jacsi Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Köszönöm! Ez nagy segítség lett! Még egyszer köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Sziasztok! A segítségeteket kérném! Egy 2000 aug. évjáratú 1.6-os 8 szelepes caravanom van. Indítás után kialszik, majd pár perc múlva ujra kigyullad a műszerfalban a motorelektronika lámpa. ( bal oldal. alsó sor 3. lámpa) Mi lehet az oka? Volt már valakinek ehhez hasonló gondja? Előrre is köszi! Nekem nem volt. :P :lol: De pl. a benzines márkatársak mondanák, hogy : HAJJAJ, NANÁ HOGY VOLT. :rolleyes: :D Hú de genya vagyok ma. Ezt hozza ki belőlem az autó hiánya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Sziasztok! A segítségeteket kérném! Egy 2000 aug. évjáratú 1.6-os 8 szelepes caravanom van. Indítás után kialszik, majd pár perc múlva ujra kigyullad a műszerfalban a motorelektronika lámpa. ( bal oldal. alsó sor 3. lámpa) Mi lehet az oka? Volt már valakinek ehhez hasonló gondja? Előrre is köszi! Itt találsz hozzá magyar leírást. http://www.opel-magazin.hu/technika/szerel...-leolvasas.html Képek: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=ef81286ae...&aid=167351 vagy http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=ef81286ae...&aid=167351 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Nekem nem volt. :P :lol: De pl. a benzines márkatársak mondanák, hogy : HAJJAJ, NANÁ HOGY VOLT. :rolleyes: :D Hú de genya vagyok ma. Ezt hozza ki belőlem az autó hiánya. Csak hogy viszonozzam a genyaságod! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Csak hogy viszonozzam a genyaságod! :rolleyes: Egy talin majd összekenjük sárral, csak hogy legyen miit pucolnod :D :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Egy talin majd összekenjük sárral, csak hogy legyen miit pucolnod :D :P :lol: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
asim1 Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Itt találsz hozzá magyar leírást. http://www.opel-magazin.hu/technika/szerel...-leolvasas.html Képek: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=ef81286ae...&aid=167351 vagy http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=ef81286ae...&aid=167351 Szia én még kérdeznék ez ügyben. A leírásban az van, hogy az A- B kell rövidre zárni. De ha a képet nézem az a jobb felső egymás alatti. Viszont a másik képen, meg a BAL oldalon van összekötve - Ilusztráció? vagy hogy tiszta legyen? És nehogy baromságot csináljak véletlen... És még egy kérdés - én tudatlan... kérdezem.. Nekem nem világít a sárga kontroll lámpa (X1.4NZ) viszont történt velem a napkban, hogy 2 alkalommal gurultam a verdával és seszó se beszéd sárgalámpa leállás, menet közben. - félre toltam a verdát és vártam a "csodát" Egyik alkalom elvontattak majd pár méter és bepöcent az autó- majd másik alkalommal - leállás és indítózás magához tért. Ez nem dugulás vagy ilyesmi, mert az szagatna...ez csak olyan mint amikor a gyujtás vagy áram vagy valami megszakad.... És mit csinálsz vissza 2 esbe és ráengeded a kuplungot - hátha beugrik...szörnyű érzés...közbe mögöted meg jönnek.. Persze nem ugrott be... (287.000km van benne és hasonló volt egyszer fesz szabályozó miatt régeben..) Volt egy fűtő motor ellenállás cserém - szét volt rohadva ...irtam is a másik topikban róla... Most éppen megy a verda a fűtés ellenállás cserélve - de nem vagyok nyugott ezért a kód hátha feldobna valamit.... Szóval Hibakód kiszűrés? Hogy van ez, végig megy az össze kódon? vagy csak a hibásat fogja feldobni (az meg van hogy 3szor ismétel..) Ha a 12es el kezd és mondjuk a 57 es a hiba forrásom, végig kell várni? Miben jelez mást, ha a hibás részhez ért... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Szia én még kérdeznék ez ügyben. A leírásban az van, hogy az A- B kell rövidre zárni. De ha a képet nézem az a jobb felső egymás alatti. Viszont a másik képen, meg a BAL oldalon van összekötve - Ilusztráció? vagy hogy tiszta legyen? És nehogy baromságot csináljak véletlen... ... Szóval Hibakód kiszűrés? Hogy van ez, végig megy az össze kódon? vagy csak a hibásat fogja feldobni (az meg van hogy 3szor ismétel..) Ha a 12es el kezd és mondjuk a 57 es a hiba forrásom, végig kell várni? Miben jelez mást, ha a hibás részhez ért... Tremészetesen 10-pólusú diagnóziscsatinál a jobb felső és az az alatti zárandó össze. Gyújtást ráadod (nem indítod be!) és figyeled a kontroll-lámpát. Először 12-t fog villogni 3-szor (egy villanás, kis szünet, majd két villanás, hosszabb szünet egy villanás...) és azután a hibákat. Ha - a Te példáddal élve - 57-es hibakód van benne, akkor a 3-szori 12-es kód után 5 villanás, majd kis szünettel 7 villanás, hosszabb szünet, megint 5-villanás... (mindent 3-szor ismétel). Ha ez után megint a 12-es kódot villogja, akkor nincs benne más hibakód. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Szia én még kérdeznék ez ügyben. A leírásban az van, hogy az A- B kell rövidre zárni. De ha a képet nézem az a jobb felső egymás alatti. Viszont a másik képen, meg a BAL oldalon van összekötve - Ilusztráció? vagy hogy tiszta legyen? És nehogy baromságot csináljak véletlen... És még egy kérdés - én tudatlan... kérdezem.. Nekem nem világít a sárga kontroll lámpa (X1.4NZ) viszont történt velem a napkban, hogy 2 alkalommal gurultam a verdával és seszó se beszéd sárgalámpa leállás, menet közben. - félre toltam a verdát és vártam a "csodát" Egyik alkalom elvontattak majd pár méter és bepöcent az autó- majd másik alkalommal - leállás és indítózás magához tért. Ez nem dugulás vagy ilyesmi, mert az szagatna...ez csak olyan mint amikor a gyujtás vagy áram vagy valami megszakad.... És mit csinálsz vissza 2 esbe és ráengeded a kuplungot - hátha beugrik...szörnyű érzés...közbe mögöted meg jönnek.. Persze nem ugrott be... (287.000km van benne és hasonló volt egyszer fesz szabályozó miatt régeben..) Volt egy fűtő motor ellenállás cserém - szét volt rohadva ...irtam is a másik topikban róla... Most éppen megy a verda a fűtés ellenállás cserélve - de nem vagyok nyugott ezért a kód hátha feldobna valamit.... Szóval Hibakód kiszűrés? Hogy van ez, végig megy az össze kódon? vagy csak a hibásat fogja feldobni (az meg van hogy 3szor ismétel..) Ha a 12es el kezd és mondjuk a 57 es a hiba forrásom, végig kell várni? Miben jelez mást, ha a hibás részhez ért... Nem akartalak elbizonytalanítani. A Te autód 2000.08-as és nem tudom, hogy OBD1, vagy OBD2-es. Magyarul 10, vagy 16 pólusú-e a diag. csati. Ugyanis 2001-től kötelező az OBD2 benzines mociknál, ezáltal a 16 érintkezős diagnosztikai csatlakozó. Ezért linkeltem be mindkettőt. A 16-osnál pedig nem A-B, hanem 5-6, ahogy a képen látszik. Az 5-ös a test, a 6-os a jelvezeték. A 10-es egyértelmű. A leállással kapcsolatban sok infót találhatsz itt: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...t=0&start=0 Otthoni hibakereséshez pedig itt találhatsz képeket: http://www.czarnikm.republika.pl/c14nz.htm üdv, gorbi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Nem akartalak elbizonytalanítani. A Te autód 2000.08-as és nem tudom, hogy OBD1, vagy OBD2-es. Magyarul 10, vagy 16 pólusú-e a diag. csati. Ugyanis 2001-től kötelező az OBD2 benzines mociknál, ezáltal a 16 érintkezős diagnosztikai csatlakozó. Ezért linkeltem be mindkettőt. A 16-osnál pedig nem A-B, hanem 5-6, ahogy a képen látszik. Az 5-ös a test, a 6-os a jelvezeték. A 10-es egyértelmű. A leállással kapcsolatban sok infót találhatsz itt: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...t=0&start=0 Otthoni hibakereséshez pedig itt találhatsz képeket: http://www.czarnikm.republika.pl/c14nz.htm üdv, gorbi Ha 2000-es akkor lehet, hogy nem is 2 hanem 4 jegyű a hibakód. A lényeg, hogy csatlakozótól függően a megfelelő pontokat kell összekötni aztán sasolni, hogy mit villog. Majd beírod, hogy mit villog aztán itt megkapod a választ, hogy az milyen hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Ha 2000-es akkor lehet, hogy nem is 2 hanem 4 jegyű a hibakód. A lényeg, hogy csatlakozótól függően a megfelelő pontokat kell összekötni aztán sasolni, hogy mit villog. Majd beírod, hogy mit villog aztán itt megkapod a választ, hogy az milyen hiba. Még annyit ehhez, hogy a 4 jegyű hibakódnál, ha 10-et villog, akkor az 0-t jelent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Hogy bonyolítsak nekem is 4 jegyű hibakódokat dobál, OBD2-őn. Szerencsére nem túl gyakran, 1 évben 1x . Link to comment Megosztás: More sharing options...
asim1 Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Nem akartalak elbizonytalanítani. A Te autód 2000.08-as és nem tudom, hogy OBD1, vagy OBD2-es. Magyarul 10, vagy 16 pólusú-e a diag. csati. Ugyanis 2001-től kötelező az OBD2 benzines mociknál, ezáltal a 16 érintkezős diagnosztikai csatlakozó. Ezért linkeltem be mindkettőt. A 16-osnál pedig nem A-B, hanem 5-6, ahogy a képen látszik. Az 5-ös a test, a 6-os a jelvezeték. A 10-es egyértelmű. A leállással kapcsolatban sok infót találhatsz itt: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...t=0&start=0 Otthoni hibakereséshez pedig itt találhatsz képeket: http://www.czarnikm.republika.pl/c14nz.htm üdv, gorbi Szia(tok)! Köszönöm a magyarázatokat, a lényeg egy srác a diagnosztika progiját egy laptpon lefutatta a verdán. (2000 ft kért és kb 2-3 perc volt) Valakik meg azt mondták a diagnosztika - csak a jeladókra jóóó Előszőr semmit nem talált, és mégis aztán. Olyan 12 egész valamenyi volt a töltésem és azt mondta emelt fordulatnál is 14 - nek kell lenni kbb.. Szoval hétfőn tudják fogani ott kezdek. És a generátort szétkapják. Lehet egy dióda vagy bármi - azt mondta a szaki.... Én bízom benne hogy itt a hiba forrás.... De semmi pénzért nem hagyom ki ezt a hibakódos témát én is kiprobálom felhozz e valamit nekem...ha meglesz akkor megírom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Sziasztok! Beszereztem majdnem minden alkatrészt a szivargyújtós projekt-hez. még pár saru kell. Az lenne a kérdésem hogy mivel tudnák 28mm átmérőjű lukat fúrni a műanyagba hátra a szivargyújtónak? Melyik lenne a leg egyszerűbb és pontosabb megoldás? Köszönöm: Dávid Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Sziasztok! Beszereztem majdnem minden alkatrészt a szivargyújtós projekt-hez. még pár saru kell. Az lenne a kérdésem hogy mivel tudnák 28mm átmérőjű lukat fúrni a műanyagba hátra a szivargyújtónak? Melyik lenne a leg egyszerűbb és pontosabb megoldás? Köszönöm: Dávid Szia! Amit most írok, az nagyon morbidnak tűnhet, de nekem be szokott jönni. Keress, egy 28 mm átmérőjű vas csövet. Gáztűzhely közeében melegítsd fel a cső végét, s meglátod, mint kés a vajba, úgy fogja gyönyorűen kivitelezni neked a lukat. Ha nincs ekkora méretű csöved, akkor jelöld be a műanyagon jól láthatóan a lyuk helyét, s egy kis szöget forrósíts fel, s azzal vágd ki a kört. Kicsit büdös lesz, de szépen lehet vele dolgozni, s biztosal elkerülhető a műanyag eltörése is. Sok sikert! Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Szia! Amit most írok, az nagyon morbidnak tűnhet, de nekem be szokott jönni. Keress, egy 28 mm átmérőjű vas csövet. Gáztűzhely közeében melegítsd fel a cső végét, s meglátod, mint kés a vajba, úgy fogja gyönyorűen kivitelezni neked a lukat. Ha nincs ekkora méretű csöved, akkor jelöld be a műanyagon jól láthatóan a lyuk helyét, s egy kis szöget forrósíts fel, s azzal vágd ki a kört. Kicsit büdös lesz, de szépen lehet vele dolgozni, s biztosal elkerülhető a műanyag eltörése is. Sok sikert! rendben köszönöm a tanácsod! én még dekopír fűrészre gondoltam de az nem biztos hogy jó lehet hogy eltörné a műanyagot vagy még erre a lapos fúróra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 rendben köszönöm a tanácsod! én még dekopír fűrészre gondoltam de az nem biztos hogy jó lehet hogy eltörné a műanyagot vagy még erre a lapos fúróra. dekopírt felejtsd el... 1 tanács: inkább kisebb lyukat vágj! azt lehet bővítgetni :D de fordítva... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Sziasztok! Beszereztem majdnem minden alkatrészt a szivargyújtós projekt-hez. még pár saru kell. Az lenne a kérdésem hogy mivel tudnák 28mm átmérőjű lukat fúrni a műanyagba hátra a szivargyújtónak? Melyik lenne a leg egyszerűbb és pontosabb megoldás? Köszönöm: Dávid Én ezzel csinálnám! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Én ezzel csinálnám! :D és nem szaggatta? nekem is van ilyen, de eddig műanyagnál (főleg astránál) nem mertem kipróbálni.. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 és nem szaggatta? nekem is van ilyen, de eddig műanyagnál (főleg astránál) nem mertem kipróbálni.. :rolleyes: Szerintem nyugodtan. A síma fúrószár is viszi a műanyagot, ha elég nagy a fordulat. Szerintem ezzel is mennie kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
richy09 Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Tisztelet minden opel tulajnak...szeppen hull a ho :D Szeretnek egy kis tanacsot kerni...pontosaban arrol hol talalok en ilyen kijelzot Astra F-hez http://s1.postimage.org/gx9M_6r.jpg Es legfobkepen azt is hogy ha talalok betudom e epiteni a regi helyere, azert ez megis mutatosabb, jo jo nem kell elitelni csak tetszik, please Help Me :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Tisztelet minden opel tulajnak...szeppen hull a ho :D Szeretnek egy kis tanacsot kerni...pontosaban arrol hol talalok en ilyen kijelzot Astra F-hez http://s1.postimage.org/gx9M_6r.jpg Es legfobkepen azt is hogy ha talalok betudom e epiteni a regi helyere, azert ez megis mutatosabb, jo jo nem kell elitelni csak tetszik, please Help Me :rolleyes: Bontókban keress. Nem ítél el senki, páran már építettünk be ilyet itt a fórumon is. Attól függően, hogy mennyire akarod kiépíteni, kell maga a kijelző, az ablaktörlőkar (azon vannak a kapcsolói), hűtőfolyadékszint figyeléséhez jeladós kupak a tartályra, ablakmosófolyadék-szint visszajelzéséhez jeladós tartály (bár a jeladó utólag is belefabrikálható a tartályodba), meg ha az izzókiégést figyelő funkcióját is használni szeretnéd, az ahhoz tartozó dobozka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
richy09 Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 szoval akkor nincs osszekotve a fedelzeti komputerel, nem banam ha azt nem kelene cserelni, amugyis nagyon szeppen koszonom a valasszt maris sokal okosabb lettem, de megis van egy bizonyos model amit erdemes keresgelni, marmint evjarat vagy egy kulon tipus? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 szoval akkor nincs osszekotve a fedelzeti komputerel, nem banam ha azt nem kelene cserelni, amugyis nagyon szeppen koszonom a valasszt maris sokal okosabb lettem, de megis van egy bizonyos model amit erdemes keresgelni, marmint evjarat vagy egy kulon tipus? Ez maga a fedélzeti computer :rolleyes: Ha a motorvezérlőre gondolsz, azzal is össze kell kötni, mert a fogyasztásméréshez onnan kapja a jelet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
richy09 Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 na megteszem amit lehet koszonom szepen mindenkep, majd beszamolok mit ugyeskedtem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts