Guest gorbi Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 már meg sem forgatta a motort 1általán Akkor van kérdés ezek után? Jól gyanakodtok! Feszítsétek meg rendesen a szíjat, mérjetek töltést, ha indokolt generátor felújítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Motorkódot légyszíves. Forgalmiból a motorszám első karakterei pl 16NZ X16SZR02KL6768 Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Akkor van kérdés ezek után? Jól gyanakodtok! Feszítsétek meg rendesen a szíjat, mérjetek töltést, ha indokolt generátor felújítás. érdemes 1 10éves autó generátorát felújítani? Ne vegyünk inkább 1 újat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 érdemes 1 10éves autó generátorát felújítani? Ne vegyünk inkább 1 újat? Érdemes mert jóval olcsóbban megúszod. Amugy ami általában tönkremehet az a csapágy, szénkefe, diódahíd. Ezek pedig olcsó alkatrészek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 érdemes 1 10éves autó generátorát felújítani? Ne vegyünk inkább 1 újat? Egyrészt a felújítás után ugyanolyan jó lesz mint egy új. Másrészt honnan veszed, hogy a generátorral van baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Egyrészt a felújítás után ugyanolyan jó lesz mint egy új. Másrészt honnan veszed, hogy a generátorral van baj? minden eshetőségre felkészülök, érdeklődöm :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 minden eshetőségre felkészülök, érdeklődöm :rolleyes: Olvass először hibakódot, ahogy linkelt honlapon le van írva. Szerintem EGR lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Olvass először hibakódot, ahogy linkelt honlapon le van írva. Szerintem EGR lesz. Az EGR-nek is ilyen tünetei vannak, de attól még teker az önindító. Nem is forgatta az önindító. Szerintem nem tölt rendesen a gencsi és az alacsony táp miatt dobott hibakódot. Amikor nem bírt indítózni és várt 10 percet, akkor pihent az akksi, utána beindult, de mivel nem kielégítő a töltés, ezért újra dobott hibakódot, leállt. Sőt könnyen mélykisütötté tehette a akksit is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 minden eshetőségre felkészülök, érdeklődöm :rolleyes: A generátor problémához a töltésjelzőnek nem ártana kivillanni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 A generátor problémához a töltésjelzőnek nem ártana kivillanni! Már ha jó a töltésvisszajelzőben az 5W-os izzó! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Már ha jó a töltésvisszajelzőben az 5W-os izzó! :D Azt meg tudja könnyen állapitani. Ráadja a gyujtást aztán ha világit akkor jo az izzó. Mellesleg szerintem a kollega nincs tisztában a fogalmakkal. A sárga lámpa amiben van egy villám jel, az nem a töltés visszajelzése, hanem a motordiagnosztikai visszajelző lámpa. A töltés visszajelzője egy piros lámpa, amiben van egy aksi + - jelekkel. Amúgy gorbi feltételezése előfordulhat, főleg ha csuszott az ékszíj. Szépen lassan lemerítette az aksit az akadozo, vagy nem megy felelő töltöfeszültség hiánya. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Azt meg tudja könnyen állapitani. Ráadja a gyujtást aztán ha világit akkor jo az izzó. Ok ok,ez így van,de ismerok olyat,aki egy Bp-Kmt úton se tudta megmondani mennyivel ment és milyen fordulaton,mert soha nem néz le a műszerfalra. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Ok ok,ez így van,de ismerok olyat,aki egy Bp-Kmt úton se tudta megmondani mennyivel ment és milyen fordulaton,mert soha nem néz le a műszerfalra. :rolleyes: Megb...sza a kutya hogy ha inditáskor se néz rá a műszerfalra... Az olyantól elvenném a kocsit aztán járjon ahogy tud... Igénytelen barmok.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Megb...sza a kutya hogy ha inditáskor se néz rá a műszerfalra... Az olyantól elvenném a kocsit aztán járjon ahogy tud... Igénytelen barmok.. Pedig van ilyen,hidd el. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Pedig van ilyen,hidd el. :rolleyes: Tudom! Épp ez az elszomorító, aztán meg ő sír a legjobban, hogy ha valami baj van... Nah de off vége :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Megb...sza a kutya hogy ha inditáskor se néz rá a műszerfalra... Az olyantól elvenném a kocsit aztán járjon ahogy tud... Igénytelen barmok.. Csigalom. Nem vagyunk egyformák. Én is ismerek ilyen embereket. Tudnék mesélni, de az már off. Link to comment Megosztás: More sharing options...
THT Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Üdv urak! Hasonló a problémám mint amit az előző hozzászólásokban tárgyaltatok. '94 astra F X16SZ. Menet közben sárga lámpával megállt, azóta se kép se hang. Tegyük fel hogy az EGR miatt állt meg. OK. Mértem az akksit, tudott 5A-t... vettem újat, ezzel sem indul. Gyujtás van, minden visszajelző világít, de ha tovább tekerem a kulcsot, kattan egy relé a biztitábla körül és ennyi. Meg sem próbálja megforgatni, nem erölködik vagy ilyesmi. Kérdésem hoyg előfordulhat olyan, hoyg valami beírt hiba miatt meg sem próbálja megforgatni az önindítót, vagy ez inkább önindítóhiba, vagy valamelyik bizti/relé, és nincs köze egymáshoz a leállásnak, meg a be nem indulásnak?? Hol kezdjek keresgélni? Mit érdemes méricskélni? Segítséget előre is köszönöm! Üdv! THT Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Üdv urak! Hasonló a problémám mint amit az előző hozzászólásokban tárgyaltatok. '94 astra F X16SZ. Menet közben sárga lámpával megállt, azóta se kép se hang. Tegyük fel hogy az EGR miatt állt meg. OK. Mértem az akksit, tudott 5A-t... vettem újat, ezzel sem indul. Gyujtás van, minden visszajelző világít, de ha tovább tekerem a kulcsot, kattan egy relé a biztitábla körül és ennyi. Meg sem próbálja megforgatni, nem erölködik vagy ilyesmi. Kérdésem hoyg előfordulhat olyan, hoyg valami beírt hiba miatt meg sem próbálja megforgatni az önindítót, vagy ez inkább önindítóhiba, vagy valamelyik bizti/relé, és nincs köze egymáshoz a leállásnak, meg a be nem indulásnak?? Hol kezdjek keresgélni? Mit érdemes méricskélni? Segítséget előre is köszönöm! Üdv! THT Könyörgöm... Tényleg nem akarok senkit megbántani, de mi lenne, ha kiolvasnátok azt a k...va hibát? Többet tudnánk mondani. (többször is le lett írva hogyan kell) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Lambda,főtengelyjeladó stb.Elég sok dolog lehet,javaslom a hibakódkiolvasást,Gyik-ban ott a leírás,hogyan kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Üdv urak! Hasonló a problémám mint amit az előző hozzászólásokban tárgyaltatok. '94 astra F X16SZ. Menet közben sárga lámpával megállt, azóta se kép se hang. Tegyük fel hogy az EGR miatt állt meg. OK. Mértem az akksit, tudott 5A-t... vettem újat, ezzel sem indul. Gyujtás van, minden visszajelző világít, de ha tovább tekerem a kulcsot, kattan egy relé a biztitábla körül és ennyi. Meg sem próbálja megforgatni, nem erölködik vagy ilyesmi. Kérdésem hoyg előfordulhat olyan, hoyg valami beírt hiba miatt meg sem próbálja megforgatni az önindítót, vagy ez inkább önindítóhiba, vagy valamelyik bizti/relé, és nincs köze egymáshoz a leállásnak, meg a be nem indulásnak?? Hol kezdjek keresgélni? Mit érdemes méricskélni? Segítséget előre is köszönöm! Üdv! THT Hát ez már kezd érdekes lenni. Most sikerült elbizonytalanítanod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Lambda,főtengelyjeladó stb.Elég sok dolog lehet,javaslom a hibakódkiolvasást,Gyik-ban ott a leírás,hogyan kell. Igen azt hiszem sokkal finomabban fogalmaztad meg az előző hozzászólásom mondandóját. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
THT Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Igen azt hiszem sokkal finomabban fogalmaztad meg az előző hozzászólásom mondandóját. :D Abszolut jogos a felháborodás :rolleyes: Nem írtam hogy néztem a hibakódtárolót, és üres. Helyesebben csak a 12 -t villogja folyamatosan. Megvártam vagy 10 ciklust, másba nem kezdett bele. Ez két dolgot jelenthet: Nincs benne hiba. Rosszul csinálok valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Az új akksi tuti jó? Nem szikrázott nagyot mikor rátetted a sarut? Link to comment Megosztás: More sharing options...
THT Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Az új akksi tuti jó? Nem szikrázott nagyot mikor rátetted a sarut? Tuti jó. Mértük az akksis emberrel is, meg nem ejti el a feszt gyujátson, kulcsfordításra sem, illetve nem is szikrázott mikor beraktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Tuti jó. Mértük az akksis emberrel is, meg nem ejti el a feszt gyujátson, kulcsfordításra sem, illetve nem is szikrázott mikor beraktam. Még a gyújtáskapcsoló-betét jutott eszembe, ha az esetleg széthullott, produkálhat ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts