huan Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Sziasztok Zárlatos csatlakozójú fűtőventillátor még mindig: Amióta működik megint, egy idő után égett szagot nyom be az utastérbe, megint szétszedtem és a csati meg van olvadva. Miért lehet megolvadva? Mit lehet vele kezdeni? Üdv
FPepe Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Sziasztok Zárlatos csatlakozójú fűtőventillátor még mindig: Amióta működik megint, egy idő után égett szagot nyom be az utastérbe, megint szétszedtem és a csati meg van olvadva. http://kepfeltoltes.hu/100103/11919177033_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/100103/11091702021_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/100103/11859824362_...ltoltes.hu_.jpg Miért lehet megolvadva? Mit lehet vele kezdeni? Üdv Gondlom oxidosak az érintkezők, ezért megnőtt az ellenállás közöttük, emiatt melegedhetett fel. Én levágnám a csatikat, és vagy összeforrasztanám + zsugorcsövezném a vezetékeket, vagy csavaros "csokiban" rögzíteném, bár ez utóbbi nem olyan tartós megoldás.
Novy Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Gondlom oxidosak az érintkezők, ezért megnőtt az ellenállás közöttük, emiatt melegedhetett fel. Én levágnám a csatikat, és vagy összeforrasztanám + zsugorcsövezném a vezetékeket, vagy csavaros "csokiban" rögzíteném, bár ez utóbbi nem olyan tartós megoldás. az is lehet, hogy nem is érintkenek rendsen, mert ki van tágulva az aljzat (anya saru) összébb kellene nyomni, és úgy megnézni.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Sziasztok Zárlatos csatlakozójú fűtőventillátor még mindig: Amióta működik megint, egy idő után égett szagot nyom be az utastérbe, megint szétszedtem és a csati meg van olvadva. Miért lehet megolvadva? Mit lehet vele kezdeni? Üdv Kontakthiba mellett még az is lehet, hogy a motor tekercselése rossz és jóval nagyobb áramot vesz fel mint kellene.
Zsoltee Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Ott ahol átmegy a kábel a csomagtérajtóba, nézd meg a vezetékeket, mert ott nagyon szeret a szigetelés "elkopni". Lehet, hogy ott testel. Köszi, holnap megnézem. még1 kérdés. A fűtőventillátorom mostmár teljesen megadta magát. Eddig nem volt 1es meg kettes fokozat, csak 3as, mostmár viszont az sincs. A biztosítékja viszont nincs kimenve. Ezt a problémát csak úgy tudom orvosolni ha szétszedem a középkonzolt és rámérek a csatlakozókra ugye?
FPepe Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Köszi, holnap megnézem. még1 kérdés. A fűtőventillátorom mostmár teljesen megadta magát. Eddig nem volt 1es meg kettes fokozat, csak 3as, mostmár viszont az sincs. A biztosítékja viszont nincs kimenve. Ezt a problémát csak úgy tudom orvosolni ha szétszedem a középkonzolt és rámérek a csatlakozókra ugye? Pollenszűrő felől lehet hozzáférni.
zotya975 Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Köszi, holnap megnézem. még1 kérdés. A fűtőventillátorom mostmár teljesen megadta magát. Eddig nem volt 1es meg kettes fokozat, csak 3as, mostmár viszont az sincs. A biztosítékja viszont nincs kimenve. Ezt a problémát csak úgy tudom orvosolni ha szétszedem a középkonzolt és rámérek a csatlakozókra ugye? Igazából könnyebb hozzáférni ahhoz a csatihoz, ami Huan-nak megégett ott van a képe pár hsz-el feljebb.
Tiv. Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Köszi, holnap megnézem. még1 kérdés. A fűtőventillátorom mostmár teljesen megadta magát. Eddig nem volt 1es meg kettes fokozat, csak 3as, mostmár viszont az sincs. A biztosítékja viszont nincs kimenve. Ezt a problémát csak úgy tudom orvosolni ha szétszedem a középkonzolt és rámérek a csatlakozókra ugye? Előtét ellenállás ment tönkre. 4 es fokozatban gondolom megy. Olyankor kap max feszültséget.
Zsoltee Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Előtét ellenállás ment tönkre. 4 es fokozatban gondolom megy. Olyankor kap max feszültséget. 3 állásos csak. Viszont holnap akkor szétszedem a pollenszűrő felől és megnézem mi baja.
Tiv. Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 3 állásos csak. Viszont holnap akkor szétszedem a pollenszűrő felől és megnézem mi baja. ???
daykiller Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 ??? 94/9 előtt gyártott Astrákban még csak 3 fokozatú a szellőztetőventilátor kapcsolója.
Tiv. Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 94/9 előtt gyártott Astrákban még csak 3 fokozatú a szellőztetőventilátor kapcsolója. Még nem láttam olyat, bocs. :lol:
J0hnny Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 3 állásos csak. Viszont holnap akkor szétszedem a pollenszűrő felől és megnézem mi baja. Mi ez? Szerintem csak egyféle van! :lol:
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Még nem láttam olyat, bocs. :lol: a donorba nekem is csak 3 állásos van a dtl-be már 4 állásos
Zsoltee Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Mi ez? Szerintem csak egyféle van! :lol: Szerintem nem. Voltam bent opelszalonban és kértem. Kezembenyomott egy ovális csatlakozós, kis jeladót. Mondtam hogy nekem kör a csatlakozója és egy kábel végén van a jeladó, ami leér a lökös aljáig. Kérdezte hogy hányas évjárat a kocsim. Mondtam 92es, azt mondja ja akkor az a probléma. 92eshez más. olyan oválcsatlakozós van most benne, de 0fokban 18fokot ír. Ja és az oválcsatis 5eFt, ez ami nekem kell, meg 15eFt. :lol:
FPepe Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 a donorba nekem is csak 3 állásos van a dtl-be már 4 állásos A donor is 5-ajtós? Kéne egy ki infó.
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 A donor is 5-ajtós? Kéne egy ki infó. milyen infó?
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 A donor is 5-ajtós? Kéne egy ki infó. Gondolom :lol: A képen látszik 1 hátsó ablaktekerő :lol:
Tiv. Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 a donorba nekem is csak 3 állásos van a dtl-be már 4 állásos Én az elsőt is 4 állásosnak nézem.
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Én az elsőt is 4 állásosnak nézem. A "0" (nulla) állás és fönt a (4-es helyén) ventilátorjelecske nem számít állásnak :lol: :lol:
FPepe Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Én az elsőt is 4 állásosnak nézem. Pedig nem, a 4. csak egy ventillátor jel, nem forgatható oda a kapcsoló.
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Én az elsőt is 4 állásosnak nézem. én is annak hittem, de valóban csak 3 fokozat van, és nem lehet odaforgatni a kapcsolót :lol:
Reeckatee Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 én is annak hittem, de valóban csak 3 fokozat van, és nem lehet odaforgatni a kapcsolót :lol: Erőszakkal sem? :lol:
Johnny82 Elküldve Január3, 2010 Elküldve Január3, 2010 Én az elsőt is 4 állásosnak nézem. Az a venti jele. Oda nem lehet kapcsolni. 01 Amúgy mi a külömbség a 3 és 4 között?
Recommended Posts