Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Erőszakkal sem? :P

Őszinte legyek: nem próbáltam :lol: :lol:

Az a venti jele. Oda nem lehet kapcsolni.

01

Amúgy mi a külömbség a 3 és 4 között?

a 4 sokkal gyorsabb, rendesen lehet érezni a különbséget...

viszont a 3 is bőven elég :lol: a 4.et nem is nagyon használtam még, amúgy elég zajos is a 4. fokozatom :lol:

Elküldve
a 4 sokkal gyorsabb, rendesen lehet érezni a különbséget...

viszont a 3 is bőven elég :P a 4.et nem is nagyon használtam még, amúgy elég zajos is a 4. fokozatom :lol:

Oksa, köszi :lol:

Azt hittem, hogy csak a klímásban van 4-es fokozat :lol:

A 3-as is elég hangos nálam, én is nagyon ritkán használom.

Elküldve
Szerintem nem. Voltam bent opelszalonban és kértem. Kezembenyomott egy ovális csatlakozós, kis jeladót. Mondtam hogy nekem kör a csatlakozója és egy kábel végén van a jeladó, ami leér a lökös aljáig. Kérdezte hogy hányas évjárat a kocsim. Mondtam 92es, azt mondja ja akkor az a probléma. 92eshez más. olyan oválcsatlakozós van most benne, de 0fokban 18fokot ír. Ja és az oválcsatis 5eFt, ez ami nekem kell, meg 15eFt. :lol:

Ha más különbség nincs össze kell kötni a kábeleket. :lol:

Elküldve
Ha más különbség nincs össze kell kötni a kábeleket. :lol:

Megtettem, az van most bent a kocsiban és mint említettem ha 0fok van kint, szerinte az 18. :lol:

Elküldve

Nos megvan a probléma oka. Az én testkábelem is szarrá volt égve. Kiolvadt még a csatlakozóból is a saru. Pöppet rozsdás a cucc. Megvakargattam kicsit a csatlakozókat és befújtam őket csavarlazítóval ( állítólag oldja a rozsdát ) összedugtam ismét a csatikat és megint csak a 3as működött. Megnéztem a hőbiztosítékot, tökéletes, nincs szétégve és a multiméter is azt jelzi hogy jó. Viszont nem mennek a fokozatok. Ellenőriztam a csatiból jövő kábeleket is, testhez képest mindegyiken megjelenik a feszültség, ahogy kell, fokozatonként, de csak a 3asnál mozdul meg a venti. Ezekszerint az előtétellenállásom szart be. Nem tudjáktok véletlenül hogy mennyi egy ilyen újonnan vagy egyátalán érdemes-e utánnakérdezni, vagy inkább szerezzek bontóból ilyet? :lol:

dsc00055resize.th.jpgdsc00056resize.th.jpg

Elküldve
Nos megvan a probléma oka. Az én testkábelem is szarrá volt égve. Kiolvadt még a csatlakozóból is a saru. Pöppet rozsdás a cucc. Megvakargattam kicsit a csatlakozókat és befújtam őket csavarlazítóval ( állítólag oldja a rozsdát ) összedugtam ismét a csatikat és megint csak a 3as működött. Megnéztem a hőbiztosítékot, tökéletes, nincs szétégve és a multiméter is azt jelzi hogy jó. Viszont nem mennek a fokozatok. Ellenőriztam a csatiból jövő kábeleket is, testhez képest mindegyiken megjelenik a feszültség, ahogy kell, fokozatonként, de csak a 3asnál mozdul meg a venti. Ezekszerint az előtétellenállásom szart be. Nem tudjáktok véletlenül hogy mennyi egy ilyen újonnan vagy egyátalán érdemes-e utánnakérdezni, vagy inkább szerezzek bontóból ilyet? :lol:

http://img683.imageshack.us/img683/622/dsc00055resize.th.jpg

http://img697.imageshack.us/img697/5231/ds...56resize.th.jpg

én újonnan 6e HUF vettem

Elküldve
Helló

Akkor is lehet ez a baj, ha a fokozatok működnek?

Üdv

Ha a fokozatok működnek akkor szerintem csak annyi a baja, hogy a tiéd is korrodált mint állat és kis felületen csatlakozik a testkábeled, ezért melegszik fel annyira. Szerintem kontaktsprével vagy valami roszdaoldó szerrel takarítsd meg a csatit is meg az előtétellenállást is és neked jó lesz. :lol:

Elküldve
Megtettem, az van most bent a kocsiban és mint említettem ha 0fok van kint, szerinte az 18. :lol:

Sétálj be egy elektronikás boltba, és vegyél 1Kohmos trimmer potit. Kösd sorba az érzékelővel és egy hőmérővel állítsd be a megfelelő hőfokot. Nekem is betojt az 1.8-ason, raktam bele egy 500 (20 fokon) ohmos termisztort egy 1K-s trimmerrel sorbakötve tökéletesen működött. Ha nagyon profin akarod megoldani, a trimmerrel beállítod, majd kiszeded, leméred az értékét és beteszel helyette egy olyan értékű ellenállást :lol:

Nincs más baja csak nem abban a tartományban mér, mint kéne...

Elküldve
Helló

És hol vetted? Csatlakozót is lehet venni?

csatit nem vettem csak az előtétellenállást

autósboltban lehet kapni :lol: :lol: :lol: kivéve hogy ott nem adják beszáron, csak nekem :lol: :lol: :P

Elküldve

Beszerár nélkül 9800Ft. Ma rendeltem egyet, de persze nem érkezett meg délutánra, szal majd csak holnap jön. Nem elég hogy g*cidrága, még várjak is rá. :lol:

Elküldve
Beszerár nélkül 9800Ft. Ma rendeltem egyet, de persze nem érkezett meg délutánra, szal majd csak holnap jön. Nem elég hogy g*cidrága, még várjak is rá. :lol:

akkor tényeg jó áron kaptam

nagyon nagy mákom van az uismerősömmel aki autószalonban dolgozik és mindent beszáron ad nekem.(bosch izzító 2400 HUF,bosch porlasztócsúcs 6000 HUF)

Elküldve

Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mi a száma a következőhöz tartozó ecunak:

'92 Astra f c14nz 1.4 8v

Vaterán akarok venni; de nem vagyok benne bizti hogy melyik jó nekem!

Köszi szépen!

Elküldve
Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mi a száma a következőhöz tartozó ecunak:

'92 Astra f c14nz 1.4 8v

Vaterán akarok venni; de nem vagyok benne bizti hogy melyik jó nekem!

Köszi szépen!

Elvileg ezek tuti jók:

- ASHA 16139679

- AZHM 16149919

- AUXT 16153729

- BDPW 16187569

- BFFS 16183409

- BFFP 16183419

- BPDH 16204799

Ha akarsz bele immot tenni, ez pl. jó lehet.

Elküldve
Az egy Corsa C14NZ vezérlője, elvileg jó lehet hozzá.

Igen corsa!

Nagyon vágod ne mán:D

Igazából azért venném ezt, mert 6ért megkapom!

Ha ennyire vágod akkor sztem simán támaszkodhatok a véleményedre:Te ezt megvennéd astrába?

Elküldve
Igen corsa!

Nagyon vágod ne mán:D

Igazából azért venném ezt, mert 6ért megkapom!

Ha ennyire vágod akkor sztem simán támaszkodhatok a véleményedre:Te ezt megvennéd astrába?

Kipróbálás után igen.

Elküldve
Az a baj h nem tudom kipróbálni, mert ez pesten, a kocsim meg vidéken szerelőnél....

Akkor próbáld megdumálni az eladóval, hogy adjon kipróbálási garit, ha nem jó, visszaadod neki, ő meg az árát. De sztem 90%, hogy jó lesz, és sokat nem vesztesz vele, ha nem jó. Csak azt kérdezd meg, hogy nem volt-e immos az autó, amiből kivették, mert akkor az immo egysége nélkül nem fog elindulni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.