Laci4 Elküldve Március30, 2005 Elküldve Március30, 2005 uuuuh bázz... összehugyozom magam!!! Ez a nem semmi! Delphi fúj fúj.. akinek szintén ez van, előre sajnálom. Bosch rulez.. Aztmondta szaki, hogy "szar" francia utángyártás. Tipushiba, hogy alulméretezettek a diódahidak, és elszállnak...és hát ilyenkor általában viszik a feszstabot is magukkal.. ez a kettő állítólag alaphangon 20rongy.. kiscsit sokallom. Kérdeztem és ha vennék esetleg egy bontotottat? aztmondta azzal se járok jobban, nem kapom meg sokkal olcsóbban, és lehet pár hét múlva ugyanott vagyok... ezt allig hiszem el... tudja vki hol lehet kapni ilyen szutyok diódahidakat? jah és amit még kérdeztem, nem lehet-e az egész generátort kicserélni a pibe... boschra? MIre azt mondta, hogy mióta ezek az autómata feszítők vannak benne, meg vmi felrögzitést, azóta sajnos nem.. nem csak bennem merült fel ez a kérdés, de sajnos ez ilyen szopás.. +hogy klimás is, igy szinte biztosra veszi h a 100A-res van benne nekem, és az meg pláne hajlamos ilyenekre.. viszont preciz a pasi, mondjuk ezt az OFF escortomnál ON is láttam.. mondja, és még az is lehet h a feszitőgörgöt is ki kell cserélni,mert ha már csinálja, és az is tréh, nem szeretné úgy kiadni a kezéből... szépen vagyunk.. vkinek vmi 5lete hozzászolása?
knight Elküldve Március30, 2005 Elküldve Március30, 2005 :D Háp ez tényleg gáz... Csergőben szerintem biztos van hozzá alkatrész...
mörfi Elküldve Március30, 2005 Elküldve Március30, 2005 Az anyag 20 :?: :shock: ne má baz :!: én soknak találom, max 12-re gondoltam de nem tom, :?
Laci4 Elküldve Március30, 2005 Elküldve Március30, 2005 Így igaz!! Gondoltam felhivom öket, hogy ne legyek nagyon átverve. Erre delphihez nem tudott mit mondani a user, viszont mondott delcohoz. ahhoz a gyári dióda híd most kapaszkodjatok 30rongy körül van. utángyártott olyan 12 ha jól emlékszem. a fesz stab meg olyan 7-8 körüli árban van. Szóval a muki nem akart átvágni. Jah és mindez asszem 70A-es-hez. enyém meg,ha jól emlékszem 100-as. :evil: :evil:
mörfi Elküldve Március30, 2005 Elküldve Március30, 2005 Így igaz!! Gondoltam felhivom öket, hogy ne legyek nagyon átverve. Erre delphihez nem tudott mit mondani a user, viszont mondott delcohoz. ahhoz a gyári dióda híd most kapaszkodjatok 30rongy körül van. utángyártott olyan 12 ha jól emlékszem. a fesz stab meg olyan 7-8 körüli árban van. Szóval a muki nem akart átvágni. Jah és mindez asszem 70A-es-hez. enyém meg,ha jól emlékszem 100-as. :evil: :evil: :D öcsém ,menek a garázsba megnézem enyém milyen :roll:
leslie Elküldve Március30, 2005 Elküldve Március30, 2005 Tudom, h Schiller, meg drágák, meg lehúzósak, de nekem 20ekm-errel ezelőtt kb 60e volt a komplett generátor csere. Illetve maga a generátor. Akkor még a cégkocsim volt, szal addig, ha hívtak telefonon, h mi menjen bele, nálam default volt, hogy mindenből a legdrágábbat kapja. :D
Laci4 Elküldve Március30, 2005 Elküldve Március30, 2005 Háát ez van.. holnap viszem a szakihoz.. már előre félek mennyibe fog fájni egy "sima" generátor javitás :D Más.. azt tom hogy a gyertyából a gyári a legjobb, de amikor ma kérdeztem a csergőben, hogy van é és mennyi, visszakérdeztek, h egy vagy 2 polúsú kell, van benne... Lövésem sincs :oops: vélemények? melyiket?
Gepard Elküldve Március30, 2005 Elküldve Március30, 2005 Háát ez van.. holnap viszem a szakihoz.. már előre félek mennyibe fog fájni egy "sima" generátor javitás :D Más.. azt tom hogy a gyertyából a gyári a legjobb, de amikor ma kérdeztem a csergőben, hogy van é és mennyi, visszakérdeztek, h egy vagy 2 polúsú kell, van benne... Lövésem sincs :oops: vélemények? melyiket?Kiveszel egyet és megnézed. :wink:
Laci4 Elküldve Március30, 2005 Elküldve Március30, 2005 Gabi köszke.. Gepard kivétel: jah... ha jó hozzá a régi, escortomból megmaradt gyertyakulcs... :oops: :shock: 8) :D
Laci4 Elküldve Március31, 2005 Elküldve Március31, 2005 Generátorral kapcsolatos fejlemények észrevételek itt: http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?p=58168#58168
szantozoli Elküldve Április5, 2005 Elküldve Április5, 2005 Sziasztok! A gyári Blaupunkt Car-300 magnónak hogy kell beütni a kódot? 1. gyújtás 2. bekapcsolás 3. kód bevítele 4. AS gomb 3 s-ig Ez így jó? A TP gombbal nem kell semmit se csinálni?
szantozoli Elküldve Április5, 2005 Elküldve Április5, 2005 1.gyújtás 2.bekapcs. 3.AS 4.kód 5.AS Így jó?
szantozoli Elküldve Április5, 2005 Elküldve Április5, 2005 Köszi! Bár nem nekem kellett, én csak segítek a ki és beszerelésben. Csak úgy nem akarok hozzányúlni, hogy utána ne tudjam összeszerelni.
szantozoli Elküldve Április5, 2005 Elküldve Április5, 2005 És azt nem tudjátok megmondani, hogy a km óra izzója olyan-e mint amit a középkonzolba kell tenni? Nekem csak 3 világít, és addig nem akarom szétszedni, amíg nem veszem meg az izzókat.
Laci4 Elküldve Április5, 2005 Elküldve Április5, 2005 1.gyújtás 2.bekapcs. 3.AS 4.kód 5.AS Így jó? Nekem CDR500 ha jól emlékszem, és nálam igy van. 1: Gyújtás 2: AS nyomvatart aztán 3: Bekapcs...AS nyomvatart, amíg pittyen..aztán 4: a szám billentyükkel beadni a kódott(amig nyomkodod, addig változik az adott karakter..(1es gomb első kar. 2es gomb 2. kar. stb) 5: végül AS nyomvatart, amig pittyen.. Más: nincs vkinek egy megmaradt régi gyújtókábele,amit mondjuk lecserélt? az ami a leghosszabb.talán az első henger.. nem tom honnan kezdődik.. az enyés sajna kontaktos.. és csak az az egy :D
I_S Elküldve Április6, 2005 Elküldve Április6, 2005 Nekem CDR500 ha jól emlékszem, és nálam igy van. 1: Gyújtás 2: AS nyomvatart aztán 3: Bekapcs...AS nyomvatart, amíg pittyen..aztán 4: a szám billentyükkel beadni a kódott(amig nyomkodod, addig változik az adott karakter..(1es gomb első kar. 2es gomb 2. kar. stb) 5: végül AS nyomvatart, amig pittyen.. Itt a szó! (legalábbis nekem is ilyen ... volt :D )
huane Elküldve Április6, 2005 Elküldve Április6, 2005 Üdv Mindenki Rövid kérdésem lenne, hátha valaki tuggyaja megódást. Nemrég vettem észre, hogy néha menet közben kigyullad a CheckEngine visszajelzőm, ami a motor leállításáig világít. Rövid utánajárás után meglett a hibakódkivillogtatás knowhow-ja, erre a gépkoccsi közli velem, hogy a hibák: Speed Sensor (No Signal) Stepper Motor (No Idle Speed Control) ..és a kérdések: 1. ezek szerint a szpídszenzor a műszeregységben van? a kilóméterspiálom szakadt (egyenlőre) 2. a steppermotor az alapjárati motor? és nem működik amíg nincs kilóméterspirálom? :shock: Válaszokat köszi
Gepard Elküldve Április6, 2005 Elküldve Április6, 2005 Üdv Mindenki Rövid kérdésem lenne, hátha valaki tuggyaja megódást. Nemrég vettem észre, hogy néha menet közben kigyullad a CheckEngine visszajelzőm, ami a motor leállításáig világít. Rövid utánajárás után meglett a hibakódkivillogtatás knowhow-ja, erre a gépkoccsi közli velem, hogy a hibák: Speed Sensor (No Signal) Stepper Motor (No Idle Speed Control) ..és a kérdések: 1. ezek szerint a szpídszenzor a műszeregységben van? a kilóméterspiálom szakadt (egyenlőre) 2. a steppermotor az alapjárati motor? és nem működik amíg nincs kilóméterspirálom? :shock: Válaszokat köszi Nekem is volt már szakadt km óra spirálom, és először csak villogott a motorkontroll, utána meg többször le is állt. Csere után minden betegség megszünt. A második kérdésre nem tudom a választr, de az elsőt csinálnám meg sürgősen, utána az is lehet elmúlik. A fogyid is az egekbe szökött gondolom.
Atommanó Elküldve Április6, 2005 Elküldve Április6, 2005 Tulajdonképen a spirál szakadásával vészprogramra kapcsol át a moci... :wink:
opel16v Elküldve Április6, 2005 Elküldve Április6, 2005 Az alapjárati motor független probléma lesz...
huane Elküldve Április8, 2005 Elküldve Április8, 2005 Üdv! Időközben sikerült vásároljak egy kilóméterspirált, amit izibe be is szereltem. A hibák törlés után nem jöttek vissza, úgyhogy :partyman: u.i. ha utángyártott kmspirált láttok, kerüljétek el, mert kattog,zörög,idegesít. namajdjólmegnézem, hátha lehet segíteni rajt.
Recommended Posts