invictus Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 Aha szóval ezért nem találtam, mert rossz néven kerestem! Thx! http://www.rs-shop.hu/virtuemart/IZZOK-LED.../-100-Watt.html Esetleg ez tudhat többet? Valakinek volt esetleg már ilyen, van értelme többet áldozni vagy csak a szép nagy fogyasztása jobb? ... Igen, a 100 wattos annyival tud többet, hogy tudja roncsolni a foncsort. :rolleyes:
Breki Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 Igen, a 100 wattos annyival tud többet, hogy tudja roncsolni a foncsort. :rolleyes: meg a kapcsolót, fényváltót, stb... ha nem kap + relét :D
dani89rk Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 meg a kapcsolót, fényváltót, stb... ha nem kap + relét :rolleyes: Értem, akor tehát jobb maradni a gyári teljesítménynél, ez már értelmes pluszt nem ad ha jól értem.
Breki Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 Értem, akor tehát jobb maradni a gyári teljesítménynél, ez már értelmes pluszt nem ad ha jól értem. Véleményem szerint sem. Mikor beraktam a Megalight-ot csináltam egy kis összehasonlítást. Balról jobbra: mezei halogen - Osram all session +50% - Tung. Mega +90% Magáért beszél...
egyhapsi Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 Megint szarakszik a generátorom. Hidegen elindítom a motort, és a fordulatszámmérő kb. 500-600 körül lebeg. gázadásra sem reagál. A töltéskontrollámpa nem világít. Ahogy elindulok, kb. 5 perc elteltével, elkezd a fordulatszámmérő is dolgozni. Az ékszíj nem csúszik. Az a baj, nincs nálam a multi, hogy rámérjek ilyenkor a töltésre. Van tippetek ?
Reeckatee Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 Megint szarakszik a generátorom. Hidegen elindítom a motort, és a fordulatszámmérő kb. 500-600 körül lebeg. gázadásra sem reagál. A töltéskontrollámpa nem világít. Ahogy elindulok, kb. 5 perc elteltével, elkezd a fordulatszámmérő is dolgozni. Az ékszíj nem csúszik. Az a baj, nincs nálam a multi, hogy rámérjek ilyenkor a töltésre. Van tippetek ? Beszéltem a zöld új gazdijával....most cseréltek töltőrellét. Ezt produkálta majd egyszerűen elfogyott a fordszám.
J0hnny Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 Beszéltem a zöld új gazdijával....most cseréltek töltőrellét. Ezt produkálta majd egyszerűen elfogyott a fordszám. Hogy mit cserélt? :rolleyes:
J0hnny Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 Megint szarakszik a generátorom. Hidegen elindítom a motort, és a fordulatszámmérő kb. 500-600 körül lebeg. gázadásra sem reagál. A töltéskontrollámpa nem világít. Ahogy elindulok, kb. 5 perc elteltével, elkezd a fordulatszámmérő is dolgozni. Az ékszíj nem csúszik. Az a baj, nincs nálam a multi, hogy rámérjek ilyenkor a töltésre. Van tippetek ? A töltésvisszajelző indításkor világít?
Reeckatee Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 Hogy mit cserélt? :rolleyes: Sajna csak székely nyelven tudom az elnevezését. Sztem diódahíd...
egyhapsi Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 A töltésvisszajelző indításkor világít? Nem világít, éppen ez az.
Dáwid Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 Nem világít, éppen ez az. Indításkor szerintem arra gondolt hogy a visszajelző műkszik -e egyáltalán, indítózás előtt világol -e a visszajelző :rolleyes:
egyhapsi Elküldve Január21, 2010 Elküldve Január21, 2010 Akkor diódahíd. Diódahíd ? Érdekes.. Akkor elvileg még garanciális. Valamikor szeptemberben újította föl a villamosságis 26 ezerért. Utána októberben egyszer beszart, akkor garban csinálta. És most megint szar.. Vajon vonatkozik még a garancia ?
Reeckatee Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Diódahíd ? Érdekes.. Akkor elvileg még garanciális. Valamikor szeptemberben újította föl a villamosságis 26 ezerért. Utána októberben egyszer beszart, akkor garban csinálta. És most megint szar.. Vajon vonatkozik még a garancia ? Próba szerencse.
hening Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Akkor diódahíd. Ezt, csak így kisujjból?? :rolleyes: Diódahíd ? Érdekes.. Akkor elvileg még garanciális. Valamikor szeptemberben újította föl a villamosságis 26 ezerért. Utána októberben egyszer beszart, akkor garban csinálta. És most megint szar.. Vajon vonatkozik még a garancia ? Én a helyedben ránéznék a visszajelző izzóra, mielőtt nagyobb kiadásokba vered magad. Ha nem világít, mikor ráadod a gyújtást, akkor valószínű, hogy az égett ki. Próba szerencse. Van erre egy mondás, a próbálkozás, meg a kiskutya esete. :D
egyhapsi Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Próba szerencse. Úgy néz ki mégis az ékszíj csúszik. Megkönnyebböltem. Ennek örömére elmentem bontóba és találtam ilyen ablaktörlő relét. A srác odaadta egy ezresért :rolleyes:
Reeckatee Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Úgy néz ki mégis az ékszíj csúszik. Megkönnyebböltem. Ennek örömére elmentem bontóba és találtam ilyen ablaktörlő relét. A srác odaadta egy ezresért :rolleyes: Azt nem kellett volna hallani? Akkor meg mivel magyarázod, hogy indításkor sem volt visszajelzésed? Csak a motor beindulta után kéne a visszajelzésnek kialudnia. Nem?
egyhapsi Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Azt nem kellett volna hallani? Akkor meg mivel magyarázod, hogy indításkor sem volt visszajelzésed? Csak a motor beindulta után kéne a visszajelzésnek kialudnia. Nem? Páralecsapódás, vagy mittomén. Csak ezért nem visíthatott. Mint amikor tócsába hajtva vizet kap. Komolyan, mikor láttam a jelenséget, rögtön megálltam, motorháztető fel, és néztem az ékszíjat. Újak az ékszíjak. Kb. 1 hónaposak.
Reeckatee Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Páralecsapódás, vagy mittomén. Csak ezért nem visíthatott. Mint amikor tócsába hajtva vizet kap. Komolyan, mikor láttam a jelenséget, rögtön megálltam, motorháztető fel, és néztem az ékszíjat. Újak az ékszíjak. Kb. 1 hónaposak. Végülis ez a jobbik eset. Arra gondoltam mivel írtad, hogy indítózáskor sem volt visszajelzésed lehetséges a diódahíd. Elvileg kéne visszajelzésnek lenni indítózáskor is.
egyhapsi Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Végülis ez a jobbik eset. Arra gondoltam mivel írtad, hogy indítózáskor sem volt visszajelzésed lehetséges a diódahíd. Elvileg kéne visszajelzésnek lenni indítózáskor is. Ja, hogy az a visszajelzés, hogy gyújtásráadáskor ég ?! Azt természetesnek vettem.
Reeckatee Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Ja, hogy az a visszajelzés, hogy gyújtásráadáskor ég ?! Azt természetesnek vettem. Akkor lehet én értettem félre. Azt hittem gyújtás ráadásakor sem ég...bocsi.
Pepe07 Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Sziasztok kis segitséget szeretnék kérni,F astrában a fütöventilátoromon elment az 1-2 es fokozatt .Vissza olvastam és irtátok hogy valoszinű egy ellenállás ment ki de azt nem találtam meg hol lehet ez az ellen állás ,ha valaki tudja megköszöném a segitséget üdv Pepe
astrásgyerek Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 nekem meg olyat csinál újabban, hogy csak akkor "parázslik" a töltésvisszajelző, ha megy valami fogyasztó (pl: rálépek a fékre, felkapcsolom a távolságit ...) ezt is csak este vettem észre, nappal egyáltalán nem látszik. éjjel is csak épphogy észrevehető :P mi lehet a gond? :D szíjjam van, csak nincs kedvem lecserélni ilyen hidegbe :rolleyes:
astrásgyerek Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Sziasztok kis segitséget szeretnék kérni,F astrában a fütöventilátoromon elment az 1-2 es fokozatt .Vissza olvastam és irtátok hogy valoszinű egy ellenállás ment ki de azt nem találtam meg hol lehet ez az ellen állás ,ha valaki tudja megköszöném a segitséget üdv Pepe ezen a képen látszik az ablak aljánál az a műanyag csík. az fel kell venni (oda megy a pollenszűrő is) nah a pollenszűrő alatt van ha jól tudom :rolleyes:
Pepe07 Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 ezen a képen látszik az ablak aljánál az a műanyag csík. az fel kell venni (oda megy a pollenszűrő is) nah a pollenszűrő alatt van ha jól tudom :rolleyes: köszi a gyors választ felderitem mit lehet vele tenni még egyszer köszönöm üdv Pepe
Recommended Posts