zocsa Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Hogyan tudnám rákötni a külső hőmérséklet érzékelőt, a kijelzőre, ha nincs a csatiban a kék, és kék-fehér vezeték??? szerk. És az normális, hogy elhalványul amikor ráadom a világítást??? A kijelző 2,4 lábára megy a külső hőmérséklet jeladó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Hogyan tudnám rákötni a külső hőmérséklet érzékelőt, a kijelzőre, ha nincs a csatiban a kék, és kék-fehér vezeték??? Én úgy oldottam meg, hogy egy bontott kábelkötegből vadásztam ki 2 érintkezőt abba a csatiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Sziasztok egy kis segítség kellene!!! a motorom 93-as C18xe GSI a problémám az hogy néha nem tartja meg az alapjáratot és leáll, viszonylag elég sokszor, meg néha ingadozik 1000-1500 között, amit cseréltem már : légtömegmérő, beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, alapjárati motor, fojtószelep szenzor és továbbra is csinálja, a computer nem jelez hibát??? Segítsetek köszönöm elég sokmindent cseréltél...ezért polipkezű tesóddal(pistivel) nézegessétek át a vákumcsöveket, valahol nem sziszeg e...illetve nemtudoma főtengelynél van e jeladód, vagy vez tengelynél... de ezt a többet tudó nagyblokkos kollégák úgyis mondják. aztán még egy injektortusztítós tankolás is segíthet vmit.. aztán gyertyakábeleket is meg kellene nézni, hogy nem húznak e át, vagy mekkora az ellenálásuk ilyen aprób dolgok... kivillogtatva is volt a vezérlő, vagy csak nem láttad világítani a hibalámpát?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelcsa Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 elég sokmindent cseréltél...ezért polipkezű tesóddal(pistivel) nézegessétek át a vákumcsöveket, valahol nem sziszeg e...illetve nemtudoma főtengelynél van e jeladód, vagy vez tengelynél... de ezt a többet tudó nagyblokkos kollégák úgyis mondják. aztán még egy injektortusztítós tankolás is segíthet vmit.. aztán gyertyakábeleket is meg kellene nézni, hogy nem húznak e át, vagy mekkora az ellenálásuk ilyen aprób dolgok... kivillogtatva is volt a vezérlő, vagy csak nem láttad világítani a hibalámpát?? Volt villogtatva de hibát nem írt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Volt villogtatva de hibát nem írt akkor marad amiket írtam. de írnak még biztos a többiek is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelcsa Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 akkor marad amiket írtam. de írnak még biztos a többiek is :lol: azért neked is köszönöm egyébként valamelyik csőre gonolok ami farslevegőt szív csak ilyen hidegbe nincs kedvem szerelni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 azért neked is köszönöm egyébként valamelyik csőre gonolok ami farslevegőt szív csak ilyen hidegbe nincs kedvem szerelni vákum alatt arra gondoltam :lol: de az alapjárati moci csöveit kipucoltátok, megy rajta a levegő rendesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelcsa Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 vákum alatt arra gondoltam :lol: de az alapjárati moci csöveit kipucoltátok, megy rajta a levegő rendesen? alapjárati motoron nincs cső de kipucoltuka motort Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 alapjárati motoron nincs cső de kipucoltuka motort azon is elektromos moci van csak? hm... akkormég mindig maradnak a vákumcsövek... pl belső levegőkeringető csövei. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelcsa Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 azon is elektromos moci van csak? hm... akkormég mindig maradnak a vákumcsövek... pl belső levegőkeringető csövei. Nem elektromos, de azon nincsennek csövek vagy a szívósor vákumcsöveire gondolsz biztos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Nem elektromos, de azon nincsennek csövek vagy a szívósor vákumcsöveire gondolsz biztos eddig kétfélét tudok központi injektorosokon szokott lenni, de a c14nzken tuti az van, az alapjárati motor, egy kis fekete dolog, ami az injektor hátba van csatlakoztatva, és egy kúpot tologat ki be ezzel szabályozza a levegőt. erre csak vezeték megyen. aztán van az alapjárati pótlevegő tolattyú. ez egy nagyobb alkarész, hengeres alakú, megyen rá vákumcső is, meg talán vezeték is erre márnem emlékszem, ez van a c20 ne ken az tuti. mindenesetre vákumcsöveket át kellene nézegetnetek, nincs e kirepedve lecsúszva stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 PÜ-ben dobj egy e-mail címet és küldök okosságot :lol: :lol: Inkább írd meg a Gyik-ba cikként és akkor mindenkinek meglesz! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Inkább írd meg a Gyik-ba cikként és akkor mindenkinek meglesz! :lol: Én is kaptam valakitől azt a képes leírást amit továbbküldtem neki. Más tollával... :lol: nem akarnék, és már arra sem emlékszem hogy kitől kaptam :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Én is kaptam valakitől azt a képes leírást amit továbbküldtem neki. Más tollával... :lol: nem akarnék, és már arra sem emlékszem hogy kitől kaptam :lol: :P Akkor küld át nekem!Majd én átírom! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 alapjárati motoron nincs cső de kipucoltuka motort Nem elég a motort, a folytószelepházban a hozzá vezető járatokat/furatokat is ki kell pucolni úgy "teljes" a munka. Magát a pillangószelepet is érdemes pucolni ha már ott jársz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Sziasztok...olyan kérdésem lenne hogy van egy x14nz f astra ennek az indítomotorjának mit lehetne okozni..olyat csinál hogy mikor hideg a motor akkor olyan mintha tekerne valami miután az autó beindul...meleg semmi baja...a test kábelt megtakaritottam befujtam kontakt sprayvel és meg huztam rendesen....szerintetek mi lehet a baj...generálra szorul..mi az amit cserélni kéne vagy csak kitakarítani :lol: köszönöm előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Sziasztok...olyan kérdésem lenne hogy van egy x14nz f astra ennek az indítomotorjának mit lehetne okozni..olyat csinál hogy mikor hideg a motor akkor olyan mintha tekerne valami miután az autó beindul...meleg semmi baja...a test kábelt megtakaritottam befujtam kontakt sprayvel és meg huztam rendesen....szerintetek mi lehet a baj...generálra szorul..mi az amit cserélni kéne vagy csak kitakarítani :lol: köszönöm előre is elképzelető, hogy nem húzza vissza a fogaskereket, és visszahajtja a moci az önindítót.. le kellene venni az önindítót, és megpucolni a behúzótekercset. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Sziasztok...olyan kérdésem lenne hogy van egy x14nz f astra ennek az indítomotorjának mit lehetne okozni..olyat csinál hogy mikor hideg a motor akkor olyan mintha tekerne valami miután az autó beindul...meleg semmi baja...a test kábelt megtakaritottam befujtam kontakt sprayvel és meg huztam rendesen....szerintetek mi lehet a baj...generálra szorul..mi az amit cserélni kéne vagy csak kitakarítani :lol: köszönöm előre is Na ezt 3-szor kellett elolvasnom, hogy értelmezni tudjam. Jól töröd a magyart :lol: Na de a lényeg: Ha beragad az indító és visszahajtja a motor* abbol komoly baj is lehet akár ki is gyulladhat. Érdemes lenne -mint ahogy az előttem szóló is írta- a behúzó tekercs részét kitakarítani és bezsírozva összerakni. *(vissza tudja hajtani astrában? Régebbi autóknál tudta nem is tudom opelnél hogyan van mert ugye ez a visszahajtás probléma egy szabadonfutóval megoldható lenne) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Na ezt 3-szor kellett elolvasnom, hogy értelmezni tudjam. Jól töröd a magyart :lol: Na de a lényeg: Ha beragad az indító és visszahajtja a motor* abbol komoly baj is lehet akár ki is gyulladhat. Érdemes lenne -mint ahogy az előttem szóló is írta- a behúzó tekercs részét kitakarítani és bezsírozva összerakni. *(vissza tudja hajtani astrában? Régebbi autóknál tudta nem is tudom opelnél hogyan van mert ugye ez a visszahajtás probléma egy szabadonfutóval megoldható lenne) :lol: hiába szabadonfutós, a kisfogaskerék nem bírja hosszútávon a forgást... szétrepülne idővel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelcsa Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 elfelejtettem írni az előzőekhez hogy - fokokba nem nagyon csinálta ezt a leállást meg ingadozást Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 :lol: hiába szabadonfutós, a kisfogaskerék nem bírja hosszútávon a forgást... szétrepülne idővel... Persze nem bírná soká, de ha csak akkor lenne szerepe amikor beragad a behúzó. Persze akkor a júzer :lol: meg csak használná tovább mert észre sem venné a hibát. Na jó, csak egy ötlet volt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 elfelejtettem írni az előzőekhez hogy - fokokba nem nagyon csinálta ezt a leállást meg ingadozást van egy hőgomba vhol a szívosoron nem az egyvezetékes km óra mérőjéhez tartozó, hnem egy másik, amire két vezeték megyen ha jol emlékszem. nem régen bevoltak írkálva az értékei, keress vissza. méregesd ki te is, és ha nagyon eltér, akkor azt is ki lehet cserélni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Tudom már sokat volt téma most elkezdtem keresgélni de nem találok, segítsetek! A H4 xenongázzal töltött +90%-al nevezi itt mindenki, de én nem találtam, vagy megeggyezne a +90% ezzel pl; http://www.rs-shop.hu/virtuemart/vmchk/IZZ...0-100W-2db.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Tudom már sokat volt téma most elkezdtem keresgélni de nem találok, segítsetek! A H4 xenongázzal töltött +90%-al nevezi itt mindenki, de én nem találtam, vagy megeggyezne a +90% ezzel pl; http://www.rs-shop.hu/virtuemart/vmchk/IZZ...0-100W-2db.html Ha most Tungsram megalight-ot keresel, az pl. ITT van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Ha most Tungsram megalight-ot keresel az pl. ITT van. Aha szóval ezért nem találtam, mert rossz néven kerestem! Thx! http://www.rs-shop.hu/virtuemart/IZZOK-LED.../-100-Watt.html Esetleg ez tudhat többet? Valakinek volt esetleg már ilyen, van értelme többet áldozni vagy csak a szép nagy fogyasztása jobb? ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts