasságállítás megoldásomat :D Azt tudom hogy én mit akarok pontosan :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Jaaah... én azthittem az a feladat hogy gyújtáskapcsolótól függetlenül legyen állandó tápja a zenének :lol: Akkor eltévedtem :lol: de nem fix tapot szeretnek neki. Ugy szeretnem, hogy amikor benne van a kulcs, de nincs gyujtason az auto. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 de nem fix tapot szeretnek neki. Ugy szeretnem, hogy amikor benne van a kulcs, de nincs gyujtason az auto. Nem értem a problémádat. :lol: A gyári úgy van, hogy bekapcsolod a gombbal és szól egy órán át majd magától kikapcsol. Ha a kulcson egyet forditasz akkor meg addig szól amig csak birja az aksi. Ha úgy állitja le az ember a mocit és húzza ki a kulcsot, hogy a rádió be volt kapcsolva, akkor az kikapcsol majd amikor újra indtija az ember akkor az is bekapcsol.. ..szóval, nem értem, hogy milyen megoldást szeretnél, de tudtommal ha nem gyári fej van betéve annak is igy kéne működnie..bár, talán a kijelző végett vagy másért, valamilyen vezetéket át kell kötni a gyárihoz képest, de egyébként semmi más nem szükségeltetik, tudtommal. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 dieselnél igen :( de benzinesnél is? sima alapjáraton? kicsit azért kell emelni rajta :lol: Miért ne menne benzinesnél is? Én rendszeresen megyek 1es, 2esben alapjáraton mikor dugóban araszolok. Lényeg, hogy a kuplunkgot óvatosan kell felengedni de utána szépen gurul így az autó. Had dolgozzon az az alapjárati motor :lol: Lehet nem túl egészséges de inkább gurulok így lassan folyamatosan mint a kuplungot és a féket koptatva indul-megáll-indul-megáll stílusban. Alapjáratom pedig normális 860-890 körül van nem emelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Nem értem a problémádat. :lol: A gyári úgy van, hogy bekapcsolod a gombbal és szól egy órán át majd magától kikapcsol. Ha a kulcson egyet forditasz akkor meg addig szól amig csak birja az aksi. Ha úgy állitja le az ember a mocit és húzza ki a kulcsot, hogy a rádió be volt kapcsolva, akkor az kikapcsol majd amikor újra indtija az ember akkor az is bekapcsol.. ..szóval, nem értem, hogy milyen megoldást szeretnél, de tudtommal ha nem gyári fej van betéve annak is igy kéne működnie..bár, talán a kijelző végett vagy másért, valamilyen vezetéket át kell kötni a gyárihoz képest, de egyébként semmi más nem szükségeltetik, tudtommal. :lol: Tényleg nem érted akkor a problémáját. Nálam is úgy van, manuálisan kell a rádiót bekapcsolni, és a gyújtás levételekor, sőt még a kulcs kivételekor sem kapcsol le.. Ugyanúgy manuálisan kell lekapcsolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Tényleg nem érted akkor a problémáját. Nálam is úgy van, manuálisan kell a rádiót bekapcsolni, és a gyújtás levételekor, sőt még a kulcs kivételekor sem kapcsol le.. Ugyanúgy manuálisan kell lekapcsolni. Én azt hittem, hogy mindenkinél igy van mint az enyémben a gyári és egyúttal az az helyett berakott másik fej is igy működik...akkor :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 nekem a gyári is úgy volt bekötve, hogy ha levettem a gyújtást leállt, ha ráadtam a gyújtást meg visszaindult. de ha pl: a gyújtást levettem, de a kulcsot nem húztam ki, akkor is megállt :lol: nekem csak gyújtáson működik! (lehet én is átkötöm direktre, akkor legalább nem kell még a gyújtás se rajtalegyen :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Sziasztok! Vásároltam egy gyári elektromos antennát, egész pontosan ezt: http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektroni...astra_f_antenna Még nem szereltem be! Az lenne a kérdésem, hogy ez akkor emeli majd ki a motor ha a rádiót bekapcsolom vagy nekem kell egy külön kapcsolóról működtetnem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Sziasztok! Vásároltam egy gyári elektromos antennát, egész pontosan ezt: http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektroni...astra_f_antenna Még nem szereltem be! Az lenne a kérdésem, hogy ez akkor emeli majd ki a motor ha a rádiót bekapcsolom vagy nekem kell egy külön kapcsolóról működtetnem? ha jó helyre kötöd, akkor egyből kiemeli, ha bekapcsolod a rádiód :lol: Ha jól tudom :lol: (a nem gyáriakon a cimkén, ott ahol mutatja a bekötést a "motor antenna" feliratúra kell ráköni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Sziasztok! Vásároltam egy gyári elektromos antennát, egész pontosan ezt: http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektroni...astra_f_antenna Még nem szereltem be! Az lenne a kérdésem, hogy ez akkor emeli majd ki a motor ha a rádiót bekapcsolom vagy nekem kell egy külön kapcsolóról működtetnem? A rádió bekapcsolása tolja ki az antennát, szóval nem kell külön kapcsoló! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Sziasztok! Vásároltam egy gyári elektromos antennát, egész pontosan ezt: http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektroni...astra_f_antenna Még nem szereltem be! Az lenne a kérdésem, hogy ez akkor emeli majd ki a motor ha a rádiót bekapcsolom vagy nekem kell egy külön kapcsolóról működtetnem? A rádió bekapcsolásával automatikusan kiemeli. Értelemszerűen a lekapcsoláskor pedig behúzza. Persze, az igazsághoz hozzátartozik, hogy nekem már ott volt a csati, be volt kábelezve gyárilag, csak rá kellett szúrnom és nem tudom, hogy ez mindegyiknél meg van-e igy. :lol: Amennyiben neked is ott a csati akkor csak simán beszereled, rádugod és működnie kell. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 ha jó helyre kötöd, akkor egyből kiemeli, ha bekapcsolod a rádiód :lol: Ha jól tudom :lol: (a nem gyáriakon a cimkén, ott ahol mutatja a bekötést a "motor antenna" feliratúra kell ráköni) Nekem ahol most van az antennám, ami nem elektromos, ott mellette van egy egy csatlakozó ami valószínűleg az elektromos antennához kell. 98-as az autó, ezekbe benne van gyárilag a vezeték, még akkor is ha az antenna nem elektromos? Ja és még annyi ha jól lesz bekötve akkor a rádió kikapcsolása után behúzza az antennát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 A rádió bekapcsolásával automatikusan kiemeli. Értelemszerűen a lekapcsoláskor pedig behúzza. Persze, az igazsághoz hozzátartozik, hogy nekem már ott volt a csati, be volt kábelezve gyárilag, csak rá kellett szúrnom és nem tudom, hogy ez mindegyiknél meg van-e igy. :lol: Amennyiben neked is ott a csati akkor csak simán beszereled, rádugod és működnie kell. :lol: Ok Köszi. Erre voltam kíváncsimert nekem ott van a csati! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Nekem ahol most van az antennám, ami nem elektromos, ott mellette van egy egy csatlakozó ami valószínűleg az elektromos antennához kell. 98-as az autó, ezekbe benne van gyárilag a vezeték, még akkor is ha az antenna nem elektromos? Ja és még annyi ha jól lesz bekötve akkor a rádió kikapcsolása után behúzza az antennát? akkor szerencsére azzal sem kell kínlódnod, hogy behúzd a szálakat :lol: persze, behúzza :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Nem értem a problémádat. :lol: A gyári úgy van, hogy bekapcsolod a gombbal és szól egy órán át majd magától kikapcsol. Ha a kulcson egyet forditasz akkor meg addig szól amig csak birja az aksi. Ha úgy állitja le az ember a mocit és húzza ki a kulcsot, hogy a rádió be volt kapcsolva, akkor az kikapcsol majd amikor újra indtija az ember akkor az is bekapcsol.. ..szóval, nem értem, hogy milyen megoldást szeretnél, de tudtommal ha nem gyári fej van betéve annak is igy kéne működnie..bár, talán a kijelző végett vagy másért, valamilyen vezetéket át kell kötni a gyárihoz képest, de egyébként semmi más nem szükségeltetik, tudtommal. :lol: Nekem pont igy kene ahoy az elso sorban irtad, hogy forditok egyet a kulcson, aztan addig megy amig le nem merul az aksi. Jelenleg ugy van bekotve hogy csak akkor szol a radio (Oxygen MP203 erinto gombos a kepernyo, es engedi bekapcsolni ), ha gyujtason van az auto. Vagyis gyujtas nelkul csak a memoriat kapja es egyaltalan nem tudom bekapcsolni. Jaro motor utan meg ugyanez van, hogy teljesen kikapcsolja a radiot. Remelem sikerult konkretizalni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Nekem pont igy kene ahoy az elso sorban irtad, hogy forditok egyet a kulcson, aztan addig megy amig le nem merul az aksi. Jelenleg ugy van bekotve hogy csak akkor szol a radio (Oxygen MP203 erinto gombos a kepernyo, es engedi bekapcsolni ), ha gyujtason van az auto. Vagyis gyujtas nelkul csak a memoriat kapja es egyaltalan nem tudom bekapcsolni. Jaro motor utan meg ugyanez van, hogy teljesen kikapcsolja a radiot. Remelem sikerult konkretizalni :lol: Szevasz! :( Két szálat kell megcserélni a rádió tápcsatijában. Asszem a két pirosat kell csak felcserélni (egyik vastagabb mint a másik). De aztán lehet nem. Méregesd ki. Rajz szerint a 2-es pontra érkező piros a kormányzáras kapcsolt táp, a nyolcasra kötött piros az állandó (memória) tápvezeték. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Szevasz! :lol: Két szálat kell megcserélni a rádió tápcsatijában. Asszem a két pirosat kell csak felcserélni (egyik vastagabb mint a másik). De aztán lehet nem. Méregesd ki. Rajz szerint a 2-es pontra érkező piros a kormányzáras kapcsolt táp, a nyolcasra kötött piros az állandó (memória) tápvezeték. :lol: melyik razj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 melyik razj? Opel Astra F teljes kapcsolási rajza. Megvan mindhárom verzió. Ha köll, keress meg msn-n. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
deuxopel Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 melyik razj? Sziasztok, nekem ahhoz, hogy ne a gyujtassal egyutt menjen a radio egy fekete szinu kabelt kellett atkotni, sajnos mar sok helyen lattam nem "ertelemszeru" szineket. Egy gondolatnyit az autoradio kod letiltasahoz: az Opel GM1300 radio kodjanak ki illetve bekapcsolasa: - kikapcsolt helyzetben megnyomni az "AS" gombot, nyomva tartani, es igy bekapcsolni - majd nyomva tartani az "AS" gombot mig keri a kodot - a kod beirasaval a kodkeres ki-be kapcsolhato Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Jut eszembe, ugye minden uj auto vasarlasnal kap az ember egy manualt hozza, az nincs meg vkinek digitalis formaban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Nekem ugy van a nem gyári fej, hogy ha bedugom a kulcsot, egyet forditok, de még nincs gyujtáson, bekapcsol. Leveszem a gyujtást, szól. Kihuzom kicsit a kulcsot, akkor kapcsol ki. De kikapcsolhatom közben manuálisan is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
deuxopel Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Jut eszembe, ugye minden uj auto vasarlasnal kap az ember egy manualt hozza, az nincs meg vkinek digitalis formaban? mihez keresel kezikonyvet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Nekem ugy van a nem gyári fej, hogy ha bedugom a kulcsot, egyet forditok, de még nincs gyujtáson, bekapcsol. Leveszem a gyujtást, szól. Kihuzom kicsit a kulcsot, akkor kapcsol ki. De kikapcsolhatom közben manuálisan is. Nekem is pont eza megoldas kene Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Nekem is pont eza megoldas kene Egy hifi beszerelő műhelyben tiz perc alatt átkötik, szerintem egy ezresért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
deuxopel Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Egy hifi beszerelő műhelyben tiz perc alatt átkötik, szerintem egy ezresért. A 92'es C14NZ motoros gyujtaskapcsolaja "nem tudja" nekem ezt a funkciot, probaltam atkotni, nem megy, nincs erintkezo kivezetve erre az allasra ez az auto Portugaliaban keszult Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts