Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
pedig le van már írva, hogy csavart csak lelazítani, és pár menetet rajtahagyni, ráütni a kormánykerékre kéttenyérrel felülről, és akkor le fog patanni a helyéről, aztán lehet teljesen lecsavarozni :rolleyes:

Előtte meg célszerű levenni a gyújtást és kivenni a légzsákot. :D

Elküldve
Ezekkel megpróbálkozom valameik nap lehet hogy már holnap, majd beszámolok!

Köszöntem a tippeket, a légzsák az nekem is eszembejutott :rolleyes:

Csak a művelet előtt vedd le az akkusarut, nehogy a képedbe robbanjon a légzsák, ill. hibakódot generáljon a vezérlő, amit csak Tech-műszerrel lehet törölni.

Elküldve
Szerintem nem évjárat és felszereltség függő. Épp amilyet leemeltek a polcról, amit a vezetékező hölgyemények összeraktak. :D Kivétel, ha alapként kapta a fordulatszámost.

Nem tom... Lehet...

Azt tudom, hogy nekem utólag kapta a fordulatszámos órát :rolleyes:

Elküldve
Csak a művelet előtt vedd le az akkusarut, nehogy a képedbe robbanjon a légzsák, ill. hibakódot generáljon a vezérlő, amit csak Tech-műszerrel lehet törölni.

Gyújtás nélkül nem szabadna arcon küldenie a légzsáknak. :rolleyes:

Elküldve
Gyújtás nélkül nem szabadna arcon küldenie a légzsáknak. :D

Inkább egy sarut vegyen le, mint törött orral, bezúzott fejjel mormolja az eldurrant lufinak hogy ezt nem szabadott volna :P :rolleyes:

Elküldve
Inkább egy sarut vegyen le, mint törött orral, bezúzott fejjel mormolja az eldurrant lufinak hogy ezt nem szabadott volna :P :rolleyes:

Igaz, egyetértek maximálisan, de ha egyszerűen csak gyújtásnál kap villanyt a vezérlés... :D

Elküldve
Igaz, egyetértek maximálisan, de ha egyszerűen csak gyújtásnál kap villanyt a vezérlés... :P

Ezt tudjuk, de mindig lehet egy "ha" amit az előző tulaj átkötött, vagy mittomén :rolleyes: Jobb a túlbiztosított, mint a kicsit alul :D

Elküldve
Ezt tudjuk, de mindig lehet egy "ha" amit az előző tulaj átkötött, vagy mittomén :rolleyes: Jobb a túlbiztosított, mint a kicsit alul :D

Ezért kell kiszedni a légzsákot is. Csati lehúz és ezután durranjon ha tud! :P

Elküldve
Ezért kell kiszedni a légzsákot is. Csati lehúz és ezután durranjon ha tud! :D

jaja. Meg mondjuk amúgy is nehéz átnyúlni a kormány rögzítő csavarig a lufin keresztül :rolleyes:

Elküldve
Szerintem 10év után már akkor se durrana el,ha kellene! :rolleyes:

Próbáljuk ki! :P

Van az a fotó, amiben eldurrantak a légzsákok és föstékes (direkt írtam így :lol:) a műszerfal meg úgy minden belül. Az se mai Fastra. :D

Elküldve
Szerintem 10év után már akkor se durrana el,ha kellene! :rolleyes:

Ezzel vitatkoznék. De ha gondolod következő blitzre veszünk egy öreg lufis kormányt és kipróbáljuk.

Elküldve
Próbáljuk ki! :D

Van az a fotó, amiben eldurrantak a légzsákok és föstékes (direkt írtam így :D) a műszerfal meg úgy minden belül. Az se mai Fastra. :P

Az szépen ki lett dekorálva :D Arra emlékszem én is... Amúgy az meg van adva valahol hogy a lufiknak mennyi a "szavatossági ideje" ? :rolleyes: Valamit hallottam hogy 7 évente érdemes ellenőriztetni őket (akkor mi történik?-eldurrantják és megmondják hogy "jóvót" vagy hogy "nemjó" :P ) Azt se tudom hogy ez az ellenőriztetés ez igaz, meg 7 év vagy csak hallottam és annyi értelme van mintha... nem emleget senkit :lol:

Csinálunk hozzá jó hosszú kábelt, a vezérlőt földhöz vágjuk, a lufi meg 30 méterrel odébb durran?

És pofával lefelé teszed le a földre hogy jó magasra is menjen :P :D

Elküldve
Az szépen ki lett dekorálva :D Arra emlékszem én is... Amúgy az meg van adva valahol hogy a lufiknak mennyi a "szavatossági ideje" ? :rolleyes: Valamit hallottam hogy 7 évente érdemes ellenőriztetni őket (akkor mi történik?-eldurrantják és megmondják hogy "jóvót" vagy hogy "nemjó" :P ) Azt se tudom hogy ez az ellenőriztetés ez igaz, meg 7 év vagy csak hallottam és annyi értelme van mintha... nem emleget senkit :lol:

És pofával lefelé teszed le a földre hogy jó magasra is menjen :P :D

Mennyé aludni bazz!! Amúgy passzolom. Ezen már én is agyaltam.

Elküldve
Az szépen ki lett dekorálva :D Arra emlékszem én is... Amúgy az meg van adva valahol hogy a lufiknak mennyi a "szavatossági ideje" ? :rolleyes: Valamit hallottam hogy 7 évente érdemes ellenőriztetni őket (akkor mi történik?-eldurrantják és megmondják hogy "jóvót" vagy hogy "nemjó" :P ) Azt se tudom hogy ez az ellenőriztetés ez igaz, meg 7 év vagy csak hallottam és annyi értelme van mintha... nem emleget senkit :lol:

És pofával lefelé teszed le a földre hogy jó magasra is menjen :D :D

ááááááá nem! Betesszük az egyik autó alá vagy az egyik sátorba...és meglepi. :P

Elküldve

piszkos munkák című sorozatban durrantott el a srác egy lufit mikor bontózott. csak épp a lufin volt egy b.szott nagy fémhordó, amit felküldött 20méterre mikor elpukkant :rolleyes:

Elküldve
Ezzel vitatkoznék. De ha gondolod következő blitzre veszünk egy öreg lufis kormányt és kipróbáljuk.

Nem azt mondtam,hogy tutira nem működne,hanem hogy nem 100%,hogy nyilna.

Air Bag Lifetime. [Query:] Airbag-SRS needs a check after 10 years. [Response:] As I recently reported, Volvo have increased the recommended airbag life from 10 years (as indicated on the sticker) to 15 years.
Elküldve
Fullos trabant, körbelégzsákos :D De elég jól érzékelteti hogy miért nem jó ebbe belenézni közelről :rolleyes:

Mi se hobbiból feszültünk hátra teljesen az ülésbe haverral, mikor a tuskó parkolóban a kis kék oszlop előre megfontolt aljas szándékkal közelített felénk. :P :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.