invictus Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Aha szóval ezért nem találtam, mert rossz néven kerestem! Thx! http://www.rs-shop.hu/virtuemart/IZZOK-LED.../-100-Watt.html Esetleg ez tudhat többet? Valakinek volt esetleg már ilyen, van értelme többet áldozni vagy csak a szép nagy fogyasztása jobb? ... Igen, a 100 wattos annyival tud többet, hogy tudja roncsolni a foncsort. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Igen, a 100 wattos annyival tud többet, hogy tudja roncsolni a foncsort. :rolleyes: meg a kapcsolót, fényváltót, stb... ha nem kap + relét :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 meg a kapcsolót, fényváltót, stb... ha nem kap + relét :rolleyes: Értem, akor tehát jobb maradni a gyári teljesítménynél, ez már értelmes pluszt nem ad ha jól értem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Értem, akor tehát jobb maradni a gyári teljesítménynél, ez már értelmes pluszt nem ad ha jól értem. Véleményem szerint sem. Mikor beraktam a Megalight-ot csináltam egy kis összehasonlítást. Balról jobbra: mezei halogen - Osram all session +50% - Tung. Mega +90% Magáért beszél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Megint szarakszik a generátorom. Hidegen elindítom a motort, és a fordulatszámmérő kb. 500-600 körül lebeg. gázadásra sem reagál. A töltéskontrollámpa nem világít. Ahogy elindulok, kb. 5 perc elteltével, elkezd a fordulatszámmérő is dolgozni. Az ékszíj nem csúszik. Az a baj, nincs nálam a multi, hogy rámérjek ilyenkor a töltésre. Van tippetek ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Megint szarakszik a generátorom. Hidegen elindítom a motort, és a fordulatszámmérő kb. 500-600 körül lebeg. gázadásra sem reagál. A töltéskontrollámpa nem világít. Ahogy elindulok, kb. 5 perc elteltével, elkezd a fordulatszámmérő is dolgozni. Az ékszíj nem csúszik. Az a baj, nincs nálam a multi, hogy rámérjek ilyenkor a töltésre. Van tippetek ? Beszéltem a zöld új gazdijával....most cseréltek töltőrellét. Ezt produkálta majd egyszerűen elfogyott a fordszám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Beszéltem a zöld új gazdijával....most cseréltek töltőrellét. Ezt produkálta majd egyszerűen elfogyott a fordszám. Hogy mit cserélt? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Megint szarakszik a generátorom. Hidegen elindítom a motort, és a fordulatszámmérő kb. 500-600 körül lebeg. gázadásra sem reagál. A töltéskontrollámpa nem világít. Ahogy elindulok, kb. 5 perc elteltével, elkezd a fordulatszámmérő is dolgozni. Az ékszíj nem csúszik. Az a baj, nincs nálam a multi, hogy rámérjek ilyenkor a töltésre. Van tippetek ? A töltésvisszajelző indításkor világít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Hogy mit cserélt? :rolleyes: Sajna csak székely nyelven tudom az elnevezését. Sztem diódahíd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 A töltésvisszajelző indításkor világít? Nem világít, éppen ez az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Nem világít, éppen ez az. Indításkor szerintem arra gondolt hogy a visszajelző műkszik -e egyáltalán, indítózás előtt világol -e a visszajelző :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Nem világít, éppen ez az. Akkor diódahíd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Akkor diódahíd. Diódahíd ? Érdekes.. Akkor elvileg még garanciális. Valamikor szeptemberben újította föl a villamosságis 26 ezerért. Utána októberben egyszer beszart, akkor garban csinálta. És most megint szar.. Vajon vonatkozik még a garancia ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Diódahíd ? Érdekes.. Akkor elvileg még garanciális. Valamikor szeptemberben újította föl a villamosságis 26 ezerért. Utána októberben egyszer beszart, akkor garban csinálta. És most megint szar.. Vajon vonatkozik még a garancia ? Próba szerencse. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Akkor diódahíd. Ezt, csak így kisujjból?? :rolleyes: Diódahíd ? Érdekes.. Akkor elvileg még garanciális. Valamikor szeptemberben újította föl a villamosságis 26 ezerért. Utána októberben egyszer beszart, akkor garban csinálta. És most megint szar.. Vajon vonatkozik még a garancia ? Én a helyedben ránéznék a visszajelző izzóra, mielőtt nagyobb kiadásokba vered magad. Ha nem világít, mikor ráadod a gyújtást, akkor valószínű, hogy az égett ki. Próba szerencse. Van erre egy mondás, a próbálkozás, meg a kiskutya esete. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Próba szerencse. Úgy néz ki mégis az ékszíj csúszik. Megkönnyebböltem. Ennek örömére elmentem bontóba és találtam ilyen ablaktörlő relét. A srác odaadta egy ezresért :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Úgy néz ki mégis az ékszíj csúszik. Megkönnyebböltem. Ennek örömére elmentem bontóba és találtam ilyen ablaktörlő relét. A srác odaadta egy ezresért :rolleyes: Azt nem kellett volna hallani? Akkor meg mivel magyarázod, hogy indításkor sem volt visszajelzésed? Csak a motor beindulta után kéne a visszajelzésnek kialudnia. Nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Azt nem kellett volna hallani? Akkor meg mivel magyarázod, hogy indításkor sem volt visszajelzésed? Csak a motor beindulta után kéne a visszajelzésnek kialudnia. Nem? Páralecsapódás, vagy mittomén. Csak ezért nem visíthatott. Mint amikor tócsába hajtva vizet kap. Komolyan, mikor láttam a jelenséget, rögtön megálltam, motorháztető fel, és néztem az ékszíjat. Újak az ékszíjak. Kb. 1 hónaposak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Páralecsapódás, vagy mittomén. Csak ezért nem visíthatott. Mint amikor tócsába hajtva vizet kap. Komolyan, mikor láttam a jelenséget, rögtön megálltam, motorháztető fel, és néztem az ékszíjat. Újak az ékszíjak. Kb. 1 hónaposak. Végülis ez a jobbik eset. Arra gondoltam mivel írtad, hogy indítózáskor sem volt visszajelzésed lehetséges a diódahíd. Elvileg kéne visszajelzésnek lenni indítózáskor is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Végülis ez a jobbik eset. Arra gondoltam mivel írtad, hogy indítózáskor sem volt visszajelzésed lehetséges a diódahíd. Elvileg kéne visszajelzésnek lenni indítózáskor is. Ja, hogy az a visszajelzés, hogy gyújtásráadáskor ég ?! Azt természetesnek vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Ja, hogy az a visszajelzés, hogy gyújtásráadáskor ég ?! Azt természetesnek vettem. Akkor lehet én értettem félre. Azt hittem gyújtás ráadásakor sem ég...bocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pepe07 Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Sziasztok kis segitséget szeretnék kérni,F astrában a fütöventilátoromon elment az 1-2 es fokozatt .Vissza olvastam és irtátok hogy valoszinű egy ellenállás ment ki de azt nem találtam meg hol lehet ez az ellen állás ,ha valaki tudja megköszöném a segitséget üdv Pepe Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 nekem meg olyat csinál újabban, hogy csak akkor "parázslik" a töltésvisszajelző, ha megy valami fogyasztó (pl: rálépek a fékre, felkapcsolom a távolságit ...) ezt is csak este vettem észre, nappal egyáltalán nem látszik. éjjel is csak épphogy észrevehető :P mi lehet a gond? :D szíjjam van, csak nincs kedvem lecserélni ilyen hidegbe :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 Sziasztok kis segitséget szeretnék kérni,F astrában a fütöventilátoromon elment az 1-2 es fokozatt .Vissza olvastam és irtátok hogy valoszinű egy ellenállás ment ki de azt nem találtam meg hol lehet ez az ellen állás ,ha valaki tudja megköszöném a segitséget üdv Pepe ezen a képen látszik az ablak aljánál az a műanyag csík. az fel kell venni (oda megy a pollenszűrő is) nah a pollenszűrő alatt van ha jól tudom :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pepe07 Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 ezen a képen látszik az ablak aljánál az a műanyag csík. az fel kell venni (oda megy a pollenszűrő is) nah a pollenszűrő alatt van ha jól tudom :rolleyes: köszi a gyors választ felderitem mit lehet vele tenni még egyszer köszönöm üdv Pepe Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts