daykiller Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 De milyen a sima kétpólusú gyári kódja? Nemsokára cserélnem kéne. Annyit tudok, hogy ugyanaz mint a Bosch kétpólusúé. :rolleyes: Asszem ez: FLR-8-LDCU+ Nem mondom,hogy car,csak volt aki szívott vele. Nekem gyári kétpólusú van benne,tökéletes. Gyári kétpólusú 93 ezer km-t bírt az enyémben. :lol: Még most is jók, csak már cseréltem inkább. Tartalékként még bent vannak a kesztyűtartóban. :P Akkor ezzel: http://www.vatera.hu/ngk_gyujtogyertya_4_d..._162070821.html nem érdemes foglalkoznom!? Kétpólusú gyertya ajánlott. Nem tudom miért, de aszondják az való hozzá. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Annyit tudok, hogy ugyanaz mint a Bosch kétpólusúé. :rolleyes: Asszem ez: FLR-8-LDCU+ Gyári kétpólusú 93 ezer km-t bírt az enyémben. :lol: Még most is jók, csak már cseréltem inkább. Tartalékként még bent vannak a kesztyűtartóban. :P Kétpólusú gyertya ajánlott. Nem tudom miért, de aszondják az való hozzá. :D FLR-8-LDCU Oké akkor majd ezekből szerzek egy garnitúrát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 FLR-8-LDCU Oké akkor majd ezekből szerzek egy garnitúrát. Holnap ha nem felejtem el, akkor megnézem pontosan. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Holnap ha nem felejtem el, akkor megnézem pontosan. :rolleyes: Nem kell megnézni, rákerestem a kódra és ez való bele. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Nem kell megnézni, rákerestem a kódra és ez való bele. :D Azért egy Made in Germany, vagy Made in EU legyen rajta. :rolleyes: Én márkaszervizben vettem őket, mert sajna itt a környéken nem kapni máshol ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Azért egy Made in Germany, vagy Made in EU legyen rajta. :rolleyes: Én márkaszervizben vettem őket, mert sajna itt a környéken nem kapni máshol ilyet. GM-es vagy Opeles dobozosat kérek majd. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 GM-es vagy Opeles dobozosat kérek majd. :rolleyes: Nekem van egy garnitúra GM-dobozos gyertyám, csak nem mertem betenni a kocsiba, mert Made in China van ráírva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Nekem van egy garnitúra GM-dobozos gyertyám, csak nem mertem betenni a kocsiba, mert Made in China van ráírva :rolleyes: Ott kell(ene) lenni a Germaynak a menetes rész feletti paláston. Ezeken látszik is: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=a1ef83587...&aid=159587 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Február2, 2010 Megoszt Elküldve Február2, 2010 Üdv Mindenkinek! Segítségre lenne szükségem: '93-as F Astrám van, dízel, 17DR motorkód. Az utóbbi időben rosszalkodik az önindítóm. Utána olvasgattam a dolognak, és a tünetek alapján a szénkefére gyanakszom és valszeg egy alapos takarítás sem ártana neki. A probléma az, hogy sehol nem találok infót a szénkefe típusára vonatkozóan. Hétvégén szét akarom kapni, de ha kiszedem az önindítót, hogy megállapítsam a szénkefe típusát, akkor nem jutok át a szomszéd városba, hogy beszerezzem azokat, ill lehet, hogy előre meg kellene rendelni a készletet. Szóval tud valaki használható adatokkal szolgálni (típuszsám, méret, stb mittudomén) Anyagilag mekkora nagyságrendet képvisel egy ilyen szénkefe készlet? JA! Soha nem szereltem még önindítót, esetleg mire érdemes odafigyelni? Vagy laikusként inkább vigyem villamossági szerelőhöz? Az "Így csináld szerint" egyébként nem egy bonyolult szerkezet, tehát véleményem szerint el tudnék bánni vele. Várom a segítő kommenteket. Előre is köszi! Üdv: Béca (Ez a régi nickem ezen az oldalon, de most ezzel nem sikerül belépnem, esetleg Admin tudna segíteni? Bocs az OFF-ért) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február2, 2010 Megoszt Elküldve Február2, 2010 Üdv Mindenkinek! Segítségre lenne szükségem: '93-as F Astrám van, dízel, 17DR motorkód. Az utóbbi időben rosszalkodik az önindítóm. Utána olvasgattam a dolognak, és a tünetek alapján a szénkefére gyanakszom és valszeg egy alapos takarítás sem ártana neki. A probléma az, hogy sehol nem találok infót a szénkefe típusára vonatkozóan. Hétvégén szét akarom kapni, de ha kiszedem az önindítót, hogy megállapítsam a szénkefe típusát, akkor nem jutok át a szomszéd városba, hogy beszerezzem azokat, ill lehet, hogy előre meg kellene rendelni a készletet. Szóval tud valaki használható adatokkal szolgálni (típuszsám, méret, stb mittudomén) Anyagilag mekkora nagyságrendet képvisel egy ilyen szénkefe készlet? JA! Soha nem szereltem még önindítót, esetleg mire érdemes odafigyelni? Vagy laikusként inkább vigyem villamossági szerelőhöz? Az "Így csináld szerint" egyébként nem egy bonyolult szerkezet, tehát véleményem szerint el tudnék bánni vele. Várom a segítő kommenteket. Előre is köszi! Üdv: Béca (Ez a régi nickem ezen az oldalon, de most ezzel nem sikerül belépnem, esetleg Admin tudna segíteni? Bocs az OFF-ért) Hali, Igazából önindítót kompletten cseréltem egy (nah jó... két) felújítottra. 12-15 ezer környékén kaptam egyet, tök olyan hangja volt mint az új autóknak, tekert mint atom, csak aztán egy hibás forrasztás miatt zárlatos lett... :D visszavittem kaptam másikat azóta jó :rolleyes: Jah ezért az árért be is tették. Nem a legegyszerűbb dolog kivenni, akna nélkül elég sz.r hozzáférni. Magát a felújítást nem kísértem figyelemmel, csak azt láttam hogy a kivett, régi önindítómnak mekkora volt az áramfelvétele, és mennyire nem forgott, az új pedig sokkal kisebb árammal, úgy pörgött mint a franc :P Ha kiszeded, és mégis el kell menni, kérj meg valakit hogy húzzon be :lol: Én zárlatos, önindítóval is eljártam egy napot :P dolgozni muszáj :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Február2, 2010 Megoszt Elküldve Február2, 2010 sziasztok aa titokzatos sport villogásom egy ékszíj és vízpumpa csere után, szinte sose jön elő, na jó havonta egyszer talán. Ha másnak is volt ilyen problémája, nemtudom ezek miatt a szerelések miatt vagy mástól, de most jó :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Február2, 2010 Megoszt Elküldve Február2, 2010 Hali, Igazából önindítót kompletten cseréltem egy (nah jó... két) felújítottra. 12-15 ezer környékén kaptam egyet, tök olyan hangja volt mint az új autóknak, tekert mint atom, csak aztán egy hibás forrasztás miatt zárlatos lett... :D visszavittem kaptam másikat azóta jó :rolleyes: Jah ezért az árért be is tették. Nem a legegyszerűbb dolog kivenni, akna nélkül elég sz.r hozzáférni. Magát a felújítást nem kísértem figyelemmel, csak azt láttam hogy a kivett, régi önindítómnak mekkora volt az áramfelvétele, és mennyire nem forgott, az új pedig sokkal kisebb árammal, úgy pörgött mint a franc :P Ha kiszeded, és mégis el kell menni, kérj meg valakit hogy húzzon be :lol: Én zárlatos, önindítóval is eljártam egy napot :P dolgozni muszáj :D Köszi az infót. Az az igazság, hogy nem akartam most erre tizenezer forintokat költeni, ezért próbálom csak a "filléres" részegységek cseréjével orvosolni a problémát. De sajna egyre jobban azt látom, hogy nem úszom meg a dolgot egy szétszedés és problémafeltárás nélkül, majd azután jöhet a szükséges alkatrész beszerzés. Azért ha valakinek van még vmi hasznos infó ide, akkor azt szívesen veszem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Úgy látom az önindító probléma csak keveseket érint, mert nem nagyon jönnek az infók. pedig közeleg a hétvége, az autóm gyengélkedik, és még mindíg tanácstalan vagyok :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Úgy látom az önindító probléma csak keveseket érint, mert nem nagyon jönnek az infók. pedig közeleg a hétvége, az autóm gyengélkedik, és még mindíg tanácstalan vagyok :rolleyes: Hiszen megválaszoltad magadnak a kérdést, mi mást vársz még? "nem úszom meg a dolgot egy szétszedés és problémafeltárás nélkül, majd azután jöhet a szükséges alkatrész beszerzés" Nem az a gyakran elromló dolog amivel mindenkinek volt tapasztalata, de akkor is a szétszedés, problémafeltárás a megoldás első lépése. (amugy meg elég nagy most a pangás itt a fórumon) Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Sziasztok! A következő eset történt velem: 4 hónappal ezelőtt lett kicserélve vezérműszíj, vízpumpa, olajszűrő, ékszíj, feszítőgörgő, stb. 1 hónapja csikorog az ékszíj, főleg gyorsításoknál, motorféknél tegnap menetközben kigyullatt a sárga lámpa a műszerfalon (nincs áramfejlesztés), leálltam tankoni, beindítani nem tudtam. Vártam 10 percet, beindult a motor, mentem 500 métert, megint kigyulladt a lámpa, motor leállt. Beindítanki már nem lehetett. Szerintetek mi lesz a baja? Az akksit 1 hónappal ezelőtt néztem, rátettem töltőre, 1óra után kikapcsolt. Maxon volt. -20fokban is beindult. Generátorra gyanakszunk, ha beigazolódni látszik, milyen árban lehet 1 új darab? A segítséget előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Sziasztok! A következő eset történt velem: 4 hónappal ezelőtt lett kicserélve vezérműszíj, vízpumpa, olajszűrő, ékszíj, feszítőgörgő, stb. 1 hónapja csikorog az ékszíj, főleg gyorsításoknál, motorféknél tegnap menetközben kigyullatt a sárga lámpa a műszerfalon (nincs áramfejlesztés), leálltam tankoni, beindítani nem tudtam. Vártam 10 percet, beindult a motor, mentem 500 métert, megint kigyulladt a lámpa, motor leállt. Beindítanki már nem lehetett. Szerintetek mi lesz a baja? Az akksit 1 hónappal ezelőtt néztem, rátettem töltőre, 1óra után kikapcsolt. Maxon volt. -20fokban is beindult. Generátorra gyanakszunk, ha beigazolódni látszik, milyen árban lehet 1 új darab? A segítséget előre is köszi. Ha a sárga lámpa gyulladt ki, akkor olvass ki hibakódot. Ez a menet közben leállogatás klasszikusan EGR tünet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 olvassak ki hibakódot? :rolleyes: EGR tünet? :D nem értem miket beszélsz :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 olvassak ki hibakódot? :rolleyes: EGR tünet? :D nem értem miket beszélsz :P Ha világít a sárga lámpa (MIL) akkor valamilyen hiba van a rendszerben. http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Ezen a honlapon fenn van hogyan lehet kiolvasni a tárolt hibát. A diag csati a biztitáblán van. Ha menet közben leáll az autó, akkor sok esetben az EGR szelep szokott hibás lenni, ezt egy egyszerű kiszerelés, kitakarítás, visszaszerelés procedúrával tudod orvosolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 olvassak ki hibakódot? :rolleyes: EGR tünet? :D nem értem miket beszélsz :P Először is milyen motor van benne? Hibakód olvasásról itt okosodhatsz. Az EGR pedig a kipufogógáz recirkulációs szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Sziasztok! A következő eset történt velem: 4 hónappal ezelőtt lett kicserélve vezérműszíj, vízpumpa, olajszűrő, ékszíj, feszítőgörgő, stb. 1 hónapja csikorog az ékszíj, főleg gyorsításoknál, motorféknél tegnap menetközben kigyullatt a sárga lámpa a műszerfalon (nincs áramfejlesztés), leálltam tankoni, beindítani nem tudtam. Vártam 10 percet, beindult a motor, mentem 500 métert, megint kigyulladt a lámpa, motor leállt. Beindítanki már nem lehetett. Szerintetek mi lesz a baja? Az akksit 1 hónappal ezelőtt néztem, rátettem töltőre, 1óra után kikapcsolt. Maxon volt. -20fokban is beindult. Generátorra gyanakszunk, ha beigazolódni látszik, milyen árban lehet 1 új darab? A segítséget előre is köszi. Normális (megszokott) fordulatszámon történt az indítózás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 megnezem, koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Először is milyen motor van benne? Hibakód olvasásról itt okosodhatsz. Az EGR pedig a kipufogógáz recirkulációs szelep. 1.6 benzines 75LE nem lehet, h egyszeruen nem kapott szikrát, mert nem termelt áramot a generátor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 Normális (megszokott) fordulatszámon történt az indítózás? már meg sem forgatta a motort 1általán Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 1.6 benzines 75LE nem lehet, h egyszeruen nem kapott szikrát, mert nem termelt áramot a generátor? Motorkódot légyszíves. Forgalmiból a motorszám első karakterei pl 16NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 1.6 benzines 75LE Neked van EGR-ed. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts