spzoli Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Sziasztok! Hova írhatok autóhifis témában? :rolleyes: mondjuk például az autóhifi topikba Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Patacsinál a projektoros Bosch 8800, a Valoe-s Tyc 6300. Mind új! Gyári kapcsoló felénk 1 ezres bontóban, 2 relé szintén. 2001-es az autód, így nem sok esélyed van, hogy elő lenne készítve, vezetékezni kell. Az enyém 94-es, elő volt készítve minden, beraktam a lámpákat, kapcsolót, biztosítékot, reléket és működött. Raktunk be már néhányan, olvasgass vissza! Az a használt Bosch nem túl megnyerő annyi pénzért, inkább az új Tyc 1300-al többért... Vagy a gyári Valeo 6700-ért: Lámpák Tavaly még egy 10-esbe fájt nekem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bencepappa Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 mondjuk például az autóhifi topikba Köszönöm az okos gondolatot! Konkrétan F be lett volna kérdésem és nem a típusfüggetlen Agila meg Kadett okosokat kérdezni. De megpróbálom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Vagy a gyári Valeo 6700-ért: Lámpák Tavaly még egy 10-esbe fájt nekem :rolleyes: pontosan hol van ezen az oldalon 6500ért Valeo?? lehet rossz a szemem, és nem vettem észre, de 6500 ért TYC van...de tényleg lehet nem vettem csak észre Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Vagy a gyári Valeo 6700-ért: Lámpák Tavaly még egy 10-esbe fájt nekem :rolleyes: A két végletet írtam. Csak arra akartam kilyukadni, hogy én nem vennék használtat belőle...(személyes vélemény) Én tavasszal vettem őket, nem volt 12000 a pár (Tyc) + a kapcsoló + relék Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 pontosan hol van ezen az oldalon 6500ért Valeo?? lehet rossz a szemem, és nem vettem észre, de 6500 ért TYC van...de tényleg lehet nem vettem csak észre Ehun-e Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Ehun-e ja hogy ködlámpa értem Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 üdv! megvan a fordulatszámmérős kilóméterórám juhéjj! csak vannak apróbb hiányosságai:( szerencsére nem kellett vezetékezni meg ilyenek, de ha fel van kapcsolva a helyzetjelző vagy a fényszóró akkor nem mér semmit, csak lámpák nélkül működik.... valakinek valami ötlete van esetleg? a másik, hogy a fél oldalán nem működik a világítás... próbáltam izzókat cserélni de semmi, ahogy elnéztem az áramkörön vannak hibák, lehet azt valahogy orvosolni?? arról nem is beszélve hogy még mielőtt ezt beszereltem volna, megadta magát a kmóra, egyáltalán nem működik reménykedtem benne hogy nem a bovden szakadt el de valószínüleg igen, hacsak nem a váltó oldalon csúszott le, de arról meg fogalmam sincs h ott hol keressem a hibát:( ha valakinek van valami ötlete akkor köszike!!:rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 üdv! megvan a fordulatszámmérős kilóméterórám juhéjj! csak vannak apróbb hiányosságai:( szerencsére nem kellett vezetékezni meg ilyenek, de ha fel van kapcsolva a helyzetjelző vagy a fényszóró akkor nem mér semmit, csak lámpák nélkül működik.... valakinek valami ötlete van esetleg? a másik, hogy a fél oldalán nem működik a világítás... próbáltam izzókat cserélni de semmi, ahogy elnéztem az áramkörön vannak hibák, lehet azt valahogy orvosolni?? arról nem is beszélve hogy még mielőtt ezt beszereltem volna, megadta magát a kmóra, egyáltalán nem működik reménykedtem benne hogy nem a bovden szakadt el de valószínüleg igen, hacsak nem a váltó oldalon csúszott le, de arról meg fogalmam sincs h ott hol keressem a hibát:( ha valakinek van valami ötlete akkor köszike!!:rolleyes: Hát szerintem én megpróbálnám visszavinni,ki tudja mennyire van ki az a fólia. A km óra szerintem a spirál miatt nem mér,2xxx forint,nem vészes kicserélni sem.Pl. ha már úgyis kiszedted a műszeregységet, megpróbálhatnád kihúzni a belét,ha szakadt simán kijön,úgy hogy a váltóra még rá van tekerve a másik fele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 Hát szerintem én megpróbálnám visszavinni,ki tudja mennyire van ki az a fólia. A km óra szerintem a spirál miatt nem mér,2xxx forint,nem vészes kicserélni sem.Pl. ha már úgyis kiszedted a műszeregységet, megpróbálhatnád kihúzni a belét,ha szakadt simán kijön,úgy hogy a váltóra még rá van tekerve a másik fele. De ha jól tudom, akkor spirálból csak gyárit érdemes, mert a többi sokaknak kattogott/ugrállt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 üdv! megvan a fordulatszámmérős kilóméterórám juhéjj!... Gyanítom, hogy testelési gondja van az órádnak (a hőmérő/üza szintmérő mögötti csatiból kapja). Ezért nem megy a világítás sem. Ha jól sejtem a ford mérő körüli lámpák nem mennek, a helyzetjelző izzóiból kaphatja a testet, nem az órából, ezért nem működik rendesen ha felkapcsolod a villanyt. Kövesd végig a fóliát kiindulva az óra hátán levő stabilizátor ( az a három lábú fekete bizbasz) középső lábától. Ha szakadt meglehet forrasztani ( persze nem bádogos pákával :rolleyes: ), darab vezetékkel áthidalni a szakadt részt. Ha sok helyen sérült a fólia tényleg érdemesebb lenne visszavinni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 De ha jól tudom, akkor spirálból csak gyárit érdemes, mert a többi sokaknak kattogott/ugrállt. Azt ajánlom én is.Nekem ugy. van,kerreg is rendesen. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Azt ajánlom én is.Nekem ugy. van,kerreg is rendesen. :rolleyes: Vagy bontottat. Nekem is volt ugy. Hánsz Priccs, ha kell vkinek... :blink: Árban ugyanott voltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 fúú asszem én ezt a testelési problémát nem fogom tudni megoldani ugyhogy keresek 1 szerelőt aki két ünnep közt dolgozik. hétvégén talán lesz egy kis időm, megpróbálom végig követni a fólián azt az izét aztán megpróbálom megcinelni. gondolom cineléssel kell áthidalni a szakadt részt?! reggel megnéztem a km bowdent a váltónál. Egyszerűen letekeredett róla...hogy hogyan arról fogalmam sincs:) de sajnos még azt se volt időm visszatekerni... köszi a segítséget mindenkinek!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 fúú asszem én ezt a testelési problémát nem fogom tudni megoldani ugyhogy keresek 1 szerelőt aki két ünnep közt dolgozik. hétvégén talán lesz egy kis időm, megpróbálom végig követni a fólián azt az izét aztán megpróbálom megcinelni. gondolom cineléssel kell áthidalni a szakadt részt?! reggel megnéztem a km bowdent a váltónál. Egyszerűen letekeredett róla...hogy hogyan arról fogalmam sincs:) de sajnos még azt se volt időm visszatekerni... köszi a segítséget mindenkinek!!! Cin-nel necces mert olvad a fólia :rolleyes: Próbáld meg fűtőszál-javítóval. Nem kapsz sokat az áráért, de pár szakadásra elég :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Cin-nel necces mert olvad a fólia :rolleyes: Próbáld meg fűtőszál-javítóval. Nem kapsz sokat az áráért, de pár szakadásra elég :blink: én simán forrasztottam... igaz nagyobb felületeket kerestem Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 és ha csak egy darabka rezet vhogy odaragasztok a szakadás helyére? mit gondoltok? sikerült visszacsavarni a km bowdent a váltóra.... 11km -t működött ######ául azóta megint nem mér! amikor visszatekertem nagyon kevés kb fél centi bowden ált ki a huzalból és a váltón levő csatlakozó részen kb ugyanennyire volt mély a lukacskája:) (lehet h ez érthetetlen, de nem tom jobban lírni:( ) szerintem az van h ugy szakakadt bele a váltóba, hogy nem lóg ki belőle a bowden vége. ilyenkor mit lehet csinálni?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 és ha csak egy darabka rezet vhogy odaragasztok a szakadás helyére? mit gondoltok? sikerült visszacsavarni a km bowdent a váltóra.... 11km -t működött ######ául azóta megint nem mér! amikor visszatekertem nagyon kevés kb fél centi bowden ált ki a huzalból és a váltón levő csatlakozó részen kb ugyanennyire volt mély a lukacskája:) (lehet h ez érthetetlen, de nem tom jobban lírni:( ) szerintem az van h ugy szakakadt bele a váltóba, hogy nem lóg ki belőle a bowden vége. ilyenkor mit lehet csinálni?? a bowden vége egy tömör dolog négyzetes alakban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 és ha csak egy darabka rezet vhogy odaragasztok a szakadás helyére? mit gondoltok? sikerült visszacsavarni a km bowdent a váltóra.... 11km -t működött ######ául azóta megint nem mér! amikor visszatekertem nagyon kevés kb fél centi bowden ált ki a huzalból és a váltón levő csatlakozó részen kb ugyanennyire volt mély a lukacskája:) (lehet h ez érthetetlen, de nem tom jobban lírni:( ) szerintem az van h ugy szakakadt bele a váltóba, hogy nem lóg ki belőle a bowden vége. ilyenkor mit lehet csinálni?? háát... akkor szerintem hetente megteheted újra :rolleyes: ez egy szobában levő eszközben még akár jó is lehet hosszú távra, de egy autóban mozgások, rezgések, állandó hőingadozások vannak. Nem hiszem hogy sokig tartana. :blink: ha beleszakad a váltóba a bowden? őőő... lehet káromkodni :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 háát... akkor szerintem hetente megteheted újra :rolleyes: ez egy szobában levő eszközben még akár jó is lehet hosszú távra, de egy autóban mozgások, rezgések, állandó hőingadozások vannak. Nem hiszem hogy sokig tartana. :blink: ha beleszakad a váltóba a bowden? őőő... lehet káromkodni :D ;) hogtud az beleszaladni? :lol: nekem olyan könyen jár ki be... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 hogtud az beleszaladni? :blink: nekem olyan könyen jár ki be... Nem lehet, hogy elszakadt középtájon, csak a végek összeakadtak ezért rövidebb, és ezért bírta csak 11 kilómétert? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Nem lehet, hogy elszakadt középtájon, csak a végek összeakadtak ezért rövidebb, és ezért bírta csak 11 kilómétert? :rolleyes: Valszeg. Ha olyan könnyen jár ki-be akkor mágnessel nem lehet megpróbálni kiszedni? őőő... mi lenne ha átmennénk vele váltós topicba? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Nem lehet, hogy elszakadt középtájon, csak a végek összeakadtak ezért rövidebb, és ezért bírta csak 11 kilómétert? :rolleyes: nemtudom, de ez nem is ráz, meg a váltóból ki lehet venni a kis fogaskerekét a kihajtásnak és kész. nem kell káromkodni se :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 a bowden vége egy tömör dolog négyzetes alakban. igen, igen olyan a vége. és annak milyen hosszúnak kéne lennie? mert ez kb olyan fél centi. ezt a fél centit ugy kell elképzelni, hogy ugye van a huzal végén az a rész amit rá kell csavarni a váltóra, ez azon belül van. fúú szorri a nagyon idióta kérdésekért!!!:rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Nekem is beletört már a km spirál vége. Egyszerűen nem volt jól meghúzva a hollandi a váltóra menő részen így gondolom nem állt egyenesen és beletört és bentmaradt a vége. Szerencsére egy 10-es dugókulccsal kicsavarod a rögzítő csavarját így kihúzható a váltóból az a műanyag fogaskerekes része ami a km spirált hajtja. Ezután már csak fejre állítod és kikocogtatod belőle a beletört darabot. Majd vissza és egy új spirált neki! Mielőtt szétszeded azért takarítsad le a környékét, hogy nehogy beleszemetelj a váltóba szereléskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts