joe20 Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Köszi a gyors válaszokat! :lol: Ha a generátor lehet mégis csak akkor csapágyat lehet benne cserélni? :lol:
Guest gorbi Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Hát nem tudom, én nem látok összefüggést a generátor gerjesztése meg a hőmérséklet jeladó között. Én szerintem a generátor a gyujtáshoz, töltéshez egyéb elektromos kütyühez szolgáltatja az áramot, és mindegy neki milyen hideg van a feszszabályzó által szabályzott áramot adja oszt csókolom. A gerjesztést meg ha jól tudom az akku ikonhoz tartozó lámpicsku adja, azért nagyobb mint a többi visszajelző, szerintem. Lehet hogy nem mondott túl nagy hülyeséget az a szerelő. A hőmérsékletfüggést azt sajnos nem tudom, de egy pár f astránál újabb opel modellnél az ecu-n keresztül történik a generátor gerjesztése. És csak a tervezője tudja, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe... Pontosan - legalább is én - sajnos nem tudom.
Trnoki koma Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Lehet hogy nem mondott túl nagy hülyeséget az a szerelő. A hőmérsékletfüggést azt sajnos nem tudom, de egy pár f astránál újabb opel modellnél az ecu-n keresztül történik a generátor gerjesztése. És csak a tervezője tudja, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe... Pontosan - legalább is én - sajnos nem tudom. remélem igazuk lesz.több ötlet már nincs a hiba okára :lol: :lol:
Guest gorbi Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 remélem igazuk lesz.több ötlet már nincs a hiba okára :lol: :lol: F astrában szerintem nem volt ilyen, de pl. úgy tudom vekiben már volt olyan, hogy ecu-n keresztül ment a generátor gerjesztése (csak nem tudom, melyik évjárattól kezdve). Erre a hőgombás dologra nem tudok mit mondani sajnos, engem is érdekelne a téma és persze a megoldása.
zotya975 Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Lehet hogy nem mondott túl nagy hülyeséget az a szerelő. A hőmérsékletfüggést azt sajnos nem tudom, de egy pár f astránál újabb opel modellnél az ecu-n keresztül történik a generátor gerjesztése. És csak a tervezője tudja, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe... Pontosan - legalább is én - sajnos nem tudom. Ja lehet van összefüggés, csak nem látok benne logikát. :lol:
hening Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 remélem igazuk lesz.több ötlet már nincs a hiba okára :lol: :lol: Az F-ben nem így van. Ám lehet, hogy túltöltésed van. Megmértétek a töltést?
Trnoki koma Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Az F-ben nem így van. Ám lehet, hogy túltöltésed van. Megmértétek a töltést? 14,5 a töltés
Reeckatee Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 14,5 a töltés Terhelés alatt vagy alapjáraton?
Trnoki koma Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Terhelés alatt vagy alapjáraton? alapjáraton és terhelés alatt is alig csökken vmit
Reeckatee Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 alapjáraton és terhelés alatt is alig csökken vmit Akkor az rendben van.
Trnoki koma Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Akkor az rendben van. ez rendben is van :lol: csak esténként a hidegben nincs elég töltés :lol:
Reeckatee Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 ez rendben is van :lol: csak esténként a hidegben nincs elég töltés :lol: Nem lehet, hogy hidegben megdermed a szíj és csúszik picit? Sztem. spanold meg.
Trnoki koma Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Nem lehet, hogy hidegben megdermed a szíj és csúszik picit? Sztem. spanold meg. meg van húzva rendesen
astrásgyerek Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Egy kis TÖLTÉS téma: megmértem alapjáraton a töltést : 14,4 V a videón ez látható: 1 ráadjuk az izzítást 2 amikor az izzítórelé lekapcsol beindítjuk 3 látszik a multiméteren az utóizzítás (közben csak 12,5 V-ot mutat a műszer 4 majd amint megszűnik az utóizzítás (elalszik a műszerfalon a "valós" izzításvisszajelzőm, amit direktbe vittem 1 gyertyáról) a töltés 14,4 V szerintem a töltésemmel nincsen gond, vagy igen? :lol: ez az ami inkább aggaszt :lol: , olajcsere közben vettem észre, azt hiszem megérett a cserére :lol::P
Karesz0718 Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Nekem pontosan ugyanezt csinálta egy generátorom, én elvittem felújíttatni, úgyhogy nem tudom, mi volt konkrétan a baja. Sztem a csúszógyűrűk vannak elkopva, és nem mindig érintkeznek a szénkefékkel. Szia. Most szívtam az enyémmel ugyenezzel a hibával, lecseréltem a generátort egy zsír felújítottra és ugyanaz. Na jó akkor kapott egy plussz testkábelt a motor, és ugyanaz. A töltésem 14,2V, de ekkor már ki voltam akadva. Tettem bele egy zyír új akkut és lám csoda történt nem parázslik. Pedig idult a kocsi a régi akkuval is tökéletesen!
kacsa-astra Elküldve Január11, 2010 Elküldve Január11, 2010 sziasztok SEGÍTSETEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nekem egy X16XEL '95-ös astra-m van, gyárilag klimás és automata..... de nem diavia klíma hanem GYÁRI klímás(kesztyütartóhütés meg minden)...nem magyar astra hanem német gyártású nagyon összetörve vettem de már kész van csak egy dolgot nem tudok: a hűtöknél csak egy ventillátor van nem is volt több,(amikor vettem már szét volt szedve félig....) de van csatlakozó egy ellenállásnak a ventilllátornál, ami szabályozza , hogy a ventillátor lassan vagy gyorsan menjen...., na hát ez hiányzik...sok embert kérdeztem már de senki sem tudja hogy minek kéne ott lenni... kérdeztem a csergő-.ben is de ott se tudták megmondani ezt.....enélkül egyáltalán nem megy a hütőventillátor......most még igy hidegben elvagyok, de aztán nem szeretnék vizet forralni, megf aztán nyáron jól jönne a klima...
daykiller Elküldve Január11, 2010 Elküldve Január11, 2010 sziasztok SEGÍTSETEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nekem egy X16XEL '95-ös astra-m van, gyárilag klimás és automata..... de nem diavia klíma hanem GYÁRI klímás(kesztyütartóhütés meg minden)...nem magyar astra hanem német gyártású nagyon összetörve vettem de már kész van csak egy dolgot nem tudok: a hűtöknél csak egy ventillátor van nem is volt több,(amikor vettem már szét volt szedve félig....) de van csatlakozó egy ellenállásnak a ventilllátornál, ami szabályozza , hogy a ventillátor lassan vagy gyorsan menjen...., na hát ez hiányzik...sok embert kérdeztem már de senki sem tudja hogy minek kéne ott lenni... kérdeztem a csergő-.ben is de ott se tudták megmondani ezt.....enélkül egyáltalán nem megy a hütőventillátor......most még igy hidegben elvagyok, de aztán nem szeretnék vizet forralni, megf aztán nyáron jól jönne a klima... Gyárilag két ventilátor van és a lassú fokozat az, mikor sorba kötve kapják a vellanyt a ventilátorok, gyors fokozat pedig a párhuzamos kapcsolás. Mindezt egy vezérlés végzi el. Bekapcsolt klímánál alapból állandóan járnak a ventilátorok lassú fokozaton.
FPepe Elküldve Január11, 2010 Elküldve Január11, 2010 sziasztok SEGÍTSETEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nekem egy X16XEL '95-ös astra-m van, gyárilag klimás és automata..... de nem diavia klíma hanem GYÁRI klímás(kesztyütartóhütés meg minden)...nem magyar astra hanem német gyártású nagyon összetörve vettem de már kész van csak egy dolgot nem tudok: a hűtöknél csak egy ventillátor van nem is volt több,(amikor vettem már szét volt szedve félig....) de van csatlakozó egy ellenállásnak a ventilllátornál, ami szabályozza , hogy a ventillátor lassan vagy gyorsan menjen...., na hát ez hiányzik...sok embert kérdeztem már de senki sem tudja hogy minek kéne ott lenni... kérdeztem a csergő-.ben is de ott se tudták megmondani ezt.....enélkül egyáltalán nem megy a hütőventillátor......most még igy hidegben elvagyok, de aztán nem szeretnék vizet forralni, megf aztán nyáron jól jönne a klima... Azt az ellenállást az egyventillátoros, kétsebességes rendszereknél alkalmazzák, klímásnál elvileg úgy kéne lennie, ahogy Day írta. Mindenesetre utánanéztem az ellenállásnak, a katalógusszáma 12 38 517, erre hivatkozz a Csergőben. 8-9e Ft az ára.
kacsa-astra Elküldve Január12, 2010 Elküldve Január12, 2010 Gyárilag két ventilátor van és a lassú fokozat az, mikor sorba kötve kapják a vellanyt a ventilátorok, gyors fokozat pedig a párhuzamos kapcsolás. Mindezt egy vezérlés végzi el. Bekapcsolt klímánál alapból állandóan járnak a ventilátorok lassú fokozaton. köszi a gyors választ..... mégegy ventillátornak nincs csatija se, meg a lököstartó se az a ventilátoros volt de megnézem amit FPepe írt....... ráadásul az alvázszámomat nem ismeri fel a csergő programja.....
horcsipeti Elküldve Január12, 2010 Elküldve Január12, 2010 Sziasztok! Ma reggel melóba menet új dilije lett az autómnak. Egyszer csak kinyitotta a központit menet közben ( rablásgátlós az az átkozott riogató) majd a második fék után ismét lezárt. Nemsokára ismét kinyitotta, de akkor már megbolondult minden műszer összevissza villogtak a műszerfalfények, a kijelző és úgy elkezdett rángatni, mint egy gyújtáshibás benzines :lol: ugyanakkor a hátsó ködlámpa visszajelzője teljes fénnyel kigyulladt, pedig a lámpa sem volt felkapcsolva! Első körben megnéztem az akku és a generátor vezetékeit, majd a bal hátsó lámpa stekkerénél a vezetékek állapotát. Látszólag minden rendben. A rángatás és villodzás zárlatra utalna ( pl. sérült szigetelésü vezeték odakoccan valahol a kasznihoz) de akkor mitől égett a ködlámpa visszajelzője. Találkozott már valaki ilyen gonddal? Van valami tippetek? Hazafelé már nem csinálta. Elárulom bevagyok egy kicsit tojva, hétvégén indulunk a kölök osztályával 3 napos kirándulásra Kistarcsa-Székesfehérvár-Tihany-Veszprém-Bakonybél- Pannonhalma-Győr-Tatabánya útvonalon, úgyhogy nagyon szépen megköszönnék néhány gyorssegélyként hívható telefonszámot végszükség esetére. :lol: Sziasztok! Bocs mindenkitől azért, hogy brekeke fél évvel ezelőtti hozzászólásával kezdem a problémám feltárását, de hasonló cipőbe járok '99-es G Astrámmal és tanácsot szeretnék kérni, illetve megkérdezném kiderült-e a probléma forrása. Röviden a tünetek: - ma munkából hazafele az autóval elindulva az első jobbra indexelés után a műszerfalon villogni kezdett minden visszajelző fény illetve a fordulatszám és sebesség jelző ütközésig kiakadt, a megszokott index kattogás helyett visító sípolás keletkezett és a hanggal együttesen villogtak a fények; - az autó menettulajdonságán rendellenességet ellenben nem tapasztaltam (rángatás nem volt); - hazaérkezve balra index hatására a fordulatszám mérő kiakadt 2000 -n a kilométer óra 60 -n; - elmentem egy próba útra és tapasztaltam, hogy az irányjelző ködlámpa, nem működik, a műszerfal még mindig villog, megnéztem a vezetékek állapotát nálam is rendben Segítséget, tanácsot szívesen várok. Köszönöm
Hjoe Elküldve Január12, 2010 Elküldve Január12, 2010 Heló. A kocsiban lévő elektromos dolgok 12 voltot vagy 14,4-et kapnak? (pl szivrgyűjtó, lámpák ilyesmi..)
J0hnny Elküldve Január12, 2010 Elküldve Január12, 2010 Heló. A kocsiban lévő elektromos dolgok 12 voltot vagy 14,4-et kapnak? (pl szivrgyűjtó, lámpák ilyesmi..) 14,4 ha jó a generátorod! :lol:
Hjoe Elküldve Január12, 2010 Elküldve Január12, 2010 14,4 ha jó a generátorod! :lol: Oké köszi. Tehát akkor simán húzhatok villanykábelt az akksiról a +1 szivarcsatlakozónak, meg a b oszlop világításnak...
invictus Elküldve Január12, 2010 Elküldve Január12, 2010 Heló. A kocsiban lévő elektromos dolgok 12 voltot vagy 14,4-et kapnak? (pl szivrgyűjtó, lámpák ilyesmi..) Ha van trafód, akármennyi. :lol: :lol: :P
Hjoe Elküldve Január12, 2010 Elküldve Január12, 2010 Ha van trafód, akármennyi. :lol: :lol: :P Meg potméter is van a világon... Vagy válasszam inkább az ellenállást....
Recommended Posts