Breki Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 Én is így gondolom, tehát valami elektromos szar van még mindíg.. Azt nem tudod véletlenül, hogy ha a gyári immobilizer "tilt" akkro az mit okoz? nem is engedi forogni az indítómotort, vagy forog, csak nem indul. A gyári immo az ecu-n keresztül tiltja az indítást, önindító teker csak nem indul be! Ha nem is szedted ki a riasztót, legalább megállítottad? Ha kapja a tápot máshol is be lehet kötve a rendszerbe ahol letilt... Egyáltalán milyen típus van benne?
THT Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 A gyári immo az ecu-n keresztül tiltja az indítást, önindító teker csak nem indul be! Ha nem is szedted ki a riasztót, legalább megállítottad? Ha kapja a tápot máshol is be lehet kötve a rendszerbe ahol letilt... Egyáltalán milyen típus van benne? A riaztó tápot sem kap, meg testet sem most épp.. Elképzelehtő hogy be van még kötve valahová, de nem tartom valószínűnek. Ráadásul tegnap még beindult úgy, hogy a riasztó olyan állapotban volt mint most, illetve ha járt a motor, és a riasztóról levettem tápot, vagy foldet, nem állt le. Annyi van ráírva, hogy Learn and Roll.. soha nem hallottam róla.
Skorpijo Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 A gyári imo 3 pontosan tilt. gyújtást (se kép se hang) önindítót ( minden van de nem forog az öninditó) üzemanyagot ( üzemanyag kivételével minden van)
Breki Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 A riaztó tápot sem kap, meg testet sem most épp.. Elképzelehtő hogy be van még kötve valahová, de nem tartom valószínűnek. Ráadásul tegnap még beindult úgy, hogy a riasztó olyan állapotban volt mint most, illetve ha járt a motor, és a riasztóról levettem tápot, vagy foldet, nem állt le. Annyi van ráírva, hogy Learn and Roll.. soha nem hallottam róla. Van benzinszag a kipuff környékén? Előfordulhat, hogy az AC vacakol. Esetleg gyújtás gond...van szikra indítózáskor? Passz, a gugli sem dob rá semmit...
zotya975 Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 '94 C14SE esetében szeretnénk átrakni egy fordulatszámmérős műszeregységet ('92 C16NZ-ből) az eredeti műszerfal vízhőfok beosztása 100-as, a fordulatmérősé meg 110-es. cseréljük az érzékelőt is, csak nem tudom pontosan melyik is az... :rolleyes: ez lenne az itt a képen bejelölve?? Igen, ez az egyvezetékes hőfok jeladó, ami a műszeregységben a mutatót vezérli. Cserekor a kiegyenlítő kupakja legyen rácsavarva, mert különben leereszti magát. :D ha a hátsó lámpa ahol összekapcsolódik az autó kábeleivel ott van egy kicsit konatkus hiba azt hogyan lehet megoldani ha összedugom az új lámpatest kábeleivel vmikor reagál ha egy kicsit ütögetem vagy lehet hogy csak az új lámpa csatlakozóján a nyelvek szétugrottak egy kicsit? Vedd ki a nyelveket a csatiból, mondjuk csavarlazítóval fújkáld be, vagy kontakt sprével, csiszolni nem szabad, és feszegesd meg őket, hogy jobban szoruljanak a lámpa nyelvére.
astrásgyerek Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 Igen, ez az egyvezetékes hőfok jeladó, ami a műszeregységben a mutatót vezérli. Cserekor a kiegyenlítő kupakja legyen rácsavarva, mert különben leereszti magát. :D köszi a tanácsot + mindent :P igen az. köszi :rolleyes:
Skorpijo Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 '94 C14SE esetében szeretnénk átrakni egy fordulatszámmérős műszeregységet ('92 C16NZ-ből) az eredeti műszerfal vízhőfok beosztása 100-as, a fordulatmérősé meg 110-es. cseréljük az érzékelőt is, csak nem tudom pontosan melyik is az... :rolleyes: ez lenne az itt a képen bejelölve?? igen az.
THT Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 Van benzinszag a kipuff környékén? Előfordulhat, hogy az AC vacakol. Esetleg gyújtás gond...van szikra indítózáskor? Passz, a gugli sem dob rá semmit... Na kiszedttem a gyertyákat.. szarok, de eddig is ezzel ment... azért holnap veszek újat. Szikra van. igaz csak egy hengernél néztem, de ha nem lenne akkor ott sem lenne. Benzin is van, azt abbol gondolom hogy már fáj a fejem a szagától, meg hogy a gyertyák is úsztak benne. gyertya nélkül indítóztam párszor, fújta ki benzint... Összeraktam, nem indul. Ezek szerint nem az immo. Az EGR-t pedig nem rakhattam rosszul össze, 2 csavar meg egy tömítés... ráadásul az már le is van zárva.... csak nem az a gond. néztem körülötte is hogy nem e barmoltam szét valamit, de nem látok semmi gyanusat....
zotya975 Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 Na kiszedttem a gyertyákat.. szarok, de eddig is ezzel ment... azért holnap veszek újat. Szikra van. igaz csak egy hengernél néztem, de ha nem lenne akkor ott sem lenne. Benzin is van, azt abbol gondolom hogy már fáj a fejem a szagától, meg hogy a gyertyák is úsztak benne. gyertya nélkül indítóztam párszor, fújta ki benzint... Összeraktam, nem indul. Ezek szerint nem az immo. Az EGR-t pedig nem rakhattam rosszul össze, 2 csavar meg egy tömítés... ráadásul az már le is van zárva.... csak nem az a gond. néztem körülötte is hogy nem e barmoltam szét valamit, de nem látok semmi gyanusat.... Szedjél le minden elektromos csatit a motortérben, gyujtáskábeleket, mindent amit találsz, majd rakd vissza. Nekem volt már egy csomó indítási gondom, AC-pumpa, AC-csati, vezetékszakadás( vagy a nem működő riasztó aktivizálta magát?) gyujtásmodul, elosztó-rotor. A gyujtásmodul pölö kezdetben csati cibállásra megjavult.
invictus Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 Szedjél le minden elektromos csatit a motortérben, gyujtáskábeleket, mindent amit találsz, majd rakd vissza. Nekem volt már egy csomó indítási gondom, AC-pumpa, AC-csati, vezetékszakadás( vagy a nem működő riasztó aktivizálta magát?) gyujtásmodul, elosztó-rotor. A gyujtásmodul pölö kezdetben csati cibállásra megjavult. És mondjuk mielőtt visszacsinálja, fújja be kontaktsprével. De én akkor már az AC relét is megnézném.
THT Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 Szedjél le minden elektromos csatit a motortérben, gyujtáskábeleket, mindent amit találsz, majd rakd vissza. Nekem volt már egy csomó indítási gondom, AC-pumpa, AC-csati, vezetékszakadás( vagy a nem működő riasztó aktivizálta magát?) gyujtásmodul, elosztó-rotor. A gyujtásmodul pölö kezdetben csati cibállásra megjavult. áhh.. Köszi, ezt a módszert szoktuk alkalmazni melóban a gépeken, mikor valami leállás után pár funkció nem éled fel :rolleyes: megpróbálom.
zotya975 Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 És mondjuk mielőtt visszacsinálja, fújja be kontaktsprével. De én akkor már az AC relét is megnézném. Azt írta a gyertyák úsztak a benzinben, akkor a üanyag ellátás gond kizárható. :rolleyes: Köszönöm a segítséget zotya975! :D Nincs mit. :P
davidka2 Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 sziasztok! A szivargyújtós projekt a végéhez közeledik már be van vezetékelve már csak be kell majd rakni az aljzatot a helyére az lenne a kérdésem hogy hogy tudom rákötni a legegyszerűbben a hátsó szivargyújtó kábelét? az első szivargyújtót ki tudom venni a helyéről vagy meg kell hozzá bontani valamit hogy rá tudjam kötni? Esetleg egy képet nem tudnátok róla küldeni? Nagyon köszönöm: Dávid
astrásgyerek Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 sziasztok! A szivargyújtós projekt a végéhez közeledik már be van vezetékelve már csak be kell majd rakni az aljzatot a helyére az lenne a kérdésem hogy hogy tudom rákötni a legegyszerűbben a hátsó szivargyújtó kábelét? az első szivargyújtót ki tudom venni a helyéről vagy meg kell hozzá bontani valamit hogy rá tudjam kötni? Esetleg egy képet nem tudnátok róla küldeni? Nagyon köszönöm: Dávid nah hamar fotóztam neked a tartalékról a garázsban :D Remélem erre gondoltál :P 1.kép 2.kép 3.kép 4.kép simán húzz szálakat az elsőtől, úgy a legegyszerűbb :lol: és igen bontanod kell elől a lábtérnél jobb-bal oldalon 1-1 csavar, középen a kis rekesz allat is van asszem 1 csavar, és a kézifék szoknyája alatt is van 1, meg hátul a hamuzó alatt 2 db (ha jól emlékszem :rolleyes: )
davidka2 Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 nah hamar fotóztam neked a tartalékról a garázsban :D Remélem erre gondoltál :P 1.kép 2.kép 3.kép 4.kép simán húzz szálakat az elsőtől, úgy a legegyszerűbb :lol: és igen bontanod kell elől a lábtérnél jobb-bal oldalon 1-1 csavar, középen a kis rekesz allat is van asszem 1 csavar, és a kézifék szoknyája alatt is van 1, meg hátul a hamuzó alatt 2 db (ha jól emlékszem :rolleyes: ) ja és ha kiszedtem a csavarokat akkor az egész konzol kijön és utána tudom majd rákötni?
astrásgyerek Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 ja és ha kiszedtem a csavarokat akkor az egész konzol kijön és utána tudom majd rákötni? igen, a kéziféknél a szoknyát óvatosan előbb pattintsd ki, és félrefordítod, akkor átmegy a lyukon, ugyanígy a váltószoknyát is :P kicsit hátrahúzod a műanyagot, és már hozzá is férsz alulról a kábelekhez... lehúzod, és akkor tudsz rá kötözgetni, vagy ami jólesik :rolleyes: :D
davidka2 Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 igen, a kéziféknél a szoknyát óvatosan előbb pattintsd ki, és félrefordítod, akkor átmegy a lyukon, ugyanígy a váltószoknyát is :lol: kicsit hátrahúzod a műanyagot, és már hozzá is férsz alulról a kábelekhez... lehúzod, és akkor tudsz rá kötözgetni, vagy ami jólesik :rolleyes: :P Nagyon köszönöm a segítséget! majd elbánok vele :D
astrásgyerek Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 Nagyon köszönöm a segítséget! majd elbánok vele :D nagyon szívesen :P remélem boldogulsz majd :lol: ja és a végkifejletről szeretnénk látni majd képet is, ha lehet :rolleyes:
davidka2 Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 nagyon szívesen :P remélem boldogulsz majd :lol: ja és a végkifejletről szeretnénk látni majd képet is, ha lehet :rolleyes: rendben készítek majd képeket! Majd be is számolok csak most hideg van még, majd ha jobb idő lesz akkor megcsinálom :D
czola Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 Sziasztok! A következő eset történt velem: 4 hónappal ezelőtt lett kicserélve vezérműszíj, vízpumpa, olajszűrő, ékszíj, feszítőgörgő, stb. 1 hónapja csikorog az ékszíj, főleg gyorsításoknál, motorféknél tegnap menetközben kigyullatt a sárga lámpa a műszerfalon (nincs áramfejlesztés), leálltam tankoni, beindítani nem tudtam. Vártam 10 percet, beindult a motor, mentem 500 métert, megint kigyulladt a lámpa, motor leállt. Beindítanki már nem lehetett. Szerintetek mi lesz a baja? Az akksit 1 hónappal ezelőtt néztem, rátettem töltőre, 1óra után kikapcsolt. Maxon volt. -20fokban is beindult. Generátorra gyanakszunk, ha beigazolódni látszik, milyen árban lehet 1 új darab? A segítséget előre is köszi. a szénkefe romlott el a generátorban
astrásgyerek Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 Astra műszerfalak kicsit másképpen :rolleyes: Digitális Sűrű beosztásokkal
J0hnny Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 A digit az kadetté,de nekem soha nem tetszett!
astrásgyerek Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 A digit az kadetté,de nekem soha nem tetszett! nekem sem annyira tetszik, inkább csak olyan, nem is tudom, ritka, vagy különleges... és a másik a sűrű beosztásos? vagy az már meg van "tuningolva" egy másik számlappal?
Dáwid Elküldve Február8, 2010 Elküldve Február8, 2010 Nekem bejön a digit :rolleyes: Mondjuk tutira átledezném :P :D
Recommended Posts