daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 pedig le van már írva, hogy csavart csak lelazítani, és pár menetet rajtahagyni, ráütni a kormánykerékre kéttenyérrel felülről, és akkor le fog patanni a helyéről, aztán lehet teljesen lecsavarozni :rolleyes: Előtte meg célszerű levenni a gyújtást és kivenni a légzsákot. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Ezekkel megpróbálkozom valameik nap lehet hogy már holnap, majd beszámolok! Köszöntem a tippeket, a légzsák az nekem is eszembejutott :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Ezekkel megpróbálkozom valameik nap lehet hogy már holnap, majd beszámolok! Köszöntem a tippeket, a légzsák az nekem is eszembejutott :rolleyes: Csak a művelet előtt vedd le az akkusarut, nehogy a képedbe robbanjon a légzsák, ill. hibakódot generáljon a vezérlő, amit csak Tech-műszerrel lehet törölni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Szerintem nem évjárat és felszereltség függő. Épp amilyet leemeltek a polcról, amit a vezetékező hölgyemények összeraktak. :D Kivétel, ha alapként kapta a fordulatszámost. Nem tom... Lehet... Azt tudom, hogy nekem utólag kapta a fordulatszámos órát :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Csak a művelet előtt vedd le az akkusarut, nehogy a képedbe robbanjon a légzsák, ill. hibakódot generáljon a vezérlő, amit csak Tech-műszerrel lehet törölni. Gyújtás nélkül nem szabadna arcon küldenie a légzsáknak. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Gyújtás nélkül nem szabadna arcon küldenie a légzsáknak. :D Inkább egy sarut vegyen le, mint törött orral, bezúzott fejjel mormolja az eldurrant lufinak hogy ezt nem szabadott volna :P :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Inkább egy sarut vegyen le, mint törött orral, bezúzott fejjel mormolja az eldurrant lufinak hogy ezt nem szabadott volna :P :rolleyes: Igaz, egyetértek maximálisan, de ha egyszerűen csak gyújtásnál kap villanyt a vezérlés... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Igaz, egyetértek maximálisan, de ha egyszerűen csak gyújtásnál kap villanyt a vezérlés... :P Ezt tudjuk, de mindig lehet egy "ha" amit az előző tulaj átkötött, vagy mittomén :rolleyes: Jobb a túlbiztosított, mint a kicsit alul :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Ezt tudjuk, de mindig lehet egy "ha" amit az előző tulaj átkötött, vagy mittomén :rolleyes: Jobb a túlbiztosított, mint a kicsit alul :D Ezért kell kiszedni a légzsákot is. Csati lehúz és ezután durranjon ha tud! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Ezért kell kiszedni a légzsákot is. Csati lehúz és ezután durranjon ha tud! :D jaja. Meg mondjuk amúgy is nehéz átnyúlni a kormány rögzítő csavarig a lufin keresztül :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Szerintem 10év után már akkor se durrana el,ha kellene! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Szerintem 10év után már akkor se durrana el,ha kellene! :rolleyes: Próbáljuk ki! :P Van az a fotó, amiben eldurrantak a légzsákok és föstékes (direkt írtam így :lol:) a műszerfal meg úgy minden belül. Az se mai Fastra. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Szerintem 10év után már akkor se durrana el,ha kellene! :rolleyes: Ezzel vitatkoznék. De ha gondolod következő blitzre veszünk egy öreg lufis kormányt és kipróbáljuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Ezzel vitatkoznék. De ha gondolod következő blitzre veszünk egy öreg lufis kormányt és kipróbáljuk. Meg hozzál hozzá vezérlőt is. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Meg hozzál hozzá vezérlőt is. :rolleyes: Csinálunk hozzá jó hosszú kábelt, a vezérlőt földhöz vágjuk, a lufi meg 30 méterrel odébb durran? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Csinálunk hozzá jó hosszú kábelt, a vezérlőt földhöz vágjuk, a lufi meg 30 méterrel odébb durran? Akár. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Próbáljuk ki! :D Van az a fotó, amiben eldurrantak a légzsákok és föstékes (direkt írtam így :D) a műszerfal meg úgy minden belül. Az se mai Fastra. :P Az szépen ki lett dekorálva :D Arra emlékszem én is... Amúgy az meg van adva valahol hogy a lufiknak mennyi a "szavatossági ideje" ? :rolleyes: Valamit hallottam hogy 7 évente érdemes ellenőriztetni őket (akkor mi történik?-eldurrantják és megmondják hogy "jóvót" vagy hogy "nemjó" :P ) Azt se tudom hogy ez az ellenőriztetés ez igaz, meg 7 év vagy csak hallottam és annyi értelme van mintha... nem emleget senkit :lol: Csinálunk hozzá jó hosszú kábelt, a vezérlőt földhöz vágjuk, a lufi meg 30 méterrel odébb durran? És pofával lefelé teszed le a földre hogy jó magasra is menjen :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Az szépen ki lett dekorálva :D Arra emlékszem én is... Amúgy az meg van adva valahol hogy a lufiknak mennyi a "szavatossági ideje" ? :rolleyes: Valamit hallottam hogy 7 évente érdemes ellenőriztetni őket (akkor mi történik?-eldurrantják és megmondják hogy "jóvót" vagy hogy "nemjó" :P ) Azt se tudom hogy ez az ellenőriztetés ez igaz, meg 7 év vagy csak hallottam és annyi értelme van mintha... nem emleget senkit :lol: És pofával lefelé teszed le a földre hogy jó magasra is menjen :P :D Mennyé aludni bazz!! Amúgy passzolom. Ezen már én is agyaltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Az szépen ki lett dekorálva :D Arra emlékszem én is... Amúgy az meg van adva valahol hogy a lufiknak mennyi a "szavatossági ideje" ? :rolleyes: Valamit hallottam hogy 7 évente érdemes ellenőriztetni őket (akkor mi történik?-eldurrantják és megmondják hogy "jóvót" vagy hogy "nemjó" :P ) Azt se tudom hogy ez az ellenőriztetés ez igaz, meg 7 év vagy csak hallottam és annyi értelme van mintha... nem emleget senkit :lol: És pofával lefelé teszed le a földre hogy jó magasra is menjen :D :D ááááááá nem! Betesszük az egyik autó alá vagy az egyik sátorba...és meglepi. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 ááááááá nem! Betesszük az egyik autó alá vagy az egyik sátorba...és meglepi. :rolleyes: A sátorost támogatom! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 piszkos munkák című sorozatban durrantott el a srác egy lufit mikor bontózott. csak épp a lufin volt egy b.szott nagy fémhordó, amit felküldött 20méterre mikor elpukkant :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Ezzel vitatkoznék. De ha gondolod következő blitzre veszünk egy öreg lufis kormányt és kipróbáljuk. Nem azt mondtam,hogy tutira nem működne,hanem hogy nem 100%,hogy nyilna. Air Bag Lifetime. [Query:] Airbag-SRS needs a check after 10 years. [Response:] As I recently reported, Volvo have increased the recommended airbag life from 10 years (as indicated on the sticker) to 15 years. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Lufi. Egy bontós buli alkalmával csináltam ezt a videót. http://video.xfree.hu/?n=gorbi2|b553752e04...1aeaf5#videoloc Szerk: dani89rk! Aki lufis kormányt vesz le az inkább iktassa totál ki az elektromos részét, ne adjunk még véletlenül sem esélyt a balesetnek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Lufi. Egy bontós buli alkalmával csináltam ezt a videót. http://video.xfree.hu/?n=gorbi2|b553752e04...1aeaf5#videoloc Fullos trabant, körbelégzsákos :D De elég jól érzékelteti hogy miért nem jó ebbe belenézni közelről :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Fullos trabant, körbelégzsákos :D De elég jól érzékelteti hogy miért nem jó ebbe belenézni közelről :rolleyes: Mi se hobbiból feszültünk hátra teljesen az ülésbe haverral, mikor a tuskó parkolóban a kis kék oszlop előre megfontolt aljas szándékkal közelített felénk. :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts