Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Még a gyújtáskapcsoló-betét jutott eszembe, ha az esetleg széthullott, produkálhat ilyet.

Hát lehet, de valami relé meghúz kulcsfordításra, ezért gondolom hogy a kapcsoló jó.

Elküldve
de ha tovább tekerem a kulcsot, kattan egy relé a biztitábla körül és ennyi. Meg sem próbálja megforgatni, nem erölködik vagy ilyesmi.

Hát a tehermentesitő relé behúz, de nem biztos,hogy össze is zár (ha van körülötte ugyanolyan cseréld át egy próba erejéig hogy hajt-e)

Nézd meg az öninditónál rajtvan-e minden mazzag főleg a vékonyabik

Nekem volt már olyan,hogy a tehermentesitőrelé egyik vezetéke levolt esve róla a biztitábla mögött

De lehet hülyeségeket irok

Elküldve
Hát lehet, de valami relé meghúz kulcsfordításra, ezért gondolom hogy a kapcsoló jó.

Meg kell nézni, hogy a motortérben direkbekötve az indítómotort, h forgatja-e. Ha igen, akkor szerintem gyújtáskapcsoló-betét, vagy relé probléma.

Elküldve
Meg kell nézni, hogy a motortérben direkbekötve az indítómotort, h forgatja-e. Ha igen, akkor szerintem gyújtáskapcsoló-betét, vagy relé probléma.

Esetleg az öninditó bronzkeféi beégtek? Kattanik a behuzómágnes de nem teker. Talán ez is megoldás nem? :rolleyes:

Elküldve
Hát a tehermentesitő relé behúz, de nem biztos,hogy össze is zár (van körülötte ugyanolyan cseréld át egy próba erejéig hogy hajt-e)

Nézd meg az öninditónál rajtvan-e minden mazzag főleg a vékonyabik

De lehet hülyeségeket irok

Na valami hasonlóra lenne szükségem mint amit írtál, tehát hogy milyen feltételeknek kell teljesülni ahoz, hogy forogjon az indítómotor. Hány relé van, hol keressem stb...

Na majd nekiállok szombaton, és akkor talán értelmesebbeket tudok kérdezni.

PL az AC nak mikor kéne zümmögni? csak ha forog az indítómotor, vagy kéne elötte is? Mert azt sem hallom hogy menne....

Elküldve
Esetleg az öninditó bronzkeféi beégtek? Kattanik a behuzómágnes de nem teker. Talán ez is megoldás nem? :rolleyes:

Igen, de én feltételeztem, hogy a leállást és a be nem indulást is ua. a hiba csinálja. Egy olyan hiba, amely nem hagy hibakódot. Pl. ezek amiket írtam, mert ilyenkor az ecu sima leállítást vesz tudomásul, még akkor is, ha független a sofőr akaratától. De persze ezek csak tanácsok, segítség a hibakeresésben.

Elküldve
Esetleg az öninditó bronzkeféi beégtek? Kattanik a behuzómágnes de nem teker. Talán ez is megoldás nem? :rolleyes:

akkor hallaná a blendix csattanását is szerintem, nemcsak a relét

Elküldve
Esetleg az öninditó bronzkeféi beégtek? Kattanik a behuzómágnes de nem teker. Talán ez is megoldás nem? :rolleyes:

De nem a behúzómágnes kattan, hanem egy relé a biztitáblában. A motrotérben semmi nem történik.

És ami még ami fontos, hogy megállt az autó útközben, valszeg van összefüggés, így az indítómotorra gyanakszom a legkevésbé.

Elküldve
PL az AC nak mikor kéne zümmögni? csak ha forog az indítómotor, vagy kéne elötte is? Mert azt sem hallom hogy menne....

na erre aztán nem tudok mit mondani, mert az enyémet még soha nem hallottam még ugysem,hogy a hátsó ülésen ültem más meg rácsapta a gyuszit.Csak a kattanást az ecu mellöl. De ha ráteszed a gyujtást akkor elkell.hogy induljon a szivatyú

Elküldve
Azt meg tudja könnyen állapitani. Ráadja a gyujtást aztán ha világit akkor jo az izzó. Mellesleg szerintem a kollega nincs tisztában a fogalmakkal.

A sárga lámpa amiben van egy villám jel, az nem a töltés visszajelzése, hanem a motordiagnosztikai visszajelző lámpa. A töltés visszajelzője egy piros lámpa, amiben van egy aksi + - jelekkel.

Amúgy gorbi feltételezése előfordulhat, főleg ha csuszott az ékszíj. Szépen lassan lemerítette az aksit az akadozo, vagy nem megy felelő töltöfeszültség hiánya. :rolleyes:

ahha, a motordiagnosztikai lámpa villant fel, nem tudtam hibakódot kiolvasni, mert elvitte a szerelő, nincs nálam az autó (beletett 1 másik akksit, beindult, menetközben meg merült az újonnan akksi is)

Elküldve
ahha, a motordiagnosztikai lámpa villant fel, nem tudtam hibakódot kiolvasni, mert elvitte a szerelő, nincs nálam az autó

Olvastad THT cartárs esetét?

Elküldve
Olvastad THT cartárs esetét?

ahha, most szerkesztettem az előző hsz-hez, h új akksival beindult, csak merítette folyamatosan, míg elért a szerelőhöz

Elküldve

Sziasztok van egy kis gyanus problémám,reggel -10 auto indul ablaktörlö meg sem mozdul,reléje kattog.kb 20 perc autozás auto leállit 1 óra mulva megnézem még mindig -5 fok ablaktörlö müködik és ezt játsza napok óta .Valami ötlet mi lehet a hiba?Esetleg haldokilika relém?VAgy az ablak törlö motor?választ elöre is köszi Pepe

Elküldve
Sziasztok van egy kis gyanus problémám,reggel -10 auto indul ablaktörlö meg sem mozdul,reléje kattog.kb 20 perc autozás auto leállit 1 óra mulva megnézem még mindig -5 fok ablaktörlö müködik és ezt játsza napok óta .Valami ötlet mi lehet a hiba?Esetleg haldokilika relém?VAgy az ablak törlö motor?választ elöre is köszi Pepe

Nem lehet,hogy befagy?

Elküldve
Sziasztok van egy kis gyanus problémám,reggel -10 auto indul ablaktörlö meg sem mozdul,reléje kattog.kb 20 perc autozás auto leállit 1 óra mulva megnézem még mindig -5 fok ablaktörlö müködik és ezt játsza napok óta .Valami ötlet mi lehet a hiba?Esetleg haldokilika relém?VAgy az ablak törlö motor?választ elöre is köszi Pepe

odafagy az ablakhoz? :rolleyes:

Elküldve
Sziasztok van egy kis gyanus problémám,reggel -10 auto indul ablaktörlö meg sem mozdul,reléje kattog.kb 20 perc autozás auto leállit 1 óra mulva megnézem még mindig -5 fok ablaktörlö müködik és ezt játsza napok óta .Valami ötlet mi lehet a hiba?Esetleg haldokilika relém?VAgy az ablak törlö motor?választ elöre is köszi Pepe

Próbáld meg jégoldóval befújni indulás előtt az ablaktörlőt, vagy hajtsd fel éjjelre.

Elküldve

Én a mozgatómechanikára gondoltam.

Lehet totál tele van falevélel a burkolat alatt,az összegyüjti a vizet és az -10ben szépen megfagy,de menet közben már kap annyi meleget a motortérből,hogy felenged vagy valami kontkat hiba lehet még.

Elküldve

a szerkezet tök tiszta tisztán tartom, valami elektromos hibára gyanakszom,csak nem tudom hogy relé vagy ablaktörlö motor annyit nem mentem vele hogy felmelegedjen és a kinti levegő sem melegedet annyira hogy kiengedjen .Ép ezért olyan furi hogy hol megy hol nem

Elküldve
a szerkezet tök tiszta tisztán tartom, valami elektromos hibára gyanakszom,csak nem tudom hogy relé vagy ablaktörlö motor annyit nem mentem vele hogy felmelegedjen és a kinti levegő sem melegedet annyira hogy kiengedjen .Ép ezért olyan furi hogy hol megy hol nem

Akkor valami kontakt hiba lesz az.

Elküldve
a szerkezet tök tiszta tisztán tartom, valami elektromos hibára gyanakszom,csak nem tudom hogy relé vagy ablaktörlö motor annyit nem mentem vele hogy felmelegedjen és a kinti levegő sem melegedet annyira hogy kiengedjen .Ép ezért olyan furi hogy hol megy hol nem

Valamilyen kontakt hiba nem lehet? Hisz azt írtad, hogy kattog a relé, csak a villany nem jut el a motorig. Kontakthiba sokszor erősen hőmérsékletfüggő.

Elküldve
De nem a behúzómágnes kattan, hanem egy relé a biztitáblában. A motrotérben semmi nem történik.

És ami még ami fontos, hogy megállt az autó útközben, valszeg van összefüggés, így az indítómotorra gyanakszom a legkevésbé.

Van riasztó az autódban? Az is okozhat kellemetlenségeket...

Elküldve

THT.

Szoktad hallani egyébként a szivatyud hogy megy? vagy csak a leállás óta nem hallod?

Szerk: na a riogató miatt kérdeztem énis hogy hallottad-e máskor a szivatyut

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.